Wie zegt het dat ie er sex mee heeft.. hij praat gewoon graag over ex in de auto.. miss leest ze de kaart wel heel goedquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Wat vindt je vriendin daarvan? dat je sex met je ex in de auto hebt?
Een lijkwagen!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef excited het volgende:
[..]
Een stationwagen gaat ook heel best hoor
loooooolquote:Op zondag 13 januari 2008 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan was de auto van m'n pa, uiterst geschikt.. vaak genoeg in liggen slapen.
Jammergenoeg rijdt dat ding niet meer
Tja, en in een busje gaat het nog beter!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef b-style_nl het volgende:
voor de auto i de grote wel beter heb je meer bewegingvrijheid du meer mogelijkheden meer standje:P
in een kleine boodchappenauto kun je je kont nog niet keren:P
Volgens mij werkt jouw toetsenbord nog slechter dan de mijne..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef b-style_nl het volgende:
voor de auto i de grote wel beter heb je meer bewegingvrijheid du meer mogelijkheden meer standje:P
in een kleine boodchappenauto kun je je kont nog niet keren:P
Matras erin, en gaan met die banaanquote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, en in een busje gaat het nog beter!
Dat gebeurt bij mij dus niet he!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef b-style_nl het volgende:
haha en da ex moest sex ijn mijn sssssss-toets is een beetje gaar
maar vind het dan toch prettiger ergens plekje op te zoeken en op de motorkap te doen veel meer mogelijkheden
Je Z toets heeft het ook al begeven geloof ik!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef b-style_nl het volgende:
haha en da ex moest sex ijn mijn sssssss-toets is een beetje gaar
maar vind het dan toch prettiger ergens plekje op te zoeken en op de motorkap te doen veel meer mogelijkheden
Ik zoek liever met mijn vriend een stil plekje op waar we gewoon een dekentje op de grond leggen!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:48 schreef excited het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij dus niet he!!!![]()
Voor je het weet heb je deuken!
Met mijn Micraatje is niks mis hoor!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:50 schreef b-style_nl het volgende:
moet je een goede auto kopen
Spanning opbouwen is altijd goed, ik heb ook liever gewoon thuis seks op bank of bed!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:52 schreef excited het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik Cuegirlie toch wel gelijk geven... Het voorspel in de auto is leuker dan het uiteindelijk doen, tenzij je de juiste auto hebt.
Heyt leukste vind ik eigenlijk dat je je flink in moet houden totdat je thuis bent en lekker los kan gaan
...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef b-style_nl het volgende:
micra is nie een een auto te noemen het enigste wat de vrouw daar kan doen is de pook rijden
dan heb je de opties ook weer gehad
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:52 schreef excited het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik Cuegirlie toch wel gelijk geven... Het voorspel in de auto is leuker dan het uiteindelijk doen, tenzij je de juiste auto hebt.
Heyt leukste vind ik eigenlijk dat je je flink in moet houden totdat je thuis bent en lekker los kan gaan
Nieuwe partner.. kun je ook in dat huis bezig gaanquote:Op maandag 14 januari 2008 00:01 schreef excited het volgende:
We hebben hier thuis inmiddels alle plekjes wel gehad...
Wordt misschien weer tijd voor een nieuw huis, of bank, of bed....
Biedt je je aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nieuwe partner.. kun je ook in dat huis bezig gaan
quote:
Daarom heb ik ook geen seks in de auto, hoewel ik natuurlijk wel aan het pookje van mijn vriendje zit af en toe, maar het echte werk gebeurt gewoon op een comfortabelere plek!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:56 schreef b-style_nl het volgende:
micra is nie een een auto te noemen het enigste wat de vrouw daar kan doen is de pook rijden
dan heb je de opties ook weer gehad
Dacht ik alquote:
He.. ik ben geen derde wiel hequote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef excited het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Ik kan natuurlijk ook een nieuwe auto kopen..
Geen relatie met een fakir beginnen dus!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dank je
Ik prefereer ook lekker het warme huis.. waar in het huis? dat is niet belangrijk, zolang je maar geen scherpe punten in je rug hebt ofzo
Tenzij dat de fakir onder ligtquote:Op maandag 14 januari 2008 00:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Geen relatie met een fakir beginnen dus!
Een auto heeft vier wielenquote:
Dan moet je maar voor de auto gaan iddquote:
Ja hoor, tuurlijk!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:12 schreef b-style_nl het volgende:
daarom kunnen vrouwen dus niet rijden kunnen maar niet van die poken afblijven
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef b-style_nl het volgende:
de vw golf daarentegen geen succe of je moet een slangenmens zijn
Wow..... wat een ontvangst.... daar word ik lekker wakker van....quote:
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:48 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Wow..... wat een ontvangst.... daar word ik lekker wakker van....![]()
![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaw.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Morgen. Ziek. Thuis. Doei.
kijk, jij snapt et!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dat dus.Seks in een Polo is zelfs nog goed te doen.
Moet wel eerlijk zeggen dat een Polo het kleinste is dat ik heb gedaan. Maar een beetje creatief zijn, kom je al een heel eind.quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jij snapt et!
soms moet je gewoon ff iets meer moeite doen voor een lekker partijtje!
altijd alle ruimte en lekker warm in bed wordt anders ook zo saai
sex op de fiets is me nog niet gelukt nee!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:33 schreef Facilitator het volgende:
Mèn....gaat het hier nou nog over auto's.....
Het spannendste is eigenlijk nog het gevoel dat je betrapt kunt worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jij snapt et!
soms moet je gewoon ff iets meer moeite doen voor een lekker partijtje!
altijd alle ruimte en lekker warm in bed wordt anders ook zo saai
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef DrsPoema het volgende:
Goeiemorgen allemaal!Er is toch ook een speciaal autotopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |