dat is een heel spannend gevoel, tot het moment dat het daadwerkelijk gebeurt! dat is weer minderquote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het spannendste is eigenlijk nog het gevoel dat je betrapt kunt worden!
Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal preuts!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar als ik het daar over sex in de auto heb moet ik hierheen
Dat moet je ook voorkomen natuurlijk, het gaat om het gevoel dat je betrapt zou kunnen worden!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat is een heel spannend gevoel, tot het moment dat het daadwerkelijk gebeurt! dat is weer minder
dus zitten we allemaal hier! en hebben we het over sex met van alles en nog wat. nu toevallig even auto's!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal preuts!
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:45 schreef DrsPoema het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken dat er iemand toevallig een filmpje zou maken als ik met mijn vriend buiten of in de auto bezig ben!
Zolang de sex maar de boventoon blijft voeren en de automonteurspraat achterwege blijft!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
dus zitten we allemaal hier! en hebben we het over sex met van alles en nog wat. nu toevallig even auto's!
en wie zeurt krijgt geen beurt!
Brrr, dat zou helemaal erg zijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
en dat je die hier dan op KPD terug ziet!
Hee, Sadie, ook een goeiemorgen!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zeikerds. Wordt er hier een keertje over seks gepraat...
Dag huismuts. Zullen we het over knuffelen in bed gaan hebben?quote:
Goed idee, ik ben aan bedknuffelarij dit weekend niks tekort gekomen, de auto was me toch ietsje te koud!quote:Op maandag 14 januari 2008 09:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dag huismuts. Zullen we het over knuffelen in bed gaan hebben?
Wij hebben o.a. de douche weer 'ns wat extra aandacht gegeven.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben aan bedknuffelarij dit weekend niks tekort gekomen, de auto was me toch ietsje te koud!
Mmm, dat is zeker ook een interessant plekje ja, net als de keukentafel of de trap!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Wij hebben o.a. de douche weer 'ns wat extra aandacht gegeven.Ik kreeg alleen op een gegeven moment een onbedaarlijke lachbui, net toen hij z'n hoogtepunt naderde.
![]()
Ik heb geen keukentafel.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Mmm, dat is zeker ook een interessant plekje ja, net als de keukentafel of de trap!![]()
Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...quote:Had je wat gerookt dan?
Tja, stevig meubilair is wel een pre ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik heb geen keukentafel.En m'n eettafel is te wankel.
Maar de bank is ook fijn, de salontafel heeft precies de goede hoogte, en ik heb een zoldertrap, dus geen last van nieuwsgierige buurtjes!
[..]
Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...Ik denk zuurstofgebrek door al die stoom, ofzo.
Ow crap.... dat doet me denken aan een vaag filmpje over een dame op een fiets waarbij zadel vervangen was door een dildo. Zwerft vast nog ergens op internet...quote:Op maandag 14 januari 2008 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
sex op de fiets is me nog niet gelukt nee!
Wat voor standje dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:Nee. We deden een beetje een raar standje, en ik bedacht me opeens hoe raar dat gehops er van een afstandje uit moest zien...Ik denk zuurstofgebrek door al die stoom, ofzo.
Ja, al bijna 2 uur aan het werk.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
Jullie zijn al weer lekker wakker zo te zien
Nouja, voor een goede beurt heb ik wel een paar blauwe plekken over.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, stevig meubilair is wel een pre ja!Wij doen het ook meestal gewoon op de bank hoor, ik houd gewoon van een beetje comfort anders zit je de volgende dag onder de blauwe plekken!
Nouja, hij vond het wel lekker, kennelijk. Maar echt... Ik zal m'n ogen dichthouden de volgende keer dat we het zo doen.quote:Haha, standje hopeloos?![]()
En goeiemorgen Cue!![]()
![]()
Die kwam ik laatst ook ergens tegen!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Ow crap.... dat doet me denken aan een vaag filmpje over een dame op een fiets waarbij zadel vervangen was door een dildo. Zwerft vast nog ergens op internet...
Ehm.. Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor standje dan?![]()
Beschrijf het eens voor ons
maar dat is zeker een fijne!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ehm.. Dame staat rechtop, benen tegen elkaar aan. De heer in kwestie zakt een beetje door z'n knieën en steekt 'm er schuin van onder in. En dan maar omhoog stoten. Echt, het ziet er niet uit.Verdomme, er begint weer een lach in me omhoog te borrelen, en dan willen m'n collega's weten waarom.
![]()
![]()
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik zie nu voor me dat de dame in kwestie (Jij dus
) telkens omhoog hupst.. soort van wipwap-effect van 1 kant dan
Tja, soms zijn ze helaas onvermijdelijk, nee, als je de volgende dag nog wilt lopen is dat zeker geen aanrader!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nouja, voor een goede beurt heb ik wel een paar blauwe plekken over.Maar dan moet het het ook wel echt waard zijn.
De grond is geen aanrader als je geen kussens voorhanden hebt.
[..]
Nouja, hij vond het wel lekker, kennelijk. Maar echt... Ik zal m'n ogen dichthouden de volgende keer dat we het zo doen.![]()
![]()
En dan toch na een tijdje weer proberen, want 'misschien doet het deze keer niet zo'n pijn'.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, soms zijn ze helaas onvermijdelijk, nee, als je de volgende dag nog wilt lopen is dat zeker geen aanrader!
Ik geloof niet dat mannen op zo'n moment 100% aanwezig zijn en zulk soort dingen opmerken.quote:Goed idee ja want anders denkt hij strakjes nog dat je hem uitlacht!
Je kunt ook gewoon met je rug tegen de muur gaan staan, dan hoef je niet op je evenwicht te letten!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.![]()
![]()
* Sexy_Sadie nieuwe mental image probeert te verdrijven
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat gebeurde gelukkig nog niet, anders was ik echt dubbelgeklapt van het lachen. Ik kon nu nog net rechtop blijven staan omdat ik me aan hem vastklampte.![]()
![]()
* Sexy_Sadie nieuwe mental image probeert te verdrijven
Tja, ik laat me wel vaker met mijn rug tegen de muur zetten, maar ik heb daarna gelukkig weinig last van pijn!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
En dan toch na een tijdje weer proberen, want 'misschien doet het deze keer niet zo'n pijn'.Tegen een muur is ook niet alles wat ze zeggen dat het is, als je je rug moet krommen om je vast te klampen.
[..]
Ik geloof niet dat mannen op zo'n moment 100% aanwezig zijn en zulk soort dingen opmerken.
Muur. Koud.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met je rug tegen de muur gaan staan, dan hoef je niet op je evenwicht te letten!
Oh, sorry. Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht dat hij van achter kwam
dat jullie soort van twee konijntjes waren ofzoiets hahaha
Ik ook wel, maar ik vind het niet zo'n enorm succes, eigenlijk. Met nog één been op de grond gaat het al een stuk beter, maar dan kan ik er beter een krukje bij pakken.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, ik laat me wel vaker met mijn rug tegen de muur zetten, maar ik heb daarna gelukkig weinig last van pijn!op de koude harde grond daarentegen....
Steekproefgewijs kan ik nu zeggen dat het niks uitmaakt.quote:Ik hoop het voor je!
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Muur. Koud.En hard.
En glibberig, dus dat vastklampen gebeurt toch wel.
[..]
Oh, sorry. Nee.Van voren.
Van achter is meestal wel goed te doen in de douche, wat mij betreft.
En niet alleen in de douche.
Ach, zolang je maar een beetje afwisselt is het prima te doen, maar dat geldt voor alle standjes!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik vind het niet zo'n enorm succes, eigenlijk. Met nog één been op de grond gaat het al een stuk beter, maar dan kan ik er beter een krukje bij pakken.
[..]
Steekproefgewijs kan ik nu zeggen dat het niks uitmaakt.
Het zag er daardoor komischer uit in m'n gedachtegangquote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!
Van voor naar achter van links naar rechts!![]()
![]()
Precies. Alleen als je het probeert kom je erachter of iets niet lekker is misschien.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook eigenlijk uit? zolang het maar lekker is!
quote:Van voor naar achter van links naar rechts!![]()
![]()
Die van mij is nog geen meter in het vierkant.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:48 schreef Facilitator het volgende:
F gaat plannen maken voor een nieuwe douche....in de huidige opzet gaat dit allemaal niet passen...
Met deuren?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Die van mij is nog geen meter in het vierkant.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef excited het volgende:
Probleem zit alleen in de warmwater leiding die NIET in de muur zit
Zo is dat, ik ben wel in voor sexperimenteren!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Precies. Alleen als je het probeert kom je erachter of iets niet lekker is misschien.
[..]
Leuk topic voor je: Een vraag aan de dames over doggy style?
[..]
Die van mij is zo'n kwart rond van net 80 cm aan de rechte zijde. Ik heb al pijn in mijn rug als ik moet omdraaien om de shampoo van het plankje te pakken....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Liev', als ik bij jou kom klussen, heb ik het toch echt over iets anders dan een douche timmeren....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
En F .. hier is dan ook een nieuwe douche nodig.. niet echt iets mogelijk.. één verkeerde stap en je ligt door de glazen deur
Idd ruimte zatquote:Op maandag 14 januari 2008 10:56 schreef excited het volgende:
Wij hebben hier een half open douche.. 2 muren en dan een douchegordijn.. ruimte zat dus.
Probleem zit alleen in de warmwater leiding die NIET in de muur zit
Nope, open. De rest is ook nog geen meter in het vierkant.quote:
dan kun je je dus hoogstens verwonden aan allerlei opstakels .. dat kan nogquote:Op maandag 14 januari 2008 11:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nope, open. De rest is ook nog geen meter in het vierkant.Daar zit alleen een wastafel en de verwarming.
Sleur in bed.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:57 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Zo is dat, ik ben wel in voor sexperimenteren!het zou zonde zijn als het een sleur zou worden!
Ik zal zo eens eventjes kijken dan!
Gefeliciteerd.quote:
Tja, je moet wel creatief blijven!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Sleur in bed.
Moet je doen. Volgens mij is je grote vriendin ook al 'ns langsgeweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |