Hoe het is om sex te hebben, TS is nog een maagdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:43 schreef Slarioux het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk echt weten?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maakt me niet uit, als het maar hard is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:21 schreef big_al het volgende:
Vraag het aan de vrouw in kwestie.. of heb je daar de ballen niet voor
Ja want alle vrouwen zijn het zelfde en willen het zelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef jpgaultier20 het volgende:
het gaat mij om wat de vrouwtjes lekker vinden.
Dat kon je toch wel opmaken uit mijn post?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon een deurtje verder erin schuiven hoor.
Lijkt me heel individueel en dan ook nog eens per keer afhankelijk. En dan nog, tijdns de seks denk ik niet na over de positie van mijn lichaamsdelen to.v. de zijnequote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef jpgaultier20 het volgende:
Doggy Style kan in allerlei variaties, maar dames welke vinden jullie nou het lekkerst van al die variaties:
1) hebben jullie liever dat jullie met jullie benen bij elkaar en de benen van de man daarbuiten hebben of andersom, de vrouw spreidt de benen en de man met zijn eigen benen er tussen in.
2) hebben jullie liever dat de man van bovenaf doggystyle stoot (penis ligt hoger dan de kont van de vrouw) of van onderaf (kont van de vrouw ligt hoger dan de penis)..
Wat fout.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef jpgaultier20 het volgende:
Dat er niet krampachtig aan een bepaald standje wordt vast gehouden tijdens de seks, maar er gewoon lekker afgewisseld wordt. Ik ben trouwens een vrouw, geen vrouwtje, zo klein ben ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:19 schreef jpgaultier20 het volgende:
Heel fout inderdaad...quote:
Ik neem toch aan dat als de vrouwelijke persoon nog nooit anaal is genomen dat je dan niet meteen keihard moet gaan raggen ....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:08 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Gewoon allebei lekker op de knietjes en hoppa dr in raggen maar, en ja... hard ja, das het beste
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |