Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Bayswater het volgende:
De Zeemeerman
jezusquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Cassius het volgende:
Goed he, Veronica kondigde de eerste twee uit de OP aan als 'Het beste van eigen bodem'
Pista is toch nog net iets slechter. De Gulle Minnaar vond ik ook vrij vreselijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
- Costa
Ik zou wel een soort van sms-stem actie willen bedenken waarmee je kunt stemmen op de meest beroerde acteerprestaties van een actrice/acteur.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef alvarez het volgende:
Iemand een stukje Joyride gezien vanavond?
Heb em ooit in de bios gezien en vind eigenlijk nog steeds dat ik financieel gecompenseerd moet worden voor de geestelijke schade die ik heb opgelopen door de beroerdheid van die film.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zou wel een soort van sms-stem actie willen bedenken waarmee je kunt stemmen op de meest beroerde acteerprestaties van een actrice/acteur.
Degene met de meeste stemmen wordt live op tv geëxecuteerd...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef JelleS het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk en figuurlijk gigantisch kut. Het Schiebroekse dorpstheater acteert nog beter, en ik heb nog steeds nachtmerries van Carry Tefsen.
Voor de rest zo'n beetje alles van Wim Verstappen, behalve Pastorale 1943.
Die vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef JelleS het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk en figuurlijk gigantisch kut. Het Schiebroekse dorpstheater acteert nog beter, en ik heb nog steeds nachtmerries van Carry Tefsen.
Voor de rest zo'n beetje alles van Wim Verstappen, behalve Pastorale 1943.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:55 schreef Acathla het volgende:
Oesters van Nam Kee
Dan heb je zeker nog nooit Abel gezien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef Double-Helix het volgende:
allemaal.
dat is het slechtste wat ik ooit gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Intensive Care met Koen Wauters![]()
Wat een kansloze kutfilm was me dat!
Intensive Care
nee, die was stoer!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Gillingham het volgende:
Amsterdamned
Die dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef alvarez het volgende:
Heb em ooit in de bios gezien en vind eigenlijk nog steeds dat ik financieel gecompenseerd moet worden voor de geestelijke schade die ik heb opgelopen door de beroerdheid van die film.
Zwartboek, Karakter, Turks Fruit. Dacht het wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 04:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Zijn er goede Nederlandse films dan?
Leuk in de zin van 'hahaha wat een belachelijke troep, dat 2 miljoen Nederlanders in die geldklopperij zijn getrapt' neem ik aan? Want een goede film kan je het toch echt niet noemen, dan moet je je na laten kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk.
Zo heeeerlijk jaren 70 Nederlands.![]()
Zeker.quote:
En André is altijd goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Joep Meloen is zo slecht dat die weer goed wordt
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:55 schreef Urquhart het volgende:
Joep Meloen is zo slecht dat die weer goed wordt
Wat was dat een slechte film zegquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef alvarez het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Intensive Care met Koen Wauters![]()
Wat een kansloze kutfilm was me dat!
Intensive Care
Och ik vind het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Brandende liefde. Peter Jan Rens nagesynchoniseerd door Kees Prins. Met een vinger in zijn reet. Wat een verschrikking..
Ik heb dat boek gekozen voor een boekbespreking op school.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/31217
Het woeden der gehele wereld, ongeveer net zo plezierig als het krijgen van een beroerte...
Een van de weinige films waarbij ik mijn ogen wou uitkrabben
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Adrenaline... Alleen al omdat Georgina Verbaan meespeelde
Het boek vind ik inderdaad ook erg goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:23 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik heb dat boek gekozen voor een boekbespreking op school.
Ik vond dat toch best grappig!![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:36 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Het boek vind ik inderdaad ook erg goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, zo slechtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Brandende liefde. Peter Jan Rens nagesynchoniseerd door Kees Prins. Met een vinger in zijn reet. Wat een verschrikking..
que?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
scheepjongens bonte koe, zwartboek, feestje, costa , brandende liefde
toch wel de 5 slechtse films by far nl productie
Niet geheel verwonderlijk allemaal van de hand van Johan Nijenhuis. Ze moeten die amateur verbieden uberhaupt nog iets te maken wat met bewegende beelden te maken heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hey Fok!ers,
Ik kon het even zo snel niet vinden, maar vroeg me af of er hier ooit een verkiezing van slechtste Nederlandse film is geweest. Anders doe ik wel even een paar suggesties:
- Costa
- Snowfever
- Volle maan
Haha, toen die uitkwam vond ik hem geweldig. Ik zat toen in groep 8 volgens mij. Lijkt me wel leuk om hem weer eens te zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:39 schreef De_Melkboer het volgende:
Filmpje
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:31 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Haha, toen die uitkwam vond ik hem geweldig. Ik zat toen in groep 8 volgens mij. Lijkt me wel leuk om hem weer eens te zien.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:19 schreef Urquhart het volgende:
Filmpje wordt aanstaande zaterdag op SBS weer uitgezonden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:00 schreef soapie het volgende:
Ik vond 'Vet Hard' ook niks aan...
Ah, awesome.quote:
Van die slecht Engels sprekende mannen. "Jes kirl, joe hef a naais poesie. Jes, joe laik tet huh? Joe have a naais es es wel. Joe lof maai kok huh do ja?"quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Pulu het volgende:
Of was het nou 34?
Simon en Spoorloos zijn gewoon goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik was er niet van op de hoogte dat Nederland ooit goede films heeft gemaakt? Misschien De Lift maar daar houd het toch heel snel op. De acteer en regie standaarden van de Nederlandse film industrie zijn echt beschamend slecht.
Idd, dat zeurderige stemmetje, die 'olijke' krullenkop...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:56 schreef Ericr het volgende:
Sextet, gaat helemaal nergens over. Dirk Zeelenberg in een film is meestal al genoeg om de film een 1 te geven. Wat een vervelende acteur is dat.
Dat is toch ook Wouterrrr van LOI? Ik bedoel, Leidsche Onderwijs Instellingen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:56 schreef Ericr het volgende:
Sextet, gaat helemaal nergens over. Dirk Zeelenberg in een film is meestal al genoeg om de film een 1 te geven. Wat een vervelende acteur is dat.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is toch ook Wouterrrr van LOI? Ik bedoel, Leidsche Onderwijs Instellingen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:45 schreef Reddiablo het volgende:
Temmink
IK vond dat echt een kicken film!!! Durf hem eigenlijk niet nog eens te kijken, omdat ik bang ben dat 'ie gaat tegenvallen -- maar ik vond hem echt stoer toen ik er naar aan het kijken wasquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dus ja!
Zo onwerkelijk slecht dat je je vanbegin tot het eind gebiologeerd af zit te vragen of het wel echt kan dat mensen zó'n slechte film maken
Als het Nederlands was geweest was het een verfilming geworden van De Glunderende Gluurder, denk ik...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:37 schreef soapie het volgende:
Suske en Wiske en de duistere diamant, ook zo'n dramatisch filmpje... (Kan ook Belgisch zijn)Echt te errug....
waarom?quote:
Omdat Nederlandse romantische comedy's gewoon keihard zuigen!! Daarom.quote:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/31217
Het woeden der gehele wereld, ongeveer net zo plezierig als het krijgen van een beroerte...
Een van de weinige films waarbij ik mijn ogen wou uitkrabben
Okay, ik ben nu Filmpje! aan 't kijken. Had ik misschien niet moeten doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:31 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Haha, toen die uitkwam vond ik hem geweldig. Ik zat toen in groep 8 volgens mij. Lijkt me wel leuk om hem weer eens te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |