Nog even geduld..quote:
Citigroup suffers $9.8 billion loss - tsja en het injecteren van $12.5 miljard doet de koers van de dollar ook niet echt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Citibank
1.99 USD per aandeel verlies
9.83 miljard USD verlies
18.1 miljard USD afschrijvingen
Waarom keert men nog dividend uit als er zware verliezen zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
divident is omlaag met zo'n 1/3 trouwens.
Bij 0% kunnen ze ook niet verderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk een keer ophouden. Wellicht volgende week dus al. Da's wel snel
activistische aandeelhouders weghoudenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom keert men nog dividend uit als er zware verliezen zijn?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Ik zou er goud, munitie en blikken bonen van kopen. En daarna zou ik op 't dak gaan zitten.
waar woon je, en wanneer is er niemand thuis?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef 4xfok het volgende:
Heb nu 750 euro contant aan loon thuis liggen.
Ik krijg nu een beetje de twijfels of ik dit wel naar de bank moet brengen omdat ik gister op tv de dollar documentaire heb gezien
Of moet ik niet bang zijn en gewoon de rente pakken
ik weet nog een waardevaste investering voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef 4xfok het volgende:
Heb nu 750 euro contant aan loon thuis liggen.
Ik krijg nu een beetje de twijfels of ik dit wel naar de bank moet brengen omdat ik gister op tv de dollar documentaire heb gezien
Of moet ik niet bang zijn en gewoon de rente pakken
scherpquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij 0% kunnen ze ook niet verder [afbeelding]
Die bestaan al een tijdje...quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is dan ook weer een leuke; Neppe 100 dollar biljetten - supernotes omdat ze zo goed lijken.
http://www.tradingmarkets.com/.site/news/Stock%20News/974599/
http://www.sacbee.com/111/story/623109.html
Ach, ik heb er meerdere in mijn handen gehad, ze worden inderdaad steeds beter. Ik heb eigenlijk ook nooit begrepen waarom ze de 20 & 50 dollar wel hebben vervangen, maar de 100 dollar niet. Veel winkels nemen ze ook niet meer aan, zelfs in de US niet, en ook hier in Europa niet meer in bepaalde winkels.quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Klopt, al sinds 1989, maar het zou me niet verbazen als er nu veel meer zijn, want als ze zo goed zijn, kunnen ze toch alleen in de VS gemaakt zijn, bij de drukkerij die normaal ook de greenback drukt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Ik zou er goud, munitie en blikken bonen van kopen. En daarna zou ik op 't dak gaan zitten.
Vergeet dit niet:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Ow dat is maar 3.5 dollar per hoofd van de wereld bevolking.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef NightH4wk het volgende:
Er komt btw nog wel zo'n ~20 miljard aan afschrijvingen aan deze week. =X
En in euro's nog minderquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dat is maar 3.5 dollar per hoofd van de wereld bevolking.![]()
Of maar 66.6 dollar per amerikaan.
Erm, als die subprime hypotheekeigenaren gewoon allemaal failliet waren gegaan was de schade ook beperkt geweest voor de economie, maar zo werkt het niet. Hetzelfde is aan de hand met deze afschrijvingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow dat is maar 3.5 dollar per hoofd van de wereld bevolking.![]()
Of maar 66.6 dollar per amerikaan.
Zou best kunnen, maar dan met goud ipv euro.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:13 schreef Undergod het volgende:
theorie: Fed heeft veel euro's gekocht, en laat nu de dollar vallen, dan betalen ze hun schuld af die ongetwijfeld in dollars is.
Zo ben je je schuld kwijt, maar niet je geloofwaardigheid, en start je daarna doodleuk met een gezamelijke munt (amero)
OT: US
Waarom zouden canada en mexico met zoiets virtueels als de amero willen meedoen. Bij het vaststellen van de euro heben we ook eerst een overgangstijd gehad zodat de europesche landen ongeveer op dezelfde begroting uit komen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:13 schreef Undergod het volgende:
Zo ben je je schuld kwijt, maar niet je geloofwaardigheid, en start je daarna doodleuk met een gezamelijke munt (amero)
OT: US
Als je je bedenkt dat er 1 biljoen dollar aan huizenwaarde is verdampt, en er nog een biljoen gaat verdampen in 2008 (verwachte huizenprijsdaling: 25-30%), dan denk ik dat die 20 miljard een onderschatting is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef NightH4wk het volgende:
Er komt btw nog wel zo'n ~20 miljard aan afschrijvingen aan deze week. =X
dat roep ik al 3 topics maar daar wordt toch niet op gereageerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom zouden canada en mexico met zoiets virtueels als de amero willen meedoen. Bij het vaststellen van de euro heben we ook eerst een overgangstijd gehad zodat de europesche landen ongeveer op dezelfde begroting uit komen.
Het is niet puur alleen die 20 miljard maar er zit veel meer achter. Maar ok, sorry dat ik het zo complex maak.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat er 1 biljoen dollar aan huizenwaarde is verdampt, en er nog een biljoen gaat verdampen in 2008 (verwachte huizenprijsdaling: 25-30%), dan denk ik dat die 20 miljard een onderschatting is.
Een miljard hier, een miljard daar... straks praat je nog over echt geld
Een niet onbelangrijke reden zou zijn dat Mexico en Canada economisch gezien enorm verbonden zijn met de VS.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat roep ik al 3 topics maar daar wordt toch niet op gereageerd
Als je had willen laten zien dat je een klein pikkie hebt dan ben je daar wonderwel in geslaagd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:09 schreef NightH4wk het volgende:
Het is niet puur alleen die 20 miljard maar er zit veel meer achter. Maar ok, sorry dat ik het zo complex maak.
Gronk gemeen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je had willen laten zien dat je een klein pikkie hebt dan ben je daar wonderwel in geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |