nopequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Dus het is niet de moeite om te streamen?
vond het ook tegenvallen al vond ik het mooi dat vele gebeurtenissen nu toch hebben plaatsgevonden echter met een langzamer tempoquote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef gronk het volgende:
Grrr: die vpro-lui hebben nog geeneens de moeite genomen om de koersen aan te passen aan de huidige tijd. Indruk wekken met een dollarkoers van 1.33:
mwah als het er echt op aan komt en ze allemaal in hetzelfde schuitje zitten zie ik dat nog wel gebeurenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:45 schreef FJD het volgende:
De grootste misser is natuurlijk dat ze in de docu een reactie van de Europese Unie opnemen, de kans dat de Europese Unie binnen een dag met een mening komt is ongeveer net zo groot als de kans dat er palmbomen kunnen groeien op de Noordpool.
Zelfs het in het scenario geschetste feit dat de VS alle banden met het buitenland verbreekt. Dan pakt iedere amerikaan die een geweer heeft dat gewer en slaat op tilt. Want dan kan men niet meer in hun hummers en supra's blijven rondrijden voor een hele tijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah als het er echt op aan komt en ze allemaal in hetzelfde schuitje zitten zie ik dat nog wel gebeuren
Ja, het moet natuurlijk een keer ophouden. Wellicht volgende week dus al. Da's wel snelquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:19 schreef gronk het volgende:
Dit is ook wel een aardige:
ECB warns crashing dollar may stop Fed cuts
hoogste vandaag is 1,4922 ...wat was ook alweer all-time high? 1,4979 ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
weer 1.49 voor een euro.
We zijn al 2 x iets boven 1,50 geweest een paar weken geleden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoogste vandaag is 1,4922 ...wat was ook alweer all-time high? 1,4979 ofzo?
Ehh, nee hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al 2 x iets boven 1,50 geweest een paar weken geleden.
Nou dat dacht ik welquote:
Nog even geduld..quote:
Citigroup suffers $9.8 billion loss - tsja en het injecteren van $12.5 miljard doet de koers van de dollar ook niet echt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Citibank
1.99 USD per aandeel verlies
9.83 miljard USD verlies
18.1 miljard USD afschrijvingen
Waarom keert men nog dividend uit als er zware verliezen zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
divident is omlaag met zo'n 1/3 trouwens.
Bij 0% kunnen ze ook niet verderquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, het moet natuurlijk een keer ophouden. Wellicht volgende week dus al. Da's wel snel
activistische aandeelhouders weghoudenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom keert men nog dividend uit als er zware verliezen zijn?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Ik zou er goud, munitie en blikken bonen van kopen. En daarna zou ik op 't dak gaan zitten.
waar woon je, en wanneer is er niemand thuis?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef 4xfok het volgende:
Heb nu 750 euro contant aan loon thuis liggen.
Ik krijg nu een beetje de twijfels of ik dit wel naar de bank moet brengen omdat ik gister op tv de dollar documentaire heb gezien
Of moet ik niet bang zijn en gewoon de rente pakken
ik weet nog een waardevaste investering voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef 4xfok het volgende:
Heb nu 750 euro contant aan loon thuis liggen.
Ik krijg nu een beetje de twijfels of ik dit wel naar de bank moet brengen omdat ik gister op tv de dollar documentaire heb gezien
Of moet ik niet bang zijn en gewoon de rente pakken
scherpquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij 0% kunnen ze ook niet verder [afbeelding]
Die bestaan al een tijdje...quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is dan ook weer een leuke; Neppe 100 dollar biljetten - supernotes omdat ze zo goed lijken.
http://www.tradingmarkets.com/.site/news/Stock%20News/974599/
http://www.sacbee.com/111/story/623109.html
Ach, ik heb er meerdere in mijn handen gehad, ze worden inderdaad steeds beter. Ik heb eigenlijk ook nooit begrepen waarom ze de 20 & 50 dollar wel hebben vervangen, maar de 100 dollar niet. Veel winkels nemen ze ook niet meer aan, zelfs in de US niet, en ook hier in Europa niet meer in bepaalde winkels.quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Klopt, al sinds 1989, maar het zou me niet verbazen als er nu veel meer zijn, want als ze zo goed zijn, kunnen ze toch alleen in de VS gemaakt zijn, bij de drukkerij die normaal ook de greenback drukt?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Ik zou er goud, munitie en blikken bonen van kopen. En daarna zou ik op 't dak gaan zitten.
Vergeet dit niet:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |