Nominatie voor TT volgende topic!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:04 schreef BoNi het volgende:
...... maar een betere club dan dese is er niet...!!!
Enige is dat je die goed kan gebruiken als die er niet zijn en dat komt nog wel eens voor.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich hoeft er geen verdediger bij te komen, want die zal er toch voor zorgen dat de ontwikkling van Gregory v/d en/of Johnny Heitinga wordt afgeremd, hetzelfde geldt ook voor Thomas Vermaelen.
Dat was gisterenquote:Urquhart - donderdag 10 januari 2008 @ 12:50
Hij kwam gewoon niet op de training omdat hij een latere vlucht nam. Vandaar dat hij van Jans mocht wegblijven.
Ik typ (in dit geval) in spreektaal.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:06 schreef Blight het volgende:
Dan deze, mag ik toch hopen.
ja, maar niet in verdedigende zin.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef stefmans het volgende:
is die bruno silva nou echt beter dan ogararu?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:08 schreef Blight het volgende:
Ik weet nog een goede verdediger: klik!
Wie mailt Martin?quote:Bosko Jankovic wil alweer vertrekken bij Palermo. De middenvelder van Servische komaf kwam afgelopen zomer over van Real Mallorca, maar komt op het Italiaanse eiland niet voldoende aan spelen toe. (Corriere dello Sport)
Ga je toetsenbord spoelenquote:
Geen idee, maar een beetje serieuze concurrentie voor Ogararu zou geen kwaad kunnen. Hetzelfde geldt voor Emanuelson.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:17 schreef stefmans het volgende:
is die bruno silva nou echt beter dan ogararu?
Als je gaat kijken naar dubbele bezetting dan moet je eigenlijk zoeken naar multifunctionele verdedigers..quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:33 schreef F1Bas het volgende:
We zoeken toch een centrale verdediger en geen backs?
quote:Bruno Silva forceert vertrek naar Ajax
Bruno Silva is donderdag niet komen opdagen bij de training van FC Groningen. De Uruguayaanse rechtsback wil naar Ajax, maar de Groningers willen hem niet naar Amsterdam laten vertrekken. Sportweek had woensdag uit betrouwbare bron al vernomen dat hij een dag later niet aanwezig zou zijn op de ochtendsessie. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel “Hij is teleurgesteld dat Groningen niet met Ajax wil praten”.
Silva hoopt dat hij net als oud-ploeggenoot en landgenoot Luis Suárez kan overstappen naar Amsterdam. Ook bij de transfer van Suárez was er veel onenigheid tussen beide clubs. Al leidde dit uiteindelijk wel tot een overgang.
Sportweek.nl
Uhu, beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef S-Two het volgende:
Triest ook echt dat van al die spelers constant.
Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.quote:
En daarnaast zou ik Silva ook niet vcr neerzetten, evenals je Ogararu en Emanuelsson (vcl) daar niet neerzet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.
Ik hoop dat Martin lekker bruin in Dubai is geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=541693
eindconclusie: Het duurt nog minimaal 4 maanden en na 4 maanden besluit men verder te gaan met Koster, omdat het "moeilijk was iemand te vinden."
Het kan erger, ik noem Dirk Kuijtquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Die toont karakter, en dat spreekt voor hem!
Ach ach, vergeten hoe Deour bij Genk wegging?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Snap ook niet waarom die gast steeds met die vergelijkingen komt.. magoed..quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
In welk opzicht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
Die hebben wel allebei al een behoorlijk Ajax-verleden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Goh.. laat het nog maar iets langer duren voor Grego!quote:Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Robbert Schilder kunnen zich noodgedwongen pas later mengen in de titelstrijd. De drie Ajacieden trainden donderdag apart van de groep
Zal ik?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
"Na de winter zijn ze er weer bij."
Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
Reminder:quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Arbitragezaak!.
How grunn must hate us now.
Tis ook niet helemaal serieus datquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven![]()
Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
Huh.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax.
Wat een onzin dit zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”
Omdat het onzin is?quote:
Haha dit vind ik wel erg mooi van Jaakkequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Een prima kerel, die Davids, vindt voorzitter Jaakke. ,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax. Dit jaar kwam ik binnen met scheenbeschermers over mijn Sinterklaas-jurk. Vond-ie prachtig.”
.
Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaakquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Geel moet nu gewoon tegen Groningen zeggen, oke luister, wij willen die speler, die speler wil naar ons, hier heb je een grote zak geld en de groeten...
Dat bedoel ik dus, doe dat dan gewoon voor die zaak...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaak
Inderdaad, wat een onzin. Buitenlanders die niet meer naar Ajax willen...quote:
Van mij mag Martin van Geel ook opdonderen, wat een onzin verkoopt hij. Het is moeilijk voor Ajax om spelers te halen? Ja, als je alleen de meest bekende spelers scout die al gevolgd worden door clubs als Chelsea, Juventus, Arsenal e.d. lijkt me dat logisch. Ajax moet spelers scouten die niemand nog op hun lijstje heeft staan, spelers als Jari Litmanen en Finidi George zijn er echt nog wel, alleen het scoutingsapparaat voldoet nu niet. Het is nu eenmaal zo dat als Chelsea en Ajax zich melden voor een speler, ze liever meteen naar Chelsea gaan, daar kan Ajax niets aan doen. Ajax moet gewoon zorgen dat het spelers scout die nog niet ontdekt zijn door Chelsea, dan is er niets aan de hand.quote:
Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eigenlijk geeft ie gewoon aan dat de scouting ruk is bij Ajax.!
Kan me nog heel goed herinneren dat ik hoorde dat Ajax een Tunesiër had gehaald, die nog in eigen land speelde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef StarGazer het volgende:
Damn ik begin gewoon bijna te verlangen naar de tijden van Leo Beenhakker. In 1 zomer: Maxwell, Mido, Zlatan en Trabelsi
Maar onder Van Geel kan er blijkbaar niks meer
Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers.Ik vind dat maar niks. Ajax moet gewoon zorgen dat de eigen ''huis-scouts'' 24u per dag over de wereld reizen, wedstrijdjes bezoeken en talent opsporen. valt iemand op, dan samen met trainer en TS die speler gaan bekijken en dan een beslissing nemen.
In Zuid Amerika, het Oostblok, Scandinavie etc loopt genoeg talent rond.
Ja, dat vind ik ook. het is dus onkunde van de scouting bij Ajax.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:01 schreef StarGazer het volgende:
'PSV heeft interesse in Colin'
Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.
Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.
Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.
Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.
Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/![]()
Het ligt niet aan de scouting. Piet de Visser heeft het al eens gezegd, overal waar PSV scout, scout Ajax ook. Alleen de technisch verantwoordelijken bij Ajax doen er weinig tot niets mee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. het is dus onkunde van de scouting bij Ajax.
En bovendien scheelt het ook nog een hoop geld ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.
Dus je eet je schoen op dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef Chadi het volgende:
Als dat van Colin waar is ..nou schoen vreet topic waard
Ok, het kan dus nog bizarder dan de transfer van Perezquote:
Ik vind dat helemaal geen onzin.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:19 schreef venomsnake het volgende:
Als tegenargument kan je misschien zeggen dat spelers bij clubs als scH en FCG meer tijd krijgen om te wennen en om te presteren, maar dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje onzin. Bij de subtop wil men ook gewoon dat er prestaties geleverd worden. Suarez heeft heeft ook wel eens op de bank gezeten, Berg bijvoorbeeld ook als ze minder presteerden..
Mja, neem nu een Suarez. geloof je nu werkelijk dat hij het bij Ajax minder had gedaan als hij niet eerst een jaar bij Groningen had gespeeld? Ik geloof daar geen hout van.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen onzin.
Als die spelers bij jullie op de bank zitten, kraait er geen haan naar. Komt zo'n speler bij Ajax op de bank terecht, dan is dat direct een hot item in alle praatprogramma's.
Nee nee dat zei ik niet .. dan loop ik tot het einde van het seizoen met een Van Geel avatar. Als hij z eColin aansmeert vind ik hem opperchief der bedriegersquote:
Daar hebben we al een topic overquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, Ajax-PSV PSV-Ajax, kunnen we niet fuseren ofzo.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Als ze Colin verkopen aan PSV neem ik een Jan Reker-avatar.
Maar geen arbitrage gelukkig zoals nu.nl meldde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:46 schreef kevin6188 het volgende:
Silva is wel serieus
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=47608
Mja, dat zal Suarez eerst ook wel gezegd hebben. In een vervolgbericht zegt Silva tegen Sportweek weer dat Ajax, Feyenoord of Fiorentina niet uitmaakt...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar geen arbitrage gelukkig zoals nu.nl meldde.
Ik zie hem, als hij toch weg wil, liever naar Fiorentina vertrekken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mja, dat zal Suarez eerst ook wel gezegd hebben. In een vervolgbericht zegt Silva tegen Sportweek weer dat Ajax, Feyenoord of Fiorentina niet uitmaakt...
Wat zjroentje zegt, is dat Suarez na een half jaar vol minder succesvolle invalbeurten (en bovendien schwalbes) als miskoop zal worden bestempeld, weggehoond zal worden door het publiek en doodongelukkig helemaal niet meer vrijuit zal durven spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef venomsnake het volgende:
Mja, neem nu een Suarez. geloof je nu werkelijk dat hij het bij Ajax minder had gedaan als hij niet eerst een jaar bij Groningen had gespeeld? Ik geloof daar geen hout van.
Als Ajax hem zelf uit Uruguay had gehaald en eerst een half jaartje invalbeurten had gegeven en wedstrijden bij de beloften had laten spelen had ie het denk ik niets minder gedaan dan nu.
Die schwalbes maakt ie nog steeds, leert ie toch nooit af.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zjroentje zegt, is dat Suarez na een half jaar vol minder succesvolle invalbeurten (en bovendien schwalbes) als miskoop zal worden bestempeld, weggehoond zal worden door het publiek en doodongelukkig helemaal niet meer vrijuit zal durven spelen.
Iets waar een deel van het publiek toch een grote hekel heeft. Nu heeft 'ie echter het krediet van kunstjes bij Groningen gehad, waardoor iedereen wist dat 'ie ook leuke dingen kon laten zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Die schwalbes maakt ie nog steeds, leert ie toch nooit af.![]()
Och, ik herinner me nog een speler die nu als een van de besten ter wereld wordt gezien, die in Amsterdam na een half jaar als pure miskoop werd beschouwd. Wat zeg ik? Toen hij de winnende maakte in de beker verzuchtten veel mensen dat hij toch nog iets van z'n centen had opgebracht. Ibrahimovic heette 'ie, geloof ik.quote:Maar dan ga je er dus vanuit dat Suarez alleen maar minder succesvolle invalbeurten maakt.
Kan.quote:Je kan het natuurlijk ook positief bekijken, meneer maakt geweldige invalbeurten en het publiek roept bij de eerstvolgende wedstrijd al zijn naam als hij begint warm te lopen.![]()
Even het belangrijkste dikgedrukt. Groningen ja. Wanneer Ajax komt, worden er al snel dollartekens gespot in de ogen van veel mensen. Dan betaal je al snel een paar miljoen meer.quote:Bovendien, zo groot is het risico niet. Suarez heeft Groningen 1 miljoen gekost.
Tsja, zolang hij mag blijven doen wat hij niet doet, en men niet zo loopt te zeiken dat hij de bal niet afspeelt, heeft 'ie die kwaliteit. Ik ben bang dat wanneer men op dat afspelen blijft zeiken, dat het snel de afgrond in gaat met het spel van Luis. Nog even voor de duidelijkheid dus de speler die samen met Makaay de meeste assists heeft.quote:Maar goed, Suarez heeft zoveel kwaliteit, die had het ook wel direct bij Ajax gemaakt. Daar ben ik van overtuigd,
quote:Bruno Silva: "Ajax, Feyenoord of Fiorentina maakt mij niet uit"
Bruno Silva wil weg bij FC Groningen. "Ik ben 27 jaar, ik wil nu hogerop," aldus de rechtsback van Groningen, die in de belangstelling staat van Ajax, Feyenoord en Fiorentina.
"Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan," aldus Bruno Silva tegen Sportweek.
De verdediger sprak inmiddels reeds met zijn voormalige ploeggenoot Luis Suarez. "Luis hoopt alleen maar dat ik de stap kan maken zodat ik weer gelukkig ben. Het zou leuk zijn als we straks weer samen spelen."
Nee, je moet op de plek blijven staan die op je kaart staat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef DJ90 het volgende:
Zo, op het nippertje nog even kaarten binnen in 409.
Wel beperkt zicht, maar het is toch geen probleem om ergens anders te gaan staan daar?
Zoalng het niet voor iemand anders is niet denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef DJ90 het volgende:
Zo, op het nippertje nog even kaarten binnen in 409.
Wel beperkt zicht, maar het is toch geen probleem om ergens anders te gaan staan daar?
Hooguit 1x per jaar met hun helicopter.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, je moet op de plek blijven staan die op je kaart staat.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hooguit 1x per jaar met hun helicopter.
was nog genoeg plaats in 416 ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga zondag, kijk morgen wel of ik nog een kaart kan halen...
Dat dacht ik al, ik zie morgen welquote:
AZ ook famous for not travelling.quote:
Zo lang die iedere wedstrijd zijn man uit de wedstrijd speelt hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:43 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling wil ik die vent helemaal niet
Whehe. Dat was een alleraardigste dag ja.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zijn goals tegen Brugge
Wát een dag was dat![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hooguit 1x per jaar met hun helicopter.
Verhuisbericht gelezen zandman?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe. Dat was een alleraardigste dag ja.
Ik vind hem fantastisch. Echt een weergaloze voetballer. Alleen die schwalbes zijn een smetje. Verder een geweldige aankoop. Veel beter dan Babel. Wat dat betreft heeft Van Geel goed gehandeld.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef Nashje het volgende:
Zo slecht vind ik Suarez het niet doen hoor. Vind hem wel een aanwinst voor Ajax.
Ja, hoorde het gister al buiten het forum om. Ben er niet zo lyrisch over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verhuisbericht gelezen zandman?
Waarom niet? Je hebt een SCC in één van die vakken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, hoorde het gister al buiten het forum om. Ben er niet zo lyrisch over.
Nop, heb geen SCC. De gedachte is nu dat het één front kan vormen zeg maar. Maar die wand... Dat vind ik echt een belachelijke beslissing, zeker als je ook denkt aan de gewilde uitbreiding van de komende jaren... En als je een front wil vormen, dan moet je recht boven Zuid zitten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt een SCC in één van die vakken?
Die wand is om het aantal stewards terug te dringen. Prima zaak dus wat mij betreft. Mocht er uitgebreid worden (wat op den duur zeker gaat gebeuren) kan die wand natuurlijk verplaatst worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nop, heb geen SCC. De gedachte is nu dat het één front kan vormen zeg maar. Maar die wand... Dat vind ik echt een belachelijke beslissing, zeker als je ook denkt aan de gewilde uitbreiding van de komende jaren... En als je een front wil vormen, dan moet je recht boven Zuid zitten...
Nu gaat het er een beetje uitzien alsof je in een tweede uitvak zit zeg maar. En ik begrijp de reden wel waarom 428 niet kan, maar heb bij deze oplossing nog geen goed gevoel. Hoop dat ik er naast zit natuurlijk...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wand is om het aantal stewards terug te dringen. Prima zaak dus wat mij betreft. Mocht er uitgebreid worden (wat op den duur zeker gaat gebeuren) kan die wand natuurlijk verplaatst worden.
Recht boven Zuid was geen optie, omdat er op 428 erg veel SCC houders zitten. Plus dat er zo qua prijsklasse niets veranderd. De zichtlijnen (zoals Ajax dat noemt) blijven hetzelfde.
mooi hequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef toma het volgende:
Colin naar PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!11111111111!!1!!!!!!!!11!!!1!1!!!!1!1!!11
Nevermind zie het al op de vorige pagina....quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef toma het volgende:
Colin naar PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!11111111111!!1!!!!!!!!11!!!1!1!!!!1!1!!11
de NSB'rquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Trancelocator het volgende:
Misschien zijn ze bij PSV zo een fan van Colin omdat ze denken dat hij de boel aan het sabotteren is.
Perez weg doen, en Colin halen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Rumille het volgende:
Ik denk dat PSV gek is geworden als ze Colin halen.
Wat deden wij dan afgelopen zomer?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef toma het volgende:
[..]
Perez weg doen, en Colin halen.klasse beleid. En dan zeuren wij over van Geel
Op de omloop komt natuurlijk geen afscheidingswand. De omloop op Zuid2 is hetzelfde als die op Noord2. Dus in dat opzicht veranderd er weinig. Verder is de wand die in 425 geplaatst wordt iets hoger dan 1 meter. Die is er ter vervanging van de stewards. In wezen stonden we op Noord ook al in een soort uitvak met al die stewards om ons heenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu gaat het er een beetje uitzien alsof je in een tweede uitvak zit zeg maar. En ik begrijp de reden wel waarom 428 niet kan, maar heb bij deze oplossing nog geen goed gevoel. Hoop dat ik er naast zit natuurlijk...
heb nog geen enkele serieuze PSV bron kunnen vinden die dit ook meldtquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:01 schreef StarGazer het volgende:
'PSV heeft interesse in Colin'
Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.
Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.
Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.
Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.
Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/![]()
Als je dat nog eens gaat nadoen, dan ben je pas echt dom bezig.quote:
Getuigt wel van inzicht idd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder weg doen en Perez weg doen, en Delorge halenklasse toch?
Bron?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:37 schreef w00h00 het volgende:
Van Geel maak eens gebruik van de scouting!
Wil je wederom miljoenen neer tellen voor een speler van Groningen terwijl er bij Van der Zee genoeg op de shortlist staan!?
Volgens mij zit ik precies tegen die wand aan alleen dan links van het vak, want in briefie staat dat jullie me buren wordenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de omloop komt natuurlijk geen afscheidingswand. De omloop op Zuid2 is hetzelfde als die op Noord2. Dus in dat opzicht veranderd er weinig. Verder is de wand die in 425 geplaatst wordt iets hoger dan 1 meter. Die is er ter vervanging van de stewards. In wezen stonden we op Noord ook al in een soort uitvak met al die stewards om ons heen
Wat mij betreft een prima vooruitgang.
Och ja. Jees wat gaat het snel. Voor je het weet staan we weer op P2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef Urquhart het volgende:
Het is bijna weer vrijdag.
Bier, kermis...
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.quote:
blijkbaar was van der Zee niet de grote man van PSV in Zuid Amerika maar kwam het toch hoofdzakelijk van Pietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.
Van der Zee weet toch wel een Alex of Da Costa te vinden in Brazilie en omstreken.
Aannemingen en meer nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.
Van der Zee weet toch wel een Alex of Da Costa te vinden in Brazilie en omstreken.
Ach ja, allemaal lekker schoppen tegen van Geel. Met een andere TD hadden we alleen maar nieuwe sterspelers gehad, super veel nieuwe talenten gehaald en natuurlijk was Sneijder dan gewoon gebleven.quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, allemaal lekker schoppen tegen van Geel. Met een andere TD hadden we alleen maar nieuwe sterspelers gehad, super veel nieuwe talenten gehaald en natuurlijk was Sneijder dan gewoon gebleven.
Doet Heitinga toch leukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dJjOWJ96oB8
Nee nu weer Man Utdquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoor weer her en der geruchten over Huntelaar naar AS Roma in de winterstop voor 28 miljoen. Weet iemand daar meer over, of was dit al genoemd (zo ja, sorry)?
quote:Manchester United gaat bod doen op Huntelaar
Volgens de Engelse krant The Sun bereidt Manchester United een bod voor op Klaas Jan Huntelaar. De hoogte van het bod zou om en nabij de 16 Miljoen Euro liggen. Volgens de krant zou Ajax 24 miljoen willen hebben voor de spits, maar zo schrijft de krant zou Ajax in de financiele moeilijkheden verkeren en zou daarom geforceerd worden om het bod te accepteren. Klaas Jan Huntelaar die nog een contract heeft tot de zomer van 2010 bij Ajax wordt in de krant vergeleken met Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten.
sympathieke gast lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
Dat wens ik hem dan met je mee!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:51 schreef Nashje het volgende:
Financiele moeilijkheden? Dacht het juist niet. Maar als ze dit accepteren mag Van Geel van mij een ziekte krijgen.
En:quote:'Manchester United biedt zestien miljoen voor Huntelaar'
11 januari 2008
Klaas Jan Huntelaar staat in de belangstelling van Manchester United. Volgens De Telegraaf gaat de Engelse topclub één dezer dagen een bod van zestien miljoen euro uitbrengen op de spits, die bij Ajax nog een contract heeft tot medio 2010.
Of Ajax in zal gaan op het bod van de Mancunians, is hoogst onzeker. De club heeft de afgelopen weken immers meerdere keren laten weten dat het deze winter geen spelers wil laten vertrekken. Om deze reden werd eerder ook al een bod van Tottenham op Urby Emanuelson naar de prullenbank verwezen.
Huntelaar staat ook in de belangstelling van Juventus, maar de Italianen wil pas in de zomerstop een nieuwe spits aan de selectie toevoegen.
quote:Suarez belooft: "Geen schwalbes meer in 2008"
11 januari 2008
Hate him or love him. Luis Suarez is geen voetballer, waar je geen mening over hebt. De 20-jarige Ajacied was met briljante acties en doelpunten het afgelopen jaar een van de grote entertainers in de Nederlandse competitie, maar met zijn vele fopduiken ook een echte spelbederver. Aan dat laatste wil hij echter een einde maken, zo verzekert hij in het Algemeen Dagblad.
Geen scheidsrechter trapt er tegenwoordig meer in, als Luis Suarez met veel gekrijs en theater ten aarde stort. De Uruguyaanse aanvaller beseft, dat hij slachtoffer is geworden van zijn eigen acties. "Ik speel mijn eigen spel, maar probeer het te verbeteren. Ik realiseer me nu dat ik een reputatie heb op dat gebied. Dat is niet goed voor mij. Ik laat het daarom voortaan wel uit mijn hoofd om me nog zomaar te laten vallen, om schwalbes te maken dus. Daar schiet ik niets meer mee op en het team ook niet. Er wordt extra op me gelet, blijkbaar. Maar scheidsrechters moeten de echte overtredingen wel blijven zien. Ik heb het idee dat dat niet meer gebeurt, dat ze alleen nog maar denken dat ik duikel. Dat is dus niet waar", aldus het veelbesproken talent.
Het grote cultuurverschil tussen Uruguay en Nederland heeft Suarez nog altijd moeite mee. "In Uruguay komt een scheidsrechter aan een speler vragen wat er aan de hand is, als iets niet goed waarneembaar was. Wat is er gebeurd, waarom ben je gevallen, wordt er dan gevraagd. Een scheidsrechter praat daar met spelers, je mag in twee zinnen uitleggen waarom je viel. In Nederland zeggen ze meteen: houd je mond! Hier staan ze niet open voor discussie. In Uruguay word je als aanvaller ook meer beschermd. Bovendien wordt daar mijn manier van voetballen ook meer gerespecteerd."
Buiten de ambitie om geen schwalbes meer te maken, wil Suarez meer in het nieuwe jaar. "Ik wil met Ajax kampioen worden, dat heeft prioriteit. Daar heb ik alles voor over. Ik wil graag schitteren op het WK, met Uruguay, maar eerst de titel in Nederland. Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf."
quote:Belofte voor 2008: geen fopduiken
Door RENZE LOLKEMA
DUBAI/AMSTERDAM - Ajax hervat zondamiddag in Amsterdam de competitie met de topper tegen AZ. Bij voorbaat is Luis Suárez een van de hoofdrolspelers. De spits uit Uruguay viel in de eerste competitiehelft zo vaak dat arbiters nu eerder tegen hem dan voor hem fluiten. Dat zit hem dwars.
Grappig voorbeeld op het trainingsveld in Dubai waar Ajax de afgelopen week een internationaal toernooi speelde. Topspelers als Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez en Johnny Heitinga werkten na de ochtendsessie nog wat af op het doel van keeper Maarten Stekelenburg. Ook Luis Suárez deed mee. Maar toen hij uitgleed, galmde het luidkeels ‘Schwalbe’ door het emiraat.
Suárez’ medespelers maakten een dolletje van het probleem dat de spits al een halfjaar dwars zit. Niemand gelooft hem nog wanneer hij ter aarde stort. ‘Yellow card referee, gele kaart!’, schreeuwde Heitinga. De armgebaren van Huntelaar maakten ook duidelijk dat Suárez duikelde. Een fopduik, een Schwalbe, vals spel dus. Nu kon iedereen het eindelijk een keertje goed zien.
Súarez moest in Dubai zelf ook lachen om die voetbalhumor. Maar het is de Ajacied – over twee weken wordt hij 21 jaar – bittere ernst. Tegen Excelsior, vlak voor kerst, wantrouwde scheidsrechter Nijhuis hem toen hij vijf minuten voor tijd bij een 2-1 achterstand in het vijandelijke strafschopgebied onderuit werd gelopen. Suárez kreeg zelfs geel. Vlak na kerst deed arbiter Luinge tegen FC Twente hetzelfde nadat hij wederom was gevallen.
Suárez: ,,De spelers maakten er een geintje van op de training, maar ze staan honderd procent achter me. Ze geloven me en steunen me.’’
Tegen Inter in het toernooi om de Dubai Cup, kreeg je wel een strafschop mee. Eindelijk, zul je waarschijnlijk hebben gedacht.
Suárez: ,,Dat was een zuivere penalty. Geen twijfel mogelijk. Zoals zo vaak. Maar in Nederland zien de scheidsrechters het vaak niet goed.’’
Je bent te vaak betrapt op een fopduik, op een Schwalbe dus. Daardoor lijkt het Nederlandse arbiterkorps je niet meer te geloven.
,,Ik speel mijn eigen spel, maar probeer het te verbeteren. Ik realiseer me nu dat ik een reputatie heb op dat gebied. Dat is niet goed voor mij. Ik laat het daarom voortaan wel uit mijn hoofd om me nog zomaar te laten vallen, om Schwalbes te maken dus. Daar schiet ik niets meer mee op en het team ook niet. Er wordt extra op me gelet, blijkbaar. Maar scheidsrechters moeten de echte overtredingen wel blijven zien. Ik heb het idee dat dat niet meer gebeurt, dat ze alleen nog maar denken dat ik duikel. Dat is dus niet waar.’’
Tegen Excelsior stond je wel heel beteuterd te kijken.
,,Ze bleven maar overtredingen op me maken. Ik was niet alleen kwaad, maar ook teleurgesteld. Als we op dat moment een penalty hadden gekregen, had de wedstrijd nog kunnen kantelen. Nu verloren we.’’
Is er op dit gebied sprake van een cultuurverschil misschien? Laten we het zo zeggen: je wordt wel heel vaak uit balans gebracht.
,,In Uruguay komt een scheidsrechter aan een speler vragen wat er aan de hand is, als iets niet goed waarneembaar was. Wat is er gebeurd, waarom ben je gevallen, wordt er dan gevraagd. Een scheidsrechter praat daar met spelers, je mag in twee zinnen uitleggen waarom je viel. In Nederland zeggen ze meteen: houd je mond! Hier staan ze niet open voor discussie. In Uruguay word je als aanvaller ook meer beschermd. Bovendien wordt daar mijn manier van voetballen ook meer gerespecteerd.’’
Wat vind je van het niveau van de arbiters in Nederland?
,,Ik vind maar twee scheidsrechters goed, maar het lijkt me niet verstandig nu namen te noemen. Ik moet verder, maar zal qua stijl niet veel veranderen. Ik voetbal op intuďtie, ik zal de acties blijven maken. Ik hoop dat de scheidsrechters goeie beslissingen blijven nemen. Daar wil ik het bij laten.’’
Je had een turbulente voorbereiding. Ajax en FC Groningen lagen lang met elkaar in de clinch voordat je naar Amsterdam kon verhuizen.
,,Het was een moeilijke zomer. Ik moest weer gaan trainen bij FC Groningen met het gevoel dat ik een droom niet had kunnen waarmaken. Ik heb daar een fantastisch jaar gehad, ik was er gelukkig, maar ik was toe aan Ajax. Ik ben vooral de trainer (Ron Jans) dankbaar. Hij begreep me wel. Op een gegeven was er een dubbele trainingssessie gepland en de trainer zag ’sochtends dat ik het moeilijk had. Sla jij de middagtraining maar over, zei hij. Ga lekker met je familie naar huis, dan zie ik je morgen weer. De trainer had begrip.’’
Je sprak in Groningen beter Nederlands dan in Amsterdam.
,,Haha. Maar in Groningen moest ik wel, daar sprak niemand Spaans. Hier bij Ajax had je trainer Ten Cate, de elftalleider en de medespelers Luque, Gabri en Ursaiz. Hier spreekt iedereen mijn taal.’’
Perez is gekomen, Davids is terug. Hoe ver kan dit Ajax dit seizoen nog komen?
,,Die twee zijn belangrijk. Ik kon het in Dubai al merken aan de coaching onderling. Die is verbeterd. Als dit nieuwe elftal is ingespeeld, staat er een geweldig team. Ajax zal er in de tweede competitiehelft anders uitzien, deze spelers kunnen het omslagpunt betekenen.’’
Wat zijn je persoonlijke plannen?
,,Ik wil met Ajax kampioen worden, dat heeft prioriteit. Daar heb ik alles voor over. Ik wil graag schitteren op het WK, met Uruguay, maar eerst de titel in Nederland. Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf.’’
Nog n jaar en die is ook weg...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:27 schreef Blight het volgende:
Hier nog het bericht volgens FCUpdate.nl:
Als je dan Champions League gaat spelen, komt de belangstelling voor een jonge speler als ik vanzelf."
Ze hebben Colin gekocht voor 10 miljoenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:31 schreef Breach het volgende:
Lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat bericht. Ajax heeft niet het eigen stadion in beheer, heeft een begroting die gebasseerd is op Uefa Cup (al zullen dat wel wat meer ronden zijn dan dit jaar) en hebben dit seizoen zon 40 miljoen aan transfersommen binnengesleept. Dus is gewoon onmogelijk. Zijn bovendien beursgenoteerd dus ze moeten altijd openheid van zaken geven en kunnen dus niet zomaar 40 miljoen aan gekke dingen uitgeven.
Dat kan ik iemand die niet door Ajax zelf is opgeleid al helemaal niet kwalijk nemen. Zo'n jongen heeft gewoon gezonde ambitie.quote:
Nee hoor maar jammer is het wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan ik iemand die niet door Ajax zelf is opgeleid al helemaal niet kwalijk nemen. Zo'n jongen heeft gewoon gezonde ambitie.
Klopt, maar aan de andere kant zal hij zich nog zeker een jaar moeten bewijzen, iets wat voor Ajax ook goed is.quote:
Vrijdagmiddag pas.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:49 schreef Blight het volgende:
Zullen we het nu dan over gerstenat en nakende vrouwen hebben?
Wat een clown, met walgelijk gedrag. Maar die acties zijn echt vet.quote:
Moet in die laatste minuut gelijk weer denk aan De Regenjas van Harry Vermegen, wie kan de bal zo hoog mogelijk in het stadion trappenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
Heb niks tegen Elsemieke in bikini.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:49 schreef Blight het volgende:
Zullen we het nu dan over gerstenat en nakende vrouwen hebben?
quote:'Standard weigerde miljoenenbod Ajax op Defour'
Standard Luik heeft een bod van Ajax van acht miljoen euro op Steven Defour (foto) geweigerd. Dat schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Defour, ondanks zijn negentien lentes al aanvoerder van Standard Luik, wordt al jaren begeerd door Ajax. De middenvelder werd in de zomer genoemd als potentiële opvolger van Wesley Sneijder. ‘We zitten niet achter geld aan, maar willen een prijs,’ citeert Het Laatste Nieuws de voorzitter van Standard, Reto Stoffler. (MA)
Of zonder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb niks tegen Elsemieke in bikini.
Jamaar ik wil weer een eens een titel verdomme....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:29 schreef Rumille het volgende:
Ze zijn in ieder geval bezig. In de zomer nog maar eens proberen.
drie sterretjesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar ik wil weer een eens een titel verdomme....
quote:Bruno Silva wil naar Ajax, maar traint wel weer
FC Groningen-speler Bruno Silva wil als het aan hem ligt zo snel mogelijk naar Ajax, omdat het volgens hem beter is voor zijn loopbaan. Nadat Silva van trainer Ron Jans twee dagen langer vakantie had gekregen, meldde de rechtsback zich donderdag niet op de training. Volgens eigen zeggen, omdat hij teveel aan zijn hoofd had aangaande het Ajax-verhaal. Vrijdagochtend verscheen Silva wel op de training, maar hij valt buiten selectie voor de thuiswedstrijd tegen Excelsior komende zaterdag.
Tom Hiariej is normaal gesproken de vervanger van Silva aan de rechterkant. "Bruno is zeer standvastig in deze zaak. Hij heeft het goed met zijn familie besproken en wil graag naar Ajax, dat bovendien een substantieel bedrag voor hem wil betalen", zegt zaakwaarnemer Henk van Ginkel. "Silva hoopt te bereiken dat Ajax en Groningen in ieder geval met elkaar om de tafel gaan." De transferwindow sluit op 31 januari en staat nog drie weken open. De ververgelijking met de zaak Suŕrez werpt zich nu nadrukkelijk. Ondanks een verloren arbitragezaak stemde FC Groningen uiteindelijk in met een overgang van de Uruguayaanse aanvaller naar Ajax. Het standpunt van FC Groningen is echter volstrekt helder. Directeur Hans Nijland laat overal optekenen en roept dat in de winterstop geen enkele speler zal vertrekken. Als daar alsnog van afgeweken wordt heeft FC Groningen daarover wel wat uit te leggen naar de achterban. De affaire-Silva wordt ongetwijfeld vervolgd.
Nou ja, blijkbaar niet dus. Ze zijn er misschien wel maar die willen niet en ze worden ook niet zomaar ff weggedaan op dit moment, logisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Blight het volgende:
Zoveel moeite is Silva volgens mij toch niet waard. Er zijn vast wel (potentieel) betere backs te vinden voor minder.
Dan nog ligt de prioriteit niet op de rechtsbackpositie, mijns inziens. Ik zie liever een breed inzetbare verdediger (iemand die goed is als back én als centrumverdediger), en Silva is volgens mij geen speler die goed tot zijn recht komt in het centrum.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet dus. Ze zijn er misschien wel maar die willen niet en ze worden ook niet zomaar ff weggedaan op dit moment, logisch.
Ja, precies. Die Dzudszak (of hoe de vliegende neuk je dat ook spelt) schijnt een ontzettend talentvolle jongen te zijn, en PSV gaat er weer mee aan de haal. Defour is dan wel een voorbeeld van een buitenlandse naam, maar elke voetballiefhebber weet allang dat die jongen waardevol is. Daar hoef je geen scout voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is me ook een raadsel. Wij zoeken al tijden naar een middenvelder, en we hebben nu Perez weer, maar PSV haalt dus een...middenvelder voor Perez.
Vraag ik me af waarom Ajax die gast niet gehaald heeft. Nou ben ik wel blij met Perez, maar voor het gebeurde had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat ie terug zou komen.
Wij hebben toch de scout van PSV nu? Waarom haalde hij bij PSV zoveel goeie spelers en nu bij Ajax nog helemaal niets? Het kan even duren, maar na zo'n tijd moet ie toch met 1 speler op de proppen kunnen komen?
Zo goed is die gast toch niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Boakye.
De aanname dat Van der Zee wel even wat talenten uit zijn mouw kan schudden is inderdaad één van de meest kortzichtige opmerkingen die hier geplaatst worden, en dat wil gezien het niveau van deze topisc heel wat zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:10 schreef Nashje het volgende:
Net of Van der Zee in z'n eentje verantwoordelijk was voor alle Zuid-Amerikaantjes bij psv. De scouting werkt ook gewoon samen.
Inderdaad. Het lijkt er op dat er totaal geen communicatie is tussen het scoutingsapparaat en de mensen die spelers binnen moeten halen.quote:Het is in ieder geval wel duidelijk dat Van Geel niet naar de scouting luistert. Het zijn alleen maar spelers uit de eredivisie of uit z'n eigen netwerk waar je iets over hoort. Aissati, Perez, Defour, El Ahmadi, Meeuwis, Silva, Landzaat.
Leuke speler ja. Mag wel komen voor Maduro. Anderlecht zal wel poen vragen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef Blight het volgende:
Als we nou volgend seizoen nog een centrale middenvelder nodig hebben lijkt Lucas Biglia me wel wat trouwens.
Klopt. Ligt nog vast tot 2012, dus zal wel weer te duur zijn. Desalniettemin is hij (zeker in potentie) een stuk beter dan Maduro.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leuke speler ja. Mag wel komen voor Maduro. Anderlecht zal wel poen vragen.
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. Ligt nog vast tot 2012, dus zal wel weer te duur zijn. Desalniettemin is hij (zeker in potentie) een stuk beter dan Maduro.
Inderdaad. Belgie had ook veel meer kunnen (en moeten) betekenen op het jeugd EK van afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Ik vind Jong Belgie sowieso heel interessant. Echt heel grote talenten lopen daar.
Das ook wel weer erg kortaf gezegd. Hij is toch de wonderscouter? Ik zeg ook niet dat hij elke tranferperiode met 10 topspelers klaar moet staan hoor, maar 1tje om mee te beginnen is toch niet teveel gevraagd, daar is hij toch voor? Hij mag wel eens iets doen voor zijn, ongetwijfeld royale, salaris lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:13 schreef Blight het volgende:
[..]
De aanname dat Van der Zee wel even wat talenten uit zijn mouw kan schudden is inderdaad één van de meest kortzichtige opmerkingen die hier geplaatst worden, en dat wil gezien het niveau van deze topisc heel wat zeggen..
[..]
Inderdaad. Het lijkt er op dat er totaal geen communicatie is tussen het scoutingsapparaat en de mensen die spelers binnen moeten halen.
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Cziommer: "Wij zijn nog gretiger dan Ajax"
Liever nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballen
Ach jullie winnen zondag toch welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballen
Ben je tevreden met een gelijkspel, morgenavond?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach jullie winnen zondag toch wel
Nee, maar ik verwacht ook niet dat we gelijkspelen,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je tevreden met een gelijkspel, morgenavond?
De beste speler die Heracles ooit gehad heeftquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord gaat alles winnen in januari.
Volgens mij doen de scouts voldoende, maar wordt er niets met die informatie gedaan door eindverantwoordelijke. Bovendien zou je nooit een speler moeten halen op basis van informatie gegeven door slechts één scout, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook wel weer erg kortaf gezegd. Hij is toch de wonderscouter? Ik zeg ook niet dat hij elke tranferperiode met 10 topspelers klaar moet staan hoor, maar 1tje om mee te beginnen is toch niet teveel gevraagd, daar is hij toch voor? Hij mag wel eens iets doen voor zijn, ongetwijfeld royale, salaris lijkt me.
quote:
Yep & yep. Stel nou hč.. Ajax had die grote zak geld van Wesley Sneijder en Ryan Babel toch even open getrokken en zou voor beide spelers een miljoen of 6, 7 op tafel hebben gelegd.. Dan had je me verdomme toch een middenveld gehad, daar krijgt Cruijff de hik van.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=GHRXTrnIyX8&eurl=http://floenergie.skyrock.com/quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
Yep & yep. Stel nou hč.. Ajax had die grote zak geld van Wesley Sneijder en Ryan Babel toch even open getrokken en zou voor beide spelers een miljoen of 6, 7 op tafel hebben gelegd.. Dan had je me verdomme toch een middenveld gehad, daar krijgt Cruijff de hik van.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
De beste speler die Heracles ooit gehad heeft![]()
quote:‘Ajax trekt aanbieding Maduro in’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 11 januari om 13:02
Hedwiges Maduro gaat definitief weg bij Ajax. De club heeft een eerdere aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen ingetrokken, meldt Het Parool vrijdag.
Het besluit van de Amsterdammers is voor Maduro het signaal dat hij niet langer bij Ajax blijven. Het is volgens het dagblad niet duidelijk of de middenvelder met onmiddellijke ingang vertrekt of dat hij zijn contract tot het einde van het seizoen zal uitdienen.
Maduro kreeg van Ajax tot 19 december de tijd om te reageren op een aanbieding om zijn contract te verlengen, maar liet die deadline passeren. In eerste instantie had Ajax nog Maduro in de wachtkamer gezet. De middenvelder maakte na zijn stormachtige beginperiode in Amsterdam een mindere periode door en stond stil in zijn ontwikkeling.
Het contract van de 22-jarige Maduro loopt komende zomer ten einde en de twaalfvoudig international kan daardoor transfervrij overstappen naar een andere club. Volgens de regels van de wereldvoetbalbond FIFA mag hij vanaf 1 januari zelfs met elke willekeurige club om de tafel zitten.
En wat zijn wij toch arrogant met onze grote bekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord gaat alles winnen in januari.
Ik lig er niet wakker van. In potentie een zeer goede voetballer, maar als hij die ontwikkeling niet door wil zetten bij Ajax is dat zijn keuze. Ik denk niet dat hij veel verder zal komen dan een succesvolle periode bij een HSV of een Wigan Athetlic, maar zoals ik al zei: dat is zijn keuze.quote:
Als we kampioen worden niet. Biglia is naar Anderlecht gekomen om Champions League te spelen. Die campagne is met Anderlecht niet al te succesvol. Dat benadrukt trouwens ook maar weer dat het zó belangrijk is voor Ajax om dit jaar kampioen te worden. Met de resultaten van de afgelopen twee jaar in de voorrondes in het achterhoofd, denk ik dat er maar weinig spelers van het kaliber Biglia zijn die voor Ajax zouden kiezen als men zich nog moet plaatsen voor de miljoenendans.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
Lucas Biglia is geweldig, maar Ajax moet geen spelers scouten bij Anderlecht, de stap naar Ajax is dan veel te klein en ook grotere clubs dan Ajax zullen achter hem aan zitten.
We kunnen ook overdrijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij staat niet voor niets in de belangstelling van PSV.
En als Ten Cate er niet had gezeten speelde Boakye gewoon in het eerste van Ajax nu.
Tja als je na zolang nog niets laat horen. Of beweert dat je niet weet of je nog voor Ajax wilt voetballen snap ik het wel dat ze de aanbieding intrekken. Het is graag of niet imho...quote:
Het is er idd nooit echt uitgekomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van. In potentie een zeer goede voetballer, maar als hij die ontwikkeling niet door wil zetten bij Ajax is dat zijn keuze. Ik denk niet dat hij veel verder zal komen dan een succesvolle periode bij een HSV of een Wigan Athetlic, maar zoals ik al zei: dat is zijn keuze.
Mwah, hij was misschien niet overduidelijk de eerste keus geweest maar hij doet echt niet zoveel onder voor Ogararu.quote:
Logisch van hem toch, ajax geeft hem geen vertrouwen, waarom zou die blijven danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Nashje het volgende:
Dag Maduro. Dom kindje.
Succes bij Apollon Limassol.
Omdat hij nog lang niet uitgeleerd is bij Ajax, en zijn spel ook geen reden tot vertrouwen gaf. Een contract moet je verdienen, niet cadeau krijgen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Logisch van hem toch, ajax geeft hem geen vertrouwen, waarom zou die blijven dan
quote:Maduro vertrekt bij Ajax
Uitgegeven: 11 januari 2008 13:45
Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 14:05
AMSTERDAM - Hedwiges Maduro vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De 22-jarige middenvelder sluit zelfs niet uit dat hij deze maand nog bij een andere club aan de slag gaat.
Maduro ziet geen toekomst meer in Amsterdam omdat de leiding van Ajax een aanbieding voor een nieuw contract heeft ingetrokken.
Technisch directeur Martin van Geel nam dit besluit omdat de international in december nog niet kon zeggen of hij zijn aan het einde van het seizoen aflopende verbintenis wil verlengen.
Aanbieding
"Ik was er nog niet uit", stelt Maduro. "Ajax heeft vervolgens de aanbieding ingetrokken, dus ik heb weinig keus meer. Ik ga weg bij Ajax.
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Vertrouwen
Maduro twijfelde over zijn toekomst bij Ajax omdat hij niet het volle vertrouwen van de clubleiding genoot. "Helaas klopte mijn gevoel.
Een nieuwe trainer kan mij denk ik ook niet meer op andere gedachten brengen. Andere mensen bij Ajax zien het niet in mij zitten", verklaarde Maduro.
EK
De middenvelder sluit niet uit dat hij Ajax nog deze maand verlaat. "Het is voor mij belangrijk dat ik blijf voetballen. Ik wil met Oranje naar het EK.
Ik steek in een goede vorm en denk zelfs dat ik het beste half jaar uit mijn loopbaan achter de rug heb. Het liefst vertrek ik bij Ajax met de landstitel. Maar misschien wil de club deze maand nog een beetje geld aan mij verdienen. Ik weet het niet."
Koster
Trainer Adrie Koster houdt Maduro graag bij de groep. "Met de komst van Perez en Davids heb ik meer mogelijkheden op het middenveld", erkende de oefenmeester.
"Maar door schorsingen en blessures kan ik echt niet iedere week met Gabri, Perez en Davids spelen. We willen bij Ajax het liefst niemand laten gaan. Ook Maduro niet."
Is dat niet de taak van Ajax dan? Nu zal iedereen wel weer gaan vallen over die fouten in Dubai, maar behoudens dat speelt Maduro gewoon naar behoren het laatste half jaar en zou ik hem er graag bij houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef Pritt het volgende:
Arme Hedwiges gaat de slachtofferrol spelen maar vergeet even dat Ajax hem 2 jaar lang de handen boven zijn hoofd heeft gehouden terwijl hij als een natte krant aan het ballen was.
Hoeveel zou hij beter zijn dan ons eigen jeugdtalent Siem de Jong?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, precies. Die Dzudszak (of hoe de vliegende neuk je dat ook spelt) schijnt een ontzettend talentvolle jongen te zijn, en PSV gaat er weer mee aan de haal.
De trainer van Inter gaf hem een compliment, en vond hem zelfs de beste van ajax geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van Ajax dan? Nu zal iedereen wel weer gaan vallen over die fouten in Dubai, maar behoudens dat speelt Maduro gewoon naar behoren het laatste half jaar en zou ik hem er graag bij houden.
Maduro speelde afgelopen half jaar ook niet naar behoren. Veel te laag niveau wat hij liet zien. Hij moet op zijn positie veel meer brengen en voor het soort type speler dat AJAX daar zoekt is de beste jongen gewoon niet goed genoeg. Het kan best zo zijn dat dit in de toekomst wel zo is. Ik had een verhuur voor een jaar ook een betere optie gevonden. Want met Davids terug nu kan hij wel fluiten naar speeltijd de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van Ajax dan? Nu zal iedereen wel weer gaan vallen over die fouten in Dubai, maar behoudens dat speelt Maduro gewoon naar behoren het laatste half jaar en zou ik hem er graag bij houden.
Dan zien we hem binnenkort daar wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De trainer van Inter gaf hem een compliment, en vond hem zelfs de beste van ajax geloof ik
Was al bekendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Manchester United wilt Huntelaar deze winterstop graag overnemen. Bron website AD.
Tuurlijk gaf ie een compliment. Beide doelpunten waren fouten van Maduro.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De trainer van Inter gaf hem een compliment, en vond hem zelfs de beste van ajax geloof ik
Wat een ontzettende onzin zeg. Wat verwacht jij dan van Maduro? Dat hij niveautje Davids is en Edgar even uit de basis speelt? Maduro speelde gewoon voldoende. Geen opvallende fouten, was in een aantal wedstrijden zelfs een van de beteren op het veld en was grotendeels over zijn lange dip heen. Normaal gesproken 3e in de pikorde na Davids en Gabri en dus een uitstekende speler voor de breedte. Die twee zijn namelijk nogal vaak geschorst of om andere redenen afwezig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef Fathom het volgende:
[..]
Maduro speelde afgelopen half jaar ook niet naar behoren. Veel te laag niveau wat hij liet zien. Hij moet op zijn positie veel meer brengen en voor het soort type speler dat AJAX daar zoekt is de beste jongen gewoon niet goed genoeg. Het kan best zo zijn dat dit in de toekomst wel zo is. Ik had een verhuur voor een jaar ook een betere optie gevonden. Want met Davids terug nu kan hij wel fluiten naar speeltijd de rest van het seizoen.
Logisch, beide Internazionale-doelpunten kwamen voort uit fouten van Hedwiges Maduso.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Denk dat Boakye niet veel verschilt met Ogararu qua niveau. Misschien is Ogararu wat slimmer qua positionering, maar Boakye heeft kracht en zeker veel meer techniek dan Ogararu.quote:
En Schilder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Logisch, beide Internazionale-doelpunten kwamen voort uit fouten van Hedwiges Maduso.
Maar goed, blijft kut dat ze Maduro geen vertrouwen gaven vorig seizoen en jongens als Nicolae Mitea en Edgar Manuchayran beide nog langlopende contracten hebben, maar nooit spelen.
En dan maar afwachten of de nieuwe trainer ook iets aan Silva heeft...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat Boakye niet veel verschilt met Ogararu qua niveau. Misschien is Ogararu wat slimmer qua positionering, maar Boakye heeft kracht en zeker veel meer techniek dan Ogararu.
Maar goed, gepasseerd station. Gewoon voor 2.5 miljoen een nieuwe halenOf waarschijnlijk iets meer als het via een arbitragezaak moet.
Tja, zo gaat dat eenmaal. Maar hij heeft ons wel het nodige gebracht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge, ik herinner me het nog als de dag van gisteren dat Huntelaar van Heerenveen overkwam, en nu is hij dus al weer binnen een half jaar weg
Sterker nog, we hebben zelfs een opkomende back van de amateurs op proefquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:51 schreef twi het volgende:
Silva halen is gewoon onzin. Iemand van 27 die nauwelijks iets toevoegt t.o.v. een andere 27-jarige. We hebben een rechter centrale verdediger nodig die ook rechtsback kan spelen. Of een pure linksback. Rot toch eens op met die opkomende backs...
Als je toevallig iemand die daar goed in is in je selectie hebt, prima. Maar als je verdediging een kaartenhuis is, dan ga je toch niet op aanvallende kwaliteiten van verdedigers scouten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sterker nog, we hebben zelfs een opkomende back van de amateurs op proef
Ik verwacht helemaal niks van Maduro. Enige wat ik verwacht van spelers die bij AJAX spelen is dat ze ook het vereiste niveau halen. Eigen jeugd of niet. Hij zal niet de eerste zijn die als talent het 1e in kwam en als vergeten voetballer ze carriere afsluit. Maduro is geen stofzuiger en als ie de bal krijgt is het 9/10 keer tikkie breed. Hij zal best bij bepaalde ploegen een dragende speler kunnen worden maar voor AJAX is hij nu niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een ontzettende onzin zeg. Wat verwacht jij dan van Maduro? Dat hij niveautje Davids is en Edgar even uit de basis speelt? Maduro speelde gewoon voldoende. Geen opvallende fouten, was in een aantal wedstrijden zelfs een van de beteren op het veld en was grotendeels over zijn lange dip heen. Normaal gesproken 3e in de pikorde na Davids en Gabri en dus een uitstekende speler voor de breedte. Die twee zijn namelijk nogal vaak geschorst of om andere redenen afwezig.
Iedereen zit hier te janken over wanbeleid. Dan is er een keer echt sprake van groot wanbeleid door de deur definitief dicht te gooien richting een eigen jeugdspeler, en dan vindt iedereen het prima en moet de speler niet zo janken. Ik kan er echt niet bij.
Maduro is geen wonderspeler, maar gewoon een speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Maargoed, laten we vooral verder gaan met Delorge en Schilder als alternatieven. Of beter nog, KOPUH KOPUH KOPUH! Want daar zijn we al zo goed in hier bij Ajax.
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:59 schreef Fathom het volgende:
Maduro is geen stofzuiger en als ie de bal krijgt is het 9/10 keer tikkie breed.
Bij Jong Oranje wel, maar dat is voor Ajax geen maatstaf.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:07 schreef Fathom het volgende:
Want? In mijn ogen is hij toch echt dat type speler. Hij komt bijna noiot met een goede aktie naar voren. En echt een bikkel op het middenveld is hij niet. Hij komt veel te verlegen over.
quote:Ajax met Davids als aanvoerder tegen AZ
11 januari 2008
Edgar Davids begint zondag als aanvoerder van Ajax aan de thuiswedstrijd tegen AZ. De middenvelder is voldoende hersteld van de beenbreuk die hij in de voorbereiding op het huidige seizoen opliep. "Davids start in de basis", bevestigde trainer Adrie Koster vrijdag na de training. "We kijken hoe lang hij het volhoudt."
Koster is blij met de rentree van Davids. "Hij kan niet alleen goed voetballen. Hij laat andere jongens ook beter functioneren. Daarom heb ik hem meteen aanvoerder gemaakt. Na het vertrek van Stam misten we een dergelijke speler. Ik ben overigens ook heel erg blij met de terugkeer van Perez. Ook hij maakt ons sterker."
Koster kent in de aanloop van het duel met AZ vooral defensieve problemen. Hij kan nog niet beschikken over Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. Rechtsback George Ogararu is geschorst. "Gelukkig komen Vermaelen en Van der Wiel snel terug", stelde Koster. "Maar we willen toch nog graag een verdediger aantrekken. Het klopt dat we Bruno Silva er graag snel bij hebben. Maar dan moeten Ajax en FC Groningen natuurlijk wel tot een akkoord komen."
Daarom een verhuur als optie. Want bankzitter wil hij niet worden. Heitinga vond ik op jonge leeftijd al een ster. Vervolgens heel lang met blessure leed gelopen en toch weer goed terug gekomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef twi het volgende:
En de opmerking dat van een 22-jarige wel wat meer verwacht mag worden is natuurlijk onzin. Niet elke speler speelt op jonge leeftijd de sterren van de hemel, Stekelenburg begint nu ook pas echt een goede keeper te worden en die is ook al 25. Voor Heitinga geldt hetzelfde.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef BonJovi het volgende:
Denk dat Jan Arie het wel goed zal doen ipv Maduro.
Dit seizoen is het seizoen waarbij dit soort infantiele kutstatistieken ervoor zorgen dat de beentjes van de verdedigende partij ineens in pudding veranderen.quote:AZ won al ruim 27 jaar niet meer bij Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |