Of zonder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb niks tegen Elsemieke in bikini.
Jamaar ik wil weer een eens een titel verdomme....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:29 schreef Rumille het volgende:
Ze zijn in ieder geval bezig. In de zomer nog maar eens proberen.
drie sterretjesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jamaar ik wil weer een eens een titel verdomme....
quote:Bruno Silva wil naar Ajax, maar traint wel weer
FC Groningen-speler Bruno Silva wil als het aan hem ligt zo snel mogelijk naar Ajax, omdat het volgens hem beter is voor zijn loopbaan. Nadat Silva van trainer Ron Jans twee dagen langer vakantie had gekregen, meldde de rechtsback zich donderdag niet op de training. Volgens eigen zeggen, omdat hij teveel aan zijn hoofd had aangaande het Ajax-verhaal. Vrijdagochtend verscheen Silva wel op de training, maar hij valt buiten selectie voor de thuiswedstrijd tegen Excelsior komende zaterdag.
Tom Hiariej is normaal gesproken de vervanger van Silva aan de rechterkant. "Bruno is zeer standvastig in deze zaak. Hij heeft het goed met zijn familie besproken en wil graag naar Ajax, dat bovendien een substantieel bedrag voor hem wil betalen", zegt zaakwaarnemer Henk van Ginkel. "Silva hoopt te bereiken dat Ajax en Groningen in ieder geval met elkaar om de tafel gaan." De transferwindow sluit op 31 januari en staat nog drie weken open. De ververgelijking met de zaak Suàrez werpt zich nu nadrukkelijk. Ondanks een verloren arbitragezaak stemde FC Groningen uiteindelijk in met een overgang van de Uruguayaanse aanvaller naar Ajax. Het standpunt van FC Groningen is echter volstrekt helder. Directeur Hans Nijland laat overal optekenen en roept dat in de winterstop geen enkele speler zal vertrekken. Als daar alsnog van afgeweken wordt heeft FC Groningen daarover wel wat uit te leggen naar de achterban. De affaire-Silva wordt ongetwijfeld vervolgd.
Nou ja, blijkbaar niet dus. Ze zijn er misschien wel maar die willen niet en ze worden ook niet zomaar ff weggedaan op dit moment, logisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Blight het volgende:
Zoveel moeite is Silva volgens mij toch niet waard. Er zijn vast wel (potentieel) betere backs te vinden voor minder.
Dan nog ligt de prioriteit niet op de rechtsbackpositie, mijns inziens. Ik zie liever een breed inzetbare verdediger (iemand die goed is als back én als centrumverdediger), en Silva is volgens mij geen speler die goed tot zijn recht komt in het centrum.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar niet dus. Ze zijn er misschien wel maar die willen niet en ze worden ook niet zomaar ff weggedaan op dit moment, logisch.
Ja, precies. Die Dzudszak (of hoe de vliegende neuk je dat ook spelt) schijnt een ontzettend talentvolle jongen te zijn, en PSV gaat er weer mee aan de haal. Defour is dan wel een voorbeeld van een buitenlandse naam, maar elke voetballiefhebber weet allang dat die jongen waardevol is. Daar hoef je geen scout voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is me ook een raadsel. Wij zoeken al tijden naar een middenvelder, en we hebben nu Perez weer, maar PSV haalt dus een...middenvelder voor Perez.
Vraag ik me af waarom Ajax die gast niet gehaald heeft. Nou ben ik wel blij met Perez, maar voor het gebeurde had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat ie terug zou komen.
Wij hebben toch de scout van PSV nu? Waarom haalde hij bij PSV zoveel goeie spelers en nu bij Ajax nog helemaal niets? Het kan even duren, maar na zo'n tijd moet ie toch met 1 speler op de proppen kunnen komen?
Zo goed is die gast toch niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Boakye.
De aanname dat Van der Zee wel even wat talenten uit zijn mouw kan schudden is inderdaad één van de meest kortzichtige opmerkingen die hier geplaatst worden, en dat wil gezien het niveau van deze topisc heel wat zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:10 schreef Nashje het volgende:
Net of Van der Zee in z'n eentje verantwoordelijk was voor alle Zuid-Amerikaantjes bij psv. De scouting werkt ook gewoon samen.
Inderdaad. Het lijkt er op dat er totaal geen communicatie is tussen het scoutingsapparaat en de mensen die spelers binnen moeten halen.quote:Het is in ieder geval wel duidelijk dat Van Geel niet naar de scouting luistert. Het zijn alleen maar spelers uit de eredivisie of uit z'n eigen netwerk waar je iets over hoort. Aissati, Perez, Defour, El Ahmadi, Meeuwis, Silva, Landzaat.
Leuke speler ja. Mag wel komen voor Maduro. Anderlecht zal wel poen vragen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef Blight het volgende:
Als we nou volgend seizoen nog een centrale middenvelder nodig hebben lijkt Lucas Biglia me wel wat trouwens.
Klopt. Ligt nog vast tot 2012, dus zal wel weer te duur zijn. Desalniettemin is hij (zeker in potentie) een stuk beter dan Maduro.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leuke speler ja. Mag wel komen voor Maduro. Anderlecht zal wel poen vragen.
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. Ligt nog vast tot 2012, dus zal wel weer te duur zijn. Desalniettemin is hij (zeker in potentie) een stuk beter dan Maduro.
Inderdaad. Belgie had ook veel meer kunnen (en moeten) betekenen op het jeugd EK van afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Ik vind Jong Belgie sowieso heel interessant. Echt heel grote talenten lopen daar.
Das ook wel weer erg kortaf gezegd. Hij is toch de wonderscouter? Ik zeg ook niet dat hij elke tranferperiode met 10 topspelers klaar moet staan hoor, maar 1tje om mee te beginnen is toch niet teveel gevraagd, daar is hij toch voor? Hij mag wel eens iets doen voor zijn, ongetwijfeld royale, salaris lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:13 schreef Blight het volgende:
[..]
De aanname dat Van der Zee wel even wat talenten uit zijn mouw kan schudden is inderdaad één van de meest kortzichtige opmerkingen die hier geplaatst worden, en dat wil gezien het niveau van deze topisc heel wat zeggen..
[..]
Inderdaad. Het lijkt er op dat er totaal geen communicatie is tussen het scoutingsapparaat en de mensen die spelers binnen moeten halen.
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Cziommer: "Wij zijn nog gretiger dan Ajax"
Liever nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballen
Ach jullie winnen zondag toch welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Cziommer moet zijn grote bek eens houden en gaan voetballen
Ben je tevreden met een gelijkspel, morgenavond?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ach jullie winnen zondag toch wel
Nee, maar ik verwacht ook niet dat we gelijkspelen,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je tevreden met een gelijkspel, morgenavond?
De beste speler die Heracles ooit gehad heeftquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord gaat alles winnen in januari.
Volgens mij doen de scouts voldoende, maar wordt er niets met die informatie gedaan door eindverantwoordelijke. Bovendien zou je nooit een speler moeten halen op basis van informatie gegeven door slechts één scout, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook wel weer erg kortaf gezegd. Hij is toch de wonderscouter? Ik zeg ook niet dat hij elke tranferperiode met 10 topspelers klaar moet staan hoor, maar 1tje om mee te beginnen is toch niet teveel gevraagd, daar is hij toch voor? Hij mag wel eens iets doen voor zijn, ongetwijfeld royale, salaris lijkt me.
quote:
Yep & yep. Stel nou hè.. Ajax had die grote zak geld van Wesley Sneijder en Ryan Babel toch even open getrokken en zou voor beide spelers een miljoen of 6, 7 op tafel hebben gelegd.. Dan had je me verdomme toch een middenveld gehad, daar krijgt Cruijff de hik van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |