Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.quote:
En daarnaast zou ik Silva ook niet vcr neerzetten, evenals je Ogararu en Emanuelsson (vcl) daar niet neerzet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Kan je nou niet eens kappen met je FM vergelijkingen? Ik ben ook dol op dat spel, maar het slaat nergens op om hier steeds met die feitjes te strooien.
Ik hoop dat Martin lekker bruin in Dubai is geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=541693
eindconclusie: Het duurt nog minimaal 4 maanden en na 4 maanden besluit men verder te gaan met Koster, omdat het "moeilijk was iemand te vinden."
Het kan erger, ik noem Dirk Kuijtquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Al dat FM geblaat is het meest trieste wat er in deze topics wordt geschreven...
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:00 schreef Tommeke het volgende:
Die toont karakter, en dat spreekt voor hem!
Ach ach, vergeten hoe Deour bij Genk wegging?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Snap ook niet waarom die gast steeds met die vergelijkingen komt.. magoed..quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
In welk opzicht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
Die hebben wel allebei al een behoorlijk Ajax-verleden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Goh.. laat het nog maar iets langer duren voor Grego!quote:Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Robbert Schilder kunnen zich noodgedwongen pas later mengen in de titelstrijd. De drie Ajacieden trainden donderdag apart van de groep
Zal ik?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
"Na de winter zijn ze er weer bij."
Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
Reminder:quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |