Je mag door voor de wasmachine.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik weet het al
dat je de "post" nummer van dit topic..
Zeg jullie zijn er zaterdag toch wel he ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer wel te gaan maar golfer is echt te ziek ja
Zit wel op mijn werk, halfbakken
Weet het echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg jullie zijn er zaterdag toch wel he ?
Mooi, dan zie ik hem binnenkort wel verschijnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo de trouwuitnodigingen op de post doen
Ja, nou, vertel het me dan maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het effe nagevraagd voor je. Lekkere Feedbackhoer van me!
Hier is juist de dame van dienst het zwakke geslacht (DUH), m.a.w. die loopt al 2, 3 dagen te kwakkelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, die griepgolf.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
Wist niet dat jij een Feedbackhoer was, Sandman?
Jij hoeft dus niet te werken ??quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Spaar je geld maar voor het rondje dat je moet geven.
Ik ben ontslagenquote:
huh?quote:
Als hoer!quote:
Ik dacht dat je daar op doeldequote:
nee, ik dacht dat jij bedoelde dat SCH moest gaan sparen voor zaterdag tijdens de meetquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar op doelde.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat jij bedoelde dat SCH moest gaan sparen voor zaterdag tijdens de meet
Mijn PC klok loopt drie minuten voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef dndiek het volgende:
Dooddoener is een uur dus je juichte te vroeg
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:36 schreef Suijk het volgende:
Ik zit alleen maar te snotteren en andere mensen te besmetten. Boeien.
Wat heb jij toch met bamisoepquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef borisz het volgende:
MIddag
zo even wat bamisoep ingeslagen bij die chinatown supermarkt
Dus jij stak mij via via aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:36 schreef Suijk het volgende:
Ik zit alleen maar te snotteren en andere mensen te besmetten. Boeien.
goeie rais joggiequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bepakt en bezakt en klaar om de grote oceaan weer over te steken
Woei, dan moet je een goede roeiboot hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bepakt en bezakt en klaar om de grote oceaan weer over te steken
Dat doet het daar ook wel eens jaquote:
Lijkt me sterk. Of zit het in een fluitketel?quote:
de enige die dan nog hier kan posten is tongquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
VBL/HOOLS wordt echt een ziekenboeg na de meeting
En ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
de enige die dan nog hier kan posten is tong
jij komt niet ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ik
Maar Bloes, Ray en die andere nepsnotteraars die posten nu ook gewoon, dus zo'n probleem wordt dat niet.
Ik ben ook al een maand of wat niet in het topic geweest...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jij komt niet ?![]()
je staat nog wel bij de misschieners
Hij is gewoon bangquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jij komt niet ?![]()
je staat nog wel bij de misschieners
Inderdaad. Bos81 gaat me in elkaar slaanquote:
Bos overstroomt je gewoon met een spraakwaterval.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Bos81 gaat me in elkaar slaan
Je bent bang dat Bluezz op je gaat zitten ofnie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Dan kan ik nooit meer fokken...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent bang dat Bluezz op je gaat zitten ofnie.
heeft Sjimz ook weer iemand van eigen grotequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Dan kan ik nooit meer fokken...
En ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ik
Maar Bloes, Ray en die andere nepsnotteraars die posten nu ook gewoon, dus zo'n probleem wordt dat niet.
Ik las Phil Collins is onthaaltquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV wil Colin halenJa, Jurgen ja!
staat in het topicquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:40 schreef appelsientje het volgende:
Het is al bijna zaterdag
hoe laat komen de meeste mensen?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos overstroomt je gewoon met een spraakwaterval.
Adres?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
in Santpoort-Noord is er een pasta winkel geopend. Daarvan hebben we nu gebruik gemaakt
oude nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik heb even een studie gevolgdquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef SCH het volgende:
Ik snapte geen ruk van die WIDM prono
hoorde het net pas bij coen en sanderquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oude nieuws
maar wel erg tof live
daar hoorde ik het ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoorde het net pas bij coen en sander
volg het verder ook niet elke dag
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ga even 16 dvd's invoeren, aanwinsten voor vandaag
Al 66 aanmeldingen, onder wie verdacht veel VBL fansquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:22 schreef RayMania het volgende:
Doen de WIDM-volgers nog mee?.
Wie is de Mol Prono 2008 - Aflevering #2
Als een DVD shop nog een winkeldief zoekt: Look no further!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ga even 16 dvd's invoeren, aanwinsten voor vandaag
En de titelverdediger is er ook weer bij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al 66 aanmeldingen, onder wie verdacht veel VBL fans
Die hebben ze gewonnen maar die deed er juist niet toequote:Op donderdag 10 januari 2008 19:59 schreef DIGGER het volgende:
Ze hebben de enige match die er toe deed gewonnen toch, Tong?
mij te ingewikkeld die pronoquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Al 66 aanmeldingen, onder wie verdacht veel VBL fans
netjes ingepakt hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als een DVD shop nog een winkeldief zoekt: Look no further!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
netjes ingepakt hoor
[ afbeelding ]
me vader zei al die postbode was een halfuur bezig om alles naar binnen te proppen, ja niet die doos dan hequote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
me vader zei al die postbode was een halfuur bezig om alles naar binnen te proppen, ja niet die doos dan he
The Living DVDlights
alle James Bond's zijn nu binnen voor $4,95 p/stuk![]()
zo dom zijn wijquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na SCH jij ook al, zo moeilijk is ie toch niet?
nou iets meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]omgerekend naar euro's is dan 98 cent per stuk
je hoeft zaterdag geen bier mee te nemen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
De taart en het bier staan al koud...![]()
tssk is het zo'n kroegquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft zaterdag geen bier mee te nemen hoor
ja Utrecht hèquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
De volgende in Eindhoven? Scheelt maar 3 euro![]()
Retour 40,90
Of Groningenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]en we eindigen over 4 meets in Maastricht?
Geen typfoutquote:
quote:
ik neem nu al 8 maanden voor dat eens aan te gaan maken voor mezelf...... maarja nog niet van gekomenquote:
Geef eens een link naar je account, dan kunnen we ook daar elkaars vriendje zijnquote:
Ik heb het ook nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ga eindelijk eens naar draadstaal kijken.
Is het raar dat ik het nog nooit heb gezien ?
ik volg het ook pas sinds kort, tis briljantquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ga eindelijk eens naar draadstaal kijken.
Is het raar dat ik het nog nooit heb gezien ?
Nu al Oranjekoorts.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Mijn koorts zakt, die van Bluezz stijgt.
Dat wordt nog wat.
beterschap aan Bluezz dan bij deze.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Mijn koorts zakt, die van Bluezz stijgt.
Dat wordt nog wat.
gelukkig ben ik er dan nogquote:
Van hartequote:
dieetquote:
quote:
deze misschien: http://www.livescore.com/default.dll?page=hollandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
voor de kenners, ik ben op zoek naar een url waarmee ik op mijn mobiel (windows6 mobile en iexplore) de tussenstanden kan bekijken. teletekst werkt niet, de VI site geeft ook niks aan. heeft er iemand een werkende url(s) die wel werken of in ieder geval kan testen?
De term teletekst supporter is binnenkort dus achterhaald, maar wat moet de nieuwe term worden, 06-supporter?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
voor de kenners, ik ben op zoek naar een url waarmee ik op mijn mobiel (windows6 mobile en iexplore) de tussenstanden kan bekijken. teletekst werkt niet, de VI site geeft ook niks aan. heeft er iemand een werkende url(s) die wel werken of in ieder geval kan testen?
Kijk...goed bezig !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:27 schreef DIGGER het volgende:
*Frituur voor Bjoro aanslingert*
hehe ajoh ik kan ermee leven al zou "[centraal] Het grote Grulez verjaardagtopic #1" oid ook niet misstaanquote:
Mooie hint van mij ofniet somsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag makkers en stakkers!
het is ook meer een test.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan doet niemand er wat mee.
En is er iemand voor geslaagd?quote:
ow... nou ook wel van mij hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En is er iemand voor geslaagd?
Een rondje Grolsch krijg ik ook gewoon wel van borisz.
oh ? Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En is er iemand voor geslaagd?
Een rondje Grolsch krijg ik ook gewoon wel van borisz.
nog 7 kwartierenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef Beschouw het volgende:
Hoi. Lekker weekend!
lijkt zowaar te werken, vanavond eens testen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
deze misschien: http://www.livescore.com/default.dll?page=holland
Die werkt altijd uitstekend.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
lijkt zowaar te werken, vanavond eens testen..
Dat heb ik al 3 week...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo zo zo zo geen zin vandaag, mijn god.
Welkom terug in het altijd zonnige Nederland.quote:
Gracias!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom terug in het altijd zonnige Nederland.
tisdat, een mp3?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:35 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is trouwens erg tevreden met zijn van de week aangeschafte Zune 80
[ afbeelding ]
Ben je al weer wat beter ?quote:
Het is de 'MS-versie van de iPod' met 80 GB aan ruimtequote:
die 6 die in je koffer zaten worden op de meet verkocht ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is de 'MS-versie van de iPod' met 80 GB aan ruimteen een lekker groot scherm om video af te spelen. Alles werkt net als bij de iPod met een touchpad .. erg leuk ding! De Zune is vooralsnog alleen in de USA verkrijgbaar, maar ik hoorde van de week dat men uiteindelijk ook naar Europa komt. Met de huidige $/¤ koers interessant om aan te schaffen daar
Minder goed dan gisteren, bijna hele dag in bed gelegen met koortsquote:
Arme zusterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minder goed dan gisteren, bijna hele dag in bed gelegen met koorts
Hoest mijn longen uit mijn lijf, rochelderochel snotter snuit, maar verder gaat het goed
Daar had wel handel in gezeten ja ....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die 6 die in je koffer zaten worden op de meet verkocht ?
Maar dat is van angstquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Begint heir trouwens ook wat dun in de broek te lopen.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En kom je morgen ook nog eilandje?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb een 7 voor celbio
Noord-Hollandse degelijkheid, 4 tentamens, 4 7's
Mooi dan krijg ik eindelijk het biertje dat jij mij belooft hadquote:
ik zapte net langs, het was niet veel iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:37 schreef Bjoro het volgende:
heb het net weer geprobeert met Najib.....ik ben nog/weer niet overtuigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik hoop t wel..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:17 schreef borisz het volgende:
bloem
jammer volgende keer beter
ja verder alles goed, met jou ?
quote:
Wanneer en waarom heb ik dat dan beloofd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi dan krijg ik eindelijk het biertje dat jij mij belooft had
Omdat ik een cursus bij jullie volgdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wanneer en waarom heb ik dat dan beloofd?
Truequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat ik een cursus bij jullie volgdeen we zouden een biertje drinken bij Zoetemeer
die is toch niet zo bij de pinkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Trueok, ik vraag dan wel extra zakgeld aan vrouwlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |