Je mag door voor de wasmachine.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:33 schreef appelsientje het volgende:
Ik weet het al
dat je de "post" nummer van dit topic..
Zeg jullie zijn er zaterdag toch wel he ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer wel te gaan maar golfer is echt te ziek ja
Zit wel op mijn werk, halfbakken
Weet het echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg jullie zijn er zaterdag toch wel he ?
Mooi, dan zie ik hem binnenkort wel verschijnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo de trouwuitnodigingen op de post doen
Ja, nou, vertel het me dan maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het effe nagevraagd voor je. Lekkere Feedbackhoer van me!
Hier is juist de dame van dienst het zwakke geslacht (DUH), m.a.w. die loopt al 2, 3 dagen te kwakkelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een gedoe, die griepgolf.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
Wist niet dat jij een Feedbackhoer was, Sandman?
Jij hoeft dus niet te werken ??quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Spaar je geld maar voor het rondje dat je moet geven.
Ik ben ontslagenquote:
huh?quote:
Als hoer!quote:
Ik dacht dat je daar op doeldequote:
nee, ik dacht dat jij bedoelde dat SCH moest gaan sparen voor zaterdag tijdens de meetquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar op doelde.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat jij bedoelde dat SCH moest gaan sparen voor zaterdag tijdens de meet
Mijn PC klok loopt drie minuten voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:02 schreef dndiek het volgende:
Dooddoener is een uur dus je juichte te vroeg
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:36 schreef Suijk het volgende:
Ik zit alleen maar te snotteren en andere mensen te besmetten. Boeien.
Wat heb jij toch met bamisoepquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef borisz het volgende:
MIddag
zo even wat bamisoep ingeslagen bij die chinatown supermarkt
Dus jij stak mij via via aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:36 schreef Suijk het volgende:
Ik zit alleen maar te snotteren en andere mensen te besmetten. Boeien.
goeie rais joggiequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bepakt en bezakt en klaar om de grote oceaan weer over te steken
Woei, dan moet je een goede roeiboot hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is bepakt en bezakt en klaar om de grote oceaan weer over te steken
Dat doet het daar ook wel eens jaquote:
Lijkt me sterk. Of zit het in een fluitketel?quote:
de enige die dan nog hier kan posten is tongquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
VBL/HOOLS wordt echt een ziekenboeg na de meeting
En ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
de enige die dan nog hier kan posten is tong
jij komt niet ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ik
Maar Bloes, Ray en die andere nepsnotteraars die posten nu ook gewoon, dus zo'n probleem wordt dat niet.
Ik ben ook al een maand of wat niet in het topic geweest...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jij komt niet ?![]()
je staat nog wel bij de misschieners
Hij is gewoon bangquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
[..]
jij komt niet ?![]()
je staat nog wel bij de misschieners
Inderdaad. Bos81 gaat me in elkaar slaanquote:
Bos overstroomt je gewoon met een spraakwaterval.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Bos81 gaat me in elkaar slaan
Je bent bang dat Bluezz op je gaat zitten ofnie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Dan kan ik nooit meer fokken...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent bang dat Bluezz op je gaat zitten ofnie.
heeft Sjimz ook weer iemand van eigen grotequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Dan kan ik nooit meer fokken...
En ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ik
Maar Bloes, Ray en die andere nepsnotteraars die posten nu ook gewoon, dus zo'n probleem wordt dat niet.
Ik las Phil Collins is onthaaltquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
PSV wil Colin halenJa, Jurgen ja!
staat in het topicquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:40 schreef appelsientje het volgende:
Het is al bijna zaterdag
hoe laat komen de meeste mensen?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bos overstroomt je gewoon met een spraakwaterval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |