Het is een flatje in Buitenveldert, ik kijk uit over Amstelveen. De foto's van hoe het er nu uitzien post ik later, eerst zijn hier nog wat werk-in-uitvoering beelden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:15 schreef thettes het volgende:
Welke buurt eigenlijk? Ben benieuwd naar de huidige staat
Ik hoorde van de buren dat ze kunstenaar isquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:21 schreef Esraa het volgende:
Uhm.. die vorige bewoonster had wel een heel aparte smaak![]()
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Hoeveel vierkante meter is je woning eigenlijk?
Ik hou niet van open keukens dus het besluit om een nieuw muurtje neer te zetten was snel gemaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:55 schreef Sleeve het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel leuk zonder muurtje, heb je niet overwogen het muurtje in z'n geheel weg te laten?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Is dat een boor die er uit steekt?
Er is niets mis met een beetje creatief zijn met oplossingen bedenken maar ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waarom iemand zoiets zou doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Ook erg apart om te zien; een muurtje vastzetten met een boor 8 mm![]()
Er is uiteraard wel een badkamer (mét badquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Mooi werk tot nu toe.
Geen badkamer trouwens?Of kijk ik ergens overheen?
Het is nu al een stuk kleurrijker dan op de laatste foto's, ik vind alleen dat ik het wat smaakvoller heb gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Yoni het volgende:
Da's een hele verbetering zeg! Ik hou best van kleur in huis, maar dat paars en oranje was wel echt vreselijk....en wat een prutswerk zeg!!!
Zou die boor trouwens niet per ongeluk in het gat zijn blijven zitten ofzo?
Bedankt voor de link, ik zal de afbeeldingen bij mijn vogelcollectie voegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:08 schreef sobotta het volgende:
ik ben benieuwd hoe het er af uit gaat zien. Ik vind het wel leuk (hoewel ik het toch ook niet in mijn huis heb) maar is het niet wat donker? Of zijn de daadwerkelijke kleuren wat lichter? Wordt het een beetje een gothic kamer of wat voor stijl heb je in je hoofd?
Je kunt ook behang laten printen naar eigen ontwerp, misschien is dat wat voor je? Ik zou zelf nogal opzien tegen het schilderwerk (en afplakken en het niet meteen te verwijderen dus lelijke randen... enz). Maar ik kan de site van een bedrijf waar je zelf je behangontwerp kan laten printen helaas nergens meer vinden![]()
Misschien is dit ook iets ter inspiratie:
http://www.ontwerpwerk.nl/behang_birds
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef illusions het volgende:
oh.. MIJN... GOD... Zo wit, vond ik het mooi.. toen kwam de vloer erin en dat maakte het nog een stuk mooier... en nu heb je er van die lelijke kleuren tegenaan gekwakt en ben je mijns inziens terug bij af. Alsjeblieft, trek dat behang eraf nu de lijm nog nat is.. Het is een ruimte met veel potentie, en je hebt alles mooi gedaan, maar de kleuren die je nu gebruikt, das gewoon een zonde die in de bijbel opgenomen moet worden.
Tja, aan de andere kant, is het wel jouw huisje, en als jij het mooi vindt moet je het lekker zo laten maar ik vond het net mooi strak worden.
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:02 schreef bleiblei het volgende:
Naja, ik heb het huis van de TS' zijn broer gezien, dat was wel okee (al zou ik zo een huis denk ik niet kopen).
Maar bij een tussendoor-flatje (er vanuit gaande dat je niet van plan bent 10 jaar of langer op 50m2 te wonen) vind ik dat je wel een groot risico neemt qua verkoopbaarheid met een dergelijke aankleding van je woning.
Heel erg veel scheelt het niet met de extreme keuzes die je maakt tov de vorige bewoonster van de flat.
Kijk, als je iets koopt waarvan je verwacht minimaal 20 jaar te blijven wonen kan je dergelijke grappen makkelijk permiteren. Bij een flatje van 50m2 waar je waarschijnlijk over een jaar of 5 met een betere baan en wellicht een leuke vriendin waarmee je samen gaat wonen.... Neem je een groot risico.
En kom op.... tegel-laminaat. Dat is echt nog vreselijker dan gewoon laminaat (jep, dat heb ik
)... Brrrrrrr.... echt heel erg vind ik dat. Oogt erg kil en klinkt/voelt erg goedkoop. Niet echt een lekkere combi voor je woonkamer
Naja, ik hoor graag je verkoopperikelen over een jaar of 3-4quote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.
Verder is de enige overeenkomst tussen mijn keuzes en die van de vorige bewoonster dat het allebei vrij extreem is, meer niet. Smaak is één ding maar wat je zegt over de kwaliteit van laminaattegels vind ik absolute onzin, maar ik zal die discussie voor een andere keer bewaren.
Als afsluiting voor vandaag zijn hier nog wat foto's:
Een sjabloon tekenen
[ afbeelding ]
En uitknippen
[ afbeelding ]
Ik zou me idd ook geen zorgen maken om de verkoopbaarheid. Want hoe je het ook doet, de nieuwe bewoners zullen het toch overschilderen. Zelfs als ze de kleur mooi vinden gaan ze het nog wel met dezelfde kleur overschilderenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor de verkoopbaarheid, ik vind het belangrijker dat het eruit ziet zoals ik wil en voorlopig ga ik er nog niet weg. Trouwens, met een emmer witte (of paarse) verf is alles weer zoals het was dus het zal wel loslopen met dat risico.
Laat dat laatste nu net het geval zijn voor 90% van de mensen die een nieuw huis zoekenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou me idd ook geen zorgen maken om de verkoopbaarheid. Want hoe je het ook doet, de nieuwe bewoners zullen het toch overschilderen. Zelfs als ze de kleur mooi vinden gaan ze het nog wel met dezelfde kleur overschilderen
Het wordt hooguit wat moeilijk voor mensen die nergens doorheen kunnen kijken.
Maar dan schilder je tegen die tijd alles wit en het probleem is opgelost
De werktafel had ik opgeruimd voordat ik de foto nam, vandaar dat het er zo netjes uitziet (een uur later zat alles onder de stukjes plasticfolie). Ik was ook niet van plan me te laten wegjagen door mensen die het niet mooi vinden, hoewel ik niet echt vrolijk word van mensen die niet meer dan "bah wat lelijk" te melden hebben. Ik volg (lurk) zelf ook graag grote klusprojecten, ook als ik het niet mooi vind is het toch altijd interessant om te zien hoe iemand iets van zijn huis maakt. Even uit nieuwsgierigheid, wat zou jij dan geschikt vinden in plaats van de bomen/vogels en welke kleur?quote:Op zondag 13 januari 2008 10:01 schreef truttebosje het volgende:
ik ben echt heul benieuwd naar het eindresultaat.
het eerste ontwerp vind ik eigenlijk wel mooi met die kameleons enzo en die onderrand op het rood.
alleen die bomen en vogels vind ik er niet echt bij staan.
en qua kleur zou ik wel iets anders hebben gekozen.
maar ik denk dat het geheel wel mooi wordt.
de vloer vind ik ook mooi.
en wat ligt je "zenuwcentrum" er lekker geordend bij.
als ik aan t knutselen ben dan ligt alles overal hahaha.
en trek je niks aan van al het commentaar hoor, het moet jouw paleisje worden en niet dat van iemand anders.
en ik denk dat er heus nog wel mensen zijn die bijdraaien als ze het eindresultaat zien.
succes.
Ik zie het altijd graag als iemand zich niet laat beinvloeden door trends en modes. De limegroene muren en zwart/wit barokbehang vind ik persoonlijk erg lelijk en getuigen van nul creativiteit (na twee jaar wordt het toch weer overgeschilderd omdat dat moet van vt-wonen). Ook de meeste ikeameubelen zijn niet aan mij besteed omdat het voor mij het toppunt van saaiheid en burgerlijkheid is (het is niet persé lelijk, het is gewoon niets). Ik veroordeel verder niemand vanwege hun smaak, ik snap best dat het zo goed verkoopt, het is toch goede kwaliteit voor een lage prijs.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:54 schreef Sleeve het volgende:
Wat een onzin hier over de verkoopbaarheid van de woning! Wat maakt dat nou uit? Het gaat er toch om dat je er de aankomende tijd zelf lekker woont en het inricht en schildert zoals je zelf leuk vindt???? Mocht je dan over een paar jaar besluiten het te verkopen dan besteed je gewoon lekker een paar weekenden aan alles overschilderen...
Je gaat toch niet jaren lang in een huis wonen dat niet naar je smaak is omdat je het dan 'als je het ooit wil verkopen' makkelijker kan verkopen?
Ik ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik vind de kleuren die je gebruikt in ieder geval wel mooi (eindelijk niet een zogenaamd hippe appeltjesgroen geschilderde muur...) en ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met de motieven erop...
Dat lijkt maar zo, ik ben al maanden bezig en heb alle foto's verzameld om nu allemaal in dit topic te kunnen postenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:01 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je als een sneltrein door je klussen heengaat, respect!
Laat zien die foto's dan, want ik ben wel benieuwd!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef McNasty het volgende:
Dat lijkt maar zo, ik ben al maanden bezig en heb alle foto's verzameld om nu allemaal in dit topic te kunnen posten. Ik heb nog een paar foto's en dan zie je hoever ik op dit moment ben (daarna zal er meer tijd tussen de updates zitten).
Goed, dit is hoever ik nu met de slaapkamer ben (ik ben afgelopen week begonnen met schilderen)quote:Op zondag 13 januari 2008 13:26 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Laat zien die foto's dan, want ik ben wel benieuwd!
Ik moet nu helaas weg, ik zal later vandaag wel een uitgebreide uitleg met foto's posten.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Sleeve het volgende:
Hoe ga je dat eigenlijk doen met die figuren die je op de muur gaat maken? Hier heb je nu een mal van gemaakt (waarvan???)?
Ga je dit dan met verf er gewoon opmaken?
Ik vraag dit omdat ik graag één muur in mijn slaapkamer matzwart wil maken met een glanzend zwart motief, maar ik kan geen mooi behang vinden... Het is allemaal net niet wat ik zoek. Nu zit ik dus te denken om de muur gewoon matzwart te schilderen en het motief er zelf op te maken mbv een sjabloon en hoogglansverf.... maar ik heb hier totaal geen ervaring mee!
De figuren die je ziet worden allemaal met sjablonen gemaakt. Het verbaast me dat in bijna elk boek of website over decoratie wordt gezegd dat je sjablonen van karton moet maken, het stevige plasticfolie dat ik gebruik is in alle opzichten beter; het scheurt niet als het nat wordt, je kan ze eventueel schoonmaken en misschien wel het belangrijkste is dat niet met carbonpapier of zoiets hoeft te klooien, je legt het gewoon over een tekening heen en je trekt het over. Ik heb extra gaten in de sjablonen gemaakt waar ik schilderstape over plak, waardoor het geheel plat tegen de muur blijft zitten. De verf tamponeer in vervolgens op de muur, dit doe ik omdat je zo een beetje een korrelig effect krijgt dat een beetje de ondergrond doorlaat, zo ziet het er een beetje verweerd uit. Ik kan me voor stellen dat jij dat niet wil met je hoogglansverf, je kan het dan ook gewoon met een kwast dichtverfen (ik denk wel dat de kans zo groter is dat de verf onder het sjabloon kruipt. Je moet ook kijken of het figuur dat je wilt gebruiken geschikt is om een sjabloon van te maken, je kan bijvoorbeeld geen ring maken zonder bruggetjes te gebruiken (of je moet het geheel uit 2 sjablonen laten bestaan maar dat is haast niet te doen bij een redelijk complex figuur).quote:Op zondag 13 januari 2008 13:40 schreef Sleeve het volgende:
Hoe ga je dat eigenlijk doen met die figuren die je op de muur gaat maken? Hier heb je nu een mal van gemaakt (waarvan???)?
Ga je dit dan met verf er gewoon opmaken?
Ik vraag dit omdat ik graag één muur in mijn slaapkamer matzwart wil maken met een glanzend zwart motief, maar ik kan geen mooi behang vinden... Het is allemaal net niet wat ik zoek. Nu zit ik dus te denken om de muur gewoon matzwart te schilderen en het motief er zelf op te maken mbv een sjabloon en hoogglansverf.... maar ik heb hier totaal geen ervaring mee!
Ik heb eerst een heleboel boeken over huisdecoratie doorgekeken om te zien wat allemaal mogelijk is en om een idee te krijgen hoe ik de muren wilde opdelen. De muren die deels uit panelen bestonden vond ik erg leuk en dado's geven muren een erg 'chique' uitstraling dus van deze twee gegevens ben ik uitgegaan. Hierna heb ik heel veel boeken met figuren en symbolen doorzocht (renaissance, middeleeuws, byzntijns, art deco, victoriaans en ga zo maar door), er is dus geen echt diepgaand idee achter. Toen ik die kameleon tegenkwam in een Jugendstil boek bedacht ik me dat het we mooi zou zijn om de muur uit een soort van 3 lagen te laten bestaan (bovenaan een rij sierlijke figuren, daaronder lange panelen en daar weer onder een doorlopend geheel als basis waar alles als het ware op staat). Hieronder staat de originele afbeelding van de kameleons, je bent vrij hem te gebruiken als je wilt.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:19 schreef sobotta het volgende:
Hoe kwam je op het idee om kameleons, vogels en bomen bij elkaar te nemen? Zit er nog een diepgaand symbolisch idee achter?
Het kameleons sjabloon ziet er mooi uit! Is dat perspex? Is het een motief wat je uit een boek hebt oid? Want dit design staat me ook wel aan, zou zoiets wel willen voor op een kast oid.
Strak geverfd die vlakverdeling btw! Ben benieuwd naar meer foto's (aren't we all)
Dat kleine kastje is inderdaad ook mijn favoriet, hieronder zie je een eerdere foto waar het andere kastje mooi opstaat. Jugendstil, Art Deco en Amsterdamse School mogen dan verschillend zijn maar ze liggen wel op een lijn. Ik denk dat meer sierlijke, minder sobere meubels juist te veel van het goede zouden zijn (voor de meeste mensen is dit punt allang bereikt volgens mijquote:Op zondag 13 januari 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
Je meubels zijnvooral dat ene kastje met 2 bladen op verschillende hoogte en zag ik aan de andere kant nou een theekastje staan?
Je versieringen zijn leuk art-deco, past dan weer niet geheel bij de wat sobere amsterdamse school meubels die je hebt. Daarbij komt dat ik nu al het gevoel heb dat het op me af komt, laat staan als ik binnen ben. Maar eerlijk is eerlijk, je doet het erg mooi en het resultaat zal er ook knap uitzien, alleen qua stijl niet voor mij.
Overigens over dat 5-10-20 jaar wonen... Je hebt de basis mooi nu, wit erover en je bent klaar. (voor je keuken en badkamer zou ik dan weer niet zo uitbundig gaan) En daarbij komt, om de 5 jaar is het toch ook wel weer eens tijd voor een nieuw verfje toch?
hahaha...ik dacht al...doe mij ook zo`n man, lol.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:21 schreef McNasty het volgende:
[..]
De werktafel had ik opgeruimd voordat ik de foto nam, vandaar dat het er zo netjes uitziet (een uur later zat alles onder de stukjes plasticfolie). Ik was ook niet van plan me te laten wegjagen door mensen die het niet mooi vinden, hoewel ik niet echt vrolijk word van mensen die niet meer dan "bah wat lelijk" te melden hebben. Ik volg (lurk) zelf ook graag grote klusprojecten, ook als ik het niet mooi vind is het toch altijd interessant om te zien hoe iemand iets van zijn huis maakt. Even uit nieuwsgierigheid, wat zou jij dan geschikt vinden in plaats van de bomen/vogels en welke kleur?
Voor dat kleine kastje heb ik ¤70 euro betaald en die grote heb ik cadeau gekregen van mijn zus (ze handelt in antiek en heeft er zelf ¤15 voor betaald), beide zijn op marktplaats gevonden. Ik heb een hele brede smaak wat stijlen betreft maar Amsterdamse School is toch wel een van m'n favorieten. Het zal wel komen omdat ik in Amsterdam Zuid ben opgegroeid (Berlage, Hildo Kropquote:Op maandag 14 januari 2008 00:14 schreef hierissieweer het volgende:
Je andere kastje is ook tof! Waar haal jij het vandaan en wat heb je er voor betaald?
(overigens zijn de stijlen nauw aan elkaar verwant van het is allemaal dezelfde stroming maar met een andere kijk erop, een ander smaakje, de nederlanderse scholen (amsterdamse+haagse) zijn somberder en ligt het accent meer op bepaalde manier van hout inleg of het functionele gebruik van een greepje en pootje dat dat net even iets anders is en sierlijk is. Dat trekt mij in die scholen aan. Maar jugendstill en art-deco zijn ook leuk!!)
Ik weet uit ervaring dat echte diepte en relief niet noodzakelijk zijn om een indrukwekkend effect te creeren, ook vroeger gebruikte ze vaak enkel verf om te decoreren (het Vaticaanmuseum bijvoorbeeld zit onder zulke beschilderingen op vlakke muren, je moet echt goed kijken om te zien dat het geen sculpturen zijn). Van die Peacock Room had ik nog nooit gehoord maar ik heb even gegoogled en ik vind hem erg mooi, de bomen en vogels op mijn ontwerp wilde ik op een soortgelijke manier als die pauwen goud maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:44 schreef tnimble het volgende:
Volg het topic al eventjes en vond het tijd om even te reageren. Ik vind het erg mooi wat je aan het doen bent, de meeste mensen zouden dit nooit durven. Men kiest tegenwoordig voor iets dat neutraal, sober en emotieloos is.
Ik vind alleen 1 ding jammer (lees ik zou dat anders gedaan hebben.) Je schilderd alles direct op de muur het blijft daardoor wat vlak en plat. 'traditioneel' zou het bruine patroon, de strook met kameleons en de lijnen tussen de vlakken met de bomen en vogels allemaal met iets verschillende dieptes uit de muur steken. Daardoor krijg je een dat het invallende licht en de schaduwen met de kleuren gaan spelen en je enorm veel diepte werking krijgt.
Elke keer als ik kijk in het topic moet ik aan de peoocock room denken. Vergelijkbare stijl, kleuren enz. James Whistler heeft deze eetkamer ontworpen en geschilerd tussen 1870 en 1880 in LondenEngeland. Later is deze kamer gesloopt, verscheept naar America en staat nu in de Freer Gallery of Art.
Lege panelen lijken mij te saai, bij het ontwerpen kwamen de bomen en vogels er als laatst in, daarvoor vond ik het geheel niet echt af, de panelen nodigden als het ware uit om gevuld te worden. De kleuren die je hebt gepost vind ik op zich zeer geschikt om iets moois van te maken maar groen met blauw vloekt bijna altijd vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef truttebosje het volgende:
[..]
hahaha...ik dacht al...doe mij ook zo`n man, lol.
tja ik vraag me af of de panelen uberhaupt wel iets nodig hebben.
ik zou eerst eens kijken hoe het staat met de kameleons, de onderrand en dan met lege vakken.
op dit moment kan ik ook nog niet zeggen wat ik er wel bij vind passen, maar ik denk dat het anders mss ook wel te druk wordt.
en qua kleuren ik heb even snel gekeken op kleuren, maar kon niet echt vinden wat ik zocht.
maar ik zou persoonlijk voor olijfkleurig gaan die onderste combinatie ongeveer.
of mss bruintinten, maar daar kwam ik zo snel echt niks tegen wat ik mooi vond.
maar toch effe geknipt en geplakt om je een idee te geven van wat ik zou kiezen.
alhoewel ik wss in de winkel nog wel een keer van mening zou kunnen veranderen.
[ afbeelding ]
Ik hoor heel graag van mensen die vinden dat het hun smaak niet is, mits ze aangeven waarom niet en wat ze zelf mooi vinden en wat ze eventueel anders zouden doen (geen witkwast grapjes aubquote:Op maandag 14 januari 2008 17:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind het uberhaupt knap dat iemand dit kan en ook zo op kan gaan in het zoeken naar een stijl![]()
Ben benieuwd hoe uiteindelijk het geheel er uit gaat zien !
(of het nou wel of niet mijn stijl is ga ik geen woorden meer over vuil maken; voor alle anderen die het afgrijselijk vinden wat ts doet; val daar dit topic niet mee lastig maar hou dat voor je zelf; smaken verschillen gelukkig nu eenmaal)
Ja inderdaad, zeer kunstig de vrais faux trompe l’½il techniek. Al wordt daarbij ook wel de schildering gecombineerd met echte opbjecten. Dan is b.v. en lambricering en pilaarlijsten gecombineerd met geschilderde kroon en perklijsten en pilaarlijsten. En worden een raam met tuinuitzicht geschilderd maar zijn de kozijnen wel weer echt. Althans van kalkplijster zo geschilderd dat het hout lijkt. Vind vooral prachtig las een plafond zo geschilderd is dat een 6 meter hoge ruimte wel 10 meter lijkt met prachtige koepels.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:44 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat echte diepte en relief niet noodzakelijk zijn om een indrukwekkend effect te creeren, ook vroeger gebruikte ze vaak enkel verf om te decoreren (het Vaticaanmuseum bijvoorbeeld zit onder zulke beschilderingen op vlakke muren, je moet echt goed kijken om te zien dat het geen sculpturen zijn).
Lijkt me erg mooi. Je moet ook eens kijken naar de goud assist techniek. Werkt op vrijwel alle ondergronden zeer goed en je kunt met zeer veel detail werken en ook goed te gebruiken in combinatie met sjablonen.quote:Van die Peacock Room had ik nog nooit gehoord maar ik heb even gegoogled en ik vind hem erg mooi, de bomen en vogels op mijn ontwerp wilde ik op een soortgelijke manier als die pauwen goud maken.
Ik heb weinig gedaan de afgelopen weken, onder andere omdat ik een nieuwe baan en dat vroeg vrij veel aandacht (en tijd, het is in Rotterdam namelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
hoe zijn de vorderingen?
Trouwens nog een vraagje McNasty, hoe marmer je hout?
Ik heb al een laptop, die kun je op een paar van de foto's zienquote:Op zondag 9 maart 2008 23:25 schreef sobotta het volgende:
koop een laptop! |(heb ik ook niet hoor, maar gelukkig wel ruimte voor een pc kamer met mooie bureau's en twee pc's....)
Ik kan het me voorstellen dat het voor veel mensen 'too much' is, ik moet er wel bij zeggen dat de foto's geen geweldig beeld geven van hoe het er in werkelijkheid uitziet, het blauw is bijvoorbeeld veel minder overheersend dan je zou denken maar omdat ik heb moeten flitsen komt het niet zo goed over. Ik heb trouwens nog veel meer 'aparte' attributen (oa. lampen) die ik ga gebruiken om de kamer te vullen, hier zal ik binnenkort ook wat foto's van maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef oh-oh het volgende:
De muren zijn niet mijn stijl maar ik vind het wel orgineel en ik kan wel zien wat je er mooi aan kan vinden zeg maar. Maar je meubels ( m.n. die twee kastjes ) echt geweldig!
En dat voor een man , sodeju zeg.
Mijn slaapkamer wacht al twee jaar op wat dan ook, ik krijg ineens zowaar ideeën!
Ik ga dit topic zeker verder volgen, ben heel benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |