Kloptquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij is het echt niet verplaatst naar Kolomna door de hal in Moskou. Dat was zo met de wereldbekerwedstrijden. Het EK was al toegewezen aan Kolomna, omdat die hal net nieuw is.
Nope, ze doet niet mee. Ze zal wel in Heerenveen bij het WK sprint schaatsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef Szura het volgende:
Doet Friesinger nou wel of niet mee?
Idd, leuk om te zien dat het bij de wereldbeker wedstrijden aardig vol zat. Volgensmij is het komend weekend zelfs bijna uitverkocht. En dat zie je niet vaak bij schaatswedstrijden in het buitenland.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij is het echt niet verplaatst naar Kolomna door de hal in Moskou. Dat was zo met de wereldbekerwedstrijden. Het EK was al toegewezen aan Kolomna, omdat die hal net nieuw is.
Rusland is een van de weinige buitenlanden waar nog echt veel publiek naar schaatsen komt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, leuk om te zien dat het bij de wereldbeker wedstrijden aardig vol zat. Volgensmij is het komend weekend zelfs bijna uitverkocht. En dat zie je niet vaak bij schaatswedstrijden in het buitenland.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Russen zijn gewoon sportgek. Vooral als het wedstrijden van aansprekend niveau zijn.
Is volgens mij ook maar een beetje random.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Hej, ze doen het gewoon in twee dagen. De EKs en WKs allround waren toch meestal in drie dagen de afgelopen jaren?
Er zijn toch ook minder deelnemers tegenwoordig? Heeft er misschien ook mee te maken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook maar een beetje random.
Het WK in Berlijn is dacht ik ook 'maar' 2 dagen.
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook maar een beetje random.
Het WK in Berlijn is dacht ik ook 'maar' 2 dagen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.
Klopt volgensmij is Thialf de enige die het in drie dagen doet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.
¤¤¤¤¤¤ bedoel je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:26 schreef komrad het volgende:
Thialf is idd 3 dagen ivm $$$$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Op de lange afstanden is het niet per se onmogelijk. Kramer reed ook in Berlijn eens een WR op de 5 km.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:04 schreef Remzz het volgende:
Wereldrecords lijkt me overdreven maar er is een keer 34.4(ofzo) gereden.
Lobkov heeft een bizar snel PR van 34.35 staan in Kolomna. Dat is dus ook het baanrecord. Er is echter nog wel wat te doen geweest over de tijdwaarneming. Eigenlijk is openlijk toegegeven dat die tijd niet klopt. Maar hij is destijds toch geratificeerd door de ISU, dus staat wel in de boeken als PR/BR.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:04 schreef Remzz het volgende:
Wereldrecords lijkt me overdreven maar er is een keer 34.4(ofzo) gereden.
Dat waren handgeklokte tijden toen Lobkov die tijd reed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lobkov heeft een bizar snel PR van 34.35 staan in Kolomna. Dat is dus ook het baanrecord. Er is echter nog wel wat te doen geweest over de tijdwaarneming. Eigenlijk is openlijk toegegeven dat die tijd niet klopt. Maar hij is destijds toch geratificeerd door de ISU, dus staat wel in de boeken als PR/BR.
die rek zie ik niet zo: verschil tussen PR (WR) van Kramer en de rest is zo groot dat je er vanuit mag gaan dat alleen kramer in de buurt kan komen. Anderzijds duidt het verschil er ook op dat Kramer tijdens die WR race boven zichzelf uitgestegen is. Niets is onmogelijk maar ik geloof er niet zo in. Ik denk dat er geen WR en NR gereden worden en ook maar weinig PR'squote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de lange afstanden is het niet per se onmogelijk. Kramer reed ook in Berlijn eens een WR op de 5 km.
Als het ijs goed is, de luchtdruk wat laag en de omstandigheden in de hal ideaal, dan is er wel iets mogelijk. Met name op de 10 km zit nog wel wat rek denk ik.
Maar er op rekenen doe ik ook niet.
daar zou ik niet zo blij van wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hankster het volgende:
En Paulien heeft op de 3000 geloot tegen Sablikova. Toch ook niet verkeerd dacht ik zo.
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:09 schreef komrad het volgende:
[..]
die rek zie ik niet zo: verschil tussen PR (WR) van Kramer en de rest is zo groot dat je er vanuit mag gaan dat alleen kramer in de buurt kan komen. Anderzijds duidt het verschil er ook op dat Kramer tijdens die WR race boven zichzelf uitgestegen is. Niets is onmogelijk maar ik geloof er niet zo in. Ik denk dat er geen WR en NR gereden worden en ook maar weinig PR's
Het ging me er meer om dat het wel een interessante rit kan gaan wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo blij van worden
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoor!
2:04:20 op de 1500 meter is al genoeg. Of 41.60 op de 500 meter, ik geloof in hem
.
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
2:04:20 op de 1500 meter is al genoeg. Of 41.60 op de 500 meter, ik geloof in hem
.
Misschien zelfs wel 3. Wat is het spaanse record op de 5000?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:25 schreef komrad het volgende:
We hebben een sporter die we aan kunnen gaan moeidigen komend weekend
Ik neem mijn woorden terug 2 NR's moeten erin zitten
Ik denk inderdaad wel dat er ijs is, anders weet ik niet hoe die Spanjaard heeft leren schaatsenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?
quote:According to ISU Rule 208, paragraph 1, 3 and 5, each European ISU Member has the right to enter one competitor for ladies and one for men, subject to achieved qualifying times as defined in ISU Communication No. 1471. According to ISU Communication No. 1469, ISU Members of the following countries have the right to enter more than one competitor, in accordance with rule 208, paragraph 5, c):
Men
BLR 2
FIN 2
FRA 2
GER 3
ITA 2
NED 4
NOR 4
POL 2
RUS 2
SWE 2
Ladies
AUT 2
CZE 3
GER 4
NED 4
NOR 2
POL 2
ROM 2
RUS 3
http://www.mkdo.nl/ijsbaan.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat er ijs is, anders weet ik niet hoe die Spanjaard heeft leren schaatsen
6:57 in Calgary, ook van onze Asier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel 3. Wat is het spaanse record op de 5000?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef komrad het volgende:
[..]
http://www.mkdo.nl/ijsbaan.html
bijvoorbeeld hierop
quote:Over de hele wereld liggen de N-ICE synthetische banen: Dubai, Londen, Lissabon, Cairo, Bratislava, Barcelona, York, Los Angeles.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:37 schreef komrad het volgende:
geen foto's te vinden van onze spaanse held in spe
Jawel, maar dat is een 5km tijd. Hij heeft dus heel erg z'n best gedaan om de 5km limiet te halen. Maar ik denk dat ie op de andere afstanden ook sneller kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?
Ik vind Schildermans ook wel iemand om aan te moedigen. Het zou toch leuk zijn als hij ooit een record van een schaatsbelg eruit weet te rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:25 schreef komrad het volgende:
We hebben een sporter die we aan kunnen gaan moeidigen komend weekend
Ik neem mijn woorden terug 2 NR's moeten erin zitten
Een spanjaard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Z'n dochter heeft alle records bij de vrouwen en was sneller dan hij ooit was, maar die zit volgens mij al 2 seizoenen aan de kant met een blessure.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een spanjaard.![]()
De opvolger van Antonio Gomez
Dat is jammer he, zo kan ik de hele zondag op mijn buik schrijven... Maarja, ik ben bang (lees: ik hoop) dat het voor de mannen op zaterdag al beslist is. Voor de vrouwen zal het zondag nog wel erg spannend worden denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, ik heb morgen afgesproken om overdag wat te drinken..
Heb je het publiek gezien. Ze hebben de helft van de schoolklassen een vrijkaartje gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef Falco het volgende:
Eindelijk een stadion goed gevuld (op Thialf na dan)
Als er vlak daarvoor nog gras gemaaid wordt (= de baan vegen) is het niet zo raar hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn nog bezig met de schijfjes op de baan te leggen. Alsof ze 5 minuten voor het begin van de EK-voetbal finale nog even de lijnen gaan krijten
Pst. Die schijfjes leggen ze altijd vrij laat op de baan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn nog bezig met de schijfjes op de baan te leggen. Alsof ze 5 minuten voor het begin van de EK-voetbal finale nog even de lijnen gaan krijten
Je kunt niet dweilen met die dingen eropquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Altijd nog beter dan zo akelig leegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het publiek gezien. Ze hebben de helft van de schoolklassen een vrijkaartje gegeven.
Smeets dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
Herbert is nu druk bezig met zijn mobieltje naar Hilversum aan het bellen.
En enthousiast dat ze zijn, zeg!....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan zo akelig leeg
Lijkt me gezellig als hij samen met Hersman en Snoeks één telefoon moet delen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
Herbert is nu druk bezig met zijn mobieltje naar Hilversum aan het bellen.
Erfurt was de afgelopen worldcup ook prima gevuldquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef Falco het volgende:
Eindelijk een stadion goed gevuld (op Thialf na dan)
Dat zou toch onderhand wel weer een keer mogen. Innsbruck of zo. Voor een Europees Kampioenschap zou dat de aantrekkelijkheid bijzonder ten goede komen. Misschien doet Dimitri Sjepel dan wel weer mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:00 schreef tong80 het volgende:
Zo hoort het jammer dat het niet op een buitenbaan in de sneeuw is
Het was vorig jaar nog buitenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat zou toch onderhand wel weer een keer mogen. Innsbruck of zo. Voor een Europees Kampioenschap zou dat de aantrekkelijkheid bijzonder ten goede komen. Misschien doet Dimitri Sjepel dan wel weer mee.
Iemand die normaal de samenvattingen inspreekt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Wilskracht het volgende:
wie is dit
Die is het zeker niet iig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Falco het volgende:
Volgens mij die Henry Schut-figuur uit Hilversum
Ze werd net niet gedubbelsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:08 schreef Falco het volgende:
Rondje 31,9 op de 500 meter
Nou, ik zeg het niet graag maar ik zou op dit moment toch veel liever Herbert horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Wilskracht het volgende:
Hij geeft beter commentaar dan Herbert
Natuurlijk, maar het zou veel vaker mogen. Schaatsen wordt te veel een binnensport.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was vorig jaar nog buiten.
Nee, en Grage ook niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:10 schreef TheArt het volgende:
Jirku is dan ook absoluut geen sprintster of middenlange afstand-rijdster.
Zo zie je maar weer, het kan altijd nog erger.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het niet graag maar ik zou op dit moment toch veel liever Herbert horen.
Ik dacht even dat het Jeroen Stomphorst is, maar twijfel toch wel.quote:
Ook zeker niet, wie wel weet ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Jeroen Stomphorst is, maar twijfel toch wel.
Nou, dat valt wel mee hoor. Grage heeft 4.13 staan en Jirku 4.09, maar ze zijn net als Smit gewoon totaal geen 500m rijders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:12 schreef Remzz het volgende:
Tijden van 43 en 44 en dan moet de 3 kilometer nog komen dat worden echt rondjes 40.0
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef Wilskracht het volgende:
is Jeroen Stomphorst
Ja, ik denk dat dit gewoon een truc is van Herbert om beter uit de verf te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef TheArt het volgende:
PR voor Sablikova man.
Daar heb je wel gelijk aanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee hoor. Grage heeft 4.13 staan en Jirku 4.09, maar ze zijn net als Smit gewoon totaal geen 500m rijders.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dit gewoon een truc is van Herbert om beter uit de verf te komen.
En in elk geval een stuk beter dan Groenewold.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:14 schreef Falco het volgende:
Volgens mij heeft Sablikova juist wel een goede 500 gereden door haar PR met 8 honderdsten aan te scherpen.
2 tienden toch ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En in elk geval een stuk beter dan Groenewold.
Ja, maar Groenewold heeft een PR van 39.4, terwijl Sablikova's PR een seconde langzamer is.quote:
Dat PR van Groenewold is niets meer waard, aangezien ze zich al twee seizoenen volledig richt op die lange afstanden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar Groenewold heeft een PR van 39.4, terwijl Sablikova's PR een seconde langzamer is.
Heel goed ik weet niet wat Wust en de Duiters nog gaan doen maar Sablikova staat er een stuk beter voor dan vorig jaar op het EK.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:17 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, het houdt niet over met de tijden. Maar Sáblíkóvá deed het relatief nog goed
Hij heeft de tijden van de echte sprintsters in zijn hoofd en gaat ze projecteren op allroundsters.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:19 schreef BVO het volgende:
Sablikova was toch goed? Wad had hij dan verwacht, 39.5 ofzo?
Ik hoop dat ie nog wat uitspraken van namen gaat uitleggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:24 schreef Falco het volgende:
Herbert gaat het nu even opnemen voor de Russen.
Hij kan ook Russisch zal vast nog wel te sprake komen komende dagenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:24 schreef Falco het volgende:
Herbert gaat het nu even opnemen voor de Russen.
Dat durf ik nog niet te zeggen... Hangt ook van haar 1500m af. Maar voor Wust en zeker voor Groenwold is dit geen goed begin.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:27 schreef Wilskracht het volgende:
Sablikova wint nu het EK
Wust zeker niet hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:29 schreef Remzz het volgende:
Toch goed gereden van de Nederlanders, behalve Groenewold natuurlijk maar die valt bijna altijd tegen
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet te zeggen... Hangt ook van haar 1500m af. Maar voor Wust en zeker voor Groenwold is dit geen goed begin.
Wat een held is het toch ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij kan ook Russisch zal vast nog wel te sprake komen komende dagen
Maar het is nog niet bepaald het jaar van Wustquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:31 schreef Falco het volgende:
Wüst kon wel beter, maar verknald is het nog niet.
Nee, precies. Naja, misschien is dit opfokken wel goed voor haar 3000quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:31 schreef Falco het volgende:
Wüst kon wel beter, maar verknald is het nog niet.
Je bedoelt drie goede afstanden rijden en dan alsnog tekort komen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nee, precies. Naja, misschien is dit opfokken wel goed voor haar 3000
Het 'Erben'-effect
Als je doelt op laatst, laten we hopen van niet. Dat effect is slechts zeer tijdelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:32 schreef Hankster het volgende:
Nee, precies. Naja, misschien is dit opfokken wel goed voor haar 3000
Het 'Erben'-effect
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je bedoelt drie goede afstanden rijden en dan alsnog tekort komen?.
Och, het was goed voor een weekend..dus verder hoeven we voor het moment even niet te kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je doelt op laatst, laten we hopen van niet. Dat effect is slechts zeer tijdelijk
de onorthodoxe nogwat hebben de juliaanse kalender ipv de gregoriaanse. Zoiets. Gisteren gelezen op wikipedia.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:41 schreef Brahimov het volgende:
'Het is hier morgenavond pas oudjaarsavond'![]()
ik dacht dat het 2 uur tijdsverschil was...
ja supertof. Heeft de Griek zich niet geplaatst?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef HocBarr het volgende:
Straks 500 meter mannen. Met de onze grote vriend uit Spanje!
Viva España!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
Aaarrgh, ik ben te laat ingeschakeld. Hoe dom.![]()
Maar Schneider is wel een stuk beter. Die moet wel bij de beste 12 kunnen komen.quote:
Franz Krienbhul.quote:
Da's een sprinter. Er is ook een Engelsman die goed kan sprinten, maar ze moeten wel 7.05 op de 5km kunnen rijden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja supertof. Heeft de Griek zich niet geplaatst?
ah ja, vergeten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's een sprinter. Er is ook een Engelsman die goed kan sprinten, maar ze moeten wel 7.05 op de 5km kunnen rijden.
Ik was ook niet echt op tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
Aaarrgh, ik ben te laat ingeschakeld. Hoe dom.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Is het ook een Belgisch record voor die Schildermans?
Nee, want Andre Vreugdehil en Bart Veldkamp zijn sneller geweest. Misschien wel een echtebelgenrecord.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Nee, dat is in handen van André Vreugdenhil, 36.71quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Ik vind Kramer niet zo leuk, dus eigenlijk niet. Ik kijk veel meer voor de PR's van mindere goden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:02 schreef MiLalaa het volgende:
poewee, ik heb net als vorig jaar in Collalbo dat ik wel beetje zenuwachtig ben voor Sven. Jullie ook?
Ik ben altijd berveus als Nederlanders moeten presteren. Zit in mijn genen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:02 schreef MiLalaa het volgende:
poewee, ik heb net als vorig jaar in Collalbo dat ik wel beetje zenuwachtig ben voor Sven. Jullie ook?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Kramer niet zo leuk, dus eigenlijk niet. Ik kijk veel meer voor de PR's van mindere goden.
PDFlijst met PR's onder de ene tab, René van Kleef's superadelskalendern en andere recordslijstsite onder de andere tab en dan fok onder de derde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok. Heb jij ook een lijstje met PR's naast je liggen?
Lijkt me vrij sterk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef Wilskracht het volgende:
Nu Kramer gokje 36.05
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef Remzz het volgende:
Dat is ook een goeie hoor die Olde Heuvel, eindelijk breekt ie echt door.
Ik mag die hele Simon Kuipers gewoon nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Simon Kuipers vind jij nog steeds niet doorgebroken en WOH rijdt 1x 500 en hop. Maar ik ben er ook blij mee hoor
Nee, ik ben de sportmalloot van de familie. Maar alleen Wielrennen en Schaatsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie net zo'n sportmoeder zoals ik ? Kijkt alles behalve voetbal. Gaat vanmiddag niet naar de markt ze wil niks missen. De buurvrouw neemt het visje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |