Ik was ook niet echt op tijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:45 schreef MiLalaa het volgende:
Aaarrgh, ik ben te laat ingeschakeld. Hoe dom.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Is het ook een Belgisch record voor die Schildermans?
Nee, want Andre Vreugdehil en Bart Veldkamp zijn sneller geweest. Misschien wel een echtebelgenrecord.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Nee, dat is in handen van André Vreugdenhil, 36.71quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef sportfreak het volgende:
Ik vind Kramer niet zo leuk, dus eigenlijk niet. Ik kijk veel meer voor de PR's van mindere goden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:02 schreef MiLalaa het volgende:
poewee, ik heb net als vorig jaar in Collalbo dat ik wel beetje zenuwachtig ben voor Sven. Jullie ook?
Ik ben altijd berveus als Nederlanders moeten presteren. Zit in mijn genen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:02 schreef MiLalaa het volgende:
poewee, ik heb net als vorig jaar in Collalbo dat ik wel beetje zenuwachtig ben voor Sven. Jullie ook?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Kramer niet zo leuk, dus eigenlijk niet. Ik kijk veel meer voor de PR's van mindere goden.
PDFlijst met PR's onder de ene tab, René van Kleef's superadelskalendern en andere recordslijstsite onder de andere tab en dan fok onder de derde.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ok. Heb jij ook een lijstje met PR's naast je liggen?
Lijkt me vrij sterk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef Wilskracht het volgende:
Nu Kramer gokje 36.05
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef Remzz het volgende:
Dat is ook een goeie hoor die Olde Heuvel, eindelijk breekt ie echt door.
Ik mag die hele Simon Kuipers gewoon nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Simon Kuipers vind jij nog steeds niet doorgebroken en WOH rijdt 1x 500 en hop. Maar ik ben er ook blij mee hoor
Nee, ik ben de sportmalloot van de familie. Maar alleen Wielrennen en Schaatsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie net zo'n sportmoeder zoals ik ? Kijkt alles behalve voetbal. Gaat vanmiddag niet naar de markt ze wil niks missen. De buurvrouw neemt het visje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |