Jawel, maar dat is een 5km tijd. Hij heeft dus heel erg z'n best gedaan om de 5km limiet te halen. Maar ik denk dat ie op de andere afstanden ook sneller kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?
Ik vind Schildermans ook wel iemand om aan te moedigen. Het zou toch leuk zijn als hij ooit een record van een schaatsbelg eruit weet te rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:25 schreef komrad het volgende:
We hebben een sporter die we aan kunnen gaan moeidigen komend weekend
Ik neem mijn woorden terug 2 NR's moeten erin zitten
Een spanjaard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoor!
2:04:20 op de 1500 meter is al genoeg. Of 41.60 op de 500 meter, ik geloof in hem
.
Z'n dochter heeft alle records bij de vrouwen en was sneller dan hij ooit was, maar die zit volgens mij al 2 seizoenen aan de kant met een blessure.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een spanjaard.![]()
De opvolger van Antonio Gomez
Dat is jammer he, zo kan ik de hele zondag op mijn buik schrijven... Maarja, ik ben bang (lees: ik hoop) dat het voor de mannen op zaterdag al beslist is. Voor de vrouwen zal het zondag nog wel erg spannend worden denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, ik heb morgen afgesproken om overdag wat te drinken..
Heb je het publiek gezien. Ze hebben de helft van de schoolklassen een vrijkaartje gegeven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef Falco het volgende:
Eindelijk een stadion goed gevuld (op Thialf na dan)
Als er vlak daarvoor nog gras gemaaid wordt (= de baan vegen) is het niet zo raar hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn nog bezig met de schijfjes op de baan te leggen. Alsof ze 5 minuten voor het begin van de EK-voetbal finale nog even de lijnen gaan krijten
Pst. Die schijfjes leggen ze altijd vrij laat op de baan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ze zijn nog bezig met de schijfjes op de baan te leggen. Alsof ze 5 minuten voor het begin van de EK-voetbal finale nog even de lijnen gaan krijten
Je kunt niet dweilen met die dingen eropquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef tong80 het volgende:
Altijd nog beter dan zo akelig leegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het publiek gezien. Ze hebben de helft van de schoolklassen een vrijkaartje gegeven.
Smeets dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
Herbert is nu druk bezig met zijn mobieltje naar Hilversum aan het bellen.
En enthousiast dat ze zijn, zeg!....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan zo akelig leeg
Lijkt me gezellig als hij samen met Hersman en Snoeks één telefoon moet delen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:58 schreef Falco het volgende:
Herbert is nu druk bezig met zijn mobieltje naar Hilversum aan het bellen.
Erfurt was de afgelopen worldcup ook prima gevuldquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef Falco het volgende:
Eindelijk een stadion goed gevuld (op Thialf na dan)
Dat zou toch onderhand wel weer een keer mogen. Innsbruck of zo. Voor een Europees Kampioenschap zou dat de aantrekkelijkheid bijzonder ten goede komen. Misschien doet Dimitri Sjepel dan wel weer mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:00 schreef tong80 het volgende:
Zo hoort het jammer dat het niet op een buitenbaan in de sneeuw is
Het was vorig jaar nog buitenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat zou toch onderhand wel weer een keer mogen. Innsbruck of zo. Voor een Europees Kampioenschap zou dat de aantrekkelijkheid bijzonder ten goede komen. Misschien doet Dimitri Sjepel dan wel weer mee.
Iemand die normaal de samenvattingen inspreekt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef Wilskracht het volgende:
wie is dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |