Kloptquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij is het echt niet verplaatst naar Kolomna door de hal in Moskou. Dat was zo met de wereldbekerwedstrijden. Het EK was al toegewezen aan Kolomna, omdat die hal net nieuw is.
Nope, ze doet niet mee. Ze zal wel in Heerenveen bij het WK sprint schaatsen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:39 schreef Szura het volgende:
Doet Friesinger nou wel of niet mee?
Idd, leuk om te zien dat het bij de wereldbeker wedstrijden aardig vol zat. Volgensmij is het komend weekend zelfs bijna uitverkocht. En dat zie je niet vaak bij schaatswedstrijden in het buitenland.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:38 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij is het echt niet verplaatst naar Kolomna door de hal in Moskou. Dat was zo met de wereldbekerwedstrijden. Het EK was al toegewezen aan Kolomna, omdat die hal net nieuw is.
Rusland is een van de weinige buitenlanden waar nog echt veel publiek naar schaatsen komt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, leuk om te zien dat het bij de wereldbeker wedstrijden aardig vol zat. Volgensmij is het komend weekend zelfs bijna uitverkocht. En dat zie je niet vaak bij schaatswedstrijden in het buitenland.
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Russen zijn gewoon sportgek. Vooral als het wedstrijden van aansprekend niveau zijn.
Is volgens mij ook maar een beetje random.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Hej, ze doen het gewoon in twee dagen. De EKs en WKs allround waren toch meestal in drie dagen de afgelopen jaren?
Er zijn toch ook minder deelnemers tegenwoordig? Heeft er misschien ook mee te maken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook maar een beetje random.
Het WK in Berlijn is dacht ik ook 'maar' 2 dagen.
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook maar een beetje random.
Het WK in Berlijn is dacht ik ook 'maar' 2 dagen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.
Klopt volgensmij is Thialf de enige die het in drie dagen doet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij puur met centen te maken. Thialf 3x vol = de helft meer kaartjes.
¤¤¤¤¤¤ bedoel je.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:26 schreef komrad het volgende:
Thialf is idd 3 dagen ivm $$$$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Op de lange afstanden is het niet per se onmogelijk. Kramer reed ook in Berlijn eens een WR op de 5 km.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:04 schreef Remzz het volgende:
Wereldrecords lijkt me overdreven maar er is een keer 34.4(ofzo) gereden.
Lobkov heeft een bizar snel PR van 34.35 staan in Kolomna. Dat is dus ook het baanrecord. Er is echter nog wel wat te doen geweest over de tijdwaarneming. Eigenlijk is openlijk toegegeven dat die tijd niet klopt. Maar hij is destijds toch geratificeerd door de ISU, dus staat wel in de boeken als PR/BR.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:04 schreef Remzz het volgende:
Wereldrecords lijkt me overdreven maar er is een keer 34.4(ofzo) gereden.
Dat waren handgeklokte tijden toen Lobkov die tijd reed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lobkov heeft een bizar snel PR van 34.35 staan in Kolomna. Dat is dus ook het baanrecord. Er is echter nog wel wat te doen geweest over de tijdwaarneming. Eigenlijk is openlijk toegegeven dat die tijd niet klopt. Maar hij is destijds toch geratificeerd door de ISU, dus staat wel in de boeken als PR/BR.
die rek zie ik niet zo: verschil tussen PR (WR) van Kramer en de rest is zo groot dat je er vanuit mag gaan dat alleen kramer in de buurt kan komen. Anderzijds duidt het verschil er ook op dat Kramer tijdens die WR race boven zichzelf uitgestegen is. Niets is onmogelijk maar ik geloof er niet zo in. Ik denk dat er geen WR en NR gereden worden en ook maar weinig PR'squote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de lange afstanden is het niet per se onmogelijk. Kramer reed ook in Berlijn eens een WR op de 5 km.
Als het ijs goed is, de luchtdruk wat laag en de omstandigheden in de hal ideaal, dan is er wel iets mogelijk. Met name op de 10 km zit nog wel wat rek denk ik.
Maar er op rekenen doe ik ook niet.
daar zou ik niet zo blij van wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef Hankster het volgende:
En Paulien heeft op de 3000 geloot tegen Sablikova. Toch ook niet verkeerd dacht ik zo.
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:09 schreef komrad het volgende:
[..]
die rek zie ik niet zo: verschil tussen PR (WR) van Kramer en de rest is zo groot dat je er vanuit mag gaan dat alleen kramer in de buurt kan komen. Anderzijds duidt het verschil er ook op dat Kramer tijdens die WR race boven zichzelf uitgestegen is. Niets is onmogelijk maar ik geloof er niet zo in. Ik denk dat er geen WR en NR gereden worden en ook maar weinig PR's
Het ging me er meer om dat het wel een interessante rit kan gaan wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
daar zou ik niet zo blij van worden
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoor!
2:04:20 op de 1500 meter is al genoeg. Of 41.60 op de 500 meter, ik geloof in hem
.
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Asier wel een Spaans record rijden hoor!
2:04:20 op de 1500 meter is al genoeg. Of 41.60 op de 500 meter, ik geloof in hem
.
Misschien zelfs wel 3. Wat is het spaanse record op de 5000?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:25 schreef komrad het volgende:
We hebben een sporter die we aan kunnen gaan moeidigen komend weekend
Ik neem mijn woorden terug 2 NR's moeten erin zitten
Ik denk inderdaad wel dat er ijs is, anders weet ik niet hoe die Spanjaard heeft leren schaatsenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is er voor het EK niet meer een kwalificatie-ijs tegenwoordig?
quote:According to ISU Rule 208, paragraph 1, 3 and 5, each European ISU Member has the right to enter one competitor for ladies and one for men, subject to achieved qualifying times as defined in ISU Communication No. 1471. According to ISU Communication No. 1469, ISU Members of the following countries have the right to enter more than one competitor, in accordance with rule 208, paragraph 5, c):
Men
BLR 2
FIN 2
FRA 2
GER 3
ITA 2
NED 4
NOR 4
POL 2
RUS 2
SWE 2
Ladies
AUT 2
CZE 3
GER 4
NED 4
NOR 2
POL 2
ROM 2
RUS 3
http://www.mkdo.nl/ijsbaan.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat er ijs is, anders weet ik niet hoe die Spanjaard heeft leren schaatsen
6:57 in Calgary, ook van onze Asier.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel 3. Wat is het spaanse record op de 5000?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef komrad het volgende:
[..]
http://www.mkdo.nl/ijsbaan.html
bijvoorbeeld hierop
quote:Over de hele wereld liggen de N-ICE synthetische banen: Dubai, Londen, Lissabon, Cairo, Bratislava, Barcelona, York, Los Angeles.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:37 schreef komrad het volgende:
geen foto's te vinden van onze spaanse held in spe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |