Dat is juist helemaal niet waar. De PDC heeft de twee beste spelers van de wereld (hoewel Anderson, zeker op de vloer, met die twee meekan), maar daarbuiten verschilt het niks. Elk jaar blijkt ook weer dat de gemiddelden van beide WK's ongeveer gelijk liggen. Bij de BDO zitten een hoop jonge jongens die (nog) niet heel goed gooien, maar bij de PDC zit een hoop vergane glorie die ook niks meer gooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:21 schreef Alec690 het volgende:
Het niveau van de PDC ligt tegenwoordig een stuk hoger,
Verklaar je nader. Zeker op lange termijn zegt een gemiddelde echt wel wat over hoe goed je bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef RayMania het volgende:
Gemiddelde heeft echt niks te maken met sterkte van een speler hoor.
thnx, maar die kwaliteit is me te slecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef wimderon het volgende:
Oh, en voor livestream is dit vooralsnog de enige optie die ik ken:
1) zoek een werkende Engelse proxy op een willekeurige proxy-site (google -> proxy)
bijvoorbeeld: [ afbeelding ]
2) ga naar http://news.bbc.co.uk/sport
3) klik op 'watch' bij live: Lakeside World Dart Championships
[ afbeelding ]
Je kunt mij niet wijsmaken dat Co Stompe (6) en Mario Robbe (top 15) zo hoog zouden staan bij de PDC. Bovendien vind ik John Part na Barney en Phil de sterkste speler. Hij heeft Phil voor Barney ook al gepakt in de PDC finale, een fantastische prestatie en hij is een van de weinigen die beide kampioenschappen heeft gewonnen. De enige speler die ik tot nu toe echt goed heb zien spelen (heb Adams net gemist) is Fitton, erg mager dus...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is juist helemaal niet waar. De PDC heeft de twee beste spelers van de wereld (hoewel Anderson, zeker op de vloer, met die twee meekan), maar daarbuiten verschilt het niks. Elk jaar blijkt ook weer dat de gemiddelden van beide WK's ongeveer gelijk liggen. Bij de BDO zitten een hoop jonge jongens die (nog) niet heel goed gooien, maar bij de PDC zit een hoop vergane glorie die ook niks meer gooit.
Erg korte-termijndenken om de vergelijking te maken op basis van een paar wedstrijden, zoals gezegd, de laatste jaren zijn de gemiddelden ongeveer gelijk geweest. Als je naar de GSOD kijkt (gemengd) waren de BDO-spelers daar verreweg de betere.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:02 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat Co Stompe (6) en Mario Robbe (top 15) zo hoog zouden staan bij de PDC. Bovendien vind ik John Part na Barney en Phil de sterkste speler. Hij heeft Phil voor Barney ook al gepakt in de PDC finale, een fantastische prestatie en hij is een van de weinigen die beide kampioenschappen heeft gewonnen. De enige speler die ik tot nu toe echt goed heb zien spelen (heb Adams net gemist) is Fitton, erg mager dus...
Redelijk goede weerlegging, maar ik denk toch dat de kentering die ik nu ietwat voel (meer nog dan vorig jaar) nog wel een aantal jaren doorzet. Uiteindelijk blijft de BDO misschien wel met lege handen achter. Veel jonge talenten zullen uiteindelijk toch sneller voor het grote geld en/of de grotere uitdaging kiezen, namelijk de mogelijkheid Taylor en Barney te verslaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trek zelf je conclusie maar. Denk zelf dat de BDO op Taylor en Barney op z'n minst de gelijke is.
Dat Stompe en een paar andere Nederlandse knakkers zo hoog staan heeft ermee te maken dat die jongens het hele jaar door over de hele wereld toernooien spelen en anderen wat minder.
quote:Woensdag. 9 januari: 17.50 uur voorbeschouwing en live-registratie van de achtstefinale van Fabian Roosenbrand
Kijk jij via de BBC stream ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is tenminste iets.
Moody - Webster is al begonnen, Moody weer flink aangeschoten zo te zien. Gooit 2 triples en gaat dan lachen en mist voor 180.
Met horten en stoten loopt 'ie ja. Maar het is voornamelijk geluidquote:
Ik had de partij tegen de Ruiter niet gezien, maar ik vind deze man toch echt een idioot. Dit kan echt niet in een professionele sport. Ik heb niks met Webster, maar Moody hoort echt niet daar te staanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:52 schreef wimderon het volgende:
Moody heeft 1 set gepakt en in 2 andere sets meerdere pijlen voor de set gehad, toch niet slecht hoor
Moody heeft zich gewoon door het loodzware kwalificatietoernooi heengegooid hoor. Kun jij wel wat anders vinden maar hij heeft zich er gewoon voor gekwalificeerd. Anderen gaan roemloos af, hij maakt er nog wat leuks vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik had de partij tegen de Ruiter niet gezien, maar ik vind deze man toch echt een idioot. Dit kan echt niet in een professionele sport. Ik heb niks met Webster, maar Moody hoort echt niet daar te staan
Co speelt natuurlijk wel op prime-time, dan is het wat moeilijker om de programmering om te gooien dan om 6 uur.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Beetje belachelijk ook.. de ene Nederlander wel en de andere niet
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Co speelt natuurlijk wel op prime-time, dan is het wat moeilijker om de programmering om te gooien dan om 6 uur.
Nou inderdaad! Bahquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:22 schreef Bruce117 het volgende:
En het is nog wel Co, de man die SBS altijd helpt!
Slordig hoor, maar ja Hart in Aktie is natuurlijk belangrijker.
Nee, alleen van 20.00 tot 21.00.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Bah
Zend BBC wel uit?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, alleen van 20.00 tot 21.00.
Neequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:13 schreef Bruce117 het volgende:
mjah, 5 pijlen op een dubbel missen is niet fijn natuurlijk
het is gewoon op sbs6quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:23 schreef leroytje het volgende:
kan iemand nog ff de stream posten?
Nee sorry!quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef leroytje het volgende:
iemand een stream?
http://www.silverlightstreaming.eu/sbs6/darts/Lakeside2008/quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:23 schreef leroytje het volgende:
kan iemand nog ff de stream posten?
Ikkequote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Krijgt die gene die 4-1 voorspelde toch nog gelijk
Hmm okee, even afwachten dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:56 schreef Szura het volgende:
http://www.silverlightstreaming.eu/sbs6/darts/Lakeside2008/
hier staat dat sbs de volgende wedstrijden misschien uitzendt maar nog in onderhandeling is
Nee hoor, het zal eens een keertje meevallen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm okee, even afwachten dus.
Maar heb weinig hoop dat at vanavond nog gaat lukken?
stond er gisteren ook al.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:56 schreef Szura het volgende:
http://www.silverlightstreaming.eu/sbs6/darts/Lakeside2008/
hier staat dat sbs de volgende wedstrijden misschien uitzendt maar nog in onderhandeling is
Moet je 'm zelf vragen denk ik. Moet nog beginnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef kevin_ het volgende:
Hoe gaat het met Hankey?
Ohhhh ik zag de bet nergens meer staan dus ik dacht die is al begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je 'm zelf vragen denk ik. Moet nog beginnen.
Tegen Woods toch? Die gooide de eerste ronde wel erg sterk, ik ben er nog niet zo zeker van.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef 9christensen het volgende:
Stompe dan maar. Moet toch mogelijk zijn vanavond
Nope, je krijgt dan in beeld dat ze nog aan het onderhandelen zijnquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
Voordat ik die rotzooi ga downloaden, werkt die stream?
Ballentent. Hopelijk gaat de BBC zo live.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope, je krijgt dan in beeld dat ze nog aan het onderhandelen zijn
Zie OP.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat mag stompe dan? Ik zie nog steeds geen "order of play" op de website van Lakeside.Endie komt dus op de BBC2 weer?
Ik dacht dat de BBC tot 9 uur uitzendt? Of snap ik het nu weer nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:53 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat mag stompe dan? Ik zie nog steeds geen "order of play" op de website van Lakeside.Endie komt dus op de BBC2 weer?
quote:Wednesday 9 January
1330-1630, BBC TWO and BBC Sport website
1900-2000, BBC TWO and BBC Sport website
2320-0200, BBC TWO
Thursday 10 January
1330-1630, BBC TWO and BBC Sport website
1900-2030, BBC TWO and BBC Sport website
2320-0200, BBC TWO
Friday 11 January
1330-1715, BBC TWO and BBC Sport website
1900-2000, BBC TWO and BBC Sport website
2335-0200, BBC TWO
Saturday 12 January
1430-1630, BBC ONE and BBC Sport website
1630-1830, BBC TWO and BBC Sport website
Sunday 13 January
1755-2000, BBC TWO and BBC Sport website
Klopt, ALS Co daar wordt uitgezonden, 100% niet volledig live.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BBC tot 9 uur uitzendt? Of snap ik het nu weer niet
Welke kijkers?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:06 schreef jojomen4 het volgende:
En waarom niet gelijk na die pot van Hankey die volgende partij. Moeten de kijkers een half uur naar zo'n lamme ex darter luisteren die niks te melden heeft.
Nou de mensen die BBC aan hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke kijkers?
Hankey gooit z'n dubbels vandaag bizar goed: 70+%.
BBCi dan, want BBC2 is niet live.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nou de mensen die BBC aan hebben.
Nee toch....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
6e set met 3-0 naar Woods. Co verliest 6 legs op rij en mag naar huis.
Ja tuurlijk joh.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef BigFire het volgende:
dacht dat Stompe in vorm was? of zou hij toch weer mentaal geknakt zijn..
wellicht druk van hogere hand (KeukenConcurrent, Bullit, Leendesk etc.) om met een mooie sponsorkraag in de SBS6 studio te zitten?
Wat een onzin, hij kan beter op het podium met het zelfde hemd staan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef BigFire het volgende:
dacht dat Stompe in vorm was? of zou hij toch weer mentaal geknakt zijn..
wellicht druk van hogere hand (KeukenConcurrent, Bullit, Leendesk etc.) om met een mooie sponsorkraag in de SBS6 studio te zitten?
Nu het toch over kleding gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij kan beter op het podium met het zelfde hemd staan.
Was laatst s'middags op de BBC een interview met Co en toen vroegen ze hem dat ook. Hij vindt dat darters wat beter gekleed moeten zijn op het podium en neemt als iemand van de oudere generatie daarin het voortouw.quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gisteren 2 minuten gekeken en binnen 1 seconde viel me iets op aan de kleding van Co.
Meneer stond met lange mouwen te gooien, iets wat je in het darten toch eerg weinig ziet.
Weet niet of daar nog een reden achter zit, maar opvallend was het wel.
Hij kan beter gewoon een keer die pijlen fatsoenlijk dat bord in gooien..altijd dat gelul van hemquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was laatst s'middags op de BBC een interview met Co en toen vroegen ze hem dat ook. Hij vindt dat darters wat beter gekleed moeten zijn op het podium en neemt als iemand van de oudere generatie daarin het voortouw.
Idd, hij doet altijd net of die Phil Taylor is, heb ik het ideequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij kan beter gewoon een keer die pijlen fatsoenlijk dat bord in gooien..altijd dat gelul van hem
Het is een eh... sport. Netter op het podium oke, maar je kan overdrijvenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was laatst s'middags op de BBC een interview met Co en toen vroegen ze hem dat ook. Hij vindt dat darters wat beter gekleed moeten zijn op het podium en neemt als iemand van de oudere generatie daarin het voortouw.
Doet Co nu ook al alsof die elke lastige wedstrijd die die had, de beste wedstrijd ooit vind?quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, hij doet altijd net of die Phil Taylor is, heb ik het idee
Gewoon een nette polo kan natuurlijk ook. Lijkt me niet lekker gooien in een overhemdquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een eh... sport. Netter op het podium oke, maar je kan overdrijven
19.00, vanaf 20.00 op BBC2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:18 schreef Szura het volgende:
Hoe laat begint het vanavond?
Nee, darten is geen sport. Het is entertainment. Net als schaken, dammen en backgammon.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is een eh... sport. Netter op het podium oke, maar je kan overdrijven
Jammer, ik ben niet zo'n fan van Wolfie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
4-2 Adams, mooi teruggekomen in die 6e set.
Was 1.85, maar goed, dat is niet voor dit topic.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ik begrijp dat het live is. Maar de odd van de Wolf is 1.66 te layen op BF aan het begin 9de set.Vreemd.
Mag ik vragen hoe je dit hebt gevolgd, is er ergens een internet link ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Adams wint, spannende wedstrijd toch.
Proxy-server starten, dan kun je via de BBC-site kijken. Verder via een forum en wedsite.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef hiburg het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dit hebt gevolgd, is er ergens een internet link ?
Ik kan via de BBC en bij SBS niets vinden waar ik het online kan volgen.
Ok, dank, maar hoe start ik een proxy server ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Proxy-server starten, dan kun je via de BBC-site kijken. Verder via een forum en wedsite.
Whitlock begint zo, rustig man.
Wordt helemaal gek van dat gekloot dit jaar met Darts. Is toch gewoon niet leuk meer..quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Proxy-server starten, dan kun je via de BBC-site kijken. Verder via een forum en wedsite.
Whitlock begint zo, rustig man.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Whitlock staat met 2-0 in sets voor tegen Hankey.
Adams hoort in principe altijd wel bij de kanshebbers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Leatherface het volgende:
Maar wie is nu eigenlijk de grootste kanshebber?
Toch weer Wolfie? Of Webster?
Sowieso, anders kom je niet opnieuw bij de laatste 4.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Adams hoort in principe altijd wel bij de kanshebbers.
Mwah, hij wint toch knap die beslissende set, dan ben je niet zo kwetsbaar. Al miste hij vandaag wel vrij veel dubbels.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sowieso, anders kom je niet opnieuw bij de laatste 4.
Maar toch lijkt hij me vrij kwetsbaar dit jaar,
Het klopt wel inderdaad dat hij zich weet te herpakken na zichzelf in een lastig parket te hebben gebracht. Dat kun je zien als mentale weerbaarheid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, hij wint toch knap die beslissende set, dan ben je niet zo kwetsbaar.
Om die reden is ie dus kwetsbaar.quote:Al miste hij vandaag wel vrij veel dubbels.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
4-0 Whitlock, na de korte pauze verder.
Yesquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Hoppa, 3-0 na de pauze, dus GSM Whitlock 5-0.
In Purfleet zal niet heel veel herrie meer zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef Szura het volgende:
geen idee, maar als je ziet hoe hij reageert kun je begrijpen dat ze hem alleen maar meer uitjouwen. Hij moest eens in Purfleet komen, daar is de herrie veel erger
Die indruk heb ik wel altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Purfleet zal niet heel veel herrie meer zijn denk ik.
Voor mij is Fitton de favoriet. Gooit z'n dubbels al twee wedstrijden prima, tegen Robson waren z'n scores ook zoals gewoonlijk, waardoor ie 100+ haalde, de rest is daar niet eens bij in de buurt gekomen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef Leatherface het volgende:
Wie gaat volgens jullie trouwens het toernooi winnen?
Ik heb het eigenlijk niet zo gevolgd. Weet niet wie er momenteel echt sterk gooit.
BDOquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:54 schreef Zwansen het volgende:
2e topic nog maar?
Kunt wel duidelijk zijn dat de PDC niet meer leeft zoals vroeger. Op sterven na dood.
Ik gun het Fitton wel. Sympathieke speler.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef wormwood het volgende:
Adams is niet echt overtuigend in de wedstrijden die ik van 'm gezien heb. Whitlock ook niet.
Misschien dat Fitton wel een kans maakt dit jaar. Maar Webster is ook wel redelijk constant. Toch wel de wereldkampioen....
Joepie, allemaal niet live. Daar gaat het toch om.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:07 schreef no-look het volgende:
Verspreid over de dag is er op eurosport, de BBC en sbs nog genoeg te zien toch
ik weet niet hoe het met jou zit , maar ik werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:07 schreef no-look het volgende:
Verspreid over de dag is er op eurosport, de BBC en sbs nog genoeg te zien toch
Mij wel ja. Anders kan je net zo goed een willekeurig dvdtje opzetten hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Joepie, allemaal niet live. Daar gaat het toch om.
Ja, maar ik ben echt niet sterk genoeg om af te wachten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:22 schreef no-look het volgende:
Als je van tevoren de uitslagen niet weet is het best te doen, al vind ik life natuurlijk ook fijner.
En ik werk nog niet nee, ben student in m'n tentamen periode. Tijd zat
met een biertje erbij doe je niet zo snel sochtens hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef TommyGun het volgende:
Ach of ik nou tot 's ochtends achter de PC zit of darts kijkMaakt dan ook niks meer uit
Btw, Anastasia Dobromyslova is zeker do-able![]()
Frisdrank gaat ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
met een biertje erbij doe je niet zo snel sochtens hoor
Is er gewoon op.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef assie het volgende:
Volgens internet zelfs geen samenvattingen op SBS vanavond...... Terwijl dit toch wel in de tv-gids vermeld staat.
SBS6 moet gewoon van alle uitzendlicenties, betreffende sport, ontdaan worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef assie het volgende:
Volgens internet zelfs geen samenvattingen op SBS vanavond...... Terwijl dit toch wel in de tv-gids vermeld staat.
quote:SBS 6 trekt langzaam aan de noodrem. Volgens de commerciële zender betekent teveel darts op televisie overkill en daarmee teruglopende kijkcijfers. "Verwarring is de voornaamste oorzaak van de terugloop in populariteit. De ene keer doen Van Barneveld en Klaasen mee, de andere keer zien ze Stompé spelen. Liefhebbers weten hoe het zit met de bonden, maar de gemiddelde kijker niet", aldus chef sport Lex Muller van SBS 6 in het NRC. De zender die zich in 1998 toelegde op het darts -en zich daarmee de status 'dartszender' verwierf- weet hoe ze de overkill tegen moeten gaan. Lex Muller: "We proberen nu schaarste te creëren, ook door andere grote toernooien misschien te laten vallen. Het is zeer twijfelachtig of wij de International Darts League en World Darts Trophy nog gaan uitzenden."
Ook deze week, tijdens de Lakeside, besteed SBS geen uitgebreide aandacht aan het toernooi dat ze in 1998 voor het eerst op de buis brachten en wat ze al vaak enorme kijkcijfers opleverde, zoals met de finale van 2006 tussen Jelle Klaasen en Raymond van Barneveld. Het contract met het BDO WK loopt nog twee jaar. "De Lakeside is het toernooi waar je als jonge darter van droomt. Daar wordt goed naar gekeken. Maar natuurlijk zou het mooier zijn als de twee bonden samengaan. Maar dat is voorlopig een illusie", zegt de chef sport.
Het vastgestelde uitzendschema, dat beperkt bleef tot samenvattingen in de late avonduren, weerhield SBS 6 er niet van de partij van Fabian Roosenbrand op woensdag alsnog live uit te zenden.Muller: "Je hebt Nederlandse darters nodig voor de belangstelling. Het wachten is op zo'n jochie van negentien die goed presteert. Daar kun je dan een soort held van maken, met een bijnaam. Mensen vinden de karakters in het darts mooi. The Viking, daar heeft het publiek wat mee. Veel nieuwe figuren dreigen saaie profspelers te worden die water drinken. Dat speelt ook zeker mee."
Ook vaandeldrager Raymond van Barneveld is zich bewust van de overkill. "Misschien is het allemaal wat teveel van het goede. Op 11 januari is het precies tien jaar geleden dat ik op mijn knieën zakte in Frimley Green. SBS 6 was toen de enige in Nederland die darts uitzond. Daarna kwam RTL met de beelden van de PDC, die nu op Sport 1 worden uitgezonden. Ook kun je in Nederland via de Engelse betaalzender Sky Sports naar darts kijken. Dat is wel veel. Ik ben zelf opgegroeid met voetbal op tv, maar daar word ik nu doodmoe van. Het gaat maar door met al die wedstrijden", zegt de Hagenaar in het NRC.
Staat dat op de site?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:41 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf 15.30 ongeveer de halve finales (SBS is iig live, maar ik ga er vanuit dat de BBC ook live gaat).
Er speelden die avond drie Nederlandersquote:Het vastgestelde uitzendschema, dat beperkt bleef tot samenvattingen in de late avonduren, weerhield SBS 6 er niet van de partij van Fabian Roosenbrand op woensdag alsnog live uit te zenden.Muller: "Je hebt Nederlandse darters nodig voor de belangstelling. Het wachten is op zo'n jochie van negentien die goed presteert. Daar kun je dan een soort held van maken, met een bijnaam.
Gewoon op Teletekst.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Staat dat op de site?
In mijn gids staat namelijk dat het pas om 17.55 begint
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef wormwood het volgende:
SBS wil dartliefhebbers "dwingen" minder maar gerichter darts te kijken. Hoofd sport SBS:
[..]
Adams is normaal gesproken wel altijd constant over een langere pot, dus schrijf hem niet te snel af.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:55 schreef wdn het volgende:
Ik ben bang dat Webster vandaag te goed is voor Adams. Wat gooit hij ze makkelijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |