Weekend vrijgehouden speciaal voor de ek allround.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekend vrijgehouden speciaal voor de ek allround.
Kwestie van plannen S.quote:
Hier sluit ik mij echt volledig bij aan!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:22 schreef Joene het volgende:
nu nog een keer een livestream of een zender die het uitzend
wat een bedrijf dat sbs .De nederlandse top is weg bij de BDO en huppa het toernooi is opeens minder interresant dan Bruce lee met zn kutfilmpjes.
Sommige dingen gaan buiten mijn planningscapaciteiten om ben ik bang......quote:
Ja, en natuurlijk laat hij daar niet constant dat niveau zien. HIj doet nu net alsof hij slecht speelde, terwijl hij 30+ gemiddeld gooide zonder tegenstander. Als hij 100 gooide zat ie alweer met z'n kop te schudden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Volg je ook de vloertoernooien? Want daar laat hij dit soort spel wel degelijk zien
Sorry hoor, volgens mij heb ik nog nooit zo'n slechte winnaar gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:03 schreef sanger het volgende:
Ik ben ook niet direct fan overigens, maar lachen kun je wel met om hem
Op TV misschien, maar irl valt hij echt reuze meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sorry hoor, volgens mij heb ik nog nooit zo'n slechte winnaar gezien![]()
Ehm, ik zeg ook niet dat het een nare vent is he, maar hij maakt zijn eigen leven zo moeilijk. Met je hoofd schudden als je honderd gooit, kom op he! Iets meer zelfvertrouwen en zelfwaardering zou hem sieren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Op TV misschien, maar irl valt hij echt reuze mee
Waarom moeten darters perse toch bepaalden manieren hebben?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehm, ik zeg ook niet dat het een nare vent is he, maar hij maakt zijn eigen leven zo moeilijk. Met je hoofd schudden als je honderd gooit, kom op he! Iets meer zelfvertrouwen en zelfwaardering zou hem sieren.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:31 schreef wormwood het volgende:
Waarom moeten darters perse toch bepaalden manieren hebben?
Sorry hoor, maar ik vind het echt onzin al die eisen die worden gesteld aan darters. Co Stompe mag niet met z'n hoofd schudden, Roosenbrand moet uitbundiger juichen als die wint en Barney mag niet emotioneel zijn als die verliest...
Lekker belangrijk zeg hoe die mensen reageren en doen. Laat ze toch lekker. Jij hebt er geen last van.
Daar sluit ik me bij aan. De sfeer is er nog wel bij de BDO, maar het is nu semi-pro geworden. Als niemendalletjes als Mario Robbe in de top 20 van de ranglijst staan, is dat een feit. Ook Co zou nooit zo hoog (6) in de lijst van de PDC komen te staan. Eigenlijk zijn alleen Hankey, Adams en Anderson PDC-waardig (misschien nog een Fitton en Whitlock, die daar al eerder meedeed), maar de eerste twee zullen waarschijnlijk nooit de overstap maken. Denk ook niet dat Hankey zijn show bij de professionele aanpak van de PDC pastquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef wormwood het volgende:
Het zou me niks verbazen als SBS stopt met de BDO.
Over de International Darts League komende mei heb ik nog niks gehoord. Vorig jaar om deze tijd was de kaartverkoop al begonnen.
Meneer Anderson heeft nog niet heel lang geleden Phil Taylor verslagen in een groot TV toernooi (WDT), dan doe je het denk ik niet verkeerdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:01 schreef sanger het volgende:
Ik snap alleen niet dat Co wel wordt uitgekotst als loser, maar bv. Gary Anderson niet. De gedoodverfde favoriet die meestal ook niets presteert op podia en tv-toernooien (eigenlijk afgelopen seizoen niet, maar lijkt nu wel weer zo te gaan).
[..]
Je vergeet Webster. Als die gast zich nog wat ontwikkelt kan hij bij de PDC ook ver komen. Feit blijft gewoon dat de PDC zich veel meer naar de moderne tijd gedraagt. Er worden toernooien georganiseerd over heel de wereld terwijl de BDO zich nog steeds beperkt tot de Lakeside en de Winmau World Masters. De PDC heeft de toekomst en de BDO zal op den duur wel verdwijnenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:06 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. De sfeer is er nog wel bij de BDO, maar het is nu semi-pro geworden. Als niemendalletjes als Mario Robbe in de top 20 van de ranglijst staan, is dat een feit. Ook Co zou nooit zo hoog (6) in de lijst van de PDC komen te staan. Eigenlijk zijn alleen Hankey, Adams en Anderson PDC-waardig (misschien nog een Fitton en Whitlock, die daar al eerder meedeed), maar de eerste twee zullen waarschijnlijk nooit de overstap maken. Denk ook niet dat Hankey zijn show bij de professionele aanpak van de PDC past
Ik zei toch ook, met uitzonderig van vorig jaarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Meneer Anderson heeft nog niet heel lang geleden Phil Taylor verslagen in een groot TV toernooi (WDT), dan doe je het denk ik niet verkeerd
De BBC heeft gister uitgezonden van 20:00 t/m 21:00. De partij van Hankey is live uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:38 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien een rare of stomme vraag maar waar wordt straks darts uitgezonden? Gister las ik dat het op de BBC zou zijn om 19.45 maar toen ik hem opzette zag ik niks.SBS doet er volgens mij niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |