komend weekend dusquote:Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef wdn het volgende:
Wedden dat Co pas verliest als sbs het uitzend?![]()
dat meen je nietquote:
Nee, Co verliest tijdens de herhaling van deze potquote:
ja,. ik heb de laatse jaren ook een ontiegelijke hekel aan die sjagerijnige rotkop gekregen,. een paar van die vette haartjes over die kale knikker geplakt, en dan dat schreeuwende varken wat ze'n moeder schijnt te zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Hankey gewonnen heeft
Was een keer bij een Nederlands toernooi. Hankey stond achter en was terug gekomen. Beginnen hij en z'n moeder toch een potje tegen elkaar te schreeuwen... Was mooie TV....quote:Op maandag 7 januari 2008 22:49 schreef nightfall het volgende:
[..]
ja,. ik heb de laatse jaren ook een ontiegelijke hekel aan die sjagerijnige rotkop gekregen,. een paar van die vette haartjes over die kale knikker geplakt, en dan dat schreeuwende varken wat ze'n moeder schijnt te zijn
ik sta nog te genieten jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef wormwood het volgende:
[..]
Was een keer bij een Nederlands toernooi. Hankey stond achter en was terug gekomen. Beginnen hij en z'n moeder toch een potje tegen elkaar te schreeuwen... Was mooie TV....
Volg je ook de vloertoernooien? Want daar laat hij dit soort spel wel degelijk zienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef wimderon het volgende:
Wat een held is Co'tje toch
Hij vertelt net doodleuk dat hij zijn eigen spel wou spelen de laatste fase: '180, 140, 140, 180, 11-darters e.d.'
![]()
![]()
Co kan zeker darten, maar hier en eigenlijk overal, heeft hij toch een beetje een imago van een loser.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Volg je ook de vloertoernooien? Want daar laat hij dit soort spel wel degelijk zien
Ik snap alleen niet dat Co wel wordt uitgekotst als loser, maar bv. Gary Anderson niet. De gedoodverfde favoriet die meestal ook niets presteert op podia en tv-toernooien (eigenlijk afgelopen seizoen niet, maar lijkt nu wel weer zo te gaan).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Co kan zeker darten, maar hier en eigenlijk overal, heeft hij toch een beetje een imago van een loser.
Is natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen als je er in alle grote toernooien vaak heel snel uitgespeeld bent.
Nou ben ik ook geen fan van Co, maar darten kan hij wel.
Misschien wel omdat we verder niet zoveel met Gary geconfronteerd worden, en Co was de afgelopen jaren niet van de buis te slaan met zijn Leendesk.nl reclame tijdens de rest van het toernooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat Co wel wordt uitgekotst als loser, maar bv. Gary Anderson niet. De gedoodverfde favoriet die meestal ook niets presteert op podia en tv-toernooien (eigenlijk afgelopen seizoen niet, maar lijkt nu wel weer zo te gaan).
Nou wordt kwalificatie de laatste jaren natuurlijk wel wat makkelijker, maar Co hoort er wat dat betreft gewoon thuis. Staat er al jaren ook toen er nog veel minder overgestapt waren naar de PDC.quote:En misschien moet er dan wat beter gekeken worden naar de manier waarop hij op het WK terecht is gekomen. Dat is namelijk de graadmeter. Iedereen die daar staat heeft plaatsing afgedwongen door bij de beste 32 van de wereld te horen in het voorgaande jaar (en niet zoals bij de PDC inclusief de verdedigde punten van een jaar eerder).
Meer als reactie tegen de reclame dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien wel omdat we verder niet zoveel met Gary geconfronteerd worden, en Co was de afgelopen jaren niet van de buis te slaan met zijn Leendesk.nl reclame tijdens de rest van het toernooi.
Iedereen zegt dat het makkelijker moet zijn, maar vergeet niet dat de subtop van de BDO wat breder is dan die van de PDC. Oftewel er staan constant nieuwe spelers op die de gaten opvullen op nagenoeg hetzelfde niveau (bij vloertoernooien).quote:Nou wordt kwalificatie de laatste jaren natuurlijk wel wat makkelijker, maar Co hoort er wat dat betreft gewoon thuis. Staat er al jaren ook toen er nog veel minder overgestapt waren naar de PDC.
Dacht trouwens dat de halve finalisten van vorig jaar sowieso mochten komen het jaar erop, ongeacht de prestaties in het daarop volgende jaar. En weet eigenlijk ook niet meer of er nog wildcards zijn.
ik baal er echt enorm van , vind het altijd fantastisch om Adams / Hankey enz te zien spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:25 schreef sanger het volgende:
Ernstig he! En dan werd het PDC WK wel gestremd, maar dit niet
idd . Behoorlijk waardeloos , en dan alleen de halve finale en de finale uitzenden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:47 schreef sanger het volgende:
En dan 's nachts de uitzendingen. Alsof ik als dartsliefhebber niet hoef te werken de volgende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |