abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 21:08:59 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_55858091
Wedden dat Co pas verliest als sbs het uitzend?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 7 januari 2008 @ 21:11:17 #252
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55858176
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:08 schreef wdn het volgende:
Wedden dat Co pas verliest als sbs het uitzend?
komend weekend dus
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 7 januari 2008 @ 21:27:02 #253
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_55858660
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Co heeft gewonnen
dat meen je niet
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 7 januari 2008 @ 21:28:18 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_55858700
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef 9christensen het volgende:

[..]

komend weekend dus
Nee, Co verliest tijdens de herhaling van deze pot
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_55859220
Woods indrukwekkend tegen Hanvidge (3-0 en gemiddeld 96.5).
sig verwijderd door FA
pi_55860152
Jammer dat Hankey gewonnen heeft
pi_55860327
Twee Nederlanders spelen nu in de laatste eerste rondepartij tegen elkaar.

Van Eijden - Robbe is 2-1 in sets.
sig verwijderd door FA
pi_55860925
Tot nu toe het nog bijna niet gevolgd.
Daar moet toch verrandering in komen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55861060
3-1 Van Eijden. De tweede ronde vanaf morgen.
sig verwijderd door FA
pi_55861099
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Hankey gewonnen heeft
ja,. ik heb de laatse jaren ook een ontiegelijke hekel aan die sjagerijnige rotkop gekregen,. een paar van die vette haartjes over die kale knikker geplakt, en dan dat schreeuwende varken wat ze'n moeder schijnt te zijn
pi_55863412
Wat een held is Co'tje toch

Hij vertelt net doodleuk dat hij zijn eigen spel wou spelen de laatste fase: '180, 140, 140, 180, 11-darters e.d.'

pi_55863587
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:49 schreef nightfall het volgende:

[..]

ja,. ik heb de laatse jaren ook een ontiegelijke hekel aan die sjagerijnige rotkop gekregen,. een paar van die vette haartjes over die kale knikker geplakt, en dan dat schreeuwende varken wat ze'n moeder schijnt te zijn
Was een keer bij een Nederlands toernooi. Hankey stond achter en was terug gekomen. Beginnen hij en z'n moeder toch een potje tegen elkaar te schreeuwen... Was mooie TV....
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:29:35 #263
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55863594
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Co heeft gewonnen
Maar wat een slechte winnaar was hij toch.

Hij vond Mercer te traag spelen.
pi_55863763
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef wormwood het volgende:

[..]

Was een keer bij een Nederlands toernooi. Hankey stond achter en was terug gekomen. Beginnen hij en z'n moeder toch een potje tegen elkaar te schreeuwen... Was mooie TV....
ik sta nog te genieten ja
  dinsdag 8 januari 2008 @ 07:31:33 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55865058
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef wimderon het volgende:
Wat een held is Co'tje toch

Hij vertelt net doodleuk dat hij zijn eigen spel wou spelen de laatste fase: '180, 140, 140, 180, 11-darters e.d.'

Volg je ook de vloertoernooien? Want daar laat hij dit soort spel wel degelijk zien
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55865138
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Volg je ook de vloertoernooien? Want daar laat hij dit soort spel wel degelijk zien
Co kan zeker darten, maar hier en eigenlijk overal, heeft hij toch een beetje een imago van een loser.
Is natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen als je er in alle grote toernooien vaak heel snel uitgespeeld bent.

Nou ben ik ook geen fan van Co, maar darten kan hij wel.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:01:39 #267
65960 sanger
pi_55865269
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 07:44 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Co kan zeker darten, maar hier en eigenlijk overal, heeft hij toch een beetje een imago van een loser.
Is natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen als je er in alle grote toernooien vaak heel snel uitgespeeld bent.

Nou ben ik ook geen fan van Co, maar darten kan hij wel.
Ik snap alleen niet dat Co wel wordt uitgekotst als loser, maar bv. Gary Anderson niet. De gedoodverfde favoriet die meestal ook niets presteert op podia en tv-toernooien (eigenlijk afgelopen seizoen niet, maar lijkt nu wel weer zo te gaan).

En misschien moet er dan wat beter gekeken worden naar de manier waarop hij op het WK terecht is gekomen. Dat is namelijk de graadmeter. Iedereen die daar staat heeft plaatsing afgedwongen door bij de beste 32 van de wereld te horen in het voorgaande jaar (en niet zoals bij de PDC inclusief de verdedigde punten van een jaar eerder).
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:03:19 #268
65960 sanger
pi_55865282
Ik ben ook niet direct fan overigens, maar lachen kun je wel met hem
pi_55865321
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet dat Co wel wordt uitgekotst als loser, maar bv. Gary Anderson niet. De gedoodverfde favoriet die meestal ook niets presteert op podia en tv-toernooien (eigenlijk afgelopen seizoen niet, maar lijkt nu wel weer zo te gaan).
Misschien wel omdat we verder niet zoveel met Gary geconfronteerd worden, en Co was de afgelopen jaren niet van de buis te slaan met zijn Leendesk.nl reclame tijdens de rest van het toernooi.
quote:
En misschien moet er dan wat beter gekeken worden naar de manier waarop hij op het WK terecht is gekomen. Dat is namelijk de graadmeter. Iedereen die daar staat heeft plaatsing afgedwongen door bij de beste 32 van de wereld te horen in het voorgaande jaar (en niet zoals bij de PDC inclusief de verdedigde punten van een jaar eerder).
Nou wordt kwalificatie de laatste jaren natuurlijk wel wat makkelijker, maar Co hoort er wat dat betreft gewoon thuis. Staat er al jaren ook toen er nog veel minder overgestapt waren naar de PDC.
Dacht trouwens dat de halve finalisten van vorig jaar sowieso mochten komen het jaar erop, ongeacht de prestaties in het daarop volgende jaar. En weet eigenlijk ook niet meer of er nog wildcards zijn.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:18:42 #270
65960 sanger
pi_55865399
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:07 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Misschien wel omdat we verder niet zoveel met Gary geconfronteerd worden, en Co was de afgelopen jaren niet van de buis te slaan met zijn Leendesk.nl reclame tijdens de rest van het toernooi.
Meer als reactie tegen de reclame dus
quote:
Nou wordt kwalificatie de laatste jaren natuurlijk wel wat makkelijker, maar Co hoort er wat dat betreft gewoon thuis. Staat er al jaren ook toen er nog veel minder overgestapt waren naar de PDC.
Dacht trouwens dat de halve finalisten van vorig jaar sowieso mochten komen het jaar erop, ongeacht de prestaties in het daarop volgende jaar. En weet eigenlijk ook niet meer of er nog wildcards zijn.
Iedereen zegt dat het makkelijker moet zijn, maar vergeet niet dat de subtop van de BDO wat breder is dan die van de PDC. Oftewel er staan constant nieuwe spelers op die de gaten opvullen op nagenoeg hetzelfde niveau (bij vloertoernooien).

De halve finalisten indd wel ja. Als dat nog bestaat. Maar het is niet zo dat hun plekje doorschuift naar andere spelers zoals bij de PDC wel het geval is. De PDC geniet iedereen een soort van beschermende status. Als je in 2006 geplaatst was en je draait een matog seizoen ben je in 99% van de gevallen gewoon van de partij, als je net dat ene toernooi waar je altijd goed presteert wat prijzengeld pakt. Bij de BDO gebeurt dat minder snel imo, omdat de lijst ieder jaar opnieuw opgemaakt wordt. Bij de PDC geldt die lijst tevens voor alle grote toernooien, bij de BDO kent de WDT, IDL en Lakeside een eigen ranking met een overkoepelende WDF-ranking.
pi_55865427
nu nog een keer een livestream of een zender die het uitzend

wat een bedrijf dat sbs . De nederlandse top is weg bij de BDO en huppa het toernooi is opeens minder interresant dan Bruce lee met zn kutfilmpjes.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:25:43 #272
65960 sanger
pi_55865460
Ernstig he! En dan werd het PDC WK wel gestremd, maar dit niet
pi_55865548
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:25 schreef sanger het volgende:
Ernstig he! En dan werd het PDC WK wel gestremd, maar dit niet
ik baal er echt enorm van , vind het altijd fantastisch om Adams / Hankey enz te zien spelen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:47:55 #274
65960 sanger
pi_55865726
En dan 's nachts de uitzendingen. Alsof ik als dartsliefhebber niet hoef te werken de volgende dag
pi_55866244
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:47 schreef sanger het volgende:
En dan 's nachts de uitzendingen. Alsof ik als dartsliefhebber niet hoef te werken de volgende dag
idd . Behoorlijk waardeloos , en dan alleen de halve finale en de finale uitzenden.

naja komend weekend wel een ultiem sportweekend.

EK allround / en dartsfinales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')