weer terug ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ontkennen Holocaust
Kan deze dicht? De discussie lijkt me ietwat van het politieke losgezongen. Wellicht kunnen Ryan3, Ryan22 en Ryandude hun opvattingen naar elkaar PM'en.
Ik snap niet goed waarom je dat topic dicht wil..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ontkennen Holocaust
Kan deze dicht? De discussie lijkt me ietwat van het politieke losgezongen. Wellicht kunnen Ryan3, Ryan22 en Ryandude hun opvattingen naar elkaar PM'en.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:28 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ontkennen Holocaust
Je hebt een leven gescoord of ben je als undercover van Harry de Winter verder gegaan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef SCH het volgende:
Valt het jullie ook op dat ik zo weinig nog in POL post?
Ik voel me de laatste tijd zo fit(na)quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt een leven gescoord of ben je als undercover van Harry de Winter verder gegaan?
Geef maar toe, je mist me.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:44 schreef SCH het volgende:
Valt het jullie ook op dat ik zo weinig nog in POL post?
Dr PJ komt eens kijken of de patienten te helpen zijn met wat electroshock.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:06 schreef du_ke het volgende:
Ah de TBS afdeling geeft weer proefverloven uit?
Dat je überhaupt terugkeert joh.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dr PJ komt eens kijken of de patienten te helpen zijn met wat electroshock.
Doei, jochie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:21 schreef PJORourke het volgende:
-laat ook maar-
WTF, noem dan aproposjes ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt terugkeert joh.
De Ryantjes, dukejes, bluesdudejes, aoristusjes etctjes are here to stay, hoor.
Sportsillustratedjes zou ik zeggen dan.quote:
kun je domme mensen verwijten dat ze dom zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sportsillustratedjes zou ik zeggen dan.
Maar goed hij is aardig bijgedraaid, nog even afwachten wat-ie doet de toekomende maanden, hè..
Wrs niet nee, daarom zijn we liev tegen domme mensen???quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
kun je domme mensen verwijten dat ze dom zijn?
Geef jij maar eens het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, en laten we nu met ze allen wat intelligenter opereren hè.
Daar hebben we hem weer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dr PJ komt eens kijken of de patienten te helpen zijn met wat electroshock.
Gewoon negeren. Op Fok! schijnt het heel goed te werken om users door te negeren monddood te makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, en laten we nu met ze allen wat intelligenter opereren hè.
Geen Floriepas geouwehoer meer, over hoe interessant zo'n sujet is.
Geen PM en e-mail contact meer zoals tussen sigme en sujet over hoe ze Ryan3 en SCH kunnen wegwerken of iets in die trend. Te amateuristisch.
Beschouw het sujet op de keper. Ga niet met het (sujet) samenzweren aub.
Valt je niet wat op in dat Holocaust-topic? Ik krijg stellig de indruk dat de fokgeschiedenis zich herhaalt. Ik dacht dat Yvonne duidelijk was geweest en dat er zero-tolerance ging gelden? Ik zie echter met name Ryan3 weer doorgaan met zijn eeuwige gezuig.... Maar ja, is ook wel leuk hoor....quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zucht. Het is hier niet de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |