Ik mis mijn avatar daarin.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
sticky. Ik mis de header en footer in de OP.
Regel dat.quote:
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:23 schreef Lyrebird het volgende:
Mag ik hier over de afgevaardigde van TRU/BNW BaajGuardian klagen, die in ieder topic over de Amerikaanse presidentsverkiezingen loopt te trollen met zijn vraag "waarom Ron Paul geen kans maakt" en van mening is dat Ron Paul onvenredig weinig aandacht van de media krijgt.
Ok.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef sigme het volgende:
Een Vandaag schond mediawet
Mediawet heet dat ding. Aan elkaar en met hoofdletter. [ /pietlutmodus]
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit dit keer. Ik moest die frustratie even kwijt.quote:
Ach die jongen ziet nogal wat geesten, helpt niets tegenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit dit keer. Ik moest die frustratie even kwijt.
Je kunt natuurlijk ook iets doen als mod tegen het op de man spelenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de gratis spellingschecker van Firefox installeren....
Het was een poging je te helpen. Ik kan moeilijk elke post van je op spelfouten controleren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook iets doen als mod tegen het op de man spelen
Maar ik gebruik geen FireFox.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het was een poging je te helpen. Ik kan moeilijk elke post van je op spelfouten controleren.
Ik zal er zo even naar kijken. Door de nachtelijke post was dit topic alweer ver gezakt in de MyAT.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:38 schreef damian5700 het volgende:
Ik zie, dat mijn opmerking nog niet gevolgd is door enige reactie.
Onder de users van POL was er de roep dat een mod zich ook 'als user' laat zien in discussies. Mijn opmerking gisteren tegen jou was niet een actie als moderator, maar een poging als user om discussies zuiver te houden.quote:Vind ik jammer, aangezien ik gisteren door een moderater in dit subforum persoonlijk werd aangesproken op het zuiver houden van de discussie en ik neem aan dat die actie onderdeel vormt van algemeen beleid.
Waar staat dat? Dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:56 schreef Montov het volgende:
Onder de users van POL was er de roep dat een mod zich ook 'als user' laat zien in discussies.
Je hebt gelijk; hij hoeft niet zo fel te reageren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen FireFox.
Daarnaast is het een taak van een mod om op te treden tegen off topic op de man spelen. Iets wat wel in dat topic gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |