Leuk, je varieert.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:44 schreef Gellius het volgende:
Altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:41 schreef Lienekien het volgende:
En braaf zijn.
Dat interesseert toch niemand? Wat had je aan? Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb het overleefd. Acht uur lang systeembeheer en hoe je met Word om dient te gaan. Gelukkig hebben ze de rest van de cursus afgeschaft.
En mijn recruiter stuurde me taart.
Wat doe je aan? Behalve zwarte, leren schoenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef LXIV het volgende:
Z! Ik ben me aan het omkleden en heb zo een feestje. Dus ik blijf niet lang.
Ik heb gisteren ook genetwerkt. Op weg naar een plek bij een NOS-redactie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:20 schreef Thisbe het volgende:
Jij hebt er waarschijnlijk vrijwillig voor gekozen Gellius. Ik ben alleen maar geschikt voor Estate planning en voor netwerken op de golfbaan.
De halve cricketclub werkt inmiddels bij 'een' NOS-redactie, ik heb niet de indruk dat ze daar erg hoge eisen stellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb gisteren ook genetwerkt. Op weg naar een plek bij een NOS-redactie.
Er is wel een verband.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef Z het volgende:
Is dat net zoiets als de pompoens Lienekien?
Maar is het een reactie op iets lolligs? Of dat ook niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
'Hihi' is niet echt lollig.
Dat klinkt niet best, Pope.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Diepe ellende, Lienekien. Diepe diepe diepe ellende.
Jou ontgaat ook niksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Erik is mod, wat leuk!![]()
Welkom op FOT
Ik werd om mij onduidelijke redenen naar dat topic toegetrokken.quote:
Daar heb ik me nou altijd van afgevraagd of dat dezelfde Tinkebel was die ik ken van een ander forum. Wel dus. Hebben ze het nu nog over die handtasjes van d'r? Toch niet bij DWDD? Dat zou ik wel sneu voor d'r vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kent iemand oud-user Tinkebell nog?? Ze zit met haar roze hoofd bij DWDD
HA, HA, HA! HA! HA!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:03 schreef Z het volgende:
Het lijkt een lot uit de loterij in ieder geval (er was dan ook sprake van een loting).
Ja hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb ik me nou altijd van afgevraagd of dat dezelfde Tinkebel was die ik ken van een ander forum. Wel dus. Hebben ze het nu nog over die handtasjes van d'r? Toch niet bij DWDD? Dat zou ik wel sneu voor d'r vinden.
Ach ja, dat denk ik ook, maar dat maakt het alleen maar sneuer. (Sneuër? Meer sneu?)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat het bij dat ene idee blijft, sigme.
Nee Frollo, neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:21 schreef Frollo het volgende:
Dan doen we dat toch hier?
Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDD
Da's 3 keer pizza, met telkens 'n iets ander smaakje.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:16 schreef k_man het volgende:
Slechts één idee? Nee hoor.
Ze heeft ook kuikentjes door een shredder willen draaien, speelgoed gemaakt van opgezette beesten, honderd hamsters in loopbollen gestopt, etc.
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee Frollo, nee. Het hele kattenhandtasproject gaat over de brand die dit sticht op fora, en ik doe niet mee.
Het is niet eens een ander smaakje, het is steeds hetzelfde project: kijk eens hoe onontkoombaar dit mensen tot razernij drijft.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's 3 keer pizza, met telkens 'n iets ander smaakje.
Het was een prachtige post, hij is niet onopgemerkt gebleven.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.
Het topic zit zoals te verwachten viel vol met domme brallers en mijn geweldige sarcastische post wordt geheel genegeerd.
Ik vond het de beste post van het hele topic Frolloquote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.
Het topic zit zoals te verwachten viel vol met domme brallers en mijn geweldige sarcastische post wordt geheel genegeerd.
Lijkt mij ook erg interessantquote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef LXIV het volgende:
Sigme, kun je eens een topic openen over jouw pogingen om zelfvoorzienend verder te gaan? Ook een tipje van de sluier lichten hoe je het financieel gedaan hebt, hoe de toekomstverwachtingen zijn, et cetera, et cetera. Wat je allemaal zelf produceert, wat je ruilt. Ik vind het erg interessant.
Ja, dat interview met die toneelregisseur was dat toch? Zag ik in ieder geval een stukje van en ik zat met verbazing te kijken. Wat een cliché's kwamen er ook naar voren zeg. 'Ik ben niet gelovig, maar als ik een kathedraal inloop dan doet me dat wel wat altijd wat ja. Maar ik weet niet of je dat een religieuze ervaring kunt noemen.' En meer van dat soort voorspelbaar gewauwel.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een waardeloze interviewer bij Wilde ganzen..
Ik vond ESOTSM ook heel erg tegenvallen. Had er erg veel van verwacht, maar vond alles nogal voorspelbaar. Cameravoering vond ik wel mooi, trouwens.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat interview met die toneelregisseur was dat toch? Zag ik in ieder geval een stukje van en ik zat met verbazing te kijken. Wat een cliché's kwamen er ook naar voren zeg. 'Ik ben niet gelovig, maar als ik een kathedraal inloop dan doet me dat wel wat altijd wat ja. Maar ik weet niet of je dat een religieuze ervaring kunt noemen.' En meer van dat soort voorspelbaar gewauwel.
Wat ik ook even kwijt moet. Ik heb dan eindelijk gisteravond Eternal sunshine of the spotless mind gekeken. Althans: geprobeerd. Vrienden waren al zeer verbaasd dat ik die film nooit gezien heb, dus kreeg ik de dvd in handen gedrukt. Na een half uur heb ik 't stop gezet. Ik stoorde me aan alles. Aan de personages, manier van filmen, het verhaal. Zelfs Kate kon me niet overtuigen. Ik wil graag dat iedereen hier zegt dat het inderdaad een kutfilm is.
En verder gaat het goed met me trouwens..
Ja, dat scheen. Daar zat geen planning achter, overigens.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
I.R.... ik heb me laten vertellen dat wij gisteren in dezelfde kroeg waren.
Ik kan eens een poging doen. Maar zoals je misschien wel weet ben ik niet zo bekend met héél fok. Enig idee waar een topic hierover thuis zou horen?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef LXIV het volgende:
Sigme, kun je eens een topic openen over jouw pogingen om zelfvoorzienend verder te gaan? Ook een tipje van de sluier lichten hoe je het financieel gedaan hebt, hoe de toekomstverwachtingen zijn, et cetera, et cetera. Wat je allemaal zelf produceert, wat je ruilt. Ik vind het erg interessant.
Het is niet de beste film allertijden, maar een kutfilm is het zeer zeker nietquote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat interview met die toneelregisseur was dat toch? Zag ik in ieder geval een stukje van en ik zat met verbazing te kijken. Wat een cliché's kwamen er ook naar voren zeg. 'Ik ben niet gelovig, maar als ik een kathedraal inloop dan doet me dat wel wat altijd wat ja. Maar ik weet niet of je dat een religieuze ervaring kunt noemen.' En meer van dat soort voorspelbaar gewauwel.
Wat ik ook even kwijt moet. Ik heb dan eindelijk gisteravond Eternal sunshine of the spotless mind gekeken. Althans: geprobeerd. Vrienden waren al zeer verbaasd dat ik die film nooit gezien heb, dus kreeg ik de dvd in handen gedrukt. Na een half uur heb ik 't stop gezet. Ik stoorde me aan alles. Aan de personages, manier van filmen, het verhaal. Zelfs Kate kon me niet overtuigen. Ik wil graag dat iedereen hier zegt dat het inderdaad een kutfilm is.
En verder gaat het goed met me trouwens..
Ik vond 'm ook heel erg tegenvallen, zeker gezien de verwachtingen die enkele jaren eerder waren gewekt door het wél toffe Being John Malkovich. O ja, en Adaptation was ook sterk. Maar ESotSM dus niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:44 schreef mane het volgende:
Als je het leuk vindt om uitgemaakt te worden voor bomenknuffelende slet die moet worden opgesloten omdat ze de economie ondermijnt, ja, dan moet je zeker zo'n topic openen!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan eens een poging doen. Maar zoals je misschien wel weet ben ik niet zo bekend met héél fok. Enig idee waar een topic hierover thuis zou horen?
Och ja, tsjonge, ik ben natuurlijk wel een doorgewinterde POLbeweoner. Dergelijke reacties ben ik gewend, en het brengt me niet van streekquote:Op zondag 13 januari 2008 18:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt om uitgemaakt te worden voor bomenknuffelende slet die moet worden opgesloten omdat ze de economie ondermijnt, ja, dan moet je zeker zo'n topic openen!
Mij wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Och ja, tsjonge, ik ben natuurlijk wel een doorgewinterde POLbeweoner. Dergelijke reacties ben ik gewend, en het brengt me niet van streek.
Jaja, ga een boom knuffelen ofzo, moraalridder. Jij bent zeker zo'n stinkende vega hippie.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mij wel.
Ik kan er de ene keer wat beter tegen dan de andere, maar ik vind het moeilijk te verteren dat mensen zo grof tegen elkaar kunnen doen. De vanzelfsprekendheid waarmee alles wat niet blank, carnivoor en hetero is tot vijand wordt verklaard die je de gruwelijkste ziektes mag toewensen en bij wiens dood je lachend blijft toekijken... ik probeer de betrekkelijkheid ervan in te zien, maar het lukt niet.
Daarom heb ik POL en NWS al een hele tijd geleden uit mijn Active Topics verwijderd. (En onlangs weer erin gezet trouwens, gewoon om 's te kijken, maar er is niets veranderd.)
Maar het is knap dat jij er wel mee om kunt gaan.
Eigenlijk vind ik het wel meevallen. Ik mijd de frontpage en de klaagbaak om die reden (NWS kom ik trouwens ook zelden). Maar uitgerekend POL vind ik niet zo onvriendelijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mij wel.
Ik kan er de ene keer wat beter tegen dan de andere, maar ik vind het moeilijk te verteren dat mensen zo grof tegen elkaar kunnen doen. De vanzelfsprekendheid waarmee alles wat niet blank, carnivoor en hetero is tot vijand wordt verklaard die je de gruwelijkste ziektes mag toewensen en bij wiens dood je lachend blijft toekijken... ik probeer de betrekkelijkheid ervan in te zien, maar het lukt niet.
Daarom heb ik POL en NWS al een hele tijd geleden uit mijn Active Topics verwijderd. (En onlangs weer erin gezet trouwens, gewoon om 's te kijken, maar er is niets veranderd.)
Maar het is knap dat jij er wel mee om kunt gaan.
Maar er is toch niets Taal Theatraals of Kunstigs aan? Ik bedacht me onder het maken van een (moordadig! zelfgebakken chocoladecake met jam besmeerd, gedrenkt in southern comfort, met partjes mandarijn, een scheutje vanillevla en een toefje slagroom) toetje, dat het misschien in WGR zou passen?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:10 schreef LXIV het volgende:
Ik zou zo'n topic plaatsen in LIF of hoe dat dan ook heten mag. Of in GC. Maar hier in TTK ben je wat mij betreft ook van harte welkom!
Mijn vader staat er al jaren en tot dit jaar logeerde hij dan ondertussen bij mij, waardoor ik elk jaar weer precies dezelfde verhalen hoorde over hoe dom en vervelend het publiek dat er op afkomt wel niet is. Dus vooral een vermoeide reactie van mijn kant.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:18 schreef k_man het volgende:
Als ik nou zeg "een gezellig dagje uit naar de Vakantiebeurs", welke reactie roept dat dan bij jullie op?
Als je het dagboek van een "bomenknuffelende slet" noemt kan het natuurlijk prima in TTKquote:Op zondag 13 januari 2008 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar er is toch niets Taal Theatraals of Kunstigs aan? Ik bedacht me onder het maken van een (moordadig! zelfgebakken chocoladecake met jam besmeerd, gedrenkt in southern comfort, met partjes mandarijn, een scheutje vanillevla en een toefje slagroom) toetje, dat het misschien in WGR zou passen?
Dat is waar. Dan is de vriendschap wel voorbij, denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef LXIV het volgende:
Oh, en als ze je niet willen voordragen: wanneer je een goed huurder geweest bent, draag jezelf dan toch voor.
quote:Wees gegroet wrede wereld, vaarwel! Ik heb het goede voornemen kluizenaar te worden, van bessen en lamsvlees te gaan leven. De ratrace laat ik jullie, hou de economie maar mooi draaiende, ik piep ertussenuit!
Als je geen geld verdient hoef je ook geen belasting te betalen, als je zorgt dat je verdomd weinig geld nodig hebt is het opeens ook helemaal geen reden meer om uit werken te gaan.. Dan is er opeens alle tijd en ruimte voor de belangrijke zaken des levens: luieren, met lief zijn, lekker eten, boekje lezen.
Ik zal mijn baan op zeggen, ergens in de loop van dit jaar, en dan of een heel klein baantje te nemen, of -zeg- drie maanden per jaar mijzelf ergens goedbetaald te laten inhuren (zoals ik nu 12 mnd/jr word ingehuurd, gedetacheerd in de ITC).
Waar ga ik dan van leven hmm? Wel, mijn lief en ik bezitten een stukje grond met een schuur. Daarop hebben we een handjevol schapen, die leveren lamsvlees. Een moestuin van 100 vierkante meter. En een heel aantal fruitbomen in verschillende soorten en maten. Een verzameling bessenstruiken, een witte en een rode druif. Een (gedeelde) grote kas.
En we hebben weinig kosten. Dankzij een gunstige aankoop ooit hebben we een goedkoop huis, als je geen geld rekent voor onderhoud kost het ons maandelijks niks.
Maar het is nog niet helemaal zover. Lamsvlees eet ik bij het leven, maar een moestuin echt benutten hebben we nog niet eerder gedaan. Daar zal nog een hoop conserveren aan te pas gaan komen.
De fruitbomen staan nog te kort om vrucht te dragen, al mag ik hopen dat dat vanaf dit jaar toch wel eens wat gaat worden. Als de oogst eindelijk binnen is zal daar ook wel eindeloos jam gemaakt moeten worden, stoofpeertjes geweckd, appeltjes gedroogd etc etc.
Vanwaar deze topic? Er werd om gevraagd, blijkbaar zijn er fokkers nieuwsgierig naar wat ik doe en wil. Dus misschien kan ik nog wat toelichten, als iemand iets te vragen heeft.
Bovendien heb ik wel vragen over hoe dit allemaal precies moet, en wie weet komt er wel iemand langs die iets vergelijkbaar al doet, heeft gedaan, van plan is.
En och, als er niemand iets komt vragen en niemand iets komt vertellen kan ik nog altijd zelf af en toe iets toevoegen, om te laten weten, al is het maar aan mezelf, of er iets van terecht komt.
http://www.wetwegwijzer.nl/docs/34.htm#overnamekostenquote:13.7. Mag de vorige huurder aan een nieuwe huurder overnamekosten vragen?
Als de nieuwe huurder aan de vorige huurder overnamekosten betaalt, is ook hier het onderscheid tussen roerende en onroerende zaken van belang.
Voor onroerende zaken mag de vorige huurder in principe geen overnamekosten aan een nieuwe huurder vragen. De vertrekkende huurder kan u vragen de door hem aangebrachte vaste veranderingen, zoals een ligbad, een cv-installatie of een luxe keuken over te nemen.
Het is belangrijk te weten dat u nooit verplicht bent om veranderingen die door de vertrekkende huurder zijn aangebracht over te nemen. Bovendien moet de verhuurder toestemming voor overname van vaste veranderingen geven. Vaste veranderingen worden na vertrek van de zittende huurder, eigendom van de verhuurder.
Bij overname van vaste veranderingen is het dus belangrijk dat in een overeenkomst tussen de vertrekkende huurder, de nieuwe huurder en de verhuurder wordt vastgelegd wat er precies wordt overgenomen.
In de meeste gevallen zal de verhuurder het onderhoud van de overgenomen veranderingen voor rekening van de nieuwe huurder laten komen. En bij het vertrek uit de woning is die nieuwe huurder meestal aansprakelijk voor het herstel van de woning in oude staat. Dit kan dus betekenen dat u de veranderingen die door uw voorganger zijn aangebracht, ongedaan moet maken.
13.8. Voor onroerende zaken, zoals deze vaste trap, mogen geen overnamekosten worden gevraagd.
Voor roerende zaken mag de vorige huurder overnamekosten vragen aan een nieuwe huurder.
De vertrekkende huurder kan de nieuwe huurder vragen bepaalde zaken over te nemen, al dan niet tegen betaling. U bent daartoe nooit verplicht. Als u dingen overneemt, is het raadzaam dit vast te leggen in een overname-formulier. Hierop kunt u gespecificeerd aangeven wat u van de vertrekkende huurder overneemt en welke prijs u hiervoor betaalt. Dit formulier dient gedateerd te zijn en ondertekend te worden door zowel de vertrekkende huurder als de nieuwe huurder.
Als u vindt dat u (bijvoorbeeld onder druk) teveel betaald hebt voor de overgenomen zaken, kunt u de huurcommissie vragen de redelijkheid ervan te toetsen. Teveel betaalde overnamekosten kunt u terugvorderen.
13.9. Hoe krijgt u de teveel betaalde kosten terug?
Een afspraak bij het begin van de huur die voor de verhuurder een 'onredelijk voordeel' oplevert is ongeldig. Datzelfde geldt voor de afspraak met de vertrekkende huurder in het geval u teveel overnamekosten betaald heeft. U kunt het geld dat u op grond van zo'n onredelijke afspraak heeft betaald na het sluiten van de huurovereenkomst weer terugvorderen. U moet hiervoor uw verhuurder (of de vertrekkende huurder in het geval u teveel overnamekosten betaald heeft) schriftelijk sommeren het teveel betaalde terug te storten op uw bank- of girorekening. Als hij niet op uw sommatie ingaat, kunt u terecht bij de huurcommissie en bij de kantonrechter.
http://www.woonhelpdesk.nl/index.php?wonen=9&artikel=26&onderwerp=Overnamekostenquote:Het overnemen van zaken en het betalen van overnamekosten is altijd vrijwillig. U kunt bijvoorbeeld meubilair of stoffering overnemen van de vorige huurder maar u heeft altijd de keuze om nee te zeggen. Dan moet de vorige huurder de spullen (alsnog) weghalen. Als U zaken roerende zaken overneemt van de vorige huurder, betaalt U de overnamekosten dus aan de vorige huurder.
U kunt alleen 'roerende zaken' overnemen. Dat zijn zaken die niet vastzitten aan de woning. Ónroerende zaken, zoals een badkamer of een CV-installatie, kunt u niet overnemen. Deze worden volgens de wet namelijk automatisch eigendom van de eigenaar/verhuurder, als de huurder die ze heeft aangelegd verhuist.
http://huis-en-tuin.infon(...)-en-sleutelgeld.htmlquote:Overnamekosten
Bij het tekenen van een huurcontract zijn ook vaak onvernamekosten gemoeid. De verhuurder van de wonig mag alleen overnamekosten rekenen voor roerende zaken zoals vloerbedekking en of gordrijnen. Roerende zaken zijn zaken welke niet aard- en nagelvast zijn verbonden aan een huis. Indien je overnamekosten hebt betaald voor zaken dan zijn deze na betaling jouw eigendom.
* Tip: Betaal geen overnamekosten voor bijvoorbeeld een nieuwe keuken, dit moet bij de huur inbegrepen zijn.
Tevens is het nooit verplicht om overnamekosten te betalen, je bent immers niet verplicht deze zaken over te nemen. Heb je onder druk teveel betaald voor goederen dan is er een mogelijkheid via de kantonrechter teveel betaalde kosten terug te vorderen.
Super! Wel graag ook wat foto's erbij, en geregeld een update etc. Wordt een TTT, zeker weten!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb even mijn neus in LIF gestoken, geen haar op mijn hoofd die erover peinst daar een topic te openen. Daar hoor ik niet.
Ik heb wel een stukje af, doe mij eens doorslaggevend advies?
[..]
Nou-hou!quote:Op zondag 13 januari 2008 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Jaja, ga een boom knuffelen ofzo, moraalridder. Jij bent zeker zo'n stinkende vega hippie.
Propaganda vind ik toevallig nu net hun beste album, dus dat moet je echt even een paar keer beluisteren. Hun laatste twee albums (Lil Beethoven en Helly Young Lovers) zijn ook ontzettend goed trouwens.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:34 schreef Frollo het volgende:
Och ja, de Sparks, daar moet ik me ook nog eens in verdiepen. Ik ken alleen de albums Gratuitous Sax and Senseless Violins (zeer tof) en Propaganda (nooit echt goed naar geluisterd).
Pope, je bent een echte jonge vrind.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gelliusm, ik knap dat zaakje wel even voor je op!
Ja, kate vond ik idd wel leuk in die film, dat weet ik dan nog wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:31 schreef thaleia het volgende:
Eternal Sunshine is ook echt maar zo-zo, hoor. Ik hoor er alleen mannen echt positief over, dat zal wel met Kate te maken hebben. Het begin (verder dan dat ben jij dus blijkbaar niet gekomen?) vond ik nog wel vermakelijk, maar daarna verzandt de film in een hysterisch "oh god we zijn er bijna bij we moeten onmiddellijk op de vlucht"-heen en weer-geren. En dat gaat maar door en door. Net als in Titanic, eigenlijk, alleen hielden ze in ESOTSM droge voeten.
Dat is dan stap één. Stap twee; hoeveel is de vriendschap waard in harde pegels?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
*onderhandelingspositie.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
Dat is natuurlijk de beste oplossing.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Gellius het volgende:
Heel eenvoudig: ik wil betalen wat redelijk is. Ik zou 'm nu een enorme naaistreek kunnen leveren door helemaal niks te betalen, maar nee. Gewoon: wat het waard is.
Dat is zo, Sigme. Maar dat geldt voor hen ook, vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef sigme het volgende:
Als uit de reactie blijkt dat dat niet goed valt kom je toch op het dillemma vriendschap- <-> geld uit.
Niks leuk. Maar goed, hopelijk valt het prima.
Ja, iemand meldde me een paar maanden geleden dat ik van de 80 oproepkrachten de enige was die een pensioen opbouwde. Tsja, ik blijf een calvinist.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:35 schreef Gellius het volgende:
Bouw je al pensioen op, IR?
JAM!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:46 schreef JAM het volgende:
Wat ben je toch bij-zon-der, IR.
Ik las 'geen alcoholprobleem heeft'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
JAM!!
Ik las pas dat 1 op de 5 Hagenaren een alcoholprobleem heeft. Ik moest meteen aan jou denken
Juist die kennis maakt het zo spannend en uitdagend om het NIET te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie zouden 't vast niet gek doen als liefdespaar.
Tot ook dat begint te vervelen... dan moet je weer wat anders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Juist die kennis maakt het zo spannend en uitdagend om het NIET te zijn.
Naar boven of naar beneden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Onze kat heeft een schildklierafwijking.
Verhoogd. Hij is bijna 1,5 kilo afgevallen.quote:
Moet 'ie aan de pillen of gaan ze opereren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verhoogd. Hij is bijna 1,5 kilo afgevallen.
Hij zit nu aan de pillen. Momenteel is zijn weerstand zo slecht dat hij een operatie niet aankan. Daarna kijken we verder. Ik weet niet of een operatie zo geschikt is. Het is een oude kat. Maarja, als hij er nog jaren plezier van heeft...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Moet 'ie aan de pillen of gaan ze opereren?
Jep! Daarom zag het er ook niet ernstig uit. Hij is nu zeg maar zijn overtollige gewicht kwijt.quote:Is 't die rooie?
Wij zijn selectief geweest en alleen naar het Thyssen en Reina Sofia gegaan. Tussen de zeer moderne kunst zit weinig fraais. Je kunt de bovenste verdieping gerust overslaan; je mist dan hooguit 1 fraai schilderij van Bacon.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:23 schreef Z het volgende:
Ik vond het Reina Sofia wat tegenvallen, maar het was het laatste museum wat we bezochten in Madrid dus was er wellicht sprake van een overdosis.
Poeh. Lijkt me nog best lastig, want een operatie garandeert ook niet een pillenvrij leven. Dus of je 't nou met pillen onderdrukt of aanvult... Je krijgt de pillen er wel in? En knapt 'ie al wat op?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij zit nu aan de pillen. Momenteel is zijn weerstand zo slecht dat hij een operatie niet aankan. Daarna kijken we verder. Ik weet niet of een operatie zo geschikt is. Het is een oude kat. Maarja, als hij er nog jaren plezier van heeft...
[..]
Jep! Daarom zag het er ook niet ernstig uit. Hij is nu zeg maar zijn overtollige gewicht kwijt.
Pillen geven gaat best lastig, maar de paté-truc werkt vooralsnog. (Die werkt bij de andere 2 katten niet.)quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Lijkt me nog best lastig, want een operatie garandeert ook niet een pillenvrij leven. Dus of je 't nou met pillen onderdrukt of aanvult... Je krijgt de pillen er wel in? En knapt 'ie al wat op?
Idem hier, alleen die twee. Op de bovenste verdieping was ik snel klaar, maar ik weet niet helemaal of dat nou aan de kwaliteit van de kunst lag of aan het gegeven dat ik inmiddels al zo'n vier à vijf uur in het museum was tegen de tijd dat ik die verdieping bereikte. Het is vooral gróót.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wij zijn selectief geweest en alleen naar het Thyssen en Reina Sofia gegaan. Tussen de zeer moderne kunst zit weinig fraais. Je kunt de bovenste verdieping gerust overslaan; je mist dan hooguit 1 fraai schilderij van Bacon.
Ja, dat is ook mijn ervaring.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik las 'geen alcoholprobleem heeft'.
OK.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef Gellius het volgende:
JAM! De barcelonatentoonstelling gaat niet door, maar wat denk je hiervan?
Ik iig wel. Het eten viel tegen, de tafellakens zijn wel leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Idem hier, alleen die twee. Op de bovenste verdieping was ik snel klaar, maar ik weet niet helemaal of dat nou aan de kwaliteit van de kunst lag of aan het gegeven dat ik inmiddels al zo'n vier à vijf uur in het museum was tegen de tijd dat ik die verdieping bereikte. Het is vooral gróót.
Heb je nog bij Teatriz gegeten trouwens?
Het enige wat je aan het design opviel waren de tafellakens?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik iig wel. Het eten viel tegen, de tafellakens zijn wel leuk
Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt. Ik heb weinig met oude kunst, dus dan is het Prado niet erg interessant.quote:Het Prado níet zien is toch echt wel een groot gemis, maar je moet maar tijd genoeg hebben natuurlijk. Maar ik zou eerder Thyssen af laten vallen.
Dat had je al gemeld.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef k_man het volgende:
Het enige wat je aan het design opviel waren de tafellakens?
quote:Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt.
Ik heb weinig met musea waar je absoluut naartoe MOET gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef k_man het volgende:
Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt. Ik heb weinig met oude kunst, dus dan is het Prado niet erg interessant.
Ga ik straks even checken.quote:
Okay.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Gellius het volgende:
OK? OK?
Oh ja joh? Hihihi. Een vrouw in de trein. Die niet spoort. Wat leuk gevonden. Hihihi Nou daar onze Lien me mooi tuk. Hihihiquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat was de grap, k_man. Heel goed.
Ik dacht dat ik dat weekend wat had, maar eigenlijk weet ik dat niet precies, want ik moet eerst het weekend daarvoor het vijfentwintigjarig huwelijk van mijn ouders vieren op terschelling. Alles wat ik daarna nog meemaak is meegenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:13 schreef thaleia het volgende:
Madrid
Hee IR, ik ben het weekend voor je grote knalfeest sowieso in A'dam, we kunnen wellicht dan een pre-afstudeerfeestje houden in De Kat?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:27 schreef Z het volgende:
Ik ben een weekje naar de sneeuw, als die er tenminste nog ligt als we aankomen.
Ik wil ook vakantie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tijd om in een hoekje van mijn kamer te liggen om er niet meer uit te komen de komende 3 weken.
Aansteller.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Tijd om in een hoekje van mijn kamer te liggen om er niet meer uit te komen de komende 3 weken.
De vraag is aldus: THE DEATH PENALTY: WHAT WOULD JESUS DO?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik let wel. En wat is nu het punt van discussie?
Ik bedoelde: NEE, het ligt niet aan jou en JA, het zijn precies dezelfde films.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef JAM het volgende:
Waar zit 't verschil, Frollo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |