Ach ja, dat denk ik ook, maar dat maakt het alleen maar sneuer. (Sneuër? Meer sneu?)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat het bij dat ene idee blijft, sigme.
Nee Frollo, neequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:21 schreef Frollo het volgende:
Dan doen we dat toch hier?
Zelfverklaarde "Artieste" bij DWDD
Da's 3 keer pizza, met telkens 'n iets ander smaakje.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:16 schreef k_man het volgende:
Slechts één idee? Nee hoor.
Ze heeft ook kuikentjes door een shredder willen draaien, speelgoed gemaakt van opgezette beesten, honderd hamsters in loopbollen gestopt, etc.
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee Frollo, nee. Het hele kattenhandtasproject gaat over de brand die dit sticht op fora, en ik doe niet mee.
Het is niet eens een ander smaakje, het is steeds hetzelfde project: kijk eens hoe onontkoombaar dit mensen tot razernij drijft.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's 3 keer pizza, met telkens 'n iets ander smaakje.
Het was een prachtige post, hij is niet onopgemerkt gebleven.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.
Het topic zit zoals te verwachten viel vol met domme brallers en mijn geweldige sarcastische post wordt geheel genegeerd.
Ik vond het de beste post van het hele topic Frolloquote:Op zondag 13 januari 2008 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en ik heb er geen zin meer in ook.
Het topic zit zoals te verwachten viel vol met domme brallers en mijn geweldige sarcastische post wordt geheel genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |