Dat is dan stap één. Stap twee; hoeveel is de vriendschap waard in harde pegels?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
*onderhandelingspositie.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Vandaag eens even met de vastgoedbeheerder gebeld. Zij vinden het ook een buitensporig bedrag. Nog verheugender: wat hen betreft zijn wij gewoon de nieuwe huurders, voordracht of niet.
Dat is natuurlijk de beste oplossing.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:56 schreef Gellius het volgende:
Heel eenvoudig: ik wil betalen wat redelijk is. Ik zou 'm nu een enorme naaistreek kunnen leveren door helemaal niks te betalen, maar nee. Gewoon: wat het waard is.
Dat is zo, Sigme. Maar dat geldt voor hen ook, vind ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:58 schreef sigme het volgende:
Als uit de reactie blijkt dat dat niet goed valt kom je toch op het dillemma vriendschap- <-> geld uit.
Niks leuk. Maar goed, hopelijk valt het prima.
Ja, iemand meldde me een paar maanden geleden dat ik van de 80 oproepkrachten de enige was die een pensioen opbouwde. Tsja, ik blijf een calvinist.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:35 schreef Gellius het volgende:
Bouw je al pensioen op, IR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |