Maar is het een reactie op iets lolligs? Of dat ook niet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
'Hihi' is niet echt lollig.
Dat klinkt niet best, Pope.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Diepe ellende, Lienekien. Diepe diepe diepe ellende.
Jou ontgaat ook niksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Lienekien het volgende:
Erik is mod, wat leuk!![]()
Welkom op FOT
Ik werd om mij onduidelijke redenen naar dat topic toegetrokken.quote:
Daar heb ik me nou altijd van afgevraagd of dat dezelfde Tinkebel was die ik ken van een ander forum. Wel dus. Hebben ze het nu nog over die handtasjes van d'r? Toch niet bij DWDD? Dat zou ik wel sneu voor d'r vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kent iemand oud-user Tinkebell nog?? Ze zit met haar roze hoofd bij DWDD
HA, HA, HA! HA! HA!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:03 schreef Z het volgende:
Het lijkt een lot uit de loterij in ieder geval (er was dan ook sprake van een loting).
Ja hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb ik me nou altijd van afgevraagd of dat dezelfde Tinkebel was die ik ken van een ander forum. Wel dus. Hebben ze het nu nog over die handtasjes van d'r? Toch niet bij DWDD? Dat zou ik wel sneu voor d'r vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |