Nee anders had ik dat wel gedaan.quote:
Kun je dat onderbouwen?quote:De waarschuwingen waren geloofwaardig genoeg ,er kwamen er zelfs rechtstreeks van Putin.
Geheime diensten zijn niet almachtig. Anders was de aanslag in Oklahoma, het drama in Waco etc ook wel voorkomen.quote:Geheime diensten zijn er juist om tijdstip en methode en plaats te achterhalen , die gaan niet zitten wachten op een waarschuwing die al die informatie bevat ,dat slaat nergens op . In dit geval zouden ze overbodig zijn .
9/11.quote:Geef eens aanwijzingen die laten zien dat de veiligheidsdiensten niet goed bezig waren , of slecht samenwerkten.
Laat die aanwijzingen eens zien dan.quote:De aanwijzingen die ik kan vinden geven juist aan dat ze al verdachten op het oog hadden en wilden arresteren.
Reageer ook eens op de rest van mijn post.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:09 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Precies daarom gaat de vergelijking met een kanon ook totaal niet op . Ik zeg toch juist dat de kerosine in de vrije ruimte verbrand!!
Tijd om je natuur-scheikunde boek in te duiken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:19 schreef Torah het volgende:
[..]
In poedervorm is het inderdaad anders. Of aluminium in vaste vorm kan branden weet ik eigenlijk niet. Smelten sowieso en dan is de smelttemperatuur afhankelijk van de legering.
Ik volg geen enkele theorie wormwood, ik bekijk wat mogelijk is en wat niet. Mochten daar vragen over zijn, dan ga ik op zoek naar antwoorden. Mochten antwoorden tweeledig kunnen zijn, dan dump ik de vraag hier, zodat het door jullie van twee kanten toegelicht kan worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:36 schreef wormwood het volgende:
[..]
Er staan nog een heleboel vragen aan jou open over de jouw theorie.
Misschien wel zo handig, ook voor jou, om daar eens antwoorden op te zoeken..
Aan zo'n reaktie heeft niemand dus iets.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tijd om je natuur-scheikunde boek in te duiken.
Gister wist je nog zeker dat er geen vliegtuig was neergestort bij Shanksville.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:46 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik volg geen enkele theorie wormwood, ik bekijk wat mogelijk is en wat niet.
Die waar ik op reageerde ook niet. Je lijkt de kennis nml. niet te bevatten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Torah het volgende:
[..]
Aan zo'n reaktie heeft niemand dus iets.
Nee jouw reacties zijn nuttig....quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef Torah het volgende:
[..]
Aan zo'n reaktie heeft niemand dus iets.
Duhh ... jij dus kennelijk ook niet. Ik stel gewoon een normale vraag of vast aluminium kan verbranden ja of nee.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die waar ik op reageerde ook niet. Je lijkt de kennis nml. niet te bevatten.
Nee je stelt geen vraag. Je zegt dat kan niet. En dat kan het dus wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef Torah het volgende:
[..]
Duhh ... jij dus kennelijk ook niet. Ik stel gewoon een normale vraag of vast aluminium kan verbranden ja of nee.
Het is net een kind, die zijn ook zo visueel ingesteld en stellen ook de hele tijd "gewoon wat vragen".quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:50 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nee jouw reacties zijn nuttig....
Alleen maar vragen om een foto als iemand een zeer duidelijke uitleg geeft over Vlucht 93.....
Er zit alweer een dag tussen, het zij je vergeven wormwoodquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:49 schreef wormwood het volgende:
[..]
Gister wist je nog zeker dat er geen vliegtuig was neergestort bij Shanksville.
Vind ik een interessante theorie die heel wat vragen oproept.
Nog wat opmerkingen van Mouzer:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:21 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dan is het nu aan mij om jou wat vragen te stellen. Ik neem aan dat je dan ook wel moeite doet om die te beantwoorden.
1. Waar is het vliegtuig dan wel gebleven?
2. Waar zijn al die inzittenden dan gebleven?
3. Wat is er dan wel in de grond gecrashed?
4. Waarom zouden al die getuigen die het vliegtuig hebben zien crashen liegen?
5. Als die ver verspreide brokstukken niet logisch zijn, hoe komen die vliegtuigonderdelen daar dan wel?
6. Welke brokstukken zijn dan wel gevonden?
7. Waarom zou de overheid hier over liegen? Wie heeft daar belang bij?
8. Hoe kan zo'n complot zolang geheim blijven? Dit moeten 10'tallen mensen weten. Vluchtdata die aangepast moeten zijn, die brokstukken moeten zijn neergelegd, piloot die het vliegtuig heeft neergeschoten etc.
Kun je dit allemaal verklaren?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:54 schreef mouzzer het volgende:
Dus als het niet United 93 is wat daar is neergestort is heeft men als cover-up o.a moeten faken:
- alle primary radar beelden (hij werd gevolgd op radar en gezien door piloten in de buurt)
- het vliegtuig wat mensen hebben gezien vlak voor impact
- de explosie waardoor huizen trilden en de wolk die op de foto staat
- de impact krater + al het puin in de krater
- de brand in het bos
- al het puin in het bos en omgeving tot de kleinste stukjes aan toe
- de motorbrokstuken bij de schuur
- alle kleine brokstukken die gevonden zijn in het meer en tot vandaag nog gevonden worden in de omgeving
- de data van de Flight data recorder
- de gegevens van de cockpit voice recorder
- het laten verdwijnen van een complete boeing 757 met passagiers want waar is United 93 dan gebleven
- alle telefoontjes uit het vliegtuig
- en ook nog eens zorgen dat alle betrokken bij bovenstaande tot de dag van vandaag zwijgen
Als het wel United 93 is maar gecrashed omdat het neergehaald is heeft men o.a.:
- alle radar beelden moeten faken (onzichtbare gevechtsvliegtuigen met onzichtbare Sidewinders/Amraam missile want geen getuige heeft een missile of straaljager gezien)
- het geluid van gevechtsvliegtuigen tot 0 reduceren net als het afvuren van een sidewinder/Amraam + explosie bij impact
- alle brokstukken van die impact vinden en dumpen bij de uiteindelijke crash site
- de gegevens van de flight data recorder moeten vervalsen
- de gegevens van de cockpit voice recorder moeten vervalsen
- en ook nog eens zorgen dat alle betrokken bij bovenstaande tot de dag van vandaag zwijgen
laten we het er eens even bijpakken wat je gister antwoorde op de vraag "quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:05 schreef Torah het volgende:
[..]
Er zit alweer een dag tussen, het zij je vergeven wormwood
Ik heb niet gesteld dat er geen vliegtuig is neergestort bij Shanksville. Ik heb gezegd dat het toestel niet compleet is neergestort in die specifieke krater.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:51 schreef Torah het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
Ik ben er echt heilig van overtuigd dat het toestel in Amerika daar niet is gecrashed. Tenminste niet in die krater.
Je denkt dat een deel van het vliegtuig is neergeschoten en het anderen vliegtuig vloog nog vrolijk door?quote:Dus mogelijk een deel van het toestel, gezien de beschikbare foto's en beelden van restanten, dat zou in verhouding beter passen. Het neerschieten zou daar in kunnen passen, mits de rest van het vliegtuig ergens anders is terecht gekomen. Die vraag laat ik voorlopig nog even open.
Waarom vind je die twee zaken nog steeds vergelijkbaar?quote:Deze voorlopige conclusie heb ik voor mezelf getrokken of die nu klopt of niet. Wat mij helder voor ogen staat is de enorme hoeveelheid grote brokstukken die ik op Schiphol na de Bijlmerramp bij elkaar heb gezien en ja: daar zat ook veel verwrongen en gesmolten aluminium bij. Ik wil me niet binden aan één onderdeel en ben inmiddels wat verder aan het zoeken gegaan in een andere richting.
Je draait het om wormwoodquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef wormwood het volgende:
Deze vragen staan nog aan jou open Torah!
Dat is gelijk aan wat ik net al antwoordde: neergeschoten, waardoor een deel de bescheiden krater en brokstukken heeft veroorzaakt. Die verhouding zou beter passen. Andere delen moeten dan ergens anders terecht zijn gekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:14 schreef wormwood het volgende:
Je denkt dat een deel van het vliegtuig is neergeschoten en het anderen vliegtuig vloog nog vrolijk door?
[..]
Pardon?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Torah het volgende:
[..]
Je draait het om wormwood
Ik ben hier niet om vragen te beantwoorden, maar om vragen beantwoord te krijgen.
Dat is dus niet het gevalquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat is gelijk aan wat ik net al antwoordde: neergeschoten, waardoor een deel de bescheiden krater en brokstukken heeft veroorzaakt. Die verhouding zou beter passen. Andere delen moeten dan ergens anders terecht zijn gekomen.
daar ga je weer , op de persoon spelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:39 schreef wormwood het volgende:
[..]
Nee anders had ik dat wel gedaan.
Wel grappig dat juist jij, diegene die vrijwel nooit iets onderbouwd, om onderbouwing vraagt....
De onderbouwing staat er achter . Waar haal jij toch het idee vandaan dat een waarschuwing pas belangrijk is als er plaats en tijd bij staat?quote:Kun je dat onderbouwen?
Wist Poetin ook te vertellen waar en wanneer?
Wie beweert dat dan? Ik nietquote:
Geheime diensten zijn niet almachtig.
Aanwijzingen van voor 9/11 ,daar doel ik op .quote:9/11.
Dat die aanslagen hebben kunnen gebeuren lijkt mij een goede aanwijzing.
dat heb ik al gedaan .quote:Laat die aanwijzingen eens zien dan.
Omdat het anders overkomt alsof je dingen niet kunt onderbouwen .quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef wormwood het volgende:
[..]
Pardon?
Wie denk je dat jij bent om dergelijke eisen te stellen? Waarom denk je dat iemand op jouw commando vragen gaat beantwoorden en foto's tevoorschijn gaat toveren?
.
Gewoon een feit benoemen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef atmosphere2 het volgende:
daar ga je weer , op de persoon spelen
Als je niet weet waar en wanneer heb je geen flikker aan een waarschuwing.quote:De onderbouwing staat er achter . Waar haal jij toch het idee vandaan dat een waarschuwing pas belangrijk is als er plaats en tijd bij staat?
Jij vraagt je af waarom het niet gelukt is om 9/11 te voorkomen.quote:Wie beweert dat dan? Ik niet
Geen idee,quote:Aanwijzingen van voor 9/11 ,daar doel ik op .
Waar dan?quote:dat heb ik al gedaan .
Wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Omdat het anders overkomt alsof je dingen niet kunt onderbouwen .
Deze beste man is bij de commissie geweest waarbij ze hem bedankt hebben voor het inzicht en de informatie die hij hen verschaft heeft om vervolgens daar niks van terug te zien. National Geographic Channel heeft er een documentaire op gebasseerd. Natuurlijk in een behoorlijk afgezwakte vorm waarbij het nodige weggelaten werd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef wormwood het volgende:
En tja, weer een boek van iemand die het wel denkt te weten allemaal?
Waarom stappen al die mensen die een boek erover schrijven niet naar de commissie? Waarom willen ze hun eigen boek schrijven. Sorry hoor, maar ik vind al die mensen die er een slaatje uit denken te slaan door boeken te gaan verkopen of oproepen tot doneren voor hun site niet bepaald geloofwaardig.
Als je zo graag de waarheid naar voren wilt hebben, dan gebruik je dat niet voor eigen gewin.
quote:This link chart was created by Jacob L. Boesen, an analyst contracted by DIAC: The Defense Intelligence Analysis Center. Using Analyst's Notebook, the same high-end program used to design a number of the Able Danger link charts, Boesen created the chart on August 10th, 1999. It shows a direct link between al Qaeda and the New York cell of blind Sheikh Omar Abdel Rahman and Ramzi Yousef, the mastermind of the original WTC bombing and the 9/11 plots.
The chart, produced just over a year after the bin Laden financed African Embassy bombings on August 7th, 1998, is in direct contradiction to the findings of the 9/11 Commission -- per Senior Counsel Dietrich Dieter Snell -- that the original WTC bombing cell was comprised of a loosely organized group of Sunni Islamists and that Ramzi Yousef played no role in the conception of the 9/11 plots even though his uncle Khalid Shaikh Mohammed (KSM) was identified by the FBI in 2002 as the "mastermind."
On July 12th, 2004, per the statement of 9/11 Commission Chairman Tom Kean and Co-Chair Lee Hamilton, Dietrich Snell rejected information from Navy Capt. Scott Phillpot, the operations director of the Able Danger unit, as not "sufficiently reliable." No mention of the ground-breaking Able Danger unit's findings was included in the 9/11 Commission's final report.
In Staff Statement #16, supervised by Dietrich Snell, the 9/11 Commission moved the origin of the al Qaeda funded 9/11 plot from Yousef and KSM in Manila in the fall of 1994 to 1996 in Afghanistan; claiming that, at the time, KSM was merely a freelancer not affiliated with al Qaeda and that he pitched the "planes operation" to bin Laden at that time.
Snell based his entire authority for this specious conclusion on the word of KSM who has been in U.S. custody since March, 2003 and subjected to torture.
By removing Ramzi Yousef from the 9/11 plot and distorting the truth behind the origin of the plot, Snell, a former prosecutor in the office of the U.S. Attorney for the Southern District of New York (SDNY) exonerated the SDNY and the New York office of the FBI (NYO) from any culpability for failing to stop Yousef in the fall of 1992, during the Presidency of George Herbert Walker Bush or the early weeks of Bill Clinton's presidency just prior to the WTC bombing.
In 1000 YEARS FOR REVENGE we offer probative evidence that the FBY's NYO could have easily stopped Yousef in 1992 and early 1993 prior to that first attack on the WTC which killed six and injured 1000 on February 26th, 1993.
The evidence from the Able Danger unit which has surfaced so far from press reports and interviews with former Able Danger unit members, suggests that the U.S. intelligence community had a much clearer picture of al Qaeda and its violent designs on the United States much earlier than the 9/11 Commission determined.
Americans as politically diverse at Lt. Col. Oliver North and the Jersey Girls -- the 9/11 widows who campaigned for John Kerry -- are united in their conclusion that the 9/11 Commission's report was effectively a whitewash. As such they are calling for a full investigation of the Able Danger allegations.
Presently the Pentagon has prevented key Able Danger sources like Lt. Col. Anthony Shaffer, a Bronze star winner and Navy Capt. Scott Phillpott from testifying about the program in open hearings. Cong. Curt Weldon (R-PA) is leading the drive for a full vetting of the Able Danger program and its findings.
This move for full disclosure represents the last best hope of Americans to re-open the 9/11 investigation and get a full accounting of how the FBI and other U.S. intelligence agencies overlooked dozens of opportunties to interdict the "planes as missiles" plot in the 12 years prior to the attacks of Sept. 11th.
Peter Lance
bron: http://www.peterlance.com/PLable.htm
Ik durf te wedden dat er nog meer aannames gedaan zijn op basis van flinterdunne bewijzen.quote:After briefing the 9/11 Commission about the Able Danger unit’s 2000 report on the four hijackers and al Qaeda’s ties to the blind Sheikh, Lt. Col. Anthony Shaffer’s testimony is ignored by Dietrich Snell, the former SDNY AUSA who is now a senior counsel to the commission. In the commission’s final report, Snell pushes the origin of the plot forward two years and alleges that Ramzi Yousef was not involved—relying solely on the word of Khalid Shaikh Mohammed, who has been tortured. Testifying before the Commission, Patrick Fitzgerald calls Ali Mohamed “one of the most chilling examples of al Qaeda’s espionage,” but says nothing about how Mohamed outgunned the FBI for years. Meanwhile, after talking openly about the Able Danger cover up, Shaffer has his security clearance pulled, and the Bronze Star winner becomes the target of a DOD witchhunt.
Omdat dat een herhaling van zetten zou worden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef OpenYourMind het volgende:
Jammer dat je wel deze uitspraken doet maar daarna niet meer reageert op mijn antwoord.
Dat is in alle gevallen vreemd als het om massief materiaal gaat .quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:41 schreef wormwood het volgende:
[..]
Reageer ook eens op de rest van mijn post.
Leg eens uit hoe het kan dat er alleen maar brokstukken ten oosten van de crashplek zijn gevonden als het vliegtuig is neergeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |