Kop op meid probeer daar beetje boven te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 22:42 schreef Ynske het volgende:
Zo dan mag ik nu ook eindelijk eens gaan janken
t is gewoon nooit goed als je iets doet, altijd is er wel weer iemand niet tevreden
Ligt er aan... Heeft ie naalden of spijkers in je kop geslagen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Wel ok! Morgen weer lekker werken maar ik begin pas om 12 uur. Vandaag weer acupunctuur gehad en een vreselijke koppijn. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
Nog even, en dan heb jequote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik waarschijnlijk een kudde rupsjes heb opgegeten
Had een schaaltje cruesli en toen ik bij de bodem was zag ik ineens een rupsje wiebelen. In het zakje zaten er nog veel meer
Ja 3 van die heel lange paar mm dingen!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er aan... Heeft ie naalden of spijkers in je kop geslagen?
wat een mooie uitdrukking.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Of ben je zo frietig
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
whehe bix, ben je dementerende?
Oh en nee ik ben niet vegetarisch, maar eet wel graag vlees wat ontdaan is van hoofd en ingewanden enzo
We hadden het over een hersenbloeding bij een collega... en dat is precies waaraan mijn moeder aan overleden is... en die collega heeft het overleefd en er niks aan overgehoudenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:12 schreef bixister het volgende:
bar.helemaal niet vreemd natuurlijk. maar wel moeilijk zo plots denk ik?
Zolang je nog zelfstandig ademhaalt ben je dat niet, toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.want dan was je een plantje.
Een vleesetende plant!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.want dan was je een plantje.
Daar wonen mijn oudersquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Madelieve het volgende:
Eerst vlak bij het Amstelstation gewoond
Watergraafsmeerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ring
Nope totaal niet, 27 december was een speciale dag, en 26 aug 2000 is een speciale dag en carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Een vleesetende plant!
Bar, was het vroeger vandaag een speciale dag?
You stole my linequote:Op maandag 7 januari 2008 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog even, en dan heb jevlinders
in je buik
Jij mag altijd komen hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Is dat tevens een uitnodiging, Barreke?
Ik voel me primaquote:Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Over maneki en haar rupsen, PR heeft dat een keer gehad. At lekker vla met hagelsag, toen begon de hagelsag te bewegen!
Het is inmiddels 3 of 4 jaar geleden, maar hij controleert nog steeds of zijn hageslag braaf stilligt
BarNaar die associaties, vooral als je ze niet verwacht
Brutale vraag: Ben je trouwens hormonaal weer wat meer op orde na je miskraam?
Idd niet zegquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Macka66 het volgende:
[quote]Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef texelonia het volgende:
Noah heeft Utrecht in zn paspoort staan, en dat vind ik ook jammer eigenlijk![]()
[..]
Er is helemaal niks mis met Utrecht in je paspoort!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef texelonia het volgende:
Ik geef trouwens toe dat het vele malen erger had gekund dan Utrecht in je paspoort te hebben staan, bijv. Rotterdam of Den haag
Dat hebben we hier met PSV vs Ajax. Want hoe gek ik ook op Amsterdam ben, PSV blijft mijn clubquote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef texelonia het volgende:
[spuit 11]
* texelonia is ook Amsterdamse![]()
Geboren en getogen, en nu helaas al een jaar of 4 weg. Ik hoop dat ik Micha ooit zo ver krijg om weer terug te gaan
Noah heeft Utrecht in zn paspoort staan, en dat vind ik ook jammer eigenlijkWe hebben ook een beetje een Amsterdam vs. Utrecht, danwel Ajax vs. FC Utrecht vete hier, tussen mijn zus en mij en Micha
Mijn zus en ik winnen tot nu toe
Tuurlijk mag je meequote:Als ik hoog zwanger van de 2e ben trouwens, ga ik gewoon zoveel mogelijk bij mijn ouders bivakkeren, in de hoop dat de 2e wel Amsterdam in z'n paspoort krijgt
[..]
Daar wonen mijn ouders
[..]
WatergraafsmeerMijn ouders wonen er, en heb er zelf dus ook 13 jaar gewoond
Daarvoor 10 jaar in derivierenbuurt
gewoond.
Mag ik ook mee naar de Amsterdam-meet?![]()
[/spuit11]
Ik heb tot mijn 26ste in de Rivierenbuurt gewoondquote:[
Daarvoor 10 jaar in derivierenbuurt
gewoond.
Mag ik ook mee naar de Amsterdam-meet?![]()
Of het Blauwe Theehuis. Was ik meteen helemaal verliefd opquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 26ste in de Rivierenbuurt gewoond![]()
Misschien kunnen we wel eens Amsterdam-meeten in het Vondelpark bij het Melkhuis.
He die staan hier ook wel eens aan de overkant!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:19 schreef texelonia het volgende:
Ik zei altijd dat ik nooit uit Amsterdam weg wilde, maar Utrecht is toch ook best een aardige stad. Maar Noah staat bij mij in het paspoort ingeschreven en bij mij staat er Amsterdam en bij hem Utrecht, dat is gewoon een beetje jammer![]()
Noah heeft ook een T-shirt met "Ik ben een Amsterdammertje" en we hebben foto's gemaakt bij die mega grote letters op Museumplein van "I AMsterdam"
oi!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef texelonia het volgende:
Ik geef trouwens toe dat het vele malen erger had gekund dan Utrecht in je paspoort te hebben staan, bijv. Rotterdam of Den haag
Inderdaad leukquote:Ow, wat leuk, een 'buurvrouw'
Wij verheugen ons er ook heel erg op daar te kunnen gaan wonen
Nu eerst nog 'even' de vergunning krijgen en de bouw afmaken.
Er is al een beginnetjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:01 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Inderdaad leuk!! Moeten jullie nog beginnen met bouwen/verbouwen of is het al een beginnetje Miss Sly?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:29 schreef texelonia het volgende:
Zo'n toffe lens waarmee je nog mooiere foto's op meetings kunt maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef Ynske het volgende:
oeh
* Ynske duimt heel hard
kan misschien een heeel toffe lens van iemand overnemen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zo'n toffe lens waarmee je nog mooiere foto's op meetings kunt maken?![]()
duimen OUDjes!
Ik ook! Nou ja geboren dan, verder woon ik sinds dag 2 in Rijswijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef ik80 het volgende:
wat een amsterdams topic was dat vorige zeg....
hier een delfse
die is er hoor!!! Hij is geboren!!quote:[b]
Zo, nu weer hard aan het werk. was ff spieken of er een update was van Tan. Krijg echt bar weinig uit mijn klauwen, wil de hele tijd op F5 drukken om te lezen hoe het gaat...
Je kunt beginnen met mij en Pepijn te minimeetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:32 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
zou zo'n meet best eens leuk vinden, maar ik ben nog zo'n meet-groentje. Wie helpt mij over de drempel...?
sja, der moet toch iemand aan vluchtelingenopvang doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:33 schreef Randa_v het volgende:
Grappig om te lezen wat er in iemands paspoort staat als geboorteplaats. Ikzelf ben in Weert geboren en woon als Limburgse dus in Brabant. Magneet is juist geboren in Budel, Brabant. Hier zijn de plagerijtjes dus juist het Limburgse of Brabantse zijn. Vind ik het toch wel erg leuk dat Merlijn (en nummer twee ws dadelijk ook) in Weert is geboren, Limburgers hebben hier dadelijk de overhand.![]()
.
Ooohh echt! Het is groot en begint met een F?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is al een beginnetje
En opvallend ook, als je over de Middenweg rijdt
Nee, dat is een tikje te hoog gegrepen, maar wel erg mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:29 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ooohh echt! Het is groot en begint met een F?
Ik dacht dat ze Frankendael bedoelde, wordt nu ook erg hard gewerktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef snoopy het volgende:
Fruppel, wat bedoel jij met die F?
Dan is jouw drempel vlak naast de mijnequote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:19 schreef Memmel het volgende:
Wat is er nou mis met Den Haag als geboorteplaats...
Ik woon randje Den Haag, bijna Rijswijk.
Ze is aan het verbouwen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef DaviniaHR het volgende:
miss_sly, ik volg het niet helemaal. je gaat wonen in een nieuwbouwwijk die er nog niet staat, of ben je aan het verbouwen? ik nie snap nie
Jaaa, gezelligquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:30 schreef Memmel het volgende:
Ja en dan Floor en Pien en Pepijn en Anna voor de originele enige echte Den Haag mini-meet!
(Ik heb geen fietsstoeltje, mag ik ook gewoon met de auto komen??)
Heftig geëmotioneerd vanwege Aydenquote:
Vind ik wel. Wij hebben straks pas echte mini's. Net als Ticootje. En klein_spookje nu al.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:46 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vind ik wel. Wij hebben straks pas echte mini's. Net als Ticootje. En klein_spookje nu al.
(Met excuses aan alle Haaglanders die ik vergeet.)
Pluphy, slaat een arm om je heen en huilt met je verderquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:55 schreef phluphy het volgende:
Opeens is de TT wel erg toepasselijk.![]()
Ik heb zin om iets gigantisch in mekaar te trappen of zo. Bah wat is het soms kut allemaal.![]()
Als je je bedenkt wat Tan nu moet doorstaan, dat kán toch gewoon niet? Mag niet!!! Ik wil het niet!!
Bah. BAH !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Graag... nemen het beste wat we nu tegenkomenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:58 schreef phluphy het volgende:
Och Barreke. Zullen we samen iets in mekaar gaan schoppen?
Jij hebt een reus!quote:
je hebt nu een ikoontje van een kaarsje dat wakkert, dat is als t goed is je uploadicoon.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:20 schreef _Bar_ het volgende:
ik krijg maar niet het andere icoontje te zien van een kaars... iemand enig idee wat ik fout doe
Ja, ik zat me ook al af te vragen hoe Mous dit zou beleven...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:14 schreef YPPY het volgende:
Het is zo verdrietig van Tan. En ik vind het zo moeilijk dat ik nu aan het werk ben en dat Anna thuis is.
Hoe moeten jullie je wel niet voelen Bar en Fluf, jullie kennen de hel waar Tan nu doorheen moet.Ook een
voor moussy, ik moest de laatste dagen ook veel aan jou denken. Ik vind ergens dat het zo lijkt op Mink*
lieve meid, voor jou ook heel veel liefs en sterktequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:07 schreef moussy het volgende:
Ik vond het tijdens de zwangerschap al zo moeilijk, ik wilde zo veel vertellen, maar heb het nooit gedaan, want ieder kindje en iedere afwijking en iedere belevenis van ouders is zo anders, maar het voelde zo hetzelfde, zo ontzettend herkenbaar... Ik vind het zo sneu voor ze, het doet allemaal zo verdomde zeer. Daar zit je dan met een lege buik helemaal letterlijk en figuurlijk leeg te zijn.. Het is zó oneerlijk... hoe ik er nu naar kijk, vooral met een gevoel van herkenning, maar toch niet weten hoe zij het beleven.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:07 schreef moussy het volgende:
Ik vond het tijdens de zwangerschap al zo moeilijk, ik wilde zo veel vertellen, maar heb het nooit gedaan, want ieder kindje en iedere afwijking en iedere belevenis van ouders is zo anders, maar het voelde zo hetzelfde, zo ontzettend herkenbaar... Ik vind het zo sneu voor ze, het doet allemaal zo verdomde zeer. Daar zit je dan met een lege buik helemaal letterlijk en figuurlijk leeg te zijn.. Het is zó oneerlijk... hoe ik er nu naar kijk, vooral met een gevoel van herkenning, maar toch niet weten hoe zij het beleven.
Die zin raakt me heel erg. Ook omdat het voor Ayden nog veilig was, in de buik. Je zou bijna wensen dat het kindje er altijd had kunnen blijven. Heel onwerkelijk allemaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:07 schreef moussy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |