Kop op meid probeer daar beetje boven te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 22:42 schreef Ynske het volgende:
Zo dan mag ik nu ook eindelijk eens gaan janken
t is gewoon nooit goed als je iets doet, altijd is er wel weer iemand niet tevreden
Ligt er aan... Heeft ie naalden of spijkers in je kop geslagen?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Wel ok! Morgen weer lekker werken maar ik begin pas om 12 uur. Vandaag weer acupunctuur gehad en een vreselijke koppijn. Zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
Nog even, en dan heb jequote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik waarschijnlijk een kudde rupsjes heb opgegeten
Had een schaaltje cruesli en toen ik bij de bodem was zag ik ineens een rupsje wiebelen. In het zakje zaten er nog veel meer
Ja 3 van die heel lange paar mm dingen!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er aan... Heeft ie naalden of spijkers in je kop geslagen?
wat een mooie uitdrukking.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Of ben je zo frietig
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
whehe bix, ben je dementerende?
Oh en nee ik ben niet vegetarisch, maar eet wel graag vlees wat ontdaan is van hoofd en ingewanden enzo
We hadden het over een hersenbloeding bij een collega... en dat is precies waaraan mijn moeder aan overleden is... en die collega heeft het overleefd en er niks aan overgehoudenquote:Op maandag 7 januari 2008 23:12 schreef bixister het volgende:
bar.helemaal niet vreemd natuurlijk. maar wel moeilijk zo plots denk ik?
Zolang je nog zelfstandig ademhaalt ben je dat niet, toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.want dan was je een plantje.
Een vleesetende plant!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben blij dat je niet vegetarisch bent maneki.want dan was je een plantje.
Daar wonen mijn oudersquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Madelieve het volgende:
Eerst vlak bij het Amstelstation gewoond
Watergraafsmeerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ring
Nope totaal niet, 27 december was een speciale dag, en 26 aug 2000 is een speciale dag en carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Een vleesetende plant!
Bar, was het vroeger vandaag een speciale dag?
You stole my linequote:Op maandag 7 januari 2008 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog even, en dan heb jevlinders
in je buik
Jij mag altijd komen hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Is dat tevens een uitnodiging, Barreke?
Ik voel me primaquote:Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef DaviniaHR het volgende:
Over maneki en haar rupsen, PR heeft dat een keer gehad. At lekker vla met hagelsag, toen begon de hagelsag te bewegen!
Het is inmiddels 3 of 4 jaar geleden, maar hij controleert nog steeds of zijn hageslag braaf stilligt
BarNaar die associaties, vooral als je ze niet verwacht
Brutale vraag: Ben je trouwens hormonaal weer wat meer op orde na je miskraam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |