Nee, 189226,70 euro om precies te zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:16 schreef JanVanHalst het volgende:
Dollar.
Dan zouden ze Luque toch wel een hele week kunnen betalen als ze het toernooi hadden gewonnenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee, 189226,70 euro om precies te zijn.
Als ze vandaag hadden gewonnen hadden ze 315377,83 euro gepakt.
Voor de volledigheid: de winnaar pakt 630755,65 euro en de nummer 2 441528,96 euro.
Och. Liever gewoon 3 punten tegen AZ.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:25 schreef jna het volgende:
Had liever tenminste 1 helft gezien met het sterkste team.
Als je Ajax zag prutsen tegen VVV en Excelsior valt me dit nog alleszins mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat waren weer klinkende internationale resultaten.
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Ook binnen 5 minuten rood pakken, hoe fucking dom kan je zijn!
(zeker omdat het een oefenwedstrijd was)
Hij trok een doorgebroken speler omver.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.Wat deed hij eigenlijk?
whaha ja daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar één goal tegen gekregen vandaag. Gaat de goede kant op
Die heel vastberaden en vrij op de keeper af ging.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:31 schreef Urquhart het volgende:
Hij trok een doorgebroken speler omver.
Misschien moest hij zoiets doen van A3, zodat ze konden oefenen op een 11-10 situatiequote:Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.Wat deed hij eigenlijk?
Laten lopen, dan maar hopen op Gentenaar of 0-1. Nu loop je de hele wedstrijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die heel vastberaden en vrij op de keeper af ging.
Wat kon 'ie doen?
Daarom.. ik heb goede hoop op nog een verdediger en een goede 2de seizoenshelftquote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef Lubbert het volgende:
Kom op zeg 0-1 verliezen met een veredeld 2e elftal en bijna de hele wedstrijd et 10 man, da's knap hoor.
\quote:Op maandag 7 januari 2008 18:20 schreef Jnk18 het volgende:
Dat maduro snel opflikkert, die gast is tottaal niet meet gemotiveerd om in Ajax te spelen, V.geel laat die jongen toch gaan.
Wat verwacht je met 10 man?quote:
Zoals ik hoor best goed, ben blij dat ik nie gekeken heb zeg, kut maduro!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:28 schreef toma het volgende:
Hoe speelde Ajax?
quote:Volgende week eerste gesprek gemeente en Ajax over plannen nieuw stadion
In Het Parool liet wethouder Gehrels weten dat het inderdaad haar doel is om Ajax de vaste bespeler te laten worden van het nieuwe stadion. Een groter stadion is voor de club volgens Gehrels geen overbodige luxe. "Toen we de Amsterdam Arena gingen bouwen, was ook iedereen bang dat het stadion maar half gevuld zou raken, omdat in De Meer maar zo'n veertienduizend toeschouwers kwamen. En nu zit de Arena bijna altijd vol."
Gesproken met Ajax is er nog niet. Het eerste gesprek moet komende week plaatsvinden
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef Houniet het volgende:
Voor Van der Wiel en Vermaelen ligt het anders. Zij zijn nog altijd herstellende van blessures en komen tegen Stuttgart ook niet in actie. Het duel met de Duitsers komt net te vroeg. ,,Toch ben ik positief over mijn herstel”, zegt Vermaelen, die in september zijn enkelband scheurde.
,,We hebben hier de afgelopen dagen goed getraind. Ik zit nu echt in de laatste fase van mijn herstel.” Ook Van der Wiel is optimistisch. ,,Dit is een hele mooie plek om te trainen. Heerlijk weer, ideale omstandigheden. Het is jammer dat ik nog niet kan spelen, maar daar had ik eerlijk gezegd wel een beetje rekening mee gehouden.” Van der Wiel durft niet te zeggen wanneer hij weer in actie kan komen voor Ajax. ,,Het gaat de goede kant op, maar ik heb geen streefdatum. Ik wacht het rustig af.”
Dus.
Als er maar meer sfeer hangt als in die duffe Arenaquote:
Als de medische staf zegt een paar weken, neem ik iig vast een half jaar aan, dan hebben we kans dat het meevaltquote:
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.quote:
Gemiddeld 15-20% dat niet op komt dagen, dat zie je inderdaad niet bij veel andere clubs...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef Fides het volgende:
[..]
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.
Volgens de NOS teletekst zit er wekelijks 46.000 man in de Arenaquote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef Fides het volgende:
[..]
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.
Tegen ADO voor de beker bv. Tot de nok toe gevuld. Gekkenhuis.quote:
En we hebben meer Europa cups dan hun!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:23 schreef Triptamine het volgende:
Op zich mogen wel wel trots zijn op ons cluppie gezien de afgelopen twee wedstrijden. Verliezen van de Kampioen van Italie na strafschoppen is zeker geen schande. En met 10 man van de Duitse kampioen ook niet
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En we hebben meer Europa cups dan hun!
Dat sowieso.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: We worden kampioen
(
)
Zoals elk jaar. Wij zijn Ajax .....quote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: We worden kampioen
(
)
Amsterdamse Arrogantie hequote:
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef Lubbert het volgende:
Kom op zeg 0-1 verliezen met een veredeld 2e elftal en bijna de hele wedstrijd et 10 man, da's knap hoor.
Moffenactie. Laatste minuut.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?
Senderos komt al.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Ordinair het volgende:
En wie moeten we kopen als verdediger?
Nee Greg, die had je al. NAC was het toch?quote:,,Het gaat de goede kant op, maar ik heb geen streefdatum.
preciesquote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee Greg, die had je al. NAC was het toch?
2-4 weken is bijna 2-4 maanden.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
preciesik wist nog het eerste bericht blessure valt mee.
quote:"Ik zou zeggen, er staat nu toch al een mooi stadion in Amsterdam, onze eigen Arena?"
quote:7/1/2008 - Emanuelson ziet na advies Davids af van Spurs
(Gepost door RvN)
Urby Emanuelson denkt niet meer aan een transfer naar Tottenham Hotspur, zo liet hij in de nieuwe editie van Sportweek weten. Hij nam dit besluit na advies van Edgar Davids. "Ik heb het erover gehad met Edgar Davids, want hij heeft daar natuurlijk gespeeld. Edgar zei dat het een mooie club is, maar dat ik er niet naartoe moest gaan. Hij zei: ‘Je bent speler van Ajax, je bent jong en talentvol, dus moet je alleen naar een club gaan uit de top van Engeland, Spanje of Italië.’Ik ben daarover gaan nadenken en vind dat hij gelijk heeft."
Zin hebben en kunnen zijn 2 verschillende dingen vriend..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Noshiba het volgende:
wtf ik dacht dat edgar aan onze kant stond?
mag ik jou sig gebruiken?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef Jasza het volgende:
Edje wil natuurlijk wel bijlmermatties houden bij Ajax he
Omdat ie zonodig in de 7de minuut een doorgebroker speler onderuit moest trekken.. Sukkel.. had em laten gaan.. Ook al was het 0-1 dan had je nog 83 minuten met 11 man om gelijk te maken en te winnen..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Noshiba het volgende:
wtf ik dacht dat edgar aan onze kant stond?
waarom kreeg hedwiges trouwens rood?
Gewoon de Arena uitgraven, gracht weg, en een tribune ervoor in de plaats.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef twi het volgende:
De ArenA of een stadion van 90.000 man met een sintelbaan in Almere. Tsja, ik weet het niet hoor. Ik neig toch naar de ArenA....
Als ze er nou eentje van 60-70 zonder sintelbaan zouden bouwen...
Sintelbaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef twi het volgende:
De ArenA of een stadion van 90.000 man met een sintelbaan in Almere. Tsja, ik weet het niet hoor. Ik neig toch naar de ArenA....
Als je nagaat dat je vorig seizoen met 10 man met 3-0 van werder bremen verliest is dit geen slecht resultaat, niet een 1 op 1 vergelijking, maar wel een kleine indicatie.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
En in de thuiswedstrijd met 11 man Werder overklast.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Als je nagaat dat je vorig seizoen met 10 man met 3-0 van werder bremen verliest is dit geen slecht resultaat, niet een 1 op 1 vergelijking, maar wel een kleine indicatie.
quote:‘Ajax wil Bruno Silva inlijven’
In navolging van Feyenoord wordt nu ook Ajax aan Bruno Silva gelinkt. Volgens de dinsdageditie van De Telegraaf heeft FC Groningen ook het bod van de Amsterdammers afgewezen. Het zou om een bedrag van tweeënhalf miljoen euro gaan.
Volgens de ochtendkrant zou de Uruguayaanse rechtsback echter zijn zinnen hebben gezet op een transfer naar de hoofdstad. Dit staat lijnrecht tegenover de principes van algemeen directeur Hans Nijland, die maandag benadrukte dat geen enkele speler tussentijds zou vertrekken.
Aanvankelijk gaf Nijland het richtbedrag door aan Silva’s zaakwaarnemers, maar kwam hierop terug toen het om Ajax als koper ging. Afgelopen zomer liepen de gemoederen tussen beide clubs namelijk al hoog op bij de transfer van Luis Suárez.
Silva (27) is bezig aan zijn derde seizoen bij de Noorderlingen en staat nog tot volgend jaar zomer onder contract. Na tweeënhalf seizoen heeft de drievoudig international inmiddels 67 competitieduels (twee treffers) achter zijn naam staan.
Beter dan Colin of Urby i.i.g.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:33 schreef Badabingea het volgende:
Zo fan ben ik niet van Bruno.
quote:8/1/2008 - AD: zware achillespeesblessure Donald
(Gepost door )
Het Algemeen Dagblad meldt dat Donald een zware achillespeesblessure heeft opgelopen gisteren. De middenvelder speelde wel een goede wedstrijd.
Arbitragezaak!quote:
Het zit jullie ook echt niet meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:50 schreef Nashje het volgende:
Betere speler dan Ogararu, en ik denk dat als ze mogen concurreren dat beide spelers er beter van worden. Maar ik mag hopen dat dit niet de enige verdediger is die ze willen. Doe ook nog maar een centrale verdediger.
[..]
En die is dus ook een paar weken weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:50 schreef Nashje het volgende:
Betere speler dan Ogararu, en ik denk dat als ze mogen concurreren dat beide spelers er beter van worden. Maar ik mag hopen dat dit niet de enige verdediger is die ze willen. Doe ook nog maar een centrale verdediger.
[..]
Oh ja, en het hardlopen doen ze dan op de tribunes? En het hordenlopenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:42 schreef twi het volgende:
Waarom niet eigenlijk. Wanbeleid is wel bekend nu, dus Boakye kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom 2.5 miljoen voor Bruno Silva? Boakye
Ik bedoelde meer dat ze Boakye niet hadden moeten laten gaan imo. Maar Henk had hem niet nodig (toch)?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk. Wanbeleid is wel bekend nu, dus Boakye kan er ook nog wel bij.
4?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze Boakye niet hadden moeten laten gaan imo. Maar Henk had hem niet nodig (toch)?
Dus als je nu alsnog Boakye terughaalt kost het 4 miljoen om de Puinhopen van Henk op te ruimen
Ik bedoel, dat kost het in deze periode.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
4?
Wat je voor Perez betaalde kreeg je er ook voor.
Wil Amsterdam naast Rotterdam nu ook opeens de OS in 2028quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh ja, en het hardlopen doen ze dan op de tribunes? En het hordenlopen
Dat stadion wordt er neergezet voor zowel het WK in 2018 als de OS in 2028.
Wel makkelijk als je er dan ook in kunt atletieken.
Ja dat bedoel ik ook. Maar het is toch wanbeleid om een speler eerst te laten gaan, en vervolgens terug te halen omdat de trainer inmiddels is vertrokken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze Boakye niet hadden moeten laten gaan imo. Maar Henk had hem niet nodig (toch)?
Dat wordt natuurlijk samen georganiseerd. Tijdens Athene 2004 waren door het hele land evenementen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wil Amsterdam naast Rotterdam nu ook opeens de OS in 2028
Ow okquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk samen georganiseerd. Tijdens Athene 2004 waren door het hele land evenementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |