Nee, 189226,70 euro om precies te zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:16 schreef JanVanHalst het volgende:
Dollar.
Dan zouden ze Luque toch wel een hele week kunnen betalen als ze het toernooi hadden gewonnenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee, 189226,70 euro om precies te zijn.
Als ze vandaag hadden gewonnen hadden ze 315377,83 euro gepakt.
Voor de volledigheid: de winnaar pakt 630755,65 euro en de nummer 2 441528,96 euro.
Och. Liever gewoon 3 punten tegen AZ.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:25 schreef jna het volgende:
Had liever tenminste 1 helft gezien met het sterkste team.
Als je Ajax zag prutsen tegen VVV en Excelsior valt me dit nog alleszins mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat waren weer klinkende internationale resultaten.
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Ook binnen 5 minuten rood pakken, hoe fucking dom kan je zijn!
(zeker omdat het een oefenwedstrijd was)
Hij trok een doorgebroken speler omver.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.Wat deed hij eigenlijk?
whaha ja daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar één goal tegen gekregen vandaag. Gaat de goede kant op
Die heel vastberaden en vrij op de keeper af ging.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:31 schreef Urquhart het volgende:
Hij trok een doorgebroken speler omver.
Misschien moest hij zoiets doen van A3, zodat ze konden oefenen op een 11-10 situatiequote:Op maandag 7 januari 2008 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje dom ja, maar goed, met 10 man moet je ook oefenen.Wat deed hij eigenlijk?
Laten lopen, dan maar hopen op Gentenaar of 0-1. Nu loop je de hele wedstrijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Die heel vastberaden en vrij op de keeper af ging.
Wat kon 'ie doen?
Daarom.. ik heb goede hoop op nog een verdediger en een goede 2de seizoenshelftquote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef Lubbert het volgende:
Kom op zeg 0-1 verliezen met een veredeld 2e elftal en bijna de hele wedstrijd et 10 man, da's knap hoor.
\quote:Op maandag 7 januari 2008 18:20 schreef Jnk18 het volgende:
Dat maduro snel opflikkert, die gast is tottaal niet meet gemotiveerd om in Ajax te spelen, V.geel laat die jongen toch gaan.
Wat verwacht je met 10 man?quote:
Zoals ik hoor best goed, ben blij dat ik nie gekeken heb zeg, kut maduro!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:28 schreef toma het volgende:
Hoe speelde Ajax?
quote:Volgende week eerste gesprek gemeente en Ajax over plannen nieuw stadion
In Het Parool liet wethouder Gehrels weten dat het inderdaad haar doel is om Ajax de vaste bespeler te laten worden van het nieuwe stadion. Een groter stadion is voor de club volgens Gehrels geen overbodige luxe. "Toen we de Amsterdam Arena gingen bouwen, was ook iedereen bang dat het stadion maar half gevuld zou raken, omdat in De Meer maar zo'n veertienduizend toeschouwers kwamen. En nu zit de Arena bijna altijd vol."
Gesproken met Ajax is er nog niet. Het eerste gesprek moet komende week plaatsvinden
quote:Op maandag 7 januari 2008 18:52 schreef Houniet het volgende:
Voor Van der Wiel en Vermaelen ligt het anders. Zij zijn nog altijd herstellende van blessures en komen tegen Stuttgart ook niet in actie. Het duel met de Duitsers komt net te vroeg. ,,Toch ben ik positief over mijn herstel”, zegt Vermaelen, die in september zijn enkelband scheurde.
,,We hebben hier de afgelopen dagen goed getraind. Ik zit nu echt in de laatste fase van mijn herstel.” Ook Van der Wiel is optimistisch. ,,Dit is een hele mooie plek om te trainen. Heerlijk weer, ideale omstandigheden. Het is jammer dat ik nog niet kan spelen, maar daar had ik eerlijk gezegd wel een beetje rekening mee gehouden.” Van der Wiel durft niet te zeggen wanneer hij weer in actie kan komen voor Ajax. ,,Het gaat de goede kant op, maar ik heb geen streefdatum. Ik wacht het rustig af.”
Dus.
Als er maar meer sfeer hangt als in die duffe Arenaquote:
Als de medische staf zegt een paar weken, neem ik iig vast een half jaar aan, dan hebben we kans dat het meevaltquote:
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.quote:
Gemiddeld 15-20% dat niet op komt dagen, dat zie je inderdaad niet bij veel andere clubs...quote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef Fides het volgende:
[..]
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.
Volgens de NOS teletekst zit er wekelijks 46.000 man in de Arenaquote:Op maandag 7 januari 2008 19:08 schreef Fides het volgende:
[..]
nouja vrijwel altijd is 99% van de kaarten verkocht volgens mij. Dat veel seizoenskaarthouders niet wekelijks komen opdraven is een ander verhaal.
Tegen ADO voor de beker bv. Tot de nok toe gevuld. Gekkenhuis.quote:
En we hebben meer Europa cups dan hun!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:23 schreef Triptamine het volgende:
Op zich mogen wel wel trots zijn op ons cluppie gezien de afgelopen twee wedstrijden. Verliezen van de Kampioen van Italie na strafschoppen is zeker geen schande. En met 10 man van de Duitse kampioen ook niet
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En we hebben meer Europa cups dan hun!
Dat sowieso.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: We worden kampioen
(
)
Zoals elk jaar. Wij zijn Ajax .....quote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: We worden kampioen
(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |