Amsterdamse Arrogantie hequote:
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?quote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef Lubbert het volgende:
Kom op zeg 0-1 verliezen met een veredeld 2e elftal en bijna de hele wedstrijd et 10 man, da's knap hoor.
Moffenactie. Laatste minuut.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?
Senderos komt al.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Ordinair het volgende:
En wie moeten we kopen als verdediger?
Nee Greg, die had je al. NAC was het toch?quote:,,Het gaat de goede kant op, maar ik heb geen streefdatum.
preciesquote:Op maandag 7 januari 2008 21:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee Greg, die had je al. NAC was het toch?
2-4 weken is bijna 2-4 maanden.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
preciesik wist nog het eerste bericht blessure valt mee.
quote:"Ik zou zeggen, er staat nu toch al een mooi stadion in Amsterdam, onze eigen Arena?"
quote:7/1/2008 - Emanuelson ziet na advies Davids af van Spurs
(Gepost door RvN)
Urby Emanuelson denkt niet meer aan een transfer naar Tottenham Hotspur, zo liet hij in de nieuwe editie van Sportweek weten. Hij nam dit besluit na advies van Edgar Davids. "Ik heb het erover gehad met Edgar Davids, want hij heeft daar natuurlijk gespeeld. Edgar zei dat het een mooie club is, maar dat ik er niet naartoe moest gaan. Hij zei: ‘Je bent speler van Ajax, je bent jong en talentvol, dus moet je alleen naar een club gaan uit de top van Engeland, Spanje of Italië.’Ik ben daarover gaan nadenken en vind dat hij gelijk heeft."
Zin hebben en kunnen zijn 2 verschillende dingen vriend..quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat je met 10 man speelt, is heel dom. Dat je daarom tevreden mag zijn vind ik ook zo vreemd. Sinds wanneer heeft Ajax geen zin meer om die klotemoffen op hun sodemieter te geven?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Noshiba het volgende:
wtf ik dacht dat edgar aan onze kant stond?
mag ik jou sig gebruiken?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef Jasza het volgende:
Edje wil natuurlijk wel bijlmermatties houden bij Ajax he
Omdat ie zonodig in de 7de minuut een doorgebroker speler onderuit moest trekken.. Sukkel.. had em laten gaan.. Ook al was het 0-1 dan had je nog 83 minuten met 11 man om gelijk te maken en te winnen..quote:Op maandag 7 januari 2008 23:13 schreef Noshiba het volgende:
wtf ik dacht dat edgar aan onze kant stond?
waarom kreeg hedwiges trouwens rood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |