ik maakte me al ongerustquote:
quote:
hard werken dusquote:Op maandag 7 januari 2008 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
De vakantie is weer voorbij.. Maar deze maand vooral burowerk, oftewel de hele dag Fok op de achtergrond
Stáááááápels nakijkwerk..quote:
Die allerlaatste is geniaalquote:Op maandag 7 januari 2008 20:19 schreef DIGGER het volgende:
Zo, de thee is ook weer op (met nog een flink stuk grand baba panettone)
Voor de liefhebbers: Kinderpraatjes deel 12
(Daar mogen best wat meer quotes van Hools jongetjes en meisjes in trouwens)
net ook op 3FMquote:
die is erg goed iddquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Kun je het je voorstellen, dat je hier het bedrag van een Betuwelijn op tafel legt en als de centen op zijn, er een lullig stukje spoor tussen pak hem beet Sliedrecht en Tiel ligt en that's it?
En dat niemand weet waar de centen echt zijn en dat er in die tussentijd nooit aan de bel getrokken is dat het reeds gebouwde totaal niet strookt met de al inmense uitgaven?
Zo'n Noord-Zuid lijn zou daar aan beide kanten 75 mtr de grond in lopen, zodat je denkt dat er heel wat ligt en gebeurt, iedereen krijgt een smak geld om z'n bek te houden, de staat betaalt wel en na afloop ligt er nog steeds die 2 x 75 mtr. En op papier staat er niks of het is ineens vreemdgenoeg verdwenen, aannemersbedrijf is ineens failliet, dus mensen na afloop keihard pakken hierop is ook vrijwel onmogelijk.
En daar kan het allemaal, bizar.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]de ophef in Nederland zou niet te overzien zijn
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef Bjoro het volgende:
iemand toevallig op Ned 3 te kijken ?
en heb jij wel al een keer gelachen ?
quote:
zo ongelofelijk niet lachen zegquote:
oh hier wel, vind hem altijd wel vermakkelijkquote:Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo ongelofelijk niet lachen zeg
echt nog geen 1x kunnen lachen
Hoelang ben jij al niet meer met de trein geweestquote:Op maandag 7 januari 2008 23:26 schreef borisz het volgende:
wtf is er geen rechtstreekse trein meer vanaf haarlem naar Utreg ?
die trein al heel lang niet meer gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al niet meer met de trein geweest
Al vanaf dec. 06 geloof ik, moet je in Amsterdam overstappen.
Ik heb heel wat afgevloekt toen ik nog in Utreg werkte.... je hebt namelijk maar 4/5 min overstaptijd terug... dan komt ie natuurlijk altijd te laat aan, en miste ik de boemel naar uitgeest (perrons lagen ook fukking ver uit elkaar) en hoppa half uur wachten.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:52 schreef borisz het volgende:
die trein al heel lang niet meer gehad
meestal gewoon NL - Amsterdam en richting Leiden - Den Haag heb in december in gezeten
dan ga ik denk ik rechtstreeks naar sloterdijk met de bus en dan daar trein pakken naar naar Utreg zaterdag. Dat is ook een optie van 9292ov.nlquote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb heel wat afgevloekt toen ik nog in Utreg werkte.... je hebt namelijk maar 4/5 min overstaptijd terug... dan komt ie natuurlijk altijd te laat aan, en miste ik de boemel naar uitgeest (perrons lagen ook fukking ver uit elkaar) en hoppa half uur wachten.
Resultaat, 'savonds vaak pas om kwart over 7 thuis terwijl ik om 5 uur klaar was met werken![]()
![]()
Maar dat is ganzz forbei
bloemendaal-->haarlem-->amsterdam CS-->Utreg ?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Dat kan ook... wij doen toch maar de great tour
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
bloemendaal-->haarlem-->amsterdam CS-->Utreg ?
Zorg maar dat je fit bent danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef borisz het volgende:
ik zie wel hoelaat iedereen in die trein zit
ik ga nu naar mijn nest toemorgen hebben we academisch schrijven.
oke kom maar weer met die grappen![]()
ik heb dat als ik weer eens met het OV naar m;n werk gaat. Juist dan heeft het GVB zoiets van: hahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Jottum.
Mag ik ook weer eens in het openbaar vervoer.
Gegarandeerd dat er weer eens werkzaamheden aan het spoor zijn of andere omleidingen. Ik heb het althans nog nooit anders meegemaakt met VBL-meets waar ik met het OVnaartoe ging.
Akademies sgrijfen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:07 schreef borisz het volgende:
ik ga nu naar mijn nest toemorgen hebben we academisch schrijven.
oke kom maar weer met die grappen![]()
Wat gaan we meten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
meet? is er een meet?
bij Bluezz blijkbaar welquote:
nou, dat lijkt mij een mooie boodschap om te gaan slapenquote:
Ik volg je voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:15 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens mn bedje opzoeken
Maak me gekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:04 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Straks mn eerste plantenpracticum.
Word jij ook zo geil van het idee?quote:
Jupquote:
Ja. Wageningenquote:
Jij ook goedemorgen!quote:
Dammquote:
alweer voor die mooie zonsopgang in de Bommelwaard ?quote:
Ja sinds de helikopter geniet ik van het vroege daglichtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alweer voor die mooie zonsopgang in de Bommelwaard ?
de landmacht is je beste vriendquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sinds de helikopter geniet ik van het vroege daglicht
Ik ookquote:
Nou sterkte dan maarquote:
linkje naar het bericht, als het goed is zijn de prijsstijgingen van de horeca ook wel te achterhalenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:02 schreef RayMania het volgende:
Wat een flauwekulnieuws. "We eten meer buiten de deur, want de uitgaven zijn 6% gestegen". Wat zeggen de inkomsten over het aantal mensen dat uit eten gaat? Het is gewoon duurder geworden.
Maar wel tijd om dat hier te melden?quote:
Ach, al zijn de inkomsten meer gestegen dan de prijsinflatie, dan nog haalt het de hele bodem onder het bericht weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:09 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
linkje naar het bericht, als het goed is zijn de prijsstijgingen van de horeca ook wel te achterhalen
tis horecava dus dan moet er een persbericht uit!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, al zijn de inkomsten meer gestegen dan de prijsinflatie, dan nog haalt het de hele bodem onder het bericht weg.
Ik bedoel, big fucking deal als we 0.8% meer buiten de deur gegeten hebben, het zal voor de gemiddelde Nederlander misschien om 1/2e keer per jaar zijn of zo, iets in die orde van grote.
Nou, dat is zeker wel een nieuwsbericht waard alsof we ineens massaal buiten de deur zijn gaan eten.
ja, was toch al te laat en de computer stond nog aanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar wel tijd om dat hier te melden?
tis nog even grijs als vanochtend dus ik heb geen ideequote:
waarom doe jij het dan ook niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sinds wanneer zegt niemand M-M meer gedag?
Ík heb geen crush op d'r...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom doe jij het dan ook niet?
Succes, ik hoop voor je dat ze nog steeds dezelfde Rosa isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
Nu ga ik Rosa ophalen bij de dierenarts, gesteriliseerd en wel
ik hoop voor MM dat ze nu alles in huis wel heel laatquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Succes, ik hoop voor je dat ze nog steeds dezelfde Rosa is
Maar die badeendjes vragen er gewoon om om gevangen te worden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop voor MM dat ze nu alles in huis wel heel laat
Nog even Ray, dan mag je weer aanschuiven in de file!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
Is het al tijd?
Omdat ik er doordeweeks in de middag vrijwel nooit ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sinds wanneer zegt niemand M-M meer gedag?
Proost, zat er drank in de koekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Nieuwjaarsreceptie bij de koek was leuk en het verbaast me dat ik nu nog redelijk foutloos typ
het is al weer bijna kerstmis manquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Nieuwjaarsreceptie bij de koek was leuk en het verbaast me dat ik nu nog redelijk foutloos typ
Niet in de koek maar wel in de flessenquote:
Ja en? Ik heb ook niet gezegd voor welk jaar deze receptie geldtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is al weer bijna kerstmis man
van die vieze blauwe?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in de koek maar wel in de flessen
Nee, van die groene etiketten met een paard erop en ook nog Bavaria, maar geen fles waar blauw als etiket overheerst.quote:
ik heb ook al Obamia gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
NOVA verzint een nieuw woord: Barak Obamanie
ik ookquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef VoreG het volgende:
Een deel van Amsterdam zit zonder stroom.
Van red light district naar dark room
die zag ik idd in de kroegquote:Op woensdag 9 januari 2008 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zuip je lekker door, kom je net op tijd thuis voor de super vulcano op Discovery
Yep, opmerkelijk toch wel gezien de laatste peilingen vooraf. Wordt nog een spannende strijd.quote:
Vandaag is het RayMania!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
ObamaniaMaar vandaag ff niet.
Werken zul jequote:Op woensdag 9 januari 2008 08:50 schreef Suijk het volgende:
Nog geen 9 uur en nu al druk!
Gelukkig welquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt een kraan Sandman.
Goeiemorgen!
Kan ik niet wat werk doorschuiven naar jou? Toch uiteindelijk dezelfde baas.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan ik niet wat werk doorschuiven naar jou? Toch uiteindelijk dezelfde baas.
mwah, bij de Republikeinen is het nog een brede race waar een aantal favorieten bewust staten laten liggen. Dus daar is het echte vuurwerk nog niet begonnen. Daar buiten is het ook nog eens zo dat de democraten veruit favoriet zijn voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 07:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, opmerkelijk toch wel gezien de laatste peilingen vooraf. Wordt nog een spannende strijd.
Al ben ik die overkill aan aandacht voor de Democraten wel een beetje beu al, maar goed, dat tekent de huidige stand van zaken in de media.
blauwe lucht, zonnetje erbijquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:49 schreef appelsientje het volgende:
Wat een triest weer is het vandaag... bah.. ben toe aan de zomer..
quote:
Trance Energy 2001quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
AZ haalt de koffie
ouwe gouwe plaat: Mauro Picotto - Komodo
het programma the DJ's.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Trance Energy 2001
http://www.youtube.com/watch?v=uEyRIT_4s10 vanaf halverwege komt Mauro voorbij
Ik ben maandag na het werk ook geweest, nou dat doe ik ook niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen een nieuwjaarsborrel... nou ik ben benieuwd....
als het net zo leuk is als de kerstborrel... ben ik snel weg
ipv een rookverbod moeten een bloes en golfer verbod invoeren zaterdag?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooo
golfert ziek in bed, en ik hoest de longen uit mijn lijf, gezellig hierrrrrrr
we hopen alle beesten eruit gezweet hebben zaterdag en anders moeten jullie ons gewoon missenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:28 schreef borisz het volgende:
ipv een rookverbod moeten een bloes en golfer verbod invoeren zaterdag?Om te zorgen dat iedereen niet ziek wordt.
ja hallo dat kan zomaar nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
we hopen alle beesten eruit gezweet hebben zaterdag en anders moeten jullie ons gewoon missen
nieuwjaarsborrel.... benieuwd wanneer wij die hier hebben. Zal wel in februari wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:07 schreef appelsientje het volgende:
Zometeen een nieuwjaarsborrel... nou ik ben benieuwd....
als het net zo leuk is als de kerstborrel... ben ik snel weg
het grote afmelden is dus al begonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
we hopen alle beesten eruit gezweet hebben zaterdag en anders moeten jullie ons gewoon missen
vroeger; toen TMF Sensation & Dance Valley nog live uitzondquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
het programma the DJ's.TOen TMF nog goed was
dank uquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:20 schreef borisz het volgende:
Mensen die willen freerollen vanavond op pokerstars. Er is een pot van 500$ ga naar prive toernooien en ga naar de eptlive freeroll het wachtwoord is pca2008.
Ik ga meedoen. Het begint om 21.00.
Ik ga nu sporten en ben dan net optijd terug
ajuus![]()
quote:Man ontmoet echtgenote in bordeel
Uitgegeven: 9 januari 2008 17:14
WARSCHAU - Een Poolse man kreeg bij een bezoek aan een bordeel de schok van zijn leven: hij trof zijn vrouw aan onder de relaxmedewerksters.
ANP
"Wat doe jij hier?" vroeg de verbouwereerde man aan zijn vrouw. Die zou wat bijverdienen, maar had tegen haar man verteld dat zij dat in een winkel in een dichtbijgelegen stad deed.
Het stel dat veertien jaar getrouwd is geweest, gaat nu scheiden, zo meldde de Poolse krant Super Express woensdag.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef pascalheister het volgende:
vet
http://www.dumpert.nl/med(...)kewle_glijbaan_.html
Zo ontmoette ook ooit een vader zijn dochter.quote:
nou ik lig al uit de Freeroll, maar die pay outquote:
Ik ben gelukkig wel weer van bed af...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:17 schreef rubbereend het volgende:
beterschap Grulez
ik ook, ving niks en moest toen allin met mijn eendenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik lig al uit de Freeroll, maar die pay outalleen eerste 9 krijgen geld
van de 6.000 ofzo
heb je tafel aan staanquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog 5000 over nu.
Edit, nu 9700.
Rare tijd...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:52 schreef tong80 het volgende:
Profiel: Willem van Hanegem, 9 januari 22:50 uur op Ned 2
Bestaat zo iets/ iemand ook alquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
vice-afdelingsvertegenwoordiger.
Onze echte afdelingsvertegenwoordiger is er de helft van het jaar niet, dus heb je een plaatsvervanger nodig soms.quote:
Van wat voor afdeling is het?quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onze echte afdelingsvertegenwoordiger is er de helft van het jaar niet, dus heb je een plaatsvervanger nodig soms.
Een afdeling in een studentenflat, acht mensen.quote:
voorbeeldenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben echt boos op mn vice-afdelingsvertegenwoordiger.
Neemt opeens allemaal onzinbesluiten, die nog inconsequent zijn ook. Bah!
Als je het maar netjes doetquote:Op donderdag 10 januari 2008 05:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen Bossie.
FF pissen met uw welnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |