ondanks dat ik weinig voor je kan doen toch eenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef Tan het volgende:
Oh wat zijn jullie lief (zie het nu pas...)
Ik zal hier dan ook nog even mijn update neerzetten:
Morgenochtend om 7 uur () moet ik mij melden op de verlosafdeling en word ik ingeleid. Mijn bloeddruk was prima, en de STG goed, maar omdat ik nu genoeg ontsluiting heb word er toch gekozen voor een inleiding. De gynaecoloog heeft het hoofdje van de baby al aangeraakt
Hij heeft ook nog een beetje verder gewoeld, misschien dat ik dan nog zelf begin vannacht, wat gezien de krampen die ik nu heb niet helemaal ondenkbaar is, maar ik ga nergens meer van uit.
Moet het nog een beetje op me in laten werken, wel raar... morgen is gewoon dé grote dag, al hield ik er natuurlijk ernstig rekening mee.
Ja hoor prima, maar als het goed is houdt Luchtbel jullie ook op de hoogte. Ik denk dat zij eerder is met een update dan dat het op mijn log staat.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef Moonah het volgende:
Mogen we de update van Jennifer op je log tzt hier naartoe kopiëren?
Ah, oké, dat is fijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:27 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja hoor prima, maar als het goed is houdt Luchtbel jullie ook op de hoogte. Ik denk dat zij eerder is met een update dan dat het op mijn log staat.
Het komt goed over hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef MeNicole het volgende:
Tan ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb het topic al een paar keer geopend maar ook weer weg geklikt.
Maar ik wil toch wel iets zeggen. Sterkte gewoon om alles maar ook toch een beetje geniet ervan, maar ben bang dat dat zo raar over komt. Maar ja genieten moet je toch ook. Tis wel je kind hoe moeilijke start ie ook zal krijgen. En wel heel hard maar misschien moet je ook wel genieten omdat het morgen zijn laatste uurtjes zijn. Maar daar gaan we maar niet vanuit. He nu het hier zo staat komt het niet over hoe ik bedoel. Maar ik bedoel het goed hoor
Maar heel veel succes morgen en heel veel sterkte voor jou en je vriend en je andere 4 kids voor de komende tijd
Erg he? Ik moet zo weg en zie er gewoon tegenop het kaarsje uit te blazenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef dutchie het volgende:
Het is zo raar. Gewoon niet weten wat er gaat gebeuren.
Ik zit hier gewoon nagel te bijten.
Ik ook Dutchiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef dutchie het volgende:
Het is zo raar. Gewoon niet weten wat er gaat gebeuren.
Ik zit hier gewoon nagel te bijten.
quote:Om vijf over half één is zoon Ayden Jiro geboren. (Spreek uit als Ai-den).
Ik heb Yukiko heel even gesproken. Met haar gaat het op zich vrij redelijk, de bevalling ging vrij vlot. Ayden heeft uit zichzelf geplast, wat op zich een goed teken is. Het beademen ging echter niet zoals het zou moeten. En voor de rest is het afwachten. Zodra ik meer weet zet ik dat hier onmiddelijk neer.
Yukiko en familie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!
Tan en familie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ayden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef Rottdog het volgende:
Tan hij is er je mooie wonder Ayden![]()
nu wel de schijfwijze goed heeft
Ik doe hetzelfde. En wens hetzelfde!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:08 schreef Jarno het volgende:
Hier kom ik voor uit de lurk. Ik lees dat de kleine man er reeds is, gefeliciteerd. En tegelijkertijd ook heel veel sterkte met alle onzekerheid.
quote:Ayden Jiro
Om vijf over half één is zoon Ayden Jiro geboren. (Spreek uit als Ai-den).
Ik heb Yukiko heel even gesproken. Met haar gaat het op zich vrij redelijk, de bevalling ging vrij vlot. Ayden heeft uit zichzelf geplast, wat op zich een goed teken is. Het beademen ging echter niet zoals het zou moeten. En voor de rest is het afwachten. Zodra ik meer weet zet ik dat hier onmiddelijk neer.
Yukiko en familie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!
Jennifer
Wat mooi geformuleerd Mackaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:25 schreef Macka66 het volgende:
Ayden, dat je levensvonk mag uitmonden in een groot vreugdevuur!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
Helaas geen goed bericht.
'Ayden is om 15:35 uur overleden.'
Tan mag waarschijnlijk vanavond nog naar huis. Verdere details volgen later.
En het voelt zo gek om zo'n mededeling te doen. Maar toch gedaan, op haar log staat het nu ook. Ik hoop dat iedereen aan Tan en haar familie blijft denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |