abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 17:14:47 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55852094
Lieve Tan en familie, mijn gedachten gaan steeds jullie kant op.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat dat kleintje voor het beste scenario gaat!

pi_55852209
Ik duim voor jullie
Saartje
pi_55852335
Lieve Tan, wij denken aan jullie in de komende dagen, hier brandt een kaarsje en ik hoop zo ontzettend dat het allemaal goedkomt!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55852400
Ik heb me hier nog maar net aangemeld maar ik las dit topic en wil ook jou, je gezin en je kleintje het allerbeste toewensen.
Dat het goed mag aflopen!!
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 17:30:00 #30
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55852464
Ja,ik sluit me aan. Ook hier wordt veel gedacht aan Tan en haar kleine vechtertje.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_55852483
somewhere only we know.. thats the place to be
  maandag 7 januari 2008 @ 17:38:24 #32
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55852636
Maar weer ff uit de lurkstand.
Heel veel sterkte, succes en hopelijk veel geluk en liefde

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2008 @ 17:46:09 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_55852781
Lieve Tan en familie. Vanuit hier alle kracht, warmte en liefde in deze spannende tijd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_55852818
Lieve Tan en familie,

Ook ik wil jullie heel veel sterkte en vooral geluk toe wensen voor de komende tijd.
Dat het wonder uit mag komen en dat jullie kuikentje heel sterk zal zijn!

En net als k_i_m, ook van mij een mooie bloem:

maandag 7 januari 2008 @ 17:51:22 #35
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55852888
Oh wat zijn jullie lief (zie het nu pas...)

Ik zal hier dan ook nog even mijn update neerzetten:

Morgenochtend om 7 uur ( ) moet ik mij melden op de verlosafdeling en word ik ingeleid. Mijn bloeddruk was prima, en de CTG goed, maar omdat ik nu genoeg ontsluiting heb word er toch gekozen voor een inleiding. De gynaecoloog heeft het hoofdje van de baby al aangeraakt Hij heeft ook nog een beetje verder gewoeld, misschien dat ik dan nog zelf begin vannacht, wat gezien de krampen die ik nu heb niet helemaal ondenkbaar is, maar ik ga nergens meer van uit.

Moet het nog een beetje op me in laten werken, wel raar... morgen is gewoon dé grote dag, al hield ik er natuurlijk ernstig rekening mee.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 januari 2008 @ 17:54:03 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55852953
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:51 schreef Tan het volgende:
Oh wat zijn jullie lief (zie het nu pas...)

Ik zal hier dan ook nog even mijn update neerzetten:

Morgenochtend om 7 uur ( ) moet ik mij melden op de verlosafdeling en word ik ingeleid. Mijn bloeddruk was prima, en de STG goed, maar omdat ik nu genoeg ontsluiting heb word er toch gekozen voor een inleiding. De gynaecoloog heeft het hoofdje van de baby al aangeraakt Hij heeft ook nog een beetje verder gewoeld, misschien dat ik dan nog zelf begin vannacht, wat gezien de krampen die ik nu heb niet helemaal ondenkbaar is, maar ik ga nergens meer van uit.

Moet het nog een beetje op me in laten werken, wel raar... morgen is gewoon dé grote dag, al hield ik er natuurlijk ernstig rekening mee.
ondanks dat ik weinig voor je kan doen toch een van deze kant
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55852975
Tan heel veel sterkte met alles wat gaat komen
mama van 3 kids!
pi_55852979
Spannend Tan!
Ik wil jullie heeeeeeeel veeeeeeel succes wensen in de spannende tijd die gaat komen en ook ik hoop op het beste scenario!!!
Ik denk aan jullie!
  maandag 7 januari 2008 @ 18:13:57 #39
103793 kozakken
Living the life
pi_55853366
Tan... morgen weet je meer!
Morgen kun je hoe dan ook je kleintje zien en aanraken. Ik wens en hoop zo op een klein wondertje.

en voor jou en je jouwen:
pi_55853454
Ook van mij heel veel succes, ga aan jullie denken!!!!
Komop beebje!!
  maandag 7 januari 2008 @ 18:22:00 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55853582
Oh Tan! Wat fijn om je hier nog even te zien.
Ik denk de hele dag door alweer aan je. Niet dat je daar nou zo veel aan zult hebben....
Ik hoop dat je een goede nacht zult hebben. Dat je wellicht nog een beetje kunt rusten.
Mogen we de update van Jennifer op je log tzt hier naartoe kopiëren?

Dikke kus en sterkte morgen!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55853675
Tan, ik denk zeker aan je!

Gister heb ik iets bemoedigends op tv gezien, een kindje met dezelfde kwalen (niet kunnen plassen wegens ontbreken/slechtontwikkelde nieren, en ook de longetjes waren onderontwikkeld), die het uiteindelijk wel gered heeft.
Ik hoop van harte dat jou kindje dezelfde kansen zal krijgen!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 7 januari 2008 @ 18:27:43 #43
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55853699
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:22 schreef Moonah het volgende:

Mogen we de update van Jennifer op je log tzt hier naartoe kopiëren?
Ja hoor prima, maar als het goed is houdt Luchtbel jullie ook op de hoogte. Ik denk dat zij eerder is met een update dan dat het op mijn log staat.
  maandag 7 januari 2008 @ 18:30:03 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55853753
Tan, wat een hele spannende nacht en dag hebben jullie voor de boeg. Ik hoop dat je kindje genoeg mogelijkheden en kracht heeft om alle tegenslagen de baas te kunnen en te overleven. Heel veel succes voor jullie allemaal
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 7 januari 2008 @ 18:42:58 #45
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55854067
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:27 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja hoor prima, maar als het goed is houdt Luchtbel jullie ook op de hoogte. Ik denk dat zij eerder is met een update dan dat het op mijn log staat.
Ah, oké, dat is fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55854404
Lieve Tan en familie,
Ik als opperlurker wil je ook graag even heel veel succes toewensen!
Heb je verhaal gevolgd en denk aan je.
Ik vind je een hele moedige vrouw en stuur al mijn positieve gedachten jouw kant op!
pi_55854489
Tan ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb het topic al een paar keer geopend maar ook weer weg geklikt.
Maar ik wil toch wel iets zeggen. Sterkte gewoon om alles maar ook toch een beetje geniet ervan, maar ben bang dat dat zo raar over komt. Maar ja genieten moet je toch ook. Tis wel je kind hoe moeilijke start ie ook zal krijgen. En wel heel hard maar misschien moet je ook wel genieten omdat het morgen zijn laatste uurtjes zijn. Maar daar gaan we maar niet vanuit. He nu het hier zo staat komt het niet over hoe ik bedoel. Maar ik bedoel het goed hoor
Maar heel veel succes morgen en heel veel sterkte voor jou en je vriend en je andere 4 kids voor de komende tijd
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 7 januari 2008 @ 18:59:08 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55854533
Tan, heel veel sterkte morgen en succes en ook nog lekker genieten vanavond van je buik!

Ik hoop dat alle positieve dingen morgen jouw kant opkomen, echt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55854545
Tan, heel veel sterkte en kracht voor morgen!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 7 januari 2008 @ 19:03:54 #50
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55854661
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef MeNicole het volgende:
Tan ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb het topic al een paar keer geopend maar ook weer weg geklikt.
Maar ik wil toch wel iets zeggen. Sterkte gewoon om alles maar ook toch een beetje geniet ervan, maar ben bang dat dat zo raar over komt. Maar ja genieten moet je toch ook. Tis wel je kind hoe moeilijke start ie ook zal krijgen. En wel heel hard maar misschien moet je ook wel genieten omdat het morgen zijn laatste uurtjes zijn. Maar daar gaan we maar niet vanuit. He nu het hier zo staat komt het niet over hoe ik bedoel. Maar ik bedoel het goed hoor
Maar heel veel succes morgen en heel veel sterkte voor jou en je vriend en je andere 4 kids voor de komende tijd
Het komt goed over hoor Ik snap wat je bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')