abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 09:06:51 #101
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55840570
wie weet heb de taliban die kinderen wel zelf gedood om de Nederlandse militairen in een kwaad daglicht te stellen. Aangezien ze pas de volgende dag gingen kijken....
pi_55840582
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Marokkanen horen hier niet.

Ze horen in Marokko en niet hier de boel te verzieken.
Laat ze anders de kindertjes in Afghanistan gaan helpen als ze het allemaal beter weten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 7 januari 2008 @ 09:25:42 #103
176916 Karrs
2007-2017
pi_55840826
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef ASroma het volgende:
wie weet heb de taliban die kinderen wel zelf gedood om de Nederlandse militairen in een kwaad daglicht te stellen. Aangezien ze pas de volgende dag gingen kijken....
Neeeeeeeeeeee, zo werkt het niet he... Meki ziet dit bericht en dus MOET er een Nederlander zijn C-7 op het hoofd van het jammerende kind hebben gezet en met een karde, genadeloze lach de trekker hebben overgehaald om zich vervolgens te baden in de hersenen en het bloed uit het kleine opengespatte schedeltje.

Kom op, dat móet wel.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 7 januari 2008 @ 09:35:01 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55840979
quote:
Op maandag 7 januari 2008 03:48 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Onnodig , dikke note++, zoiets hoef ik hier niet te pikken.

Maar dat zal ik niet doen, en het politiek correct houden op:

"Lees de context eventjes. Of je het nu eens bent met het beleid of niet; deze mannen persoonlijk deden rustig hun weg, surveilleerden zonder problemen, in de hoop daarmee onschuldige burgers te beschermen tegen keiharde onderdrukking. Vervolgens worden ze door bebaarde mannen die graag de baas zijn het leven bedreigd, en zijn daardoor genoodzaakt zichzelf te verdedigen. Doordat de baardmannen zich graag laf tussen de burgers verschuilen vallen hierbij helaas onschuldige burgerslachtoffers. Omdat wij Nederlanders, in tegenstelling tot sommige andere volken, graag zo humaan mogelijk zijn, zien wij het doden van een ander meestal als een zeer naar, mogelijk zelfs traumatiserend iets, waar "bepaalde anderen" juist hun tegenstanders, of deze nu gewapend aanvallen of ongewapend burgers proberen te helpen, zo bloedig mogelijk afslachten. Ze deden het dus niet omdat ze het zo graag wilden, maar er toe werden gedwongen door medogenloze extremisten."

Dat snapt Meki allemaal niet, veel te lange en ingewikkelde zinnen.

Je moet het simpel houden; een of twee one-liners en dan ook nog in simpelmanstaal.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_55841087
Ja, want kinderen kunnen andere mensen niet doodschieten
  maandag 7 januari 2008 @ 10:02:33 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_55841449
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederlanders horen daar niet ...
ze horen in Nederland en niet in iemand anders de land
note++

[ Bericht 12% gewijzigd door Drugshond op 07-01-2008 12:26:38 ]
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 7 januari 2008 @ 10:51:05 #107
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_55842251
Die kinderen konden er gewoon niet mee omgaan.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Moderator maandag 7 januari 2008 @ 12:48:43 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_55845009
het is nog helemaal niet bevestigd of die 2 mensen daadwerkelijk door Nederlanders zijn geraakt, zo'n vuurgevecht gaat twee kanten op namelijk, dus de Telegraaf is wat voorbarig geweest wat de titel betreft.

dit wordt nog verder onderzocht neem ik aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:34:38 #109
21467 franske19
Hit the deck!
pi_55846154
Tragisch maar onvermijdelijk, je vecht tegen een stel laffe honden die zich achter kinderen verschuilen of zelfs dwingen mee te vechten want anders worden ze gewoon kapot geschoten. De Nederlanders hebben nog terughoudend gereageert, ze hadden ook luchtsteun aan kunnen vragen en dan waren er waarschijnlijk heel wat meer doden gevallen.

Persoonlijk denk ik dat de slachtoffers niet taliban zijn want de taliban neemt haar doden en gewonden vrijwel altijd weer mee. Natuurlijk laten ze dan de door hen veroorzaakte burgerslachtoffers aan hen lot over.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_55846402
Je bent en blijft een triest geval Meki. Die jongens worden beschoten en als ze terugschieten kunnen er idd doden vallen. Dat de Taliban zich schuil houdt bij kinderen (de Palestijn-methode zeg maar) is te ziek voor woorden, maar dat zegt alles over de taliban.
Dat jij de Nederlandse soldaten moordenaars noemt is te ziek voor worrden. Ik kots op mensen als jij .
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:16:27 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55847246
Meki, zou je je Taliban-geloofsgenoten willen vragen (heel beleefd hoor, anders worden ze boos!) of ze in het vervolg alleen nog maar buiten dorpjes Nederlandse troepen willen aanvallen, omdat jij anders zo verdrietig wordt?
Moet je wel eerst even een flinke baard kweken, anders willen ze niet met je praten namelijk.

Tot die tijd zal er af en toe wel eens een vuurwapen worden gebruikt tegen een hut landelijk gelegen villa in Uruzgan, vrees ik.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 7 januari 2008 @ 14:50:50 #112
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_55848209
[NWS-FB] The end of the world party "tickets for sale". ???

[ Bericht 84% gewijzigd door sp3c op 07-01-2008 15:23:41 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_55848310
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Meki, zou je je Taliban-geloofsgenoten willen vragen (heel beleefd hoor, anders worden ze boos!) of ze in het vervolg alleen nog maar buiten dorpjes Nederlandse troepen willen aanvallen, omdat jij anders zo verdrietig wordt?
Moet je wel eerst even een flinke baard kweken, anders willen ze niet met je praten namelijk.

Tot die tijd zal er af en toe wel eens een vuurwapen worden gebruikt tegen een hut landelijk gelegen villa in Uruzgan, vrees ik.
Lafbekken vechten niet in het open veld. Dan hadden we die onderkruipsels zo opgeruimd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:25:34 #114
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55849144
quote:
Het is zijn mening en wij reageren daar op. Je bent niet verplicht om hem van dienst te zijn. Je kan dit topic (en Meki) ook gewoon negeren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 7 januari 2008 @ 15:28:50 #115
60759 Bertjeee
Irchulp-fan
pi_55849241
quote:

[..]

ik las dit en dacht gelijk iets met gezegden, pot ketels spiegels, je kent het wel.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:51:06 #116
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55849840
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Bertjeee het volgende:

[..]

ik las dit en dacht gelijk iets met gezegden, pot ketels spiegels, je kent het wel.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 7 januari 2008 @ 15:56:07 #117
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_55849962
Achterlijk topic. Als de Taliban die jongetjes niet als menselijk schild hadden gebruikt leefde ze nog.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 7 januari 2008 @ 18:00:22 #118
21467 franske19
Hit the deck!
pi_55853065
Meki je maatjes hebben een persbericht uitgebracht aangaande dit incident.

http://oruzgan.web-log.nl(...)taliban_1_tank_.html
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
  maandag 7 januari 2008 @ 18:36:23 #119
3542 Gia
User under construction
pi_55853884
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
Achterlijk topic. Als de Taliban die jongetjes niet als menselijk schild hadden gebruikt leefde ze nog.
Misschien waren het wel kindsoldaten, die gewoon zelf ook schoten.

Als een kind in een oorloggebied mij probeert te doden, mag ik me toch verdedigen!!

En inderdaad, als ze als menselijk schild zijn gebruikt dan weten we wel wie de grootste etterbakken zijn.
pi_55857823
(==)

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 07-01-2008 23:18:18 ]
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_55860717
(==)

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 07-01-2008 23:18:46 ]
pi_55861240
Pff..Ga even bezemen geloof ik.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 7 januari 2008 @ 23:10:10 #123
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_55861663
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
blablabla

je bent in iemand anders land . je bent om de kinderen te beschermen en niet te vermoorden.
moordenaars zijn het.
Zullen vast ook wel wat Marokkaantjes zitten daar aan de kant van de Taliban.
minus 2 die door de Indiase grenstroepen werden omgelegd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_55862024
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Zullen vast ook wel wat Marokkaantjes zitten daar aan de kant van de Taliban.
minus 2 die door de Indiase grenstroepen werden omgelegd
Jammer dat een topic steeds verkracht moet worden door offtopic posts.

Kunnen we nog proberen er wat van te maken? Of laat iedereen zich verleiden tot notes?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_55864113
Ach die doden maken niets uit, ze vielen de Nederlandse troepen aan.
Eigen schuld, dikke bult.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 01:30:21 #126
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_55864273
Arm jongetje. Hij is nu dood. Doet niet terzake meer?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 06:58:55 #127
3542 Gia
User under construction
pi_55864946
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:30 schreef pepu het volgende:
Arm jongetje. Hij is nu dood. Doet niet terzake meer?
Als hij als menselijk schild is gebruikt is dat de schuld van zijn eigen volk. Niet van de Nederlanders.

Die werden onder vuur genomen en dan is het normaal dat je terugschiet.

Je laat je toch niet afschieten, omdat die lui zich achter een kleuterklasje verschuilen.

Daarbij denk ik ook niet dat de Nederlanders het jongetje zagen op het moment dat hij geraakt werd. Dus konden ze ook niet weten dat die daar was.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gia op 08-01-2008 07:05:21 ]
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:35:23 #128
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55866448
-edit- Nee dus

[ Bericht 87% gewijzigd door paddy op 08-01-2008 10:29:01 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55867075
quote:

[..]

Wat doe jij als Marokkaan dan in Nederland? Verder zijn de daders inderdaad al bestraft, die zijn dood. Die Nederlandse Helden dienen zo snel mogelijk een lintje te krijgen voor hun ondankbare taak daar.
pi_55867405
Even deze. Is bij een zelfmoordaanslag gebeurd...Dus Afghaanse kinderen door Afghanen in volle bewustzijn afgemaakt door die Taliban.
quote:
Bij een zelfmoordaanslag in de Afghaanse provincie Uruzgan is vrijdag een Nederlandse militair (20) om het leven gekomen. Daarnaast zijn er drie militairen gewond geraakt. Hun toestand is stabiel. Dat gebeurde door een autobom in het centrum van Tarin Kowt, dichtbij de Nederlandse basis. Ook vijf Afghaanse kinderen vonden de dood en dertien Afghanen raakten gewond.
Ik geloof niet dat het kind bewust is afgeschoten, Meki.

* Dienstmededeling* Kan het geneuzel over Meki en al dan niet zijn mening ophouden? Probeer de user gewoon onderbouwend tegen te spreken. Het enige wat je anders voor elkaar krijgt? Zijn notes. Ik ga in het geven van notes geen verschil maken. Dus persoonlijk mede userbash hou je maar voor msn ofzo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:58:33 #131
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55875486
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:26 schreef paddy het volgende:
Even deze. Is bij een zelfmoordaanslag gebeurd...Dus Afghaanse kinderen door Afghanen in volle bewustzijn afgemaakt door die Taliban.
[..]

Ik geloof niet dat het kind bewust is afgeschoten, Meki.

* Dienstmededeling* Kan het geneuzel over Meki en al dan niet zijn mening ophouden? Probeer de user gewoon onderbouwend tegen te spreken. Het enige wat je anders voor elkaar krijgt? Zijn notes. Ik ga in het geven van notes geen verschil maken. Dus persoonlijk mede userbash hou je maar voor msn ofzo
-edit- Ik kan het gedeelte in feedback zetten wanneer je het wil

Het kind is niet bewust afgeschoten, het leger zit daar om op te bouwen want de regering hier wil niet dat ze schieten. Ze mogen alleen schieten als ze beschoten worden, dat werden ze wss (of er was iets anders) en soms vallen daar doden bij. Kut ja, maar shit happens.. dat is de wereld.

Ik ben van mening dat dat gehuil over een dode hier, dode Nederlander daar blabla nou maar eens afgelopen moet zijn. Er is oorlog, er zijn militairen, dan vallen er doden... in het leger en onder de bevolking PUNT

Dat is net zo evident als dat er scheit en pis in de wc pot valt, eten door je mond gaat en slapen met je ogen dicht gaat.

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 08-01-2008 16:32:38 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55875980
-edit- Stuur je even een PM

[ Bericht 88% gewijzigd door paddy op 08-01-2008 16:21:31 ]
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:27:37 #133
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55882179
Mooi he ,allemaal tegenargumenten en Meki is weer nergens te bekennen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:46:47 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55884109
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:35 schreef Meki het volgende:

[..]

wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???
hebben ze ziekenhuizen gebouwd of scholen gebouwd.
wat the fuck doen ze daar....

hoe kunnen ze dan 2 kinderen die niet eens de daders waren dan doodschieten.
verklaar je nader
Wat ze daar doen is het publieke gezicht van de criminelen van de bush administratie hun oorlog zijn, oftewel kijk ons eens vrijheid brengen en 'mensen helpen'
Natuurlijk doet de nederlandse troepenmacht daar ook, letterlijk. Maar ondertussen zijn ze wel een extra gewicht terwijl de black ops gewoon doorgaan, soort van overmacht.

Ik relativeer alleen maar overigens, voor degenen die nu gaan roepen dat ik de "terroristen" verdedig
Als ik dat zou doen zou ik met een amerikaanse vlag door mn huis lopen
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:49:03 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55884159
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

-edit- Ik kan het gedeelte in feedback zetten wanneer je het wil

Het kind is niet bewust afgeschoten, het leger zit daar om op te bouwen want de regering hier wil niet dat ze schieten. Ze mogen alleen schieten als ze beschoten worden, dat werden ze wss (of er was iets anders) en soms vallen daar doden bij. Kut ja, maar shit happens.. dat is de wereld.

Ik ben van mening dat dat gehuil over een dode hier, dode Nederlander daar blabla nou maar eens afgelopen moet zijn. Er is oorlog, er zijn militairen, dan vallen er doden... in het leger en onder de bevolking PUNT

Dat is net zo evident als dat er scheit en pis in de wc pot valt, eten door je mond gaat en slapen met je ogen dicht gaat.
Waar is de goeie oude tijd dat mensen die wilden 'vechten' elkaar op een veldje ontmoetten
Ohja, er zijn nu vliegtuigen waar je bommen uit kunt gooien, en raketten enzo, ha-fucking-ha.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_55888720
Laat het nog een keer duidelijk zijn.
de doden hadden kunnen voorkomen als ZIJ daar niet waren.
ze zitten daar alleen om de bevolking te provoceren... meer niet.... ziekenhuizen bouwen ze niet.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_55888763
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
ze zitten daar alleen om de bevolking te provoceren... meer niet.... ziekenhuizen bouwen ze niet.
Eerder in dit topic kwam iemand al met bewijs van het tegendeel aan. Wil je niet lezen of lukt het niet?
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:35:21 #138
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55888789
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Dus Meki , als alle buitelandse soldaten daar weg gaan , dan zegt de Taliban :"Okay , jullie zijn weg , wij leggen onze wapens neer en wij respecteren Karsai als president" (of hoe die vent ook mag heten) ?

pi_55888792
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:33 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Eerder in dit topic kwam iemand al met bewijs van het tegendeel aan. Wil je niet lezen of lukt het niet?
Het gaat mij erom dat zij daar niet welkom zijn.
Het land is van Afganen en zij moeten het land opbouwen... zij moeten het doen...
Navo zit alleen maar geweld uit te lokken in Afganistan
pi_55888821
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:35 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus Meki , als alle buitelandse soldaten daar weg gaan , dan zegt de Taliban :"Okay , jullie zijn weg , wij leggen onze wapens neer en wij respecteren Karsai als president" (of hoe die vent ook mag heten) ?

Dat is hun probleem dan.. ik denk niet dat het zo gaat..
Als de soldaten daar weg gaan hebben wij geen schuld aan het moorden van burgers wat nu eigenlijk wat er wel gebeurt...

Zijn wij daar bezig met ziekenhuizen bouwen ,.
wat hebben ze daar als wederopbouw
pi_55888824
Idd meki, Die vuile kind moordenaars moeten uit afghanistan! hoe durven ze, een beetje proberen te helpen met de opbouw en het proberen te vormen van een democratie. De taliban had NOOIT kinderen vermoord!!

juist
pi_55888859
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:37 schreef Ra-z het volgende:
Idd meki, Die vuile kind moordenaars moeten uit afghanistan! hoe durven ze, een beetje proberen te helpen met de opbouw en het proberen te vormen van een democratie. De taliban had NOOIT kinderen vermoord!!

juist
wie zegt dat
pi_55888867
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat zij daar niet welkom zijn.
Het land is van Afganen en zij moeten het land opbouwen... zij moeten het doen...
Navo zit alleen maar geweld uit te lokken in Afganistan
Ja, onder leiding van de Taliban zeker. Dat zou ze nooit lukken de eerste 100 jaar. Voor iemand die zich zo betrokken voelt zou je op z'n minst de nationaliteit goed kunnen spellen.
pi_55888928
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wie zegt dat
Dat suggereer jij ( heej nog een moeilijk woordje wat je naast provoceren kunt gaan gebruiken )
quote:
wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???
^-
pi_55888968
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ja, onder leiding van de Taliban zeker. Dat zou ze nooit lukken de eerste 100 jaar. Voor iemand die zich zo betrokken voelt zou je op z'n minst de nationaliteit goed kunnen spellen.
ik heb het over de bevolking en niet over taliban
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:00:25 #146
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55889086
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:49 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb het over de bevolking en niet over taliban
Waar oorlog is vallen ook onschuldige slachtoffers , als ze nu weg gaan , krijg je weer Taliban toestanden en dan vallen er nog veel meer doden , maar ik ben bang dat dit jouw intelligentie te boven gaat
pi_55889119
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:00 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Waar oorlog is vallen ook onschuldige slachtoffers , als ze nu weg gaan , krijg je weer Taliban toestanden en dan vallen er nog veel meer doden , maar ik ben bang dat dit jouw intelligentie te boven gaat
oorlog hoeft er niet te zijn. Als de westen of rusland met Afganistan bemoeide
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:17:30 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55889232
quote:

[..]

Marokkanen horen hier niet. Ze horen in Marokko, en niet in andermans land.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55889249
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Marokkanen horen hier niet. Ze horen in Marokko, en niet in andermans land.
volgens extreministen die medelanders niet erkennen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:21:30 #150
53267 TC03
pi_55889256
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Ah, je noemt jezelf nu dus een extremist. Maar dat begrijp je toch niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:22:57 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55889268
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij bent zo dom.
2000 light years from home
pi_55889272
Meki, wat ben je voor achterlijk figuur. Waarom blijf je over ziekenhuizen bouwen brabbelen? Alsof dat de enige voorwaarde is voor wederopbouw. Het Nederlandse leger heeft zat neergezet en opgebouwd daar, maar is er vooral om voor STABILITEIT in de regio te zorgen, en het Afghaanse leger en de Afghaanse politie te trainen. Dan kunnen wij er namelijk zo snel mogelijk weg zodra die mannetjes het allemaal zelf kunnen regelen.

Beetje respect voor de Nederlanders daar mag wel, ze hadden ook thuis kunnen zitten hier ipv daar in een rottende zandbak vol met gestoorde geloofsfanaten en ander tuig rond te lopen en er wat van proberen te maken

Overigens worden er zat kindsoldaatjes gebruikt en zou ik persoonlijk als ik in het leger zat ook geen seconde twijfelen om zo'n kind een kogel tussen z'n ogen te schieten als hij mij onder vuur nam. Hij of ik? Dan hij maar
pi_55889277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ah, je noemt jezelf nu dus een extremist. Maar dat begrijp je toch niet.
Jij erkent allochtonen niet.
ik wil afganistan voor afganen houden en soldaten hebben niks te zoeken daar. of wel soms
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:25:26 #154
53267 TC03
pi_55889284
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij erkent allochtonen niet.
ik wil afganistan voor afganen houden en soldaten hebben niks te zoeken daar. of wel soms
Ik erken allochtonen heus wel hoor. Zoek eens op wat 'ironie' betekent...
pi_55889521
ik heb je niet gevraagd om ironie erbij te gebruike
pi_55889522
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee de bezetters bezetten en stelen land
Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?
Land stelen? ik heb geen claim op land door de Nederlandse regering gehoord of gelezen, bron?
pi_55889528
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 02:02 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?
Land stelen? ik heb geen claim op land door de Nederlandse regering gehoord of gelezen, bron?
basis waar zie jij waar hun basis is...
kun jij me aantonen waar hun basis is in Afganistan
pi_55889554
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 02:03 schreef Meki het volgende:

[..]

basis waar zie jij waar hun basis is...
kun jij me aantonen waar hun basis is in Afganistan
hier
  woensdag 9 januari 2008 @ 02:17:09 #159
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55889594
Ik heb er genoeg van... De discussie gaat allang niet meer over het onderwerp. Het gaat eerder of de Nederlandse soldaten daar wel of geen goed werk verzetten en met welk mandaat.
En dergelijk topic komt beter tot zijn recht in [GC] en niet door dit [NWS]-topic wat eigenlijk niet meer dan een snapshot (van de sores van alledag) is.
En Meki het zou je sieren als je eerst gaat onderzoeken naar de geschiedenis van Afghanistan. En hoe het land zover en diep heeft kunnen afglijden. Een andere leuke bijkomstige vraag is wat de #1 export product van Afghanistan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')