Laat ze anders de kindertjes in Afghanistan gaan helpen als ze het allemaal beter wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Marokkanen horen hier niet.
Ze horen in Marokko en niet hier de boel te verzieken.
Neeeeeeeeeeee, zo werkt het niet he... Meki ziet dit bericht en dus MOET er een Nederlander zijn C-7 op het hoofd van het jammerende kind hebben gezet en met een karde, genadeloze lach de trekker hebben overgehaald om zich vervolgens te baden in de hersenen en het bloed uit het kleine opengespatte schedeltje.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef ASroma het volgende:
wie weet heb de taliban die kinderen wel zelf gedood om de Nederlandse militairen in een kwaad daglicht te stellen. Aangezien ze pas de volgende dag gingen kijken....
Dat snapt Meki allemaal niet, veel te lange en ingewikkelde zinnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 03:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Onnodig , dikke note++, zoiets hoef ik hier niet te pikken.
Maar dat zal ik niet doen, en het politiek correct houden op:
"Lees de context eventjes. Of je het nu eens bent met het beleid of niet; deze mannen persoonlijk deden rustig hun weg, surveilleerden zonder problemen, in de hoop daarmee onschuldige burgers te beschermen tegen keiharde onderdrukking. Vervolgens worden ze door bebaarde mannen die graag de baas zijn het leven bedreigd, en zijn daardoor genoodzaakt zichzelf te verdedigen. Doordat de baardmannen zich graag laf tussen de burgers verschuilen vallen hierbij helaas onschuldige burgerslachtoffers. Omdat wij Nederlanders, in tegenstelling tot sommige andere volken, graag zo humaan mogelijk zijn, zien wij het doden van een ander meestal als een zeer naar, mogelijk zelfs traumatiserend iets, waar "bepaalde anderen" juist hun tegenstanders, of deze nu gewapend aanvallen of ongewapend burgers proberen te helpen, zo bloedig mogelijk afslachten. Ze deden het dus niet omdat ze het zo graag wilden, maar er toe werden gedwongen door medogenloze extremisten."
note++quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders horen daar niet ...
ze horen in Nederland en niet in iemand anders de land
Lafbekken vechten niet in het open veld. Dan hadden we die onderkruipsels zo opgeruimd.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Meki, zou je je Taliban-geloofsgenoten willen vragen (heel beleefd hoor, anders worden ze boos!) of ze in het vervolg alleen nog maar buiten dorpjes Nederlandse troepen willen aanvallen, omdat jij anders zo verdrietig wordt?
Moet je wel eerst even een flinke baard kweken, anders willen ze niet met je praten namelijk.
Tot die tijd zal er af en toe wel eens een vuurwapen worden gebruikt tegen een hut landelijk gelegen villa in Uruzgan, vrees ik.
Het is zijn mening en wij reageren daar op. Je bent niet verplicht om hem van dienst te zijn. Je kan dit topic (en Meki) ook gewoon negeren.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef Mr.J het volgende:
[NWS-FB] The end of the world party "tickets for sale". ???
ik las dit en dacht gelijk iets met gezegden, pot ketels spiegels, je kent het wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
ik las dit en dacht gelijk iets met gezegden, pot ketels spiegels, je kent het wel.
Misschien waren het wel kindsoldaten, die gewoon zelf ook schoten.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:56 schreef Strolie75 het volgende:
Achterlijk topic. Als de Taliban die jongetjes niet als menselijk schild hadden gebruikt leefde ze nog.
Zullen vast ook wel wat Marokkaantjes zitten daar aan de kant van de Taliban.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
blablabla
je bent in iemand anders land . je bent om de kinderen te beschermen en niet te vermoorden.
moordenaars zijn het.
Jammer dat een topic steeds verkracht moet worden door offtopic posts.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel wat Marokkaantjes zitten daar aan de kant van de Taliban.
minus 2 die door de Indiase grenstroepen werden omgelegd
Als hij als menselijk schild is gebruikt is dat de schuld van zijn eigen volk. Niet van de Nederlanders.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:30 schreef pepu het volgende:
Arm jongetje. Hij is nu dood. Doet niet terzake meer?
Wat doe jij als Marokkaan dan in Nederland? Verder zijn de daders inderdaad al bestraft, die zijn dood. Die Nederlandse Helden dienen zo snel mogelijk een lintje te krijgen voor hun ondankbare taak daar.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het kind bewust is afgeschoten, Meki.quote:Bij een zelfmoordaanslag in de Afghaanse provincie Uruzgan is vrijdag een Nederlandse militair (20) om het leven gekomen. Daarnaast zijn er drie militairen gewond geraakt. Hun toestand is stabiel. Dat gebeurde door een autobom in het centrum van Tarin Kowt, dichtbij de Nederlandse basis. Ook vijf Afghaanse kinderen vonden de dood en dertien Afghanen raakten gewond.
-edit- Ik kan het gedeelte in feedback zetten wanneer je het wilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:26 schreef paddy het volgende:
Even deze. Is bij een zelfmoordaanslag gebeurd...Dus Afghaanse kinderen door Afghanen in volle bewustzijn afgemaakt door die Taliban.
[..]
Ik geloof niet dat het kind bewust is afgeschoten, Meki.
* Dienstmededeling* Kan het geneuzel over Meki en al dan niet zijn mening ophouden? Probeer de user gewoon onderbouwend tegen te spreken. Het enige wat je anders voor elkaar krijgt? Zijn notes. Ik ga in het geven van notes geen verschil maken. Dus persoonlijk mede userbash hou je maar voor msn ofzo
Wat ze daar doen is het publieke gezicht van de criminelen van de bush administratie hun oorlog zijn, oftewel kijk ons eens vrijheid brengen en 'mensen helpen'quote:Op maandag 7 januari 2008 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???
hebben ze ziekenhuizen gebouwd of scholen gebouwd.
wat the fuck doen ze daar....
hoe kunnen ze dan 2 kinderen die niet eens de daders waren dan doodschieten.
verklaar je nader
Waar is de goeie oude tijd dat mensen die wilden 'vechten' elkaar op een veldje ontmoettenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
-edit- Ik kan het gedeelte in feedback zetten wanneer je het wil
Het kind is niet bewust afgeschoten, het leger zit daar om op te bouwen want de regering hier wil niet dat ze schieten. Ze mogen alleen schieten als ze beschoten worden, dat werden ze wss (of er was iets anders) en soms vallen daar doden bij. Kut ja, maar shit happens.. dat is de wereld.
Ik ben van mening dat dat gehuil over een dode hier, dode Nederlander daar blabla nou maar eens afgelopen moet zijn. Er is oorlog, er zijn militairen, dan vallen er doden... in het leger en onder de bevolking PUNT
Dat is net zo evident als dat er scheit en pis in de wc pot valt, eten door je mond gaat en slapen met je ogen dicht gaat.
Eerder in dit topic kwam iemand al met bewijs van het tegendeel aan. Wil je niet lezen of lukt het niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
Laat het nog een keer duidelijk zijn.
de doden hadden kunnen voorkomen als ZIJ daar niet waren.
ze zitten daar alleen om de bevolking te provoceren... meer niet.... ziekenhuizen bouwen ze niet.
Dus Meki , als alle buitelandse soldaten daar weg gaan , dan zegt de Taliban :"Okay , jullie zijn weg , wij leggen onze wapens neer en wij respecteren Karsai als president" (of hoe die vent ook mag heten) ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:30 schreef Meki het volgende:
de doden hadden kunnen voorkomen als ZIJ daar niet waren.
ze zitten daar alleen om de bevolking te provoceren... meer niet.... ziekenhuizen bouwen ze niet.
Het gaat mij erom dat zij daar niet welkom zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Eerder in dit topic kwam iemand al met bewijs van het tegendeel aan. Wil je niet lezen of lukt het niet?
Dat is hun probleem dan.. ik denk niet dat het zo gaat..quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus Meki , als alle buitelandse soldaten daar weg gaan , dan zegt de Taliban :"Okay , jullie zijn weg , wij leggen onze wapens neer en wij respecteren Karsai als president" (of hoe die vent ook mag heten) ?
wie zegt datquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:37 schreef Ra-z het volgende:
Idd meki, Die vuile kind moordenaars moeten uit afghanistan! hoe durven ze, een beetje proberen te helpen met de opbouw en het proberen te vormen van een democratie. De taliban had NOOIT kinderen vermoord!!![]()
juist
Ja, onder leiding van de Taliban zeker. Dat zou ze nooit lukken de eerste 100 jaar. Voor iemand die zich zo betrokken voelt zou je op z'n minst de nationaliteit goed kunnen spellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat zij daar niet welkom zijn.
Het land is van Afganen en zij moeten het land opbouwen... zij moeten het doen...
Navo zit alleen maar geweld uit te lokken in Afganistan
Dat suggereer jij ( heej nog een moeilijk woordje wat je naast provoceren kunt gaan gebruiken )quote:
^-quote:wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???
ik heb het over de bevolking en niet over talibanquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, onder leiding van de Taliban zeker. Dat zou ze nooit lukken de eerste 100 jaar. Voor iemand die zich zo betrokken voelt zou je op z'n minst de nationaliteit goed kunnen spellen.
Waar oorlog is vallen ook onschuldige slachtoffers , als ze nu weg gaan , krijg je weer Taliban toestanden en dan vallen er nog veel meer doden , maar ik ben bang dat dit jouw intelligentie te boven gaatquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb het over de bevolking en niet over taliban
oorlog hoeft er niet te zijn. Als de westen of rusland met Afganistan bemoeidequote:Op woensdag 9 januari 2008 01:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waar oorlog is vallen ook onschuldige slachtoffers , als ze nu weg gaan , krijg je weer Taliban toestanden en dan vallen er nog veel meer doden , maar ik ben bang dat dit jouw intelligentie te boven gaat
Marokkanen horen hier niet. Ze horen in Marokko, en niet in andermans land.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens extreministen die medelanders niet erkennen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Marokkanen horen hier niet. Ze horen in Marokko, en niet in andermans land.
Ah, je noemt jezelf nu dus een extremist. Maar dat begrijp je toch niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens extreministen die medelanders niet erkennen.
Jij bent zo dom.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens extreministen die medelanders niet erkennen.
Jij erkent allochtonen niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, je noemt jezelf nu dus een extremist. Maar dat begrijp je toch niet.
Ik erken allochtonen heus wel hoor. Zoek eens op wat 'ironie' betekent...quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij erkent allochtonen niet.
ik wil afganistan voor afganen houden en soldaten hebben niks te zoeken daar. of wel soms
Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee de bezetters bezetten en stelen land
basis waar zie jij waar hun basis is...quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?
Land stelen? ik heb geen claim op land door de Nederlandse regering gehoord of gelezen, bron?
hierquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:03 schreef Meki het volgende:
[..]
basis waar zie jij waar hun basis is...
kun jij me aantonen waar hun basis is in Afganistan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |