abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:22:57 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55889268
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:20 schreef Meki het volgende:

[..]

volgens extreministen die medelanders niet erkennen.
Jij bent zo dom.
2000 light years from home
pi_55889272
Meki, wat ben je voor achterlijk figuur. Waarom blijf je over ziekenhuizen bouwen brabbelen? Alsof dat de enige voorwaarde is voor wederopbouw. Het Nederlandse leger heeft zat neergezet en opgebouwd daar, maar is er vooral om voor STABILITEIT in de regio te zorgen, en het Afghaanse leger en de Afghaanse politie te trainen. Dan kunnen wij er namelijk zo snel mogelijk weg zodra die mannetjes het allemaal zelf kunnen regelen.

Beetje respect voor de Nederlanders daar mag wel, ze hadden ook thuis kunnen zitten hier ipv daar in een rottende zandbak vol met gestoorde geloofsfanaten en ander tuig rond te lopen en er wat van proberen te maken

Overigens worden er zat kindsoldaatjes gebruikt en zou ik persoonlijk als ik in het leger zat ook geen seconde twijfelen om zo'n kind een kogel tussen z'n ogen te schieten als hij mij onder vuur nam. Hij of ik? Dan hij maar
pi_55889277
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ah, je noemt jezelf nu dus een extremist. Maar dat begrijp je toch niet.
Jij erkent allochtonen niet.
ik wil afganistan voor afganen houden en soldaten hebben niks te zoeken daar. of wel soms
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 9 januari 2008 @ 01:25:26 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_55889284
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 01:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij erkent allochtonen niet.
ik wil afganistan voor afganen houden en soldaten hebben niks te zoeken daar. of wel soms
Ik erken allochtonen heus wel hoor. Zoek eens op wat 'ironie' betekent...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_55889521
ik heb je niet gevraagd om ironie erbij te gebruike
pi_55889522
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee de bezetters bezetten en stelen land
Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?
Land stelen? ik heb geen claim op land door de Nederlandse regering gehoord of gelezen, bron?
pi_55889528
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 02:02 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Ze bezetten inderdaad een stuk aangewezen land voor hun basis, wat is daar mis mee?
Land stelen? ik heb geen claim op land door de Nederlandse regering gehoord of gelezen, bron?
basis waar zie jij waar hun basis is...
kun jij me aantonen waar hun basis is in Afganistan
pi_55889554
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 02:03 schreef Meki het volgende:

[..]

basis waar zie jij waar hun basis is...
kun jij me aantonen waar hun basis is in Afganistan
hier
  woensdag 9 januari 2008 @ 02:17:09 #159
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55889594
Ik heb er genoeg van... De discussie gaat allang niet meer over het onderwerp. Het gaat eerder of de Nederlandse soldaten daar wel of geen goed werk verzetten en met welk mandaat.
En dergelijk topic komt beter tot zijn recht in [GC] en niet door dit [NWS]-topic wat eigenlijk niet meer dan een snapshot (van de sores van alledag) is.
En Meki het zou je sieren als je eerst gaat onderzoeken naar de geschiedenis van Afghanistan. En hoe het land zover en diep heeft kunnen afglijden. Een andere leuke bijkomstige vraag is wat de #1 export product van Afghanistan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')