Wim T. Schippers ?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Gellius het volgende:
We zijn weer thuis.
Ron Brandsteder en Henny Huismanquote:
Anale sexquote:Op zondag 6 januari 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk wel naar de uni, maar ik wil niet halverwege de colleges de zaal uit om te.
Heeft hier iemand tips om heel snel weer beter te worden?
Da;s een oostenrijkerquote:
Ja een paar uurtjes om de tijd te vullenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:50 schreef Gellius het volgende:
Zo Tong, nog even posten voor je naar je werk gaat?
Nieuw jaar, nieuwe hippe avatar.. is mijn avatar op Hyves. En de Ankh staat voor het leven!!quote:Op maandag 7 januari 2008 08:55 schreef Gellius het volgende:
Diaan! Wat moet al die vage hippieshit in je anders zo fraaie klassieke avatar?
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe hippe avatar.. is mijn avatar op Hyves. En de Ankh staat voor het leven!!
Ach ze is niet helemaal weg toch.... ik vond dat het tijd was voor een frisse nieuwe maar toch ook beetje oude avatar... is goed gelukt wat mij betreft.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Die 2x U in zn voornaam?
Moeten we Diaan soms lynchen?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:16 schreef Gellius het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te mild voor cultuurverkrachters.
Ach, Gellius. Het is maar een avatar... niet een of ander groot kunstwerk...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef Gellius het volgende:
Dat is zo, Diaan. Als we de Nachtwacht deels overschilderen met graffiti en stripfiguren en een stukje in het midden vrijlaten is hij ook "niet helemaal weg".
Ach nee, een datum. Da's ook maar een dag die toevallig tussen twee andere dagen valt.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, Gellius. Het is maar een avatar... niet een of ander groot kunstwerk...![]()
Hebben jullie al een datum vastgesteld eigenlijk?
Nu ja, Diaan is van mijn generatie, geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef wyccie het volgende:
Ondertussen mompelend "grmbl...de jeugd van tegenwoordig... grmbl".
Die ouderen van tegenwoordig. Hippies.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, Diaan is van mijn generatie, geloof ik.
Dat is waar, maar is wel een hele belangrijke datum... gaan jullie er een groots feest van maken? Of ingetogen?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach nee, een datum. Da's ook maar een dag die toevallig tussen twee andere dagen valt.
Heehee, jongedame!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ouderen van tegenwoordig. Hippies.
Wel onder toeziend oog van evt. wederzijdse ouders en/of getuigen toch? En heb ik het nou goed begrepen dat er een mini Gellius/teerbeminde komt??quote:Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef Gellius het volgende:
Precies. de teerbeminde en ik overhandigen steels onze wederzijdse ankhjes en dan is het wel weer mooi geweest.
Mwah.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Z het volgende:
Wat een pracht-hint.
Nja. Och. Wolkers is óók niet alles.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:17 schreef tong80 het volgende:
Gellius hier kan ik echt kwaad om worden :
Nederland leest kiest boek van Mulisch.
Hij heeft het nog niet ontkend....quote:Op maandag 7 januari 2008 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
En heb ik het nou goed begrepen dat er een mini Gellius/teerbeminde komt??
Je mag zelfs niet meer naar andere vrouwen kijken. Of aan andere vrouwen denken!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:47 schreef Gellius het volgende:
Mag je dan niet meer flirten?
Van de trouwetiquette!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:52 schreef Gellius het volgende:
Wat een dictatuur! Van wie mag dat niet? Van jou niet?
Kom jij ook op mijn trouwdag dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Nou, flirt er dan maar op los.
Maar niet op je trouwdag. Dat is niet zo aardig.
Niet flirten in het algemeen. Op die dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Gellius het volgende:
Kom jij ook op mijn trouwdag dan?
Jawel, jawel, maar er komt een tijd dat je toch... hoe zal ik het zeggen... verlangt naar je klompjes bij het vuur, Ollie. Een rustig gezamenlijk voortschemeren, Nader tot Hem, als het ware. Op een jonge, hippe wijze, natuurlijk. Het moet voor de teerbeminde ook een beetje leuk blijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef OllieA het volgende:
Ga jij trouwen Gellius?
Vind je dat wel verstandig?
Weet je wel waar je aan begint?
De vrouw is een grillig wezen, en je bent nog zo jong!
Met pannenkoekjes?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Gellius het volgende:
verlangt naar je klompjes bij het vuur,
Ik bespeur hier toch een lichtzinnig verlangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jawel, jawel, maar er komt een tijd dat je toch... hoe zal ik het zeggen... verlangt naar je klompjes bij het vuur, Ollie. Een rustig gezamenlijk voortschemeren, Nader tot Hem, als het ware. Op een jonge, hippe wijze, natuurlijk. Het moet voor de teerbeminde ook een beetje leuk blijven.
Wat denk je Ollie, is het raadzaam op de teerbeminde en de blonde bengel iedere avond met de Statenbijbel om de oren slaan tot het koperbeslag ervan glimt? Dit als tegenwicht voor leuke jonge hipheid die onlosmakelijk aan een huwelijk met mij verbonden is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch een lichtzinnig verlangen.
En zo is het Huwelijk niet bedoeld. Het Huwelijk is niet 'een beetje leuk', niet 'jong' en 'hip'. En je weet wat Elschot over het Huwelijk heeft gezegd...
Maar goed. Ik ben de beroerdste niet en wens jou en je TB veel heil en zegen en in de Toekomst: kinderklompjes die vrolijk klepperen in de gang, wanneer de blonde bengel vrolijk thuiswaarts keert na flink zijn best gedaan te hebben op de bewaarschool.
En wees teder, die eerste nacht!
Waarom zou ik dat niet denken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef Gellius het volgende:
Waarom denk je dat?
Ik vrees dat dat in deze moderne tijd wat ver gaat. Je krijgt dan ongetwijfeld problemen met de autoriteiten en met feministen. Niet doen dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat denk je Ollie, is het raadzaam op de teerbeminde en de blonde bengel iedere avond met de Statenbijbel om de oren slaan tot het koperbeslag ervan glimt? Dit als tegenwicht voor leuke jong hipheid die onlosmakelijk aan een huwelijk met mij verbonden is.
Ja, weet ik het. Zal wel de das zijn. Of dat lange gezicht van 'm. Gewoon heel erg Midden-Europees.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef Gellius het volgende:
Wat kan mij dat nu schelen, wyccie. Ik ben veel geïnteresseerder in de reden waarom je dat wèl denkt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef Gellius het volgende:
Niet zò westelijk. Jij overdrijft altijd weer gelijk zo.
Een halve strip pijnstillers en een paar glazen wijn hebben de rug goed gedaan, maar ik kan mini_z voorlopig nog niet op tillen. Morgen naar de manueel therapeut.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:45 schreef Gellius het volgende:
Z! Hoe is het met de rug?
Nee, geen Engelsman.
Zo duur?? pfffffff dat betaal ik er niet voor...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Z het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een koekepan à ¤83 gekocht had?
Ik alleen in Deventer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bak eigenlijk nooit koeken.
Maar voor dat bedrag toch zeker wel met bluetooth, hè?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Z het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Z het volgende:
Het is een scanpan. Hij is van 'Ceramic Titanium' wat niet krast en niet 'op lost' zoals bij een standaard anti aanbak koekepan. De pan kan ook de oven in. Maar ondanks dat ik niet kan bedenken wanneer ik dat zou doen vond ik het toch loei interessant.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
! vertel daar 'ns iets meer over, z?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op woensdag 9 januari 2008 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn Jurgen Marcus werd niet geraden
En hij kan de vaatwasser in! Dat zou voor mij zwaarder wegen om het aan te schaffen als ik een vaatwasser had en een miljoen op de bank.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef Z het volgende:
Het is een scanpan. Hij is van 'Ceramic Titanium' wat niet krast en niet 'op lost' zoals bij een standaard anti aanbak koekepan. De pan kan ook de oven in. Maar ondanks dat ik niet kan bedenken wanneer ik dat zou doen vond ik het toch loei interessant.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:15 schreef Z het volgende:
Je moet koekepannen nooit in de vaatwasser doen. Ookal zou hij er tegen kunnen. En ze zijn er nog veel duurder.
Klopt, het moet met schuurpapier.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:18 schreef tong80 het volgende:
Iets raars ik heb geleerd dat je een koekepan niet met een vaatwasmiddel mag schoonmaken. Klopt dat fabeltje ?
Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Z het volgende:
Ben jij in de 21e eeuw geboren ofzo?
Ha! Zie je wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef Gellius het volgende:
Mijn heer is overigens nipt in de 19e eeuw geboren. 1899.
Wel een oh-ja naam ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef Gellius het volgende:
Dat had z'n opa kunnen zijn, Tong.
Zo van "Zie je wel, ik had toch gelijk".quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef Gellius het volgende:
Hoezo: "zie je wel" ?
Mijn hart weent!
Bieb?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:01 schreef Gellius het volgende:
Ben jij een beep?
Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha! Zie je wel.![]()
De avatar verander ik vanavond weer terug. Ik heb ook een hekel aan dit soort epilepsiedingen. Maar ik heb twee awards gewonnen en iemand heeft de moeite genomen om voor iedereen een flikkerplaatje te maken. Dat is hartstikke aardig, toch?
Duhquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef wyccie het volgende:
Hopper is geen raadplaatje, Tong.
Verrek!quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik heb twee Beelden van de Dag voor Gellius gepost.
Mag ik nou een extra hint?
Hij is van 1899, dus van laat 19e eeuw.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:19 schreef Gellius het volgende:
Neehee, hij is geboren in het laatste jaar van de 19e eeuw.. Toen componeerde hij vast nog niet. Mijnheer is dus een volbloed 20e eeuwer.
Dummies..
.
.
,
.
Ja, doe maar. Pyl is vast op verticuteerkamp in Australië.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef Gellius het volgende:
Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen?
Nah. Ik denk dat hij leuke dingen aan het doen is met het niet-vriendinnetje van 'm.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:49 schreef Gellius het volgende:
Dat zal hem verheugen!
quote:Francis Jean Marcel Poulenc (January 7, 1899–January 30, 1963) was a French composer and a member of the French group Les Six. He composed music in all major genres, including art song, chamber music, oratorio, opera, ballet music, and orchestral music. Critic Claude Rostand, in a July 1950 Paris-Presse article, described Poulenc as "half bad boy, half monk" ("le moine et le voyou"), a tag that was to be attached to his name for the rest of his career.[1]
Ik was al weg, begon om 9 uur. Maar ik ben er weer!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:18 schreef Gellius het volgende:
Meld je je wel even af, zometeen?
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens sollicitatiegesprekken ga houden
Het is nog steeds zover. Ik heb besloten de autosleutels van één van de verantwoordelijken te jatten. Krijgt-ie over een maand terug, dat vindt-ie vast niet erg.quote:
Je werkt er dus nog wel? Het is dus goedgekomen met dat contract?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog steeds zover. Ik heb besloten de autosleutels van één van de verantwoordelijken te jatten. Krijgt-ie over een maand terug, dat vindt-ie vast niet erg.
Nee, dat is niet goed gekomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het is dus goedgekomen met dat contract?
Tja, als ik een maand op m'n contract moet wachten en zo goed als zeker deze maand geen salaris uitbetaald krijg en dat maar normaal moet vinden, vindt hij het vast niet erg om het een maand zonder z'n lease-cabrio te moeten stellen.quote:Ik denk ook niet dat-ie dat erg vindt.... en dan wel zeggen, goh was je je sleutels kwijt dan?
En je gaat/werkt nog steeds??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goed gekomen.
[..]
Tja, als ik een maand op m'n contract moet wachten en zo goed als zeker deze maand geen salaris uitbetaald krijg en dat maar normaal moet vinden, vindt hij het vast niet erg om het een maand zonder z'n lease-cabrio te moeten stellen.
Dan blijf ik in gebreke en volgt verwijtbaar ontslag op staande voet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En je gaat/werkt nog steeds??Ik was niet eens meer gekomen...
![]()
Goed plan, toch?quote:Jatten die sleutels!!
Maar hoe kan je ontslag op staande voet krijgen als je niet eens een arbeidscontract hebt? Of hebben jullie het mondeling afgesproken?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan blijf ik in gebreke en volgt verwijtbaar ontslag op staande voet.
[..]
quote:Goed plan, toch?
Ja sorry, ik moest me nog even verder laten beledigen, om de tuin laten leiden en ontmoedigen op m'n werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:12 schreef wyccie het volgende:
Hallo?
Ik las 'bevredigen'.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja sorry, ik moest me nog even verder laten beledigen, om de tuin laten leiden en ontmoedigen op m'n werk.
Oh, er lopen genoeg heel mooie dames rond op mijn werk. Maar ik zal nooit iets beginnen met iemand van het werk, daar komt alleen maar ellende van.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen leuke koffiedames, stagiaires?
Maar je contract loopt toch af....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, er lopen genoeg heel mooie dames rond op mijn werk. Maar ik zal nooit iets beginnen met iemand van het werk, daar komt alleen maar ellende van.
Welk contractquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je contract loopt toch af....
Euh, je haar zit wel leuk, wyccie.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:23 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat die award niet helemaal terecht was.![]()
[ afbeelding ]
Zo leek het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
O trouwens.... is Treinhomo echt boos over die dubbele-topic-toestand? Is dat de reden dat hij hier niet meer post?
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Euh, je haar zit wel leuk, wyccie.
Hmmm, vreemd. Ik ken 'm als iemand die wel houdt van ontregeling. Jammer als het zo is want hij hoort wmb tot het interieur van RjPvD.quote:
Ik moet toch wat zeggen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.![]()
Paarse elastiekjes, wie verzint zoiets.
"Je hebt vast een heel mooi innerlijk."quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet toch wat zeggen?
Die kleur krijgen hard-blauwe elastiekjes als je ze te vaak wast
Ik lieg liever dan dat ik clichés uitbraak.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
"Je hebt vast een heel mooi innerlijk."
[quote]Ik ben langharig werkschuw tuig die nog wel eens per ongeluk een elastiekje in z'n broekzak laat zitten als die broek, waarbij die zak hoort, gewassen wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
En sinds wanneer ben jij een deskundige op het gebied van gewassen elastiekjes?
Ja, hèhè...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik beledig liever dan dat ik lieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |