Het is een scanpan. Hij is van 'Ceramic Titanium' wat niet krast en niet 'op lost' zoals bij een standaard anti aanbak koekepan. De pan kan ook de oven in. Maar ondanks dat ik niet kan bedenken wanneer ik dat zou doen vond ik het toch loei interessant.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
! vertel daar 'ns iets meer over, z?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op woensdag 9 januari 2008 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn Jurgen Marcus werd niet geraden
En hij kan de vaatwasser in! Dat zou voor mij zwaarder wegen om het aan te schaffen als ik een vaatwasser had en een miljoen op de bank.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef Z het volgende:
Het is een scanpan. Hij is van 'Ceramic Titanium' wat niet krast en niet 'op lost' zoals bij een standaard anti aanbak koekepan. De pan kan ook de oven in. Maar ondanks dat ik niet kan bedenken wanneer ik dat zou doen vond ik het toch loei interessant.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:15 schreef Z het volgende:
Je moet koekepannen nooit in de vaatwasser doen. Ookal zou hij er tegen kunnen. En ze zijn er nog veel duurder.
Klopt, het moet met schuurpapier.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:18 schreef tong80 het volgende:
Iets raars ik heb geleerd dat je een koekepan niet met een vaatwasmiddel mag schoonmaken. Klopt dat fabeltje ?
Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:17 schreef Z het volgende:
Ben jij in de 21e eeuw geboren ofzo?
Ha! Zie je wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef Gellius het volgende:
Mijn heer is overigens nipt in de 19e eeuw geboren. 1899.
Wel een oh-ja naam ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef Gellius het volgende:
Dat had z'n opa kunnen zijn, Tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |