Kom jij ook op mijn trouwdag dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Nou, flirt er dan maar op los.
Maar niet op je trouwdag. Dat is niet zo aardig.
Niet flirten in het algemeen. Op die dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:06 schreef Gellius het volgende:
Kom jij ook op mijn trouwdag dan?
Jawel, jawel, maar er komt een tijd dat je toch... hoe zal ik het zeggen... verlangt naar je klompjes bij het vuur, Ollie. Een rustig gezamenlijk voortschemeren, Nader tot Hem, als het ware. Op een jonge, hippe wijze, natuurlijk. Het moet voor de teerbeminde ook een beetje leuk blijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef OllieA het volgende:
Ga jij trouwen Gellius?
Vind je dat wel verstandig?
Weet je wel waar je aan begint?
De vrouw is een grillig wezen, en je bent nog zo jong!
Met pannenkoekjes?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Gellius het volgende:
verlangt naar je klompjes bij het vuur,
Ik bespeur hier toch een lichtzinnig verlangen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jawel, jawel, maar er komt een tijd dat je toch... hoe zal ik het zeggen... verlangt naar je klompjes bij het vuur, Ollie. Een rustig gezamenlijk voortschemeren, Nader tot Hem, als het ware. Op een jonge, hippe wijze, natuurlijk. Het moet voor de teerbeminde ook een beetje leuk blijven.
Wat denk je Ollie, is het raadzaam op de teerbeminde en de blonde bengel iedere avond met de Statenbijbel om de oren slaan tot het koperbeslag ervan glimt? Dit als tegenwicht voor leuke jonge hipheid die onlosmakelijk aan een huwelijk met mij verbonden is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch een lichtzinnig verlangen.
En zo is het Huwelijk niet bedoeld. Het Huwelijk is niet 'een beetje leuk', niet 'jong' en 'hip'. En je weet wat Elschot over het Huwelijk heeft gezegd...
Maar goed. Ik ben de beroerdste niet en wens jou en je TB veel heil en zegen en in de Toekomst: kinderklompjes die vrolijk klepperen in de gang, wanneer de blonde bengel vrolijk thuiswaarts keert na flink zijn best gedaan te hebben op de bewaarschool.
En wees teder, die eerste nacht!
Waarom zou ik dat niet denken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef Gellius het volgende:
Waarom denk je dat?
Ik vrees dat dat in deze moderne tijd wat ver gaat. Je krijgt dan ongetwijfeld problemen met de autoriteiten en met feministen. Niet doen dus!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat denk je Ollie, is het raadzaam op de teerbeminde en de blonde bengel iedere avond met de Statenbijbel om de oren slaan tot het koperbeslag ervan glimt? Dit als tegenwicht voor leuke jong hipheid die onlosmakelijk aan een huwelijk met mij verbonden is.
Ja, weet ik het. Zal wel de das zijn. Of dat lange gezicht van 'm. Gewoon heel erg Midden-Europees.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef Gellius het volgende:
Wat kan mij dat nu schelen, wyccie. Ik ben veel geïnteresseerder in de reden waarom je dat wèl denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |