Wim T. Schippers ?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:26 schreef Gellius het volgende:
We zijn weer thuis.
Ron Brandsteder en Henny Huismanquote:
Anale sexquote:Op zondag 6 januari 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk wel naar de uni, maar ik wil niet halverwege de colleges de zaal uit om te.
Heeft hier iemand tips om heel snel weer beter te worden?
Da;s een oostenrijkerquote:
Ja een paar uurtjes om de tijd te vullenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:50 schreef Gellius het volgende:
Zo Tong, nog even posten voor je naar je werk gaat?
Nieuw jaar, nieuwe hippe avatar.. is mijn avatar op Hyves. En de Ankh staat voor het leven!!quote:Op maandag 7 januari 2008 08:55 schreef Gellius het volgende:
Diaan! Wat moet al die vage hippieshit in je anders zo fraaie klassieke avatar?
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe hippe avatar.. is mijn avatar op Hyves. En de Ankh staat voor het leven!!
Ach ze is niet helemaal weg toch.... ik vond dat het tijd was voor een frisse nieuwe maar toch ook beetje oude avatar... is goed gelukt wat mij betreft.quote:
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
Die 2x U in zn voornaam?
Moeten we Diaan soms lynchen?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:16 schreef Gellius het volgende:
Jullie zijn allemaal veel te mild voor cultuurverkrachters.
Ach, Gellius. Het is maar een avatar... niet een of ander groot kunstwerk...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef Gellius het volgende:
Dat is zo, Diaan. Als we de Nachtwacht deels overschilderen met graffiti en stripfiguren en een stukje in het midden vrijlaten is hij ook "niet helemaal weg".
Ach nee, een datum. Da's ook maar een dag die toevallig tussen twee andere dagen valt.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, Gellius. Het is maar een avatar... niet een of ander groot kunstwerk...![]()
Hebben jullie al een datum vastgesteld eigenlijk?
Nu ja, Diaan is van mijn generatie, geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:27 schreef wyccie het volgende:
Ondertussen mompelend "grmbl...de jeugd van tegenwoordig... grmbl".
Die ouderen van tegenwoordig. Hippies.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, Diaan is van mijn generatie, geloof ik.
Dat is waar, maar is wel een hele belangrijke datum... gaan jullie er een groots feest van maken? Of ingetogen?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach nee, een datum. Da's ook maar een dag die toevallig tussen twee andere dagen valt.
Heehee, jongedame!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ouderen van tegenwoordig. Hippies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |