quote:Francis Jean Marcel Poulenc (January 7, 1899–January 30, 1963) was a French composer and a member of the French group Les Six. He composed music in all major genres, including art song, chamber music, oratorio, opera, ballet music, and orchestral music. Critic Claude Rostand, in a July 1950 Paris-Presse article, described Poulenc as "half bad boy, half monk" ("le moine et le voyou"), a tag that was to be attached to his name for the rest of his career.[1]
Ik was al weg, begon om 9 uur. Maar ik ben er weer!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:18 schreef Gellius het volgende:
Meld je je wel even af, zometeen?
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens sollicitatiegesprekken ga houden
Het is nog steeds zover. Ik heb besloten de autosleutels van één van de verantwoordelijken te jatten. Krijgt-ie over een maand terug, dat vindt-ie vast niet erg.quote:
Je werkt er dus nog wel? Het is dus goedgekomen met dat contract?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nog steeds zover. Ik heb besloten de autosleutels van één van de verantwoordelijken te jatten. Krijgt-ie over een maand terug, dat vindt-ie vast niet erg.
Nee, dat is niet goed gekomen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Het is dus goedgekomen met dat contract?
Tja, als ik een maand op m'n contract moet wachten en zo goed als zeker deze maand geen salaris uitbetaald krijg en dat maar normaal moet vinden, vindt hij het vast niet erg om het een maand zonder z'n lease-cabrio te moeten stellen.quote:Ik denk ook niet dat-ie dat erg vindt.... en dan wel zeggen, goh was je je sleutels kwijt dan?
En je gaat/werkt nog steeds??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is niet goed gekomen.
[..]
Tja, als ik een maand op m'n contract moet wachten en zo goed als zeker deze maand geen salaris uitbetaald krijg en dat maar normaal moet vinden, vindt hij het vast niet erg om het een maand zonder z'n lease-cabrio te moeten stellen.
Dan blijf ik in gebreke en volgt verwijtbaar ontslag op staande voet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En je gaat/werkt nog steeds??Ik was niet eens meer gekomen...
![]()
Goed plan, toch?quote:Jatten die sleutels!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |