Das altijd tussen ..:02 en ..:05quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Wat is Fok langzaam
Of ligt dat aan de internetverbinding van mijn schoonouders
Ik ook, trouwen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef roooosje het volgende:
Ik vond het allemaal slecht
Ah, het lag niet aan mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
Wat loopt FOK! weer te bokken zeg.
Goed plan! Ik zet het gelijk even opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Je zou bijna je tv op Theo Maassen laten staan, zo slecht is het vanavond met Idols.
Maar goed, toch maar weer even zappen
Precies!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijke jury. Jerney altijd positief en lekker droog, Gordon die gewoon hard zegt wat hij wil zeggen en het duo John en Eric. Henkjan, wie is dat?.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijke jury. Jerney altijd positief en lekker droog, Gordon die gewoon hard zegt wat hij wil zeggen en het duo John en Eric. Henkjan, wie is dat?.
Wat denk je van MB en mij, Wij moeten nog naar een liveuitzendingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Die dozige lipgloss opmerking van Tiffany![]()
Ik verlies echt bijna al mijn favorieten deze aflevering!![]()
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Die dozige lipgloss opmerking van Tiffany![]()
Ik verlies echt bijna al mijn favorieten deze aflevering!![]()
Eens...ze was nog slechter dan Bas....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Tiffany eruit gaat. Echt heel erg.
Is Nigel geen homo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigel!
Met zulke kut optredens wacht je steeds op die ene betoverende performence. Dan is elke onderbreken een eeuwigheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef LaCoBo het volgende:
Is er in 2008 meer reclame toegestaan ofzo? Idols lijkt veel vaker te worden onderbroken vandaag!
Nigel vind ik het best goed doen. Maar hij heeft het niet voor mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigel!
behalve de 'pokketbottel'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef Leigh het volgende:
De reclames zijn beter dan het gros van de optredens.
Goeeeed planquote:
Ja, maar dan mag ik toch nog wel fan zijn?quote:
Lat die Bas eerst maar ophoepelen...keer op keer verkracht hij een nummerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Tiffany eruit gaat. Echt heel erg.
Zit je daar terwijl je niemand echt tof vindtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat denk je van MB en mij, Wij moeten nog naar een liveuitzending
Eens, haar vertolking van Colors of the Wind was briljant...sindsdien is het allemaal slecht....Nederland moet toch wat musicaal talent hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef Flyduck het volgende:
De laatste keer dat ik echt onder de indruk was van zang in Idols was met Hind...
Joh, hij was best goed. Te ingehouden, maar hij zong mooi. Beter dan Bas, Tiffany, gelijkwaardig aan Asnat en minder dan Nathalie en Pauline.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
BVO, Nigel was wel dramatisch vanavond hoor. Maar wel lief
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Mensen nog veel plezier met deze show met het niveau van de gemiddelde Bonte Avond in een centrum voor verstandelijk gehandicapten... ik ben op stap
die had ik in het vorige topic al genoemdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Je vergeet Nigel en Nattelie en wAsnat
Nichtel wasnot?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Je vergeet Nigel en Nattelie en wAsnat
Yep. Niemand bij Idols (past or present) kan Hind evenaren. Punt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef Flyduck het volgende:
De laatste keer dat ik echt onder de indruk was van zang in Idols was met Hind...
Krat bier mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je daar terwijl je niemand echt tof vindt
Zou je het denken?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Zo, zij mocht dus ook als een van de eerste kiezen uit de liedjes!
ik moet wel lachen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:11 schreef Leigh het volgende:
Nou Nikky, verras ons. Blaas ons weg.
Ik moet het gapen onderdrukken
doe mij maar kane hoor, u2 vind ik echt een dramaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
Kane is U2 tien jaar achterhaald, en dan een slechte versie daarvan.
Ja, het gaat echt tyfushard vanavondquote:
Omdat Nikki.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:14 schreef Together het volgende:
Beste tot nu toe.
Wat moet je anders, als er niks op tv is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt tyfushard vanavond.
Ik heb ook he-le-maal niks tegen Kane en ik vond Nikkie ook supergoed. Maar waarom heeft ze een getekende strik op?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:13 schreef Zhenar het volgende:
Het is hier geen populaire mening zie ik, maar ik vind Kane erg leuk eigenlijk![]()
Goed punt, de PdL kijkers zijn er ook bij nu denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat moet je anders, als er niks op tv is?
Je ziet er goed uit, zolang je make-up draagtquote:
Henk-jan vs. Henk was ook prachtig trouwensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ondanks de slechte optredens is dit wel een topaflevering, dankzij de hilarisch jury
Dat ze Nikki in het voorfilmpje fout gemake-upt hadden. Hij bracht het alleen verkeerd.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Zhenar het volgende:
Ondanks de slechte optredens is dit wel een topaflevering, dankzij de hilarisch jury
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Cairon het volgende:ik ken het lied niet, Kane heb ik nooit echt gehoord
van krezip? ga je mond spoelen. Jacqueline isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze heeft wel wat weg van Jacqueline zo
Als het deze week is opgenomen kan ik ook wel begrijpen dat die visagist er een bende van maakt. Die is vast nog dronken van de champagne.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
Over make-up gesproken.... Mirjam
Wie slaat die rode lipstick een keer uit de handen van de visagist?
Weet ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
van krezip? ga je mond spoelen. Jacqueline is
Het is Idols.quote:
Vooral nu ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef marky het volgende:
Het zwalkt een beetje het is niet echt super zuiver zeg maar
Neen 'dat hitje' uit 2006.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht toch echt dat Wendy zei dat ze Heaven zou doen.
nee heur svennie, dat heb je verkeerd gehoordquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht toch echt dat Wendy zei dat ze Heaven zou doen.
Die rode legging of wat het ook is eronder vond ik nog vreselijkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
DIt is denk ik de meest afgrijselijke jurk die ik ooit heb gezien.
Wel prachtig gezongen, op een paar kleine foutjes na
Mee eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef fayle het volgende:
Ik wil Mirjam nu Country horen zingen!
Mooie snik erin...
Ja, ik hoorde Do en Heaven en toen had ik blijkbaar m'n conclusie al getrokkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee heur svennie, dat heb je verkeerd gehoord
ilse delange had ze moeten zingen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef fayle het volgende:
Ik wil Mirjam nu Country horen zingen!
Mooie snik erin...
Daar zijn ze nu dankzij Gordon ook wel achterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef itsme het volgende:
Mijn God. Ze moeten de stijliste van Idols echt ontslaan zeg.
En met Recht!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
De styling wordt echt afgemaakt.
Alleen op de achterkant?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof Wendy een enorm gezwel achter op d'r kop heeft groeien.
Veel te rustig joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=t-32ToXpIEU
Echt wat voor Mirjam
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met alllllesssssssss zo lang uit te sprekeeeeeeeeeeeeen, Wenddddddddyyyyy..
Je lijkt d_a wel.
Dan heb ik hetzelfde aan m'n oren in elk geval, ik vond het vreselijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik wat in m'n oren heb maar voor mij was het echt dramatisch, maar dat kan komen dat het zo'n ontzettend zeiknummer was.......
Ben er ook niet kapot van. Ze kan alleen maar ballads zingen...een Idol moet toch alles kunne zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet of ik wat in m'n oren heb maar voor mij was het echt dramatisch, maar dat kan komen dat het zo'n ontzettend zeiknummer was.......
Van 'dat ene hitje'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Karina het volgende:
WTF is Wouter Hamel?
En alleen dáárvan ken ik de naam.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Wouter Hamel - Breezy.
Dat was het verzoekje van Willem-Alexander bij de start van Serious Request.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |