Das altijd tussen ..:02 en ..:05quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Wat is Fok langzaam
Of ligt dat aan de internetverbinding van mijn schoonouders
Ik ook, trouwen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef roooosje het volgende:
Ik vond het allemaal slecht
Ah, het lag niet aan mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
Wat loopt FOK! weer te bokken zeg.
Goed plan! Ik zet het gelijk even opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Je zou bijna je tv op Theo Maassen laten staan, zo slecht is het vanavond met Idols.
Maar goed, toch maar weer even zappen
Precies!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijke jury. Jerney altijd positief en lekker droog, Gordon die gewoon hard zegt wat hij wil zeggen en het duo John en Eric. Henkjan, wie is dat?.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een heerlijke jury. Jerney altijd positief en lekker droog, Gordon die gewoon hard zegt wat hij wil zeggen en het duo John en Eric. Henkjan, wie is dat?.
Wat denk je van MB en mij, Wij moeten nog naar een liveuitzendingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Die dozige lipgloss opmerking van Tiffany![]()
Ik verlies echt bijna al mijn favorieten deze aflevering!![]()
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Die dozige lipgloss opmerking van Tiffany![]()
Ik verlies echt bijna al mijn favorieten deze aflevering!![]()
Eens...ze was nog slechter dan Bas....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop toch zo dat Tiffany eruit gaat. Echt heel erg.
Is Nigel geen homo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigel!
Met zulke kut optredens wacht je steeds op die ene betoverende performence. Dan is elke onderbreken een eeuwigheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef LaCoBo het volgende:
Is er in 2008 meer reclame toegestaan ofzo? Idols lijkt veel vaker te worden onderbroken vandaag!
Nigel vind ik het best goed doen. Maar hij heeft het niet voor mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Sluit je aan bij Shining, Greys en mij... steun Nigel!
behalve de 'pokketbottel'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:06 schreef Leigh het volgende:
De reclames zijn beter dan het gros van de optredens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |