Zo zijn ze he..ken hem wel, deze username is een kloonquote:
Uitgebreide samenvatting in het Sportjournaal volgens ANquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:02 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk zenden ze vanavond nog een samenvatting uit bij studio sport.
Dat Chivu mist kon je verwachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij loopt voor, houd ons op de hoogte.
2-2 dus?.
quote:
Kwam ie maar terugquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:03 schreef Loserkid het volgende:
Chivu
Hij kan het gewoon niet over zn hart krijgen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
Kom op Sjonny
Geen 650.000 euro ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer, niets meer dan dat.
Blijkbaar wel aardig gespeeld, daar gaat het om.
Dit stond er eerst ehquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef McLovin het volgende:
jammer voor ajax.
Kneusjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef McLovin het volgende:
Heerlijk
Dat dacht ik, ben zeer tevreden met dit voetbal, leuk gespeeld maar het blijft een klote streek van kotser om Luque geen minuten meer te gunnen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stuttgart it is dus.
Maar iig niet afgemaakt zoals iedereen dacht.
Kun jij niet effe iets te veel uit de asprinepot gaan eten zo?quote:
Tsja op 2 gedachten leunen he. En noem mij geen kneusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit stond er eerst eh
[..]
Kneusje...
Daar zal de financieel directeur ook niet zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ben zeer tevreden met dit voetbal, leuk gespeeld maar het blijft een klote streek van kotser om Luque geen minuten meer te gunnen...
Inter en AC geven je altijd het gevoel dat je beter bent. jammer dat de pingels zoveel gemist werden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Loserkid het volgende:
Ach qua spel was ajax veel beter.
Daar snap ik weinig van idd, Luque hoort er gewoon in te staan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ben zeer tevreden met dit voetbal, leuk gespeeld maar het blijft een klote streek van kotser om Luque geen minuten meer te gunnen...
Alsof Ajax geld nodig heeftquote:
Doodsverwensing?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun jij niet effe iets te veel uit de asprinepot gaan eten zo?
wat ben jij een kut userquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef McLovin het volgende:
heerlijk
Hoezo, beestje mag je best bij z'n naam noemen hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef McLovin het volgende:
[..]
Tsja op 2 gedachten leunen he. En noem mij geen kneus
Wat maakt het nu uit waar jij m neemt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Loserkid het volgende:
Ik neem m ook altijd links of door het midden, nooit rechts..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef BoerBert het volgende:
Urzaiz had em gemaakt...
Nee manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
wat ben jij een kut user
zeker een kloon van Valek?
Hoezo doodverwensing, beetje teveel aspirine ga je niet kapot aan hoor. Probeer het maar. Scheelt ons een hoop getroll.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef McLovin het volgende:
[..]
Doodsverwensing?Ik vind het gewoon jammer voor ajax, had het ze wel een beetj gegund hoor. Maar ik ben voor PSV dus ja..twijfelgevalletje he
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, beestje mag je best bij z'n naam noemen hoor.
zo ruim heeft Ajax het ook weer niet. Europees komt er niks binnen.quote:
Ik bedoel er mee te zeggen dat het volgens mij natuurlijker is als je rechtsbenig bent om dat te doen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef McLovin het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit waar jij m neemt?
Nou ik denk niet dat ze na afgelopen zomer zitten te springen om die 650.000, maar idd... het niet spelen van Europees voetbal is wel zuur.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef BigFire het volgende:
[..]
zo ruim heeft Ajax het ook weer niet. Europees komt er niks binnen.
Euro's ken ik niet. Kortom: hoeveel pizza's zijn dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Toch weer 70 euro gewonnen met deze winst van Inter
15:00 uurquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef S-Two het volgende:
Leuke pot gezien, hopen op maandag weer een leuke. Hoelaat spelen ze dan?
Uhm, einduitslag was 2-2.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Toch weer 70 euro gewonnen met deze winst van Inter
Was een leuke wedstrijd, Ajax speelde aardig leuk mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb het gemist.. hoe speelde ajax? en inter?
was 't een leuke wedstrijd?
Mwoah, ze speelden best goed ja, maar de beste kansen waren toch wel voor Inter.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef OssieMan het volgende:
Ajax speelde opzich beter dan Inter hoor... leuk meespelen doe je ze te kort mee
Mwah, Inter heeft een paar dikke kansen niet benut. Maar Ajax speelde inderdaad niet echt slecht nee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef OssieMan het volgende:
Ajax speelde opzich beter dan Inter hoor... leuk meespelen doe je ze te kort mee
Alsof 0.7 miljoen euro niets isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:03 schreef Chadi het volgende:
Net of inter (of Ajax) het wat kon schelen .. Dit is gewoon een toernooi om je team op scherp te zetten vor de comptitie en te laden. Niets meer niets minder.
Welnee, geld zat hebben we.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alsof 0.7 miljoen euro niets is
Op dat niveau weet je dat het om NIETS gaat en dan ga je echt niet 100% of iets riskeren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alsof 0.7 miljoen euro niets is
Alsof bepaalde spelers zich niet nog in de kijker wilden spelen.
Alsof voetballers geen competitiedrang en drang om te winnen hebben, ookal is 't vriendschappelijk.
Het kopen is geen probleem, maar welke speler wil er nou in NL spelen?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Koop er dan eens goeie spelers van
Als ze vanmiddag winnen pakken ze toch nog ruim 3 ton.quote:
En het is qua promotie/merchandising ook positief te noemen. Wanneer je dan ook nog eens leuke wedstrijden kan spelen is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag winnen pakken ze toch nog ruim 3 ton.
Als ze verliezen een kleine 2 ton.
Is toch aardig verdiend voor een lang weekendje weg.
Zie het als een zwaar gesponsord bedrijfsuitje.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:49 schreef Wopper1 het volgende:
En het is qua promotie/merchandising ook positief te noemen. Wanneer je dan ook nog eens leuke wedstrijden kan spelen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Bedankt, maar ik het het al zo vaak geprobeerd. Ik lees hier wel weer meequote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon installeren. In het live-voetbal volgen topic staan links naar sites met wedstrijden. (Myp2psoccer.com ofzo is een geode). Daar zoek je de wedstrijd op. Firefox vraagt waarmee hij moet openen; sopcast. Dan opent hij zelf het kanaal.
Eventueel kun je dan voor wat extra vrijheden met VLC gaan werken, maar dat is niet noodzakelijk.
lol, okquote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik het het al zo vaak geprobeerd. Ik lees hier wel weer mee
Geen gezicht.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
Ow god..."Mister John" Jaakke in de studio
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Geen gezicht.
'President of Ajax Amsterdam'![]()
"How do you like Dubai?"
"It's like China!"
Ja, Dubai Sport via realplayer.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:01 schreef S-Two het volgende:
Is er trouwens ook één met Engels commentaar? Net als tegen Inter?
Iedereen moet natuurlijk speelminuten krijgen. Huntelaar, Perez enz komen er de tweede helft wel inquote:Op maandag 7 januari 2008 15:00 schreef S-Two het volgende:
Matige opstelling, maar het is ook maar een oefenwedstrijd dus dat boeit niet. Eens kijken of Luque potten kan breken.
Maar realplayer zuigt, moet ik die weer downlaodenquote:
Diezelfde is nu zonder commentaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:01 schreef S-Two het volgende:
Is er trouwens ook één met Engels commentaar? Net als tegen Inter?
Maduro haalde doorgebroken speler neer. Die kaart van Gentenaar heb ik even gemist.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Cheiron het volgende:
What the hell, wat hebben Gentenaar en Maduro gedaan dan?
Gentenaar kwam te hard in.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Cheiron het volgende:
What the hell, wat hebben Gentenaar en Maduro gedaan dan?
Rood = rood. Terechte rode kaart.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een mongool die scheids, tis maar een oefenpotje
Precies.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Rood = rood. Terechte rode kaart.
Had die keeper van Inter ook rood moeten hebben natuurlijk. Toen werd het afgedaan door het commentaar met "ja, het is maar een oefenpot" . Laat ze eens lekker rechtlijnig zijn!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Rood = rood. Terechte rode kaart.
Op chanel 2 klikken dan krijg je zonder commentaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Beeld via die Realplayer/Dubai TV is matig en het commentaar is helemaal crap. Is er niks beters?
Liggen nog op 1 oor achterinquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Goed bezig achterin dus?
Even uit mijn hoofd:quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand de opstelling?
Weet alleen de verdediging.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand de opstelling?
Colin stapte uit om Basturk op te vangen. Die anders zo door had kunnen lopen. Was niet zijn fout.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Colin liet weer effe zijn mannetje lopen.
Zou ik ook graag willen maar ik moet de player bijwerken. Echter gaat dat moeilijk als de site van hun volledig Japans isquote:
En hij was daarin te laat. Dus Basturk niet opgevangen en zijn mannetje in scoringspositie.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Colin stapte uit om Basturk op te vangen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En hij was daarin te laat. Dus Basturk niet opgevangen en zijn mannetje in scoringspositie.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4574&part=sportsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef tha_dark het volgende:
Hoe werkt dat via Real player?
Heb realplayer geopend maar kan Dubai sports niet vinden..
Hij doet het vooralsnog prima. Niets op aan te merken.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Cheiron het volgende:
Colin centraal achterin.. dat is ook vragen om problemen. Je speelt wel voor een ton jongens..
Maar dan kan je het iig wel een beetje normaal zienquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loopt alleen verschrikkelijk achter op die van Realplayer.
Je speelt ook maar met één echte verdediger en die staat normaal gesproken niet eens in de basis.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat een gatenkaas achterin.
Dat is wel weer zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je speelt ook maar met één echte verdediger en die staat normaal gesproken niet eens in de basis.
Misschien de tweede helft?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef S-Two het volgende:
Ik zag volgens mij net trouwens Manucharyan zitten, waarom krijgt die jongen geen speeltijd? Als hij zelfs nu niet mag spelen lijkt me dat hij ook wel weg mag?
Jammer van Luque.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Urquhart het volgende:
Overtreding op Urzaiz ---> vrije trap.
Bij Stuttgart spelen toch meer vaste basisspelers heb ik het idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef Urquhart het volgende:
Zowel Ajax als Stuttgart stellen vandaag niet zo heel veel voor.
Wilde het net gaat zeggen.. dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar.. colin heb ik nog niet kunnen betrappen op een foutje..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Colin staat goed te verdedigen in z'n ééntje centraal achterin.
Eens hoor, hij doet het gewoon netjes af en toe zelfs een beetje bluf!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Colin staat goed te verdedigen in z'n ééntje centraal achterin.
Reken er maar niet op.. Basis elftal zal rust krijgen..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Radegast het volgende:
Colin en Van der Heijden waren wel aardig bezig, Bakircioglu en Luque vielen me weer eens tegen.
Hopelijk flink wat wissels tweede helft.
Denk dat t ook wel zo blijft, zie Kennedy niet uitgroeien tot een waardevolle speler. Denk een stapje te hoog gegrepen voor hem...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Kennedy was wederom weer een vertragende factor.
Nu Leo terug is en Perez erbij, vrees ik voor hem dat hij nu helemaal niet meer zal spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Snap niet dat Luque zo weinig speelt.
sexy hequote:Op maandag 7 januari 2008 15:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu Leo terug is en Perez erbij, vrees ik voor hem dat hij nu helemaal niet meer zal spelen.
Wát een aanval: Suárez - Huntelaar - Leo en Perez op "10" daarachter
Voor Ajax wel iig.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef Peterchris het volgende:
Dit is de laatste wedstrijd van dit toernooi toch? Wanneer gaan ze eigenlijk terug?
Ik geef hem toch nog steeds het voordeel van een twijfel.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel zo blijft, zie Kennedy niet uitgroeien tot een waardevolle speler. Denk een stapje te hoog gegrepen voor hem...
Ik dacht net Donald even te zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Davids eruit voor?
Hij is t dus nog niet verleerd!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi om te zien met hoeveel gemak Leo een mannetje kan passeren.
Ik ken er nog zat die hem absoluut niet zullen steunen / waarderen. Ach, moet ieder voor zich weten. Ik ben iig fan van hem.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat nu alle Ajacieden Leo eens gaan waarderen!!!
Ik ben ook absoluut fan van hem, hopelijk dat hij het flink gaat waarmaken bij Ajax!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken er nog zat die hem absoluut niet zullen steunen / waarderen. Ach, moet ieder voor zich weten. Ik ben iig fan van hem.
Niet als ie Meira zo onderuit haaltquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ook niet, ongelooflijk dat die Kennedy er wel elke keer staat...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Snap niet dat Luque zo weinig speelt.
Meira is toch een Portugees? Dan mag hetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als ie Meira zo onderuit haalt
Van mij mag ie zo weer 6 maanden weg zijn, eerlijk gezegd..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |