Liggen nog op 1 oor achterinquote:Op maandag 7 januari 2008 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Goed bezig achterin dus?
Even uit mijn hoofd:quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand de opstelling?
Weet alleen de verdediging.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand de opstelling?
Colin stapte uit om Basturk op te vangen. Die anders zo door had kunnen lopen. Was niet zijn fout.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Colin liet weer effe zijn mannetje lopen.
Zou ik ook graag willen maar ik moet de player bijwerken. Echter gaat dat moeilijk als de site van hun volledig Japans isquote:
En hij was daarin te laat. Dus Basturk niet opgevangen en zijn mannetje in scoringspositie.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Colin stapte uit om Basturk op te vangen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
En hij was daarin te laat. Dus Basturk niet opgevangen en zijn mannetje in scoringspositie.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4574&part=sportsquote:Op maandag 7 januari 2008 15:26 schreef tha_dark het volgende:
Hoe werkt dat via Real player?
Heb realplayer geopend maar kan Dubai sports niet vinden..
Hij doet het vooralsnog prima. Niets op aan te merken.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Cheiron het volgende:
Colin centraal achterin.. dat is ook vragen om problemen. Je speelt wel voor een ton jongens..
Maar dan kan je het iig wel een beetje normaal zienquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Loopt alleen verschrikkelijk achter op die van Realplayer.
Je speelt ook maar met één echte verdediger en die staat normaal gesproken niet eens in de basis.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:40 schreef Urquhart het volgende:
Wat een gatenkaas achterin.
Dat is wel weer zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je speelt ook maar met één echte verdediger en die staat normaal gesproken niet eens in de basis.
Misschien de tweede helft?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:43 schreef S-Two het volgende:
Ik zag volgens mij net trouwens Manucharyan zitten, waarom krijgt die jongen geen speeltijd? Als hij zelfs nu niet mag spelen lijkt me dat hij ook wel weg mag?
Jammer van Luque.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:44 schreef Urquhart het volgende:
Overtreding op Urzaiz ---> vrije trap.
Bij Stuttgart spelen toch meer vaste basisspelers heb ik het idee.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:46 schreef Urquhart het volgende:
Zowel Ajax als Stuttgart stellen vandaag niet zo heel veel voor.
Wilde het net gaat zeggen.. dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar.. colin heb ik nog niet kunnen betrappen op een foutje..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Colin staat goed te verdedigen in z'n ééntje centraal achterin.
Eens hoor, hij doet het gewoon netjes af en toe zelfs een beetje bluf!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En eerlijk is eerlijk, Colin staat goed te verdedigen in z'n ééntje centraal achterin.
Reken er maar niet op.. Basis elftal zal rust krijgen..quote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef Radegast het volgende:
Colin en Van der Heijden waren wel aardig bezig, Bakircioglu en Luque vielen me weer eens tegen.
Hopelijk flink wat wissels tweede helft.
Denk dat t ook wel zo blijft, zie Kennedy niet uitgroeien tot een waardevolle speler. Denk een stapje te hoog gegrepen voor hem...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Kennedy was wederom weer een vertragende factor.
Nu Leo terug is en Perez erbij, vrees ik voor hem dat hij nu helemaal niet meer zal spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Snap niet dat Luque zo weinig speelt.
sexy hequote:Op maandag 7 januari 2008 15:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu Leo terug is en Perez erbij, vrees ik voor hem dat hij nu helemaal niet meer zal spelen.
Wát een aanval: Suárez - Huntelaar - Leo en Perez op "10" daarachter
Voor Ajax wel iig.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:58 schreef Peterchris het volgende:
Dit is de laatste wedstrijd van dit toernooi toch? Wanneer gaan ze eigenlijk terug?
Ik geef hem toch nog steeds het voordeel van een twijfel.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk dat t ook wel zo blijft, zie Kennedy niet uitgroeien tot een waardevolle speler. Denk een stapje te hoog gegrepen voor hem...
Ik dacht net Donald even te zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:03 schreef Urquhart het volgende:
Davids eruit voor?
Hij is t dus nog niet verleerd!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi om te zien met hoeveel gemak Leo een mannetje kan passeren.
Ik ken er nog zat die hem absoluut niet zullen steunen / waarderen. Ach, moet ieder voor zich weten. Ik ben iig fan van hem.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk dat nu alle Ajacieden Leo eens gaan waarderen!!!
Ik ben ook absoluut fan van hem, hopelijk dat hij het flink gaat waarmaken bij Ajax!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken er nog zat die hem absoluut niet zullen steunen / waarderen. Ach, moet ieder voor zich weten. Ik ben iig fan van hem.
Niet als ie Meira zo onderuit haaltquote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ook niet, ongelooflijk dat die Kennedy er wel elke keer staat...quote:Op maandag 7 januari 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Snap niet dat Luque zo weinig speelt.
Meira is toch een Portugees? Dan mag hetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als ie Meira zo onderuit haalt
Van mij mag ie zo weer 6 maanden weg zijn, eerlijk gezegd..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |