Als ze vanmiddag winnen pakken ze toch nog ruim 3 ton.quote:
En het is qua promotie/merchandising ook positief te noemen. Wanneer je dan ook nog eens leuke wedstrijden kan spelen is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:43 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag winnen pakken ze toch nog ruim 3 ton.
Als ze verliezen een kleine 2 ton.
Is toch aardig verdiend voor een lang weekendje weg.
Zie het als een zwaar gesponsord bedrijfsuitje.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:49 schreef Wopper1 het volgende:
En het is qua promotie/merchandising ook positief te noemen. Wanneer je dan ook nog eens leuke wedstrijden kan spelen is dat alleen maar mooi meegenomen.
Bedankt, maar ik het het al zo vaak geprobeerd. Ik lees hier wel weer meequote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon installeren. In het live-voetbal volgen topic staan links naar sites met wedstrijden. (Myp2psoccer.com ofzo is een geode). Daar zoek je de wedstrijd op. Firefox vraagt waarmee hij moet openen; sopcast. Dan opent hij zelf het kanaal.
Eventueel kun je dan voor wat extra vrijheden met VLC gaan werken, maar dat is niet noodzakelijk.
lol, okquote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik het het al zo vaak geprobeerd. Ik lees hier wel weer mee
Geen gezicht.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
Ow god..."Mister John" Jaakke in de studio
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Geen gezicht.
'President of Ajax Amsterdam'![]()
"How do you like Dubai?"
"It's like China!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |