Beetje vreemd want ik heb em gewoon 2 keer gezien.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef pberends het volgende:
Ron Paul - Electability - Censored by Fox 1-10-08
yep ben serieusquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Caesu het volgende:
zijn jullie nou serieus
gewoon een spraakgebrekje is het.
Een moderator van een debat met presidentskandidaten met een spraakgebrek?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Caesu het volgende:
zijn jullie nou serieus
gewoon een spraakgebrekje is het.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Homohuwelijk:
[..]
Abortus:
[..]
Hij laat het liever over aan de staten. Lijkt me een goede tussenoplossing, Californië kan het toestaan, Texas kan het verbieden, vrouw in Texas die abortus wil gaat ervoor naar Californië. Probleem opgelost.
Are u fucking kidding me?!!! In the states koop je niet zomaar een ticket van texas naar Cali for 20$. Niet iedereen heeft het geld om zomaar ff een ticket naar Cali te kopen dumb ass.
Ron Paul is een clown ik zou nooit op iemand stemmen die een kkk lid in zijn campange heeft zitten. Ik stem op Edwards het is goed.
Bron: http://www.issues2000.org/Ron_Paul.htm
Ik hoor dat Vodka populair is bij communisten. Maakt dat Vodka meteen tot een drankje waar een taboe op heerst?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef rood_verzet het volgende:
Die Ron Paul is nogal populair onder de neonazi's in binnen- en buitenland. Zouden onze mannen bij meervrijheid.nl niet zo leuk vinden, ze gebruikten de uitspraak van NVU-leider Kusters dat hij op de SP stemt, als argument dat nazisme links is, maar zo te zien is er meer steun voor Libertarisch rechts vanuit de nazi kant
Waarom zou ik dit serieus nemen?? Waar is je bewijs? Jij kunt zelf met je eigen geld aandelen ver- en aankopen. Doe jij (en miljoenen anderen) mee aan deze "geregisseerde" beurscrisis?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef Marty2000 het volgende:
Sindsdien is alles in handen van de illuminati. De crisi in de beurzen is allemaal geregisseerd. 911 was een middel (massahysterie) tot het afnemen van de burgerlijke rechten van de Amerikanen, zoals bij ons nu ook al is. Ook was 911 een reden voor een oorlog. De London bombings were a government inside job. 911 was an inside job.
Zucht, weer een verveelde MBO'er... Ga je in BNW vermaken...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef Marty2000 het volgende:
Ron Paul is de enige die de VS terug wil brengen naar hoe het bedoeld is door de stichters ervan.
In 1907 heeft een toenmalig presidentskandidaat zich laten steunen door bankiers in de illuminati en daartegenover deze bankiersgroep als enige staatsbank van de VS laten worden. Dezelfde president heeft jaren later verklaard dat hij dat zeer betreurde, dat hij daarmee de VS in de afgrond heet gestuurd. Sindsdien is alles in handen van de illuminati. De crisi in de beurzen is allemaal geregisseerd. 911 was een middel (massahysterie) tot het afnemen van de burgerlijke rechten van de Amerikanen, zoals bij ons nu ook al is. Ook was 911 een reden voor een oorlog. De London bombings were a government inside job. 911 was an inside job.
Google naar 'liberty dollar'.
Ron Paul wil de dollar uit de handen van de families van de illuminati nemen. Alle, alle andere repu' en demo kandidaten zijn in handen van de loges, de geheime genootschappen, de vrijmetselaars en uiteindelijk de illuminati.
If I could vote, Ron Paul would have it. Get real. Get wise. Watch 'Zeitgeist the movie'.
Helaasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef Resonancer het volgende:
Momenteel mijn favoriet, de enige die ooit 'n impeachement procedure tegen Cheney gestart is.
[..]
Ron Paul talks about Dennis Kucinich
Kucinich Picks Ron Paul For His Running Mate
Dat valt mij inderdaad ook op. In de Nederlandse politiek zijn debatten zelden van echt ideologische aard. En dat is in mijn ogen iets dat de politiek zich heel sterk aan moet trekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef Timmehhh het volgende:
Valt me op dat die debatten in Amerika veel inhoudelijker zijn dan in Nederland. In Nederland wordt er nooit gediscussieerd over belastingen en de rol van de overheid.
Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
De VS is juist geboren uit een ideologie...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is het niet tijd om deze mini-reeks te staken, of wachten jullie tot na super-tuesday?
Deels wel maar het lijkt me zeker neit dat het de basis moet zijn voor alle debatten en politieke beslissingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.
Deels maar deels ook gewoon om van de Engelsen af te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De VS is juist geboren uit een ideologie...
Ja! Hou je mond of ik laat je vervolgen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
Die Ron Paul is gewoon een interessante gast en heel erg intelligent. Dat hij zijn ziel heeft verkocht aan Het Grote Geld is misschien jammer maar dat doet niets af aan z'n politieke kwaliteiten.
Schitterend filmpje! Het gezicht van die knul is echt priceless.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=88REf0tjZHo
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=88REf0tjZHo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |