abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56262165
quote:
Beetje vreemd want ik heb em gewoon 2 keer gezien.
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:39:54 #212
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_56264860
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Caesu het volgende:
zijn jullie nou serieus
gewoon een spraakgebrekje is het.
yep ben serieus helemaal als je luistert naar het stuk ervoor.
maar, zoals je zegt, het kan onbewust zijn gebeurt.

Dat ie de K niet uitspreek komt misschien omdat die te luid zou zijn?
pi_56272372
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:38 schreef Caesu het volgende:
zijn jullie nou serieus
gewoon een spraakgebrekje is het.
Een moderator van een debat met presidentskandidaten met een spraakgebrek?

Dat lijkt me een unicum, al is het natuurlijk wel de meest logische verklaring.

Ik blijf er trouwens bjj dat 'their way' beter in de zin past dan 'they're awake'. Hij vraagt dan aan Paul of hij verkiesbaar is 'op hun manier'. Of hij dan bedoelt dat Paul simpelweg niet met de anderen kan meekomen óf dat 'they' Paul nooit zouden laten winnen in gemanipuleerde verkiezingen laat ik in het midden.
pi_56273329
Grappig dat hij die vraag stelt aan Paul en niet aan Thompson.
lollig
pi_56284572
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Homohuwelijk:
[..]

Abortus:
[..]

Hij laat het liever over aan de staten. Lijkt me een goede tussenoplossing, Californië kan het toestaan, Texas kan het verbieden, vrouw in Texas die abortus wil gaat ervoor naar Californië. Probleem opgelost.

Are u fucking kidding me?!!! In the states koop je niet zomaar een ticket van texas naar Cali for 20$. Niet iedereen heeft het geld om zomaar ff een ticket naar Cali te kopen dumb ass.

Ron Paul is een clown ik zou nooit op iemand stemmen die een kkk lid in zijn campange heeft zitten. Ik stem op Edwards het is goed.

Bron: http://www.issues2000.org/Ron_Paul.htm
Why so serious?! wahahahahha!!
pi_56288504
Ron Paul is de enige die de VS terug wil brengen naar hoe het bedoeld is door de stichters ervan.

In 1907 heeft een toenmalig presidentskandidaat zich laten steunen door bankiers in de illuminati en daartegenover deze bankiersgroep als enige staatsbank van de VS laten worden. Dezelfde president heeft jaren later verklaard dat hij dat zeer betreurde, dat hij daarmee de VS in de afgrond heet gestuurd. Sindsdien is alles in handen van de illuminati. De crisi in de beurzen is allemaal geregisseerd. 911 was een middel (massahysterie) tot het afnemen van de burgerlijke rechten van de Amerikanen, zoals bij ons nu ook al is. Ook was 911 een reden voor een oorlog. De London bombings were a government inside job. 911 was an inside job.

Google naar 'liberty dollar'.

Ron Paul wil de dollar uit de handen van de families van de illuminati nemen. Alle, alle andere repu' en demo kandidaten zijn in handen van de loges, de geheime genootschappen, de vrijmetselaars en uiteindelijk de illuminati.

If I could vote, Ron Paul would have it. Get real. Get wise. Watch 'Zeitgeist the movie'.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:53:34 #217
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_56289769
Die Ron Paul is nogal populair onder de neonazi's in binnen- en buitenland. Zouden onze mannen bij meervrijheid.nl niet zo leuk vinden, ze gebruikten de uitspraak van NVU-leider Kusters dat hij op de SP stemt, als argument dat nazisme links is, maar zo te zien is er meer steun voor Libertarisch rechts vanuit de nazi kant
pi_56290255
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef rood_verzet het volgende:
Die Ron Paul is nogal populair onder de neonazi's in binnen- en buitenland. Zouden onze mannen bij meervrijheid.nl niet zo leuk vinden, ze gebruikten de uitspraak van NVU-leider Kusters dat hij op de SP stemt, als argument dat nazisme links is, maar zo te zien is er meer steun voor Libertarisch rechts vanuit de nazi kant
Ik hoor dat Vodka populair is bij communisten. Maakt dat Vodka meteen tot een drankje waar een taboe op heerst?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56290348
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef Marty2000 het volgende:
Sindsdien is alles in handen van de illuminati. De crisi in de beurzen is allemaal geregisseerd. 911 was een middel (massahysterie) tot het afnemen van de burgerlijke rechten van de Amerikanen, zoals bij ons nu ook al is. Ook was 911 een reden voor een oorlog. De London bombings were a government inside job. 911 was an inside job.
Waarom zou ik dit serieus nemen?? Waar is je bewijs? Jij kunt zelf met je eigen geld aandelen ver- en aankopen. Doe jij (en miljoenen anderen) mee aan deze "geregisseerde" beurscrisis?

Ik ben bang dat mensen met een beperkt denkraam hun vat op wat er in de wereld gebeurt een beetje kwijt zijn. Als je iets niet begrijpt, dan wordt het meteen een government inside job genoemd. Grow up.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_56290406
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:12 schreef Marty2000 het volgende:
Ron Paul is de enige die de VS terug wil brengen naar hoe het bedoeld is door de stichters ervan.

In 1907 heeft een toenmalig presidentskandidaat zich laten steunen door bankiers in de illuminati en daartegenover deze bankiersgroep als enige staatsbank van de VS laten worden. Dezelfde president heeft jaren later verklaard dat hij dat zeer betreurde, dat hij daarmee de VS in de afgrond heet gestuurd. Sindsdien is alles in handen van de illuminati. De crisi in de beurzen is allemaal geregisseerd. 911 was een middel (massahysterie) tot het afnemen van de burgerlijke rechten van de Amerikanen, zoals bij ons nu ook al is. Ook was 911 een reden voor een oorlog. De London bombings were a government inside job. 911 was an inside job.

Google naar 'liberty dollar'.

Ron Paul wil de dollar uit de handen van de families van de illuminati nemen. Alle, alle andere repu' en demo kandidaten zijn in handen van de loges, de geheime genootschappen, de vrijmetselaars en uiteindelijk de illuminati.

If I could vote, Ron Paul would have it. Get real. Get wise. Watch 'Zeitgeist the movie'.
Zucht, weer een verveelde MBO'er... Ga je in BNW vermaken...
pi_56291629
Dat is de democratisering van de media. Iedereen kan troep de wereld in helpen.
lollig
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 07:20:05 #222
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56292138
Ron Paul tijdens het Florida "debat" vannacht:

Q1: Economie
http://www.youtube.com/watch?v=rbXoxTXIrfo

Q2: Belastingen/economie
http://www.youtube.com/watch?v=Yr_GuD_U-zY

Q3: Irak
http://www.youtube.com/watch?v=2tZwRfGTxLs

Q4: Ron stelt McCain een vraag over de Financial Working Group aka Plunge Protection Team
http://www.youtube.com/watch?v=rJ1OB2iLxcY

Q5: Sociale zekerheid
http://www.youtube.com/watch?v=e2apOUfmcpE

Q6: "Third Party Run" en de Republikeinse Partij
http://www.youtube.com/watch?v=QF0lzfnhMzE

---

De vraag over de PPT aan McCain was wel grappig. McCain had geen flauw benul waar Ron Paul het over had. Hij kwam niet verder dan mensen opnoemen waar hij als president advies aan zou vragen.

Nog iets opmerkelijks, Mitt Romney werd een antwoord ingefluisterd en het was per ongeluk hoorbaar in de uitzending.

http://www.youtube.com/watch?v=0NlIMQ31EjY

pi_56305865
Valt me op dat die debatten in Amerika veel inhoudelijker zijn dan in Nederland. In Nederland wordt er nooit gediscussieerd over belastingen en de rol van de overheid.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:30:39 #224
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_56323261
dat zou een revolutie betekenen als dat toch gebeurt
pi_56323473
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef Resonancer het volgende:
Momenteel mijn favoriet, de enige die ooit 'n impeachement procedure tegen Cheney gestart is.
[..]

Ron Paul talks about Dennis Kucinich
Kucinich Picks Ron Paul For His Running Mate
Helaas

Democrat Kucinich quits US presidential race
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56323900
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef Timmehhh het volgende:
Valt me op dat die debatten in Amerika veel inhoudelijker zijn dan in Nederland. In Nederland wordt er nooit gediscussieerd over belastingen en de rol van de overheid.
Dat valt mij inderdaad ook op. In de Nederlandse politiek zijn debatten zelden van echt ideologische aard. En dat is in mijn ogen iets dat de politiek zich heel sterk aan moet trekken.
pi_56324096
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 19:14:56 #228
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56324147
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.
Carpe Libertatem
pi_56324574
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
De VS is juist geboren uit een ideologie...
pi_56326782
Is het niet tijd om deze mini-reeks te staken, of wachten jullie tot na super-tuesday?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:01:52 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56326866
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is het niet tijd om deze mini-reeks te staken, of wachten jullie tot na super-tuesday?
Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56326989
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.
Deels wel maar het lijkt me zeker neit dat het de basis moet zijn voor alle debatten en politieke beslissingen.
pi_56327033
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:36 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

De VS is juist geboren uit een ideologie...
Deels maar deels ook gewoon om van de Engelsen af te zijn.
pi_56329006
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?
Ja! Hou je mond of ik laat je vervolgen!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:43:30 #235
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_56329570
Die Ron Paul is gewoon een interessante gast en heel erg intelligent. Dat hij zijn ziel heeft verkocht aan Het Grote Geld is misschien jammer maar dat doet niets af aan z'n politieke kwaliteiten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56340011
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
Die Ron Paul is gewoon een interessante gast en heel erg intelligent. Dat hij zijn ziel heeft verkocht aan Het Grote Geld is misschien jammer maar dat doet niets af aan z'n politieke kwaliteiten.
quote:
Schitterend filmpje! Het gezicht van die knul is echt priceless.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56343588
Ik had alleen graag gezien hoe de jongen verder reageerde...
  zondag 27 januari 2008 @ 17:40:48 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56343996
Had ik hier nog geen tvp

Bij deze dan, en 14.gif aan berends.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')