Dat valt mij inderdaad ook op. In de Nederlandse politiek zijn debatten zelden van echt ideologische aard. En dat is in mijn ogen iets dat de politiek zich heel sterk aan moet trekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef Timmehhh het volgende:
Valt me op dat die debatten in Amerika veel inhoudelijker zijn dan in Nederland. In Nederland wordt er nooit gediscussieerd over belastingen en de rol van de overheid.
Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
De VS is juist geboren uit een ideologie...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef du_ke het volgende:
Je moet een land toch ook niet met ideologie willen besturen lijkt me? Dat soort experimenten waren tot nu toe niet zo succesvol.
Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is het niet tijd om deze mini-reeks te staken, of wachten jullie tot na super-tuesday?
Deels wel maar het lijkt me zeker neit dat het de basis moet zijn voor alle debatten en politieke beslissingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met ideologie besturen doet toch elke politieke partij in elk land? Groenlinks heeft, net zo hard als de SGP, CU of VVD, een ideologie. In Amerika geldt hetzelfde voor de democraten of republikeinen.
Deels maar deels ook gewoon om van de Engelsen af te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De VS is juist geboren uit een ideologie...
Ja! Hou je mond of ik laat je vervolgen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot Burkeaans censuur?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
Die Ron Paul is gewoon een interessante gast en heel erg intelligent. Dat hij zijn ziel heeft verkocht aan Het Grote Geld is misschien jammer maar dat doet niets af aan z'n politieke kwaliteiten.
Schitterend filmpje! Het gezicht van die knul is echt priceless.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=88REf0tjZHo
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
edit: (hilarisch die show).quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Autodidact het volgende:
In de praktijk ook niet hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet op de tv nee.
Heel simpel veel te weinig draagvlak onder de gewone Amerikanenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Wil je dat even toelichten du_ke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |