Veel geduldquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat kost het trouwens lessen anno 2008?
Ik had er ook eentje!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoeveel fouten had je?Ik eentje
Volgens mij mag je wel doorrijden, wat er dan gebeurd als je slaagt weet ik niet. Maar als je zakt mag je pas weer een nieuw examen aanvragen nadat het CBR je getest heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:35 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
Tijdens het praktijk examen moet men een kenteken kunnen lezen van ongeveer 25 meter ofniet?
Wat als dit niet lukt gaat het hele examen dan al niet door?
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:34 schreef p-etr-a het volgende:
Scorpion, mijn lessen zijn 35 euro per uur. Dat is een vrij goedkope rijschool.
Vanmorgen vertelde ik mijn instructeur dat ik het theorie-examen had gehaald, maar dat veel mensen zakten. Hij zei dat hij eens iemand had die beweerde dat ze je de eerste drie keer sowieso 'laten' zakken.
Dat was bij mij in 1997 wel anders. Toen zakte 50% van de zaal zeg maar. Maar meestal kun je dat in derdaad wel zien (bij sommige)quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:34 schreef p-etr-a het volgende:
Scorpion, mijn lessen zijn 35 euro per uur. Dat is een vrij goedkope rijschool.
Vanmorgen vertelde ik mijn instructeur dat ik het theorie-examen had gehaald, maar dat veel mensen zakten. Hij zei dat hij eens iemand had die beweerde dat ze je de eerste drie keer sowieso 'laten' zakken.
Ik betaal 58 voor 100 minuten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Veel geduld![]()
En:
37 euro per les (50min)
Theorie is 30 euro
Tussentijdsetoets is 140 euro..
Examen is 215 euro (met eigenverklaring)
Gelukkig hoef je het maar 1x te doen
Nee, dat is natuurlijk ook niet waar. Het was een leerling die het daarover had. De mensen die het niet halen, hebben gewoon niet genoeg geleerd. Dat is de enige reden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Ik kreeg een theoriecursus met negen andere leerlingen van mijn instructeur, en het waren precies de mensen van wie ik verwachtte dat ze het niet zouden halen, die zakten. Ja en met één die wel heel intelligent is (die kende ik al langer), maar die heeft gewoon zo af en toe een rare gedachtenkronkel.
Ik betaalde voor 100 min 55 euro.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wat kost het trouwens lessen anno 2008?
Nee?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis ben je gestopt ofzo ?
haha
Dankjewel! Ik zou inderdaad gewoon heel veel oefenen (zo heb ik het in ieder geval gedaan). Komt goed!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:21 schreef blaze07 het volgende:
Gefeliciteerd Nad-Ja,
Ik heb woensdag mijn theorie moet nog wat oefenen vele proef examens 7/8 fouten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:59 schreef JLSB het volgende:
Vanmorgen mijn rijbewijs gehaald. Foutloos, al vond de examinator wel dat ik als een oud wijf reed...
Dat zijn 10 vragen omtrent je gezondheid, als je gezond bent vul je overal nee in.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar wat wordt er bedoeld met die eigen verklaring? Ik heb mijn instructeur er nog nooit over gehoord eigenlijk
Dus die krijg ik op de dag van het examen zelf?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zijn 10 vragen omtrent je gezondheid, als je gezond bent vul je overal nee in.
Dit formulier zit bij de uitnodiging voor het examen en teken je in het bijzijn van de examinator.
Ja okee, maar dat is niet de officiele eigen verklaring maar gewoon iets wat de rijschool zelf gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:23 schreef amhvj het volgende:
Ik heb die eigen verklaring getekend vóórdat ik mijn eerste rijles had. Dit omdat ze dan al ene procedure in gang konden zetten mocht er op een vraag een antwoord komen waardoor je gekeurd en alles moet worden.
Hierdoor was het formulier al ingevuld bij mijn praktijkexamen en hoefde ik alleen nog maar een handtekening te zetten.
Als je dat pas doet als je je examen gaat rijden, en je wordt ineens vanwege die eigen verklaring al bij voorbaat niet doorgelaten, dan ben je pas mooi in de aap gelogeerd.
Beter ga ik dan geen problemen krijgen door mijn asthmaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:23 schreef amhvj het volgende:
Ik heb die eigen verklaring getekend vóórdat ik mijn eerste rijles had. Dit omdat ze dan al ene procedure in gang konden zetten mocht er op een vraag een antwoord komen waardoor je gekeurd en alles moet worden.
Hierdoor was het formulier al ingevuld bij mijn praktijkexamen en hoefde ik alleen nog maar een handtekening te zetten.
Als je dat pas doet als je je examen gaat rijden, en je wordt ineens vanwege die eigen verklaring al bij voorbaat niet doorgelaten, dan ben je pas mooi in de aap gelogeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |