Wat is liefde dan? Laat het me zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:53 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
Hadith: een vrouw wordt om vier redenen getrouwd: haar rijkdom, haar schoonheid, haar voorname afkomst en haar vroomheid. Trouw met de vrome vrouw....
Romantische liefde, soul mate, mattie, samen lachen... forget it. het mislamitische ideaal is prinses diana met een sluier.
Neen. De profeet (vzmh) heeft de tefsir hiervan gegeven. Er is geen twijfel over mogelijk. Musrikun dat ge bentquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
En weer berijdt Burakius de ezel.
vrouwen moesten hun sieraden (awraat) bedekken met een kleed, staat er in de koran. Alleen een seksist denkt dat hiermee de lichaamsvormen worden bedoeld. De werkelijke betekenis ligt uiteraard voor de hand: de gouden sieraden, die in die primitieve samenleving als een draagbare bank dienden (nu nog steeds in eg India) en hebzucht van dieven opwekten cq de jaloezie van andere vrouwen.
Ja....wat is liefde toch...quote:Op maandag 21 januari 2008 08:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat is liefde dan? Laat het me zien.
Jij vindt het echt normaal dat huwelijken worden gearrangeerd?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat is liefde dan? Laat het me zien.
In de Qur'an staat duidelijk dat de profeet geen boodschap van zichzelf heeft maar alleen de koran overbrengt. Ook staat in de koran, o.a. 11:1, dat de koran helder en duidelijk is. je weet het dus beter dan Allah. Niet zo slim, als je moslim bent want volgens de islam worden dat soort verdraaiers van de koran zwaar gestraft maar goed, ik heb je gewaarschuwd dus dat is jouw verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Neen. De profeet (vzmh) heeft de tefsir hiervan gegeven. Er is geen twijfel over mogelijk. Musrikun dat ge bent
Ik spelde het in het Turks(Müsrik) Leuk dat je daar zo ad-hominem over doet.. De profeet laat toch zien hoe je de Kuran moet naleven. Zo is het bidden getoond door de profeet. En zo ook wat er met de vers in Sura An-Nur wordt bedoeld. Het is zo klaar als een klontje.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
In de Qur'an staat duidelijk dat de profeet geen boodschap van zichzelf heeft maar alleen de koran overbrengt. Ook staat in de koran, o.a. 11:1, dat de koran helder en duidelijk is. je weet het dus beter dan Allah. Niet zo slim, als je moslim bent want volgens de islam worden dat soort verdraaiers van de koran zwaar gestraft maar goed, ik heb je gewaarschuwd dus dat is jouw verantwoordelijkheid.
Het is trouwens mushriq, mushriqun is meervoud (leugenaars). Wat het niveau aangeeft waar we mee te maken hebben.
Gebruikster Gia kent haar geloof goed enn heeft duidelijk en overtuigend uiteengezet waarom het superieur is aan je zielige bijgeloof. Mohammed zou zich in zijn graf omdraaien als hij hoorde wat jij gelooft.
Hoe weet je dat? Zijn daar filmopnames van dan dat de profeet dat laat zien?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:37 schreef Burakius het volgende:
De profeet laat toch zien hoe je de Kuran moet naleven. Zo is het bidden getoond door de profeet. En zo ook wat er met de vers in Sura An-Nur wordt bedoeld. Het is zo klaar als een klontje.
Denk dat dat ook gebeurt als er geheel geen film komt.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Wanneer komt die fuckfilm er eigenlijk? Zijn we meteen van al dat onzinnige gezever af.
Als Geertje slim is stelt hij het een paar keer uit zodat mensen erover blijven ouwehoeren.
Inderdaad, zijn taghoet Boek Larie leefde meer dan 2 eeuwen na de dood van Mo, en die heeft zijn wijsheden weer van rondtrekkende verhalenvertellers die daar hun bestaan mee bij elkaar sprokkelden. Die indrukwekkende overleveringsketens waar soennieten altijd mee schermen werden toegevoegd om de verhalen spannender te maken. Overigens is de tekst van zowel het Oude als het Nieuwe Testament zeer betrouwbaar overgebracht. Zo bleek uit de vondst van de Qumran-manuscripten bij de Dode Zee en die van de Codex Sinaiticus in het sint Catharinaklooster.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zijn daar filmopnames van dan dat de profeet dat laat zien?
Nee hè? Jij gelooft ook maar gewoon wat de zogenaamde wijzen je vertellen. Wat dat betreft niet veel anders dan bij de Christenen dus.
Je bedoelt gewoon als religie waar honderden miljoenen mensen vreedzaam zonder anderen lastig te vallen steun aan hebben?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als die film er komt ("als" met nadruk) hoop ik dat de zogenaamde "religie van de vrede" hard, genadeloos, zonder aanzien van personen en naar waarheid wordt weergegeven.
Ja, ook, maar ook die miljoenen die liever willen dat de hele wereld zich onderwerpt aan de islam en dit desnoods met geweld zullen proberen te bereiken.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:20 schreef Posdnous het volgende:
Je bedoelt gewoon als religie waar honderden miljoenen mensen vreedzaam zonder anderen lastig te vallen steun aan hebben?
Is "waarheid" een te moeilijk woord voor je dat er nog uitleg bij moet?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon als religie waar honderden miljoenen mensen vreedzaam zonder anderen lastig te vallen steun aan hebben?
Lijkt me sterk.
Alleen daarom al zou je het uit moeten zenden, stelletje achtergebleven debielen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:04 schreef Resonancer het volgende:
MP warns Dutch government over possible screening of anti-Islam film
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |